HOi Hoi Bij ons in het groepje is het erg rustig geworden en ik vind dat erg jammer ook omdat we erg close waren.!! maarja in me eentje gaan kletsen daar heeft weinig zin want niemand klets terug hihihi.. dus bij deze open ik een nieuw groepje en meiden kom er gezellig bij... groetjes flowertje
Gezellig en heb je lekker van het weer genoten vandaag en vanavond voetbal is kijken of we nu is goed winnen
Owh vanaaf voetbal? ik hou me er niet zo mee bezig.. Nederland neem ik aan dan? heb beide wedstrijden al wél gekeken hihi.. Heerlijk weertje idd, mag van mij de hele zomer wel zo zijn!! Straks naar mn moeder en stiefvader om te eten met de fam.. gezellig!
Ik ben ook wel in voor een gezellig groepje!! Inderdaad heerlijk weer vandaag. Zit / lig alleen binnen met een hersenschudding... Beetje jammer allemaal! Moet dus maar even rustig doen van de dokter en ik ben zó braaf! (alleen ...niet zo goed in rustig doen...) Vanavond wel voetbal kijken natuurlijk!
ja heerlijk he alleen is het in nederland alijd zo snel benauwd en ik baal van die gloor geur in me neus lijkt wel of ik alles ruik bleghhhh en me vriend zegt dat ik sinds 3 dagen snurk en ik snurk nooit:s
Hoi Flowertje, Ik heb m'n hersenschudding opgelopen op het schoolplein (ben juf). Stond pleinwacht te houden en kreeg plots een keiharde voetbal tegen m'n hoofd. Ik zag gewoon sterretjes!! Bedrijfs-ongevalletje zullen we dus maar zeggen... Het is inderdaad erg pijnlijk en vooral vermoeiend! Vanavond dus wel lekker voetbal kijken! Jij ook? Nederland is idd snel benauwd... Maar 't waait nu wel nog lekker door. Dat scheelt! Toedeloe
auw dat deed zeer zeker jeetje..!! ja voetbal kijken is kijken wat we gaan doen we zijn zowiezo door maarja ze moeten wel even wat putjes scoren nog he even laten zien wat ze kunnen maar heb er een hard hoofd is hihihi..!!
Hallo hier! Gezellig zo'n clubje Heerlijk weer. Straks inderdaad voetbal kijken. Wat vervelend dat je met een hersenschudding zit zeg MD52. Beterschap in ieder geval. Wat is de bedoeling van dit clubje? Gewoon kletsen over alles rondom zwanger proberen te worden enzo?
precies la palma gewoon over zwanger worden enz enz enz ...!! gewoon een gezellig clubje met mijn vorige clubje waren we met zijn alle best close en die is nu erg stil omdat veel meiden er even niet meer aan wouden denken maar praat daar nu in me eentje hihihi en dat is een beetje saai
Ja, begrijp ik. Ik weet niet hoe lang jullie allemaal al bezig waren / zijn, maar ik kan me voorstellen dat het een emotionele draaimolen is waar je niet altijd in wil zitten Over 5 dagen kun je testen zie ik? Spannend hoor. Ben je al een tijdje bezig of ben je pas begonnen?
Ik heb trouwens voor het gemak alvast 3 midstreams besteld en 3 cassette's.. Wie weet heb ik het een x nodig . Ovulatietesten doe ik (nog) niet hoor.
nou nu zo 3 maanden bezig maar me cyclus is beetje van slag heb erge lange van 50 dagen dus pas dag 35 of 38 mijn ei nu heb ik getempt maar laat ff mijn ei op dag 35 zien maar of dat waar is weet ik nog niet dus zien we over 5 dagen en anders duurt het nog wat langer maar denk dat het weer niet raak is hoe lang ben jij al bezig?
Hey Hier 1 met het zelfde probleem.. Aardig rustis geworden in mn oude clubje en mis het idd best wel.. Ook hier vanavond voetbal kijken
jeem 22 kom er gezellig bij meid je bent welkom eindelijk weer wat drukte ik misde het zo om gewoon alle lief en leed te delen dat voelt namelijk best fijn..!! vooral als je kwaaltjes hebt of iets niet weet of wat dan ook en dat kon ik heel goed bij me oude groepje alleen helaas zo stil en ga ze zeker missen maar hier zal het zeker ook heel gezellig worden
Flowertje; is je cyclus steeds zo geweest nadat je gestopt bent met je anticonceptie? Of was het eerst wel regelmatig? OOoooo.. Ronde 3 ongeveer? Nou, dan zit je volgens de statestieken al aardig op schema toch? Ze zeggen dat het een jaar kan duren. Ik hoop het stiekem van niet hihihihi Dit is eigenlijk mijn 1e ronde. Vorige maand had ik denk ik ook een eisprong, maar dat was de eerste keer nadat ik met de pil was gestopt. Dus eigenlijk zie ik dit als mijn 1e echte ronde Ben benieuwd. Ik heb bijna eisprong en ik las ergens dat je dan alvast een paar dagen van tevoren kunt beginnen. Dat is dan ook precies wat we gaan doen vandaag