meiden die in de herfst voor 1e kindje gaan?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BolBuikje34, 22 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BolBuikje34

BolBuikje34 Niet meer actief

He Mamalicious,dank je wel! En trouwens ik zit hier ook te wachten op ongi. Er komt dus ook alleen maar bruin/rood bloedverlies en ik ben vreselijk chagerijnig. Zwanger ben ik toch niet maar dan zit ik stiekem toch te hopen ondanks dat het gewoon door ontpillen komt ZUCHT. Gelukkig krijg ik dadelijk bezoek haha.

2. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    Zou wel een mooi verjaardagscadeau zijn.. ;) haha... Ik ben ook chagerijnig en niks wil lukken.. Pfff, ook ik ga niet uit van een zwangerschap want ik heb echt al buikkrampen net als ongesteldheid.. We wachten af....... :(

Liefs

3. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    @bolbuikje gefeliciteerd!! nou, zo oud ben je nou ook weer niet hoor, ruim een jaar jonger dan ikke ben ;)

hier net super nieuws van een dinnetje gehad, ze is 7 weken zwanger!! echt heel super! heb haar meteen gezegd alle hcg mijn kant op te sturen ;)

hier alles rustig, beetje bruinige soms licht roze/rode afscheiding gehad, zou heel misschien een innesteling kunnen zijn...... wie weet!! verder beetje vol gevoel en rommelende darmen, maar dat kan ook komen van de keelonsteking die nu gelukkig is overgegaan in een verkoudheid. zit je thuis, ligt ZP eruit :x

4. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    @Justme: Je hebt precies dezelfde kwaaltjes als ik:

* Bloedverlies (bruinachtig)
    * Rommelende volle darmen

heb jij toevallig ook last van moe zijn en rare buien? Ik kan zo ineens boos worden en kan zo spontaan beginnen te huilen. Mijn man vind het allemaal maar eng haha :):)
    Misschien hormonen.. :(
    Verder heb ik krampen in mijn buik onderin en heel veel last van winderigheid.. :):) Jaja ook dat..

Morgen krijg ik 3 testen thuis gestuurd dus ik kan voorlopig wel ff testten.. Ik begin zondag denk ik. Woensdag moet ik ongesteld worden (of niet eigenlijk ;))

Pfff, ik wordt niet goed van dat wachten, lijk wel een klein kind van 5 dat wacht op sinterklaas.. :)

5. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    hee goeiemorgen dames!

Heb woensdagavond wat krampen in mijn buik gehad.
    Donderdagochtend wat bruine afveeg.
    Hoop dat dat mijn innesteling was. Mijn temperatuur is in ieder geval nog hoog dus alle opties zijn nog open...
    Gaat spannend worden!

6. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    heb er vandaag roze bloed bij gekregen, voelt niet ok :( ff balen dus. verder niet zo emo, voelde me tot zonet behoorlijk sterk eigenlijk. dit dipje maar snel even van me afgooien, het zegt nog niets, dat weet ik rationeel uiteraard wel.

7. BolBuikje34

Justme, ooh balen :( Ik vind 34 oud om voor het 1e kindje te gaan maar ach wat boeit het verder als we gewoon een gezond kindje krijgen!

blike,ik hoop ook dat het je innesteling was!
    Mamalicious,ik heb dezelfde klachten als jou en ook emotioneel.

Ik ben echt chagerijnig en emotioneel. Er is al 3 dagen geen bloed geweest,alleen de dinsdag en woensdag. Als er dinsdag nog geen ongi te bekennis is ga ik testen. Dan ben ik een week overtijd. Ik wil niet eerder omdat ik waarschijnlijk toch niet zwanger ben en geen teleurstelling wil!

8. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    @Bolbuikje: Oeeeeeii, wat spannend. Als ik het dus allemaal ff goed begrijp ben je nu al een paar dagen overtijd??!! Wat hou je dat goed vol zeg!! Petje af! Ik ga er stiekem toch een beetje vanuit dat je zwanger bent haha, dat mag wel toch? :D:D Hoop het echt voor je! Zou leuk zijn de eerste..

Ik heb de hoop opgegeven. Vandaag stiekem een test gedaan en deze was negatief. Wel wat vroeg ik weet het (wordt woensdag ongesteld) maar kon het gewoon niet laten, had echt een bepaald gevoel. Maar helaas, op naar ronde 3 zeg ik dan maar..

