Yeahhhhh voor Sansky! Ik vandaag drie weken, maar moet toegeven dat het de laatste week wel met bergen en dalen gaat, maar we houden vol!
Dikke vette yeaaaahhhh voor Mirtjuh !! Ik zal je iets verklappen. Dit had ik ook nog in week 3!!!!!!!! Volhouden,.... 'k hou je op de hoogte, wanneer ik minder moeite krijg Ben zelf ook nieuwsgierig, want heb toch af en toe nog veel zin hoor.
Thnx voor je bemoedigende woorden! Met zijn alle komen we er wel ... Ik hoor het wel vaN JE. En gaat het met de anderen hier ? Zijn jullie ook allemaal zo moe sinds jullie gestopt zijn, of ligt dat aan mij?
Ik kan errug goed slapen sinds ik gestopt ben.... ik val soms zelfs om 21.00 uur al op de bank in slaap!
Heerlijk toch MayD dat het zo goed gaat Ik zag mijn nod toch wel als grote valkuil ... ik dacht als ik ongi ga ik vast de mist in. Nu het zo ver is denk ik dat ik deze fase wel ga overleven Heb trouwens wel gedroomd gisteren dat ik stiekem een sigaretje had gerookt, wat een nachtmerrie
Ik heb dat ook laatst gedroomd, is schijnbaar normaal als je gestopt bent of zo Hier ook nog steeds rookvrij... Weekend beeeeeeeeeeeetje moeilijk gehad, waren gezellig met anderen iets leuks gaan doen, en rookten allemaal.. hehe
Ja! Heel goed. Gister ook wat moeilijk gehad, vandaag alweer... pfff Hoe komt dat toch...... Gister had ik het moeilijk (uit eten).... altijd zo'n shit momenten hihi.. Gewoon doorbijten!
Goed zo... Ik moet eigenlijk bekennen dat ik helemaal geen moeilijke momenten meer heb (al 2 weken niet meer)
Hoi meiden! Echt heel goed! Allemaal nog rookvrij! Ik ben vanaf 10 januari ook helemaal rookvrij, na 14 jaar te hebben gerookt... Ik heb me er over verbaast dat het zo makkelijk ging. Je moet echt een knop omzetten. Zaterdag m'n grootste test tot nu toe gehad: feestje waar volop werd gerookt Ik wist in het begin alleen niet waar ik m'n handen moest laten, haha! Vraagje: zijn jullie ook aangekomen sinds het stoppen? Ik 2 kg
Hey meid. Met mijn handen was niet zo'n heel groot probleem. Mijn probleem was, en is nog steeds dat ik gewoon nog proef hoe hij smaakte, ik mis het zo! Ik ben helaas al 4,4 kg bijgekomen sinds 14/1 (stopdatum)