Ooo, ik ben ook echt niet altijd even gezellig geweest hoor! Soms ineens heel chagrijnig of boos.... Ik had het wel zelf in de gaten, dat wel, en toen probeerde ik er toch een beetje op te letten. Is natuurlijk niet leuk als je zo snauwt. Maar is wel kut ja als je een moeilijk moment hebt, ik weet het.
Ben wel blij dat ik niet de enige ben pffffff dit is een dag om snel te vergeten! Thanks meiden, dikke knuffel
Pff.. nee hoor, dat ben je zeker niet! Weet je wat je het beste kunt doen op zo'n dag? Lekker vroeg naar bed gaan, zodat het snel morgen is. Dat helpt bij mij altijd hihi
Ga ik ook doen, vriend is nog steeds aan het werk, weet niet hoe laat het word dus het hele weekend al alleen en dat speelt ook wel mee, heb geen auto dus zit een beetje aan huis gekluistert pfffff..... Trusten voor strakkies
Nou dames... nog steeds rookvrij hier... Eten gisteren was lekker! Palmie, gister nog een beetje goed doorgekomen?
@Palmie, ik heb vandaag zo'n moeilijke dag. Echt balen is dat! Grrr... En laatst wist ik nog waar ik het voor deed... nu is mijn buik leeg
Och meid ik snap zo goed wat je bedoeld en dat je nu denkt oh dat sigaretje zou zeker een klein beetje helpen Maar dat zit in je hoofd en is echt niet zo, het enige probleem dan is dat je weer van voor af aan moet beginnen en dit allemaal nog eens moet gaan doormaken. Geloof me je geduld voor een kleintje word echt een keer beloont en dan ben je superblij dat je doorgezet hebt, succes en sterkte meid! Zet hem op, je kan het wel! Voor de andere dames natuurlijk ook
Ja het gaat.... Beetje moeilijk wel. Maar ja, als ik dalijk weer zwanger blijk te zijn, dan ben ik toch blij dat ik door heb gezet he!
Ja, dat ben ik ook! Het is echt knap van ons. Jij ook trouwens, jij bent nog langer gestopt! 14 dagen langer of zo..
Joehoe.......nog steeds rookvrij!!! Het gaat steeds iets beter. Denk echt steeds minder aan een sigaret. Iedereen volhouden he...we zijn allemaal toppertjes!!!
Yep.. hier nog altijd rookvrij. Schreef ik gister nog dat het me zo goed af ging, had ik net toch wel erg veel trek in een peuk. Ben maar wat in het huishouden gaan doen, en ga nu lekker naar bed.