Fijn weekend allemaal!!

9. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    @Justme: He bah wat vervelend voor je!! Wanneer moet je ongesteld worden? (of eigenlijk niet)
    DEr is nog een beetje hoop toch? Ik heb ook al bloedverlies sinds een week en ga er ook vanuit dat het mis is deze ronde, maar toch hou ik nog een beetje hoop, gek he? Denk dat iedereen dat wel heeft in het achterhoofd.. ;)
    Ik hoop voor je dat je een beetje goed weekend zal hebben!!

10. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    @mamalicious, zo'n negatieve test zegt nog niets hé? der kan nog vanalles gebeuren :)

11. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    @Blike: Hoe zit dat eigenlijk met dat temperaturen? Ik snap er niets van.. Kan je me eens het een en ander uitleggen? Zoals wanneer doe je dat en hoe lang.... Thanx...

12. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    Thanx Blike, ik weet het, maar toch voelt het lang zo goed niet meer. Maar idd we wachten woensdag af en wie weet blijft het toch uit en had ik edd een goed voorgevoel. Of mijn lichaam houdt me voor de gek, dat kan ook.. ;)

13. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.188
    1.749
    113
    Hier nog een mama+papa die in de herfst zijn begonnen aan een junior, hoewel de pil sinds juli de deur uit is. Mijn cylcus is 2 rondes netjes optijd geweest en vorige maand ineens 32 dagen met een vermoedelijke VMK. Verloor een grote prop bloed na een week overtijd te zijn, dus nu met goede moed naar ronde 4 :) Vandaag een knetterpositieve ovu-test dus weet wat ons te doen staat! hihi

14. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    @Bailey: Welkom bij de club!! Ik zou zeggen ga ervoor vanavond!! Zet 'm op en hoop voor je dat het raak mag zijn, maar jah dat is nog een poosje afwachten..

15. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    was gelukkig alleen vanochtend en het was gelukkig niet rood, misschien toch een innesteling :( hoop ik dan maar op. mijn nod is pas 13/14 oktober, daar is het dus nog te vroeg voor. we zullen zien komende week!

16. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    Hallo allemaal!
    Ik ben er ook weer, moest me wel opnieuw registreren want ik was in ene foetsie door heel dat gedoe.
    We hebben ons best gedaan afgelopen week, dus fingers crossed.
    @ justme en mamalicious nog maar een aantal dagen tot jullie NOD? hoop over een weekje goed nieuws te kunnen lezen hier dan!

Zo, hier is het nog heerlijk weer dus daar ga ik nog even van genieten.... groetjes

17. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    @ mamalicious,

Ik temp elke ochtend rond hetzelfde tijdstip. Je kan zowel oraal als anaal temperaturen. Ik houd het bij oraal :p
    Belangrijk is om te tempen vóórdat je van bed af gaat, anders wordt je actief en stijgt je temp.
    Ik heb op www.fertilityfriend.com een account aangemaakt. Hier moet je elke dag je temperatuur invullen en eventueel je cervixslijm.
    Je kan hiermee niet voorspellen wanneer je eitje komt. Omdat je temperatuur pas NA je ei stijgt. Maar in combinatie met ovu-testen weet je dan wel zeker dat je eitje is geweest.
    Vóórdat je ongesteld wordt zakt je temperatuur in de regel weer naar beneden..

Hoop dat het zo wat duidelijker voor je is :)

@bailey, welkom :)

@justme66, waah wordt spannend voor ons volgende week hé ;)

18. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    wordt inderdaad een spannend weekje!! we hopen op veel roze uiteraard ;)

ben nu wel weer rustig na mijn dipje van vanochtend, het houdt je wel bezig zeg, pffff

19. BolBuikje34

Bailey07,welkom!

En ik heb vanochtend getest; zo negatief als het maar zijn kon :( Ik ging er echt vanuit dat ik zwanger was! Ongesteld ben ik nog niet,heb wel allemaal krampjes maar m'n hoofd staat vol puisten dus ik verwacht het binnenkort. Bleh. Meiden succes allemaal met wachten en testen!

20. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    oooh rot voor je bolbuikje! :(
    Vooral als je wel het gevoel hebt....
    *knuffel*

Deel Deze Pagina