Nieuw clubje?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Rens, 28 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Hallo,

Ik ben net nieuw hier en vind het ontzettend moeilijk in welk clubje ik wil gaan praten. Overal zijn er tientallen (als het niet honderden) pagina's volgekletst en kan het allemaal niet meer volgen haha.

Ik ben Rens, 24 en een jaar bezig (maart 2010) een klein wondertje te 'produceren'. Het wil maar niet lukken en zijn nu in de medische molen beland. De meeste eerste onderzoekjes zijn gedaan (bloed geprikt, sperma ingeleverd, inwendige echo) en we hebben over ongeveer 2 weken de 2e afspraak bij de gyn om de uitslagen te bespreken en te kijken hoe verder.

Tot ziens...

2. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    hoi Rens,

Welkom en ik kan het begrijpen dat je het soms niet kan volgen. bij sommige zitten zoveel dames dat er vaak langs elkaar heen wordt gepraat.

Spannende tijd zo wachten op de uitslag. Ik weet niet hoe dat voelt ik geen probleem met zw worden maar met blijven:(.

3. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    He Snelly,

Goh, das heftig zeg. En al een aantal keer zoals ik aan je onderschrift zie? Pff, dat zal niet gemakkelijk zijn zeg. Jeetje! Sterkte ermee en hopelijk is het snel raak voor een 2e kleine spruit die lekker in je buikje blijft zitten.

Ja, heb wat rondgekeken hier maar overal kom je zomaar binnenvallen. Voelt een beetje gek dan. Dus dacht, laat ik eens een nieuw clubje beginnen. Wie niet waagt wie niet wint.

4. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Hmmm mijn nieuwe clubje gaat niet veel worden zo te zien ;)

5. Mama SenH

Mama SenH Fanatiek lid

14 jun 2010
    2.817
    0
    0
    Spijkenisse
    je bent bij Roze kletskoppen welkom hoor we zijn heel aardig daar er zijn er daar nu 3 bevallen 3 zwanger en nog een aantal niet zwanger waarvan 2 in de mmm kijk maar of het je wat lijkt

6. Rens

Rens Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.079
    0
    36
    Limburg
    Dankje Esmeralda. Ik zal eens rond gaan snuffelen...

7. zafira

zafira Fanatiek lid

18 feb 2010
    1.959
    126
    63
    zuid holland
    Je bent ook welkom bij allemaal op zoek naar een bevrucht ei. Waren eerst met meer maar er word nu niet meer zo heel veel geschreven. Wel door het vaste clubje dus misschien iets voor jou.

Deel Deze Pagina