Ja wat goed van ons dames! Ik vind het weekend normaal gesproken ook moeilijk, maar we gaan een weekendje weg met drie vrienden (twee niet rokers en 1 gezelligheidsroker die dan geen sigaretten meeneemt), dus dat moet lukken. Ik ben ook enorm emotioneel, maar goed, ik slik dus ook voor het eerst Clomid dus kan de effecten niet zo goed uit elkaar houden. Ik heb wel een beetje meer chips gegeten, maar goed, ik heb ook de hele week geen alcohol gedronken (drink normaal gesproken 's avonds wel eens een wijntje) dus hopelijk compenseert dat een beetje.
Goedemorgen meiden, vannavond om 00.00 heb ik precies een week niet gerookt, kan het bijna niet geloven Hoop alleen dat vandaag beter gaat dan gister want als elke dag zo is nou schiet mij dan maar lek Succes maar weer meiden!
nee nog niet gerookt, gaat ook niet meer gebeuren! gisteravond nog steeds wel de neiging gehad om buiten te gaan staan, maar zelfs toen de kids strontvervelend waren geen sigaretten gehaald. wel een rare nacht gehad vaak wakker geweest en volgens mij heb ik veel liggen zweten, heb wel gelezen dat dat ook voorkomt bij stoppers! maar ik hou steeds alle voordelen voor me van het stoppen en eigenlijk de gedachte dat het toch best raar is om met zo'n stokkie in je hand te staan palmie knap zeg al een week gestopt! dat is al aardig wat centjes bespaard! even voor de lol wat vraagjes, wat rookten jullie (merk) en hoeveel per dag? ikzelf pall mall (rode) die was nog 1 van de goedkoopste geloof ik en rond de 8 sigaretten per dag, soms meer natuurlijk of minder.
Hallo dames, Kwam mij alleen even rookvrij melden! Zware kater en weer aan het werk, dus vanavond lees ik bij! Zet hem op dames!
Pfffff vandaag is erg rot. Het voelt alsof ik geen pleister op heb en dat is erg vervelend. Ik sta echt op het punt om naar de winkel te scheuren voor stinkstokkies. AAAAAHHH! Ik rookte Malboro ongeveer een stuk of 14 a 15. Groetjes
werkze lola! fleur ben je gek je gaat niet door de regen voor die stinkstokken! denk aan wat je al bespaard hebt ook qua gezondheid!
Het regnt hier niet... Maar net een wandeling gemaakt en boodschappen gedaan. Voel me al een stuk beter. Het helpt ook niet dat de kleine erg jengelig is.... Maar het gaat al beter.
Ik rookte ongeveer 6-10 sigaretjes per dag dat verschilde nogal. Mijn merk was West(rood) en mijn nieuwe merk is Klene( laurierdropjes) hahahaha Go go go dames we zijn goed bezig!
Hoi dames, aangezien ik heel graag zwanger wil worden............... kap ik ook met roken. Ik heb net ff op stivoro gekeken. En ik zou het vreselijk vinden als je kleintje mee rookt in je buik. Steunen jullie mij ook een beetje? Doe ik dat ook bij jullie hihi... Ik ben/was een stevige roker....... (het liefst shag)...
kom op je kunt het blijf denken aan wat je wens is (een kindje krijgen) en dan elke keer als je er op wil steken aan een baby denken!!
Sansky, gelijk kappen met die sigaretten en als je het ff moelijk hebt peppen wij je wel ff weer op. Zo steunen we elkaar in de moeilijke periodes want geloof me die krijg je en horen er nu eenmaal bij, hebben we allemaal last van moet je maar denken8)
pfff het ging me eerst nog makkelijk af maar ik heb nu opeens zo'n zin in een sigaret! even lekker buiten staan roken.. wel raar dat dat zo opeens opkomt?!
