Hier goed! Word weinig gekletst hier .... Jammer! Maar ik weet niet zo goed waar ik over moet praten, want het gaat me heel goed af!
Is ook zo, daarom maar eens in de zoveel tijd een berichtje om toch maar even te checken hoe het met iedereen gaat!! We doen het toppie, applausje voor ons
Indd! Als je dat maar weet, hoe gezond wij bezig zijn. Echt heel erg goed van ons allemaal Ik had echt noooooooooooit gedacht dat ik het zou kunnen! Maar voor ons kleintje doe ik alles Ik hoop alleen 1 ding!!!!!!!!!!!! Dat ik het na de bevalling nog steeds kan laten!!!!! Je hoort het zo vaak, dat ze dan zo'n zin in een sigaret hebben
Weet je, ik heb ook nog steeds zin in die ene sigaret, echt waar, maar ik houd me elke keer voor dat ik dan al die maanden voor niks moeite heb gedaan en ik dan helemaal opnieuw moet beginnen dusssss no way!
Ja ik ook, maar hoor dat wel vaker, sommige mensen houden altijd wel zin in die sigaret maar het is gewoon een kwestie van niet doen!
JOEPIE!!! Al ruim 5 maanden gestopt! Nog een paar weken en dan al weer een half jaar! @ rest: volhouden, hè, ook niet 1 trekje...