@bolbuikje: Aaaah, wat is dat nou? Wat een tegenvaller moet dat zijn voor je! Helemaal als je er al een beetje vanuit gaat dat het deze keer wel eens raak kon zijn. Sterkte meis!!
Dank jullie wel allemaal. Ach ik moet niet zeuren,mensen om me heen hebben al 3x of meer een negatieve test gehad En meiden hier ook vast wel. justme,blike en mamalicious,ik zie dat jullie alle drie over een paar daagjes mogen testen! Ik wens jullie veel succes en wél een positieve test Ook voor jou Zuuske,9 daagjes wachten he? Bailey,wat erg trouwens van je miskraam. Ik hoop dat het deze maand raak is voor jullie.
hier ook ff flink balen, had rood bloed vandaag niet goed lijkt me, ook best wel krampjes nu ff uithuilen en opnieuw beginnen!! mijn mannetje zei ook al dat het meestal zeker een half jaar tot een jaar duurt en wij zitten nu pas in de 4e ronde. nog alle kansen om zwanger te worden! maar goed, vandaag ff baaldag! straks op verjaardagsvisitie, nu eerst ff stukje lopen om daarna mijn verjaardags gezicht op te zetten, mijn familie weet niet waar we mee bezig zijn en dat wil ik graag nog even zo houden. einde ego berichtje
@Justme: Balen zeg!! Maar je vriend heeft wel gelijk hoor, bij de meeste stellen duurt het gemiddeld een half jaar tot een jaar voordat het raak is. Trek het je dus niet teveel aan en geniet van je weekend!! Hier vanmorgen nog een test gedaan, maar helaas weer spierwit dus ik stop nu met testten. Ik wacht woensdag wel gewoon af. Wel nog steeds bruine afscheiding waar ik gek van wordt. Iemand een idee hoe lang zoiets kan/mag duren? Duurt nu al een dikke week en ben er echt helemaal klaar mee. :x:x Liefs..
ik heb geen idee, maar ik zou zeggen zolang het bruin is, is het volgens mij nog goed! net terug van verjaardag en een heerlijke wandeling gehad. merk wel dat ik wat prikkelbaar ben, toch nog wat teleurstelling denk ik. kan gelukkig goed bij mijn mannetje uithuilen, das goed want dan wordt het ook geen drama! we gaan positief verder hoor!
@ Bolbuikje balen.. vol goede moed verder @justme ook balen, frustrerend hé als de omgeving niets weet en die overweldigende gedie erbij komen kijken tussne jullie tweetjes blijven. Van de andere kant is het ook wel leuk dat als het straks gelukt is (en dat gebeurt vast) je dan ook een leuk samen geheimpje hebt een tijdje Zelf ben ik al leuke manieren aan het verzinnen om de opa's en oma''s op de hoogte te stellen als het is gelukt... beetje voortvarend maar, haha, ik heb nog geen babykamer ingericht hoor @mamalicious ik zou ook niet weten hoe lang dat dat kan duren, wie weet wat voor verrassing er nog komt als je straks gaat testen wanneer je overtijd bent toch? Nog een weekje wachten.... Dames, succes
Nou hier is het misse boel.. Ben ongesteld geworden en heb verschrikkelijk veel pijn. Kan niet eens op mijn benen staan.. :x Dit heb ik echt nog nooit eerder gehad.. Zou haast denken dat als het zo moet, ga ik wel weer aan de pil.. Maar ach, het is voor een goed doel denk ik dan maar. Wij gaan dus door naar ronde 3... Hoe is het bij de rest, al testjes gedaan...
he bah mamalicious, ook niet leuk! geloof dat ik je deze ronde de hand kan schudden, begin ook aardige krampen te krijgen :x hele dag ook al humeurig :x gelukkig in de lunch met dinnetje (werkt bij me) een rondje gelopen kon ik ff mijn hart luchten, helpt altijd! hier kletsen overigens ook
@mamalicious shit man.... Rot voor je dat je er zo last van hebt meid.... sterkte @justme66 Van mij krijg je een dikke knuffel meis!!!
thanks blike! voel me al weer een stukje beter wordt spannend voor jou he komende dagen!! wat zegt je gevoel???
Mijn gevoel.. haha vorige week dacht ik ja.... toen weer nee..... gister weer ja.... maar toen ik vanmorgen een omowit testje in mijn handen had weer nee... Snap er niets meer van
nou mijn ongi is ook begonnen vanochtend, 1 dag te vroeg maar ik snap het niet alleen bij het plassen krijg ik bloed en heb vanacohtend toen ik dat zag meteen een maandverband ingedaan maar meer dan een dun bruin streepje zit er niet op , maar misschien zet het morgen door?! pff
Nou ik ben ook ongi geworden,zeer dat het deed! Had vreselijke buikpijn. Gelukkig heb ik dus wel een eisprong gehad (buikpijn is een goed teken) Effe pilletje gepakt en toen was het over. Mamalicious en justme66,,sterkte ermee. blike,jij ook met duimen draaien..Ik ben dolgelukkig dat ik ongi ben. Hoe blij kun je met zoiets zijn @asiqiz,,ik had dat ook wat jij hebt,beetje bruin/rood,toen dus 7(!) dagen niets en vandaag ongi. Ik voel zelfs alweer een eisprong naderen.
@bolbuikje34, fijn dat je ongi nu echt is doorgebroken. Heb je tenminste zekerheid Op naar de volgende ronde!! @asiqis, Balen bij mij is bruinverlies ook altijd het begin van de ongi. Maar hopenlijk voor jou niet. Heb vanmorgen een testje gedaan, omowit bleef deze. Maar er zijn nog geen tekenen van ongi en mijn temp is nog steeds hoog dus ik blijf hoop