Dag 5 ....rookvrij!!! Weekend....extra moeilijk zeg!!! Denk steeds, zal ik 1 sigaretje roken, maar ben zo bang dat ik dan weer naar de 15 sigaretten per dag ga. Mis de sigaret zo erg, vind het zo lekker!!! Ga nu ff langs me ouders, ff afleiding. En aanhoren hoe knap ze het van me vinden, dat doet me goed hahah!!! Houd vol meiden, we kunnen het.
Femmy....misschien omdat het weekend is begonnen, ik merk dat ik ook door het weekendgevoel meer trek krijg. Hoe zit het met jullie darmstelsel? Ging normaal zeker 1 keer per dag naar de wc, nu ben ik in 5 dagen tijd pas 1 keer geweest. Zou hierdoor bijna ff een paar trekjes willen nemen hahahah
Ooh geweldig een stoppen met roken topic! Gelukkig ben ik hier niet de enige! Ik ben dus ook aan het stoppen met roken omdat ik zwanger wil worden, en in het begin ging het best goed, maar ik krijg het er steeds zwaarder mee! Had niet gedacht dat ik het zo moeilijk zou vinden. Wat een drama. :x Vooral als ik bijvoorbeeld boos ben, normaal steek ik dan een peuk op om rustiger te worden. En nu ik gestopt ben met de pil gieren de hormonen door m'n lijf en ben ik nog lichtontvlambaarder dan gewoonlijk (mensen die me kennen dachten niet dat het mogelijk zou zijn ), en heb ik nóg meer zin om te roken, maar het mag niet! Waardoor ik het weer nóg liever wil. Enige wat helpt is eten, maar daarna zit ook weer een "rookmomentje", dus dan moet ik eigenlijk gewoon niet stoppen met eten, om dat crave-moment te vermijden. Aargh!!! :x
Beetje late reactie, sorry daarvoor Maar het is me nog steeds niet echt gelukt, het zijn er toch wel steeds 2 á 3 per dag.. Ik wil na dit weekend echt GEEN sigaret meer aanraken! Super van je, echt niet toegeven!
Hoi Dames, Wat fijn dat we hier als stoppers elkaar een hart onder de riem kunnen steken! Ik zit nu op dag 8 (ben op 31 december gestopt omdat mijn laatste pakje toen op was). De eerste 3 dagen waren voor mij het moeilijkst (ik gebruik geen nicotine-vervangende middelen, maar ben "cold turkey" gestopt). Ik weet uit ervaring dat ik over 1 of 1,5 week weer een dip ga krijgen. Als ik daar doorkom, is het appeltje-eitje. Het vervelende is dat je een vervanging moet gaan zoeken voor je rook-momenten... Ik probeer die op te vangen door schoon te gaan maken of fruit te eten, zo snaai ik ook niet te veel. Resutaat is wel, dat ik nu 2x per dag naar het toilet kan voor de grote behoefte (was toen ik nog rookte 1x). Ik ben trouwens wel de hele dag misselijk... kan dit komen door het stoppen met de pil? Het helpt trouwens wel bij het stoppen, want je hebt door die misselijkheid geen zin om te roken...
Goedemorgen! Leuk, nog een aantal dames erbij! Het weekend is voor mij niet zo´n probleem. Ik heb het moeilijker om mijn werk, waar iik de hele dag doorrookte! In mijn omgeving roken er niet zoveel mensen en ik rook stukken minder in het weekend! Darmen, nou die liggen hier ook stil! haha! Tis dat ik gister kon ws omdat ik donderdag veel te veel alcohol had gedronken, werkt bij mij ook enigzins laxerend! Trek heb ik hier wel en net zoals bij MayD krijg ik ook rond 2 weken een dip en dat is even doorbijten, daar ga ik vaak de mist in... Dus MayD, we moeten maar veel steun vinden bij elkaar op het forum dan! haha! @ Femmy, heb je door de zure appel heen gebeten? Nog niet gerookt toch? Hier nu een week rookvrij! Bevalt me prima!