Die site is echt heel hulpvol! Vind het ook echt interessant wel haha Van die grappige weetjes Aanrader voor iedereen!
Ik heb me gister ook aangemeld... Moet alleen nog dagboekje schrijven, al hoeft dat natuurlijk niet perse Vind het alleen al super om te zien hoelang ik gestopt ben, hoeveel geld ik heb bespaard en hoeveel peuken ik NIET heb gerookt
Hoi, Heb me ook aangemeld op die site en vond het net als Sansky leuk om te zien hoeveel dagen ik al gestopt ben (46), hoeveel geld ik al heb bespaard ( 100!!!) en hoeveel peuken ik al niet heb gerookt (372, pfoe wat veel!) Gister op visite geweest, waar de vrouw van rookt. Ben nog niet eens in de verleiding gekomen, ben helemaal blij! Hoe is het met de net gestopten? Nog vol te houden? Alvast fijn weekend allemaal en doorzetten, he?
Ja, dat motiveert je echt he! Ik heb vandaag mijn record doorbroken!!!!!!!!! Ik ben namelijk vandaag 6 weken van het roken af!!!! Toppie he
Hier vandaag 5 weken gestopt!!! Heb nog steeds rormomenten, maar hou het nog wel vol. Ichtus goed van je dat je bent gestopt. Idd handig die site, maar niks voor mij ... doet me veel te veel herinneren aan wel roken.
Goed zo! En volhouden Ik heb het ook nog af en toe erg moeilijk.... Maar als je je daar doorheen zet, gaat het steeds beter en makkelijker....! Ik heb gehoord, na 2 maanden wordt het pas veeeeeeeeeeeeel makkelijker.... dan hebben DE MEESTE geen moeite meer ermee..
He meiden hier ook nog steeds gestopt Ik zit ook op die site stoppen met rokenben er alleen niet zo heel actief
Wauw wat knap allemaal man! Ik ben al super blij en trots op mijn 3 dagen haha Ik ben nog steeds gestopt, en dat wil ik ook graag zo houden! Het valt me tot nu toe nog wel mee eigenlijk, komt waarschijnlijk nog wel. Heb nog wel momenten, maar niet de hele dag door ofzo, ook niet echt afkickverschijnselen of andere rare dingen Moet wel goed komen We zijn super kanjers!
Ook ik ben nog steeds gestopt, aankomende donderdag alweer 2 maanden!!! Heb nog steeds moeilijke momentjes en ga aankomend weekend carnavallen....zal erg moeilijk worden met al dat bier!!!
Volhouden, ook met carnaval! Het zou zooo zonde zijn om die tijd die je al gestopt bent, weg te gooien voor 1 weekendje carnaval! Hier vandaag best wel een zware dag, veel trek in een sigaret, stomme vriend van me rookt ook zoveel En bij schoonouders geweest, die ook beide roken.. dan valt het me toch best beetje zwaar haha Maar nog geen sigaret aangeraakt, vind ik toch best knap! Op naar een week!
Ja hij rookt nog, maar ik heb hem nu al verbannen tot het raam achterin de kamer, niet meer gewoon op de bank, dan rookt ie ook minder En heb ik er minder last van Wij rookten gewoon thuis in de kamer, en dan rook je er veel Al 5 dagen rookvrij, jeej Bedankt!
Jeetje, dat jij stopt en je vent nog rookt... die van mij is tegelijk gestopt! Moet wel zeggen dat-ie alleen in het weekend / feestje rookte, maar dan wel altijd! Volgende week 2 maanden gestopt! Heb mezelf een mooie armband beloofd...