Dank je wel aardig van je!! Lola, was je ons kwijt hihi maar gelukkig heb je ons teruggevonden, hoe gaat het?
Ja hier gaat het wel ok, ben vandaag wel wat aan het snaaien, maar moet 1 deze dagen ook ongesteld worden, dus dat scheelt... (goed excuus!) En bij jou? Trek je het allemaal?
Ja gaat best wel hier, had ik niet verwacht, heb er wel zin in en denk er ook wel aan maar ga me er gewoon niet aan toegeven8) Stoer he hahahaha Nou meiden zet hem op allemaal, ik ga nu slapen dus tot snel maar weer, enne niet gaan roken he!!!!
Heel goed, hier hetzelfde en ga ook naar bed! Truste dames, weer een rookvrije dag voorbij, we mogen trots zijn op ons zelf!
Hoiii Dames! Ik zocht toevallig net naar een topic over stoppen met roken en voilaaa! Stond deze ineens bovenaan.. Wil ook heeeel graag stoppen, maar ben eigenlijk echt bang dat het me niet gaat lukken :S.. Nja agg niet geschoten is altijd mis, heb mn sportschool abbonement al in de pocket, dus kom maar op met de goede voornemens. En een beetje met mensen in het zelfde schuitje kunnen praten lijkt me echt heerlijk .. Ben der alleen niet over uit wanneer ik mn laatste sigaret op moet steken?
Ohja, Misschien weten sommige het al, op onderstaande link klikken en installeren, houdt bij hoelang je gestopt bent, hoeveel sigaretten je hebt laten staan, hoeveel geld je bespaard. Quit Meter - Quit Keeper 1.09 - Tracking your statistics as you quit smoking - Home Voorbeeldje van mijn gegevens, I have been quit for 3 Days, 18 hours, 5 minutes and 52 seconds (3 days). I have saved 19,28 by not smoking 90 cigarettes. I have saved 7 hours and 30 minutes of my life. My Quit Date: 1-1-2011 4:30
Dnze22, welkom hier! Kies een mooie dag of gooi al je peuken weg! Haha! zolang je zelf er achterstaat komt het helemaal goed en idd praten met andere in dezelfde situatie is altijd fijn!
Ik wil eigenlijk ook heel graag stoppen en misschien is dit topic wel dé motivatie Vrees dat ik wel wat extra tips nodig heb... Dus als jullie ze hebben, kom maar op! (Oja, you go girls!!)
Mijn 5de dag zonder sigaretje, ben zo trots op mezelf, mijn vriendin deed ook met me mee en die had gister en eergister na het eten 1 sigaretje gerookt, ja sorry hoor maar dat telt niet niet roken is niet roken!!:x
Ik meld me ook! Vandaag is mijn 1e dag. Wel met behulp van pleisters want zo ff lukt het me niet. Dat heb ik al 100x geprobeerd.
Fleur, zet hem op! Een goede beslissing. Ik ben trouwens ook wel eens gestopt met pleisters, dat was idd wel ok. Voelde voor mijn gevoel net allemaal wat minder heftig! Alleen was ik toendertijd nooit helemaal 100 procent gemotiveerd, dus na 2 weken struikelde ik weer!
Schaam me gewoon.. maar heb daarnet een sigaretje op. Kon het niet hoor, zat er steeds aan te denken en was zwaar chago! Ik start morgen bij mijn nieuwe baan, dat wil ik eerst ff afwachten en wennen aan het nieuwe ritme.. Daarna ga ik stoppen hoor! Moet gewoon. Maar ik heb de sigaretjes nu ff erg hard nodig. Ja ik weet, ik ben erg, haha! Meiden jullie iig allemaal succes en houd vol! x
En zo vind je elke keer weer een reden om te roken haha. Zo ging het bij mij ook. En nu nog steeds, maar ik wil sterker zijn dan dat stemmetje die zegt steek dat peukie op dat heb je verdiend. Tot nu toe lukt het!!! Merk wel dat ik meer rust heb door die pleisters. Heb het nog nooit langer dan 3 uur volgehouden hahaha. Het moet gewoon lukken!!!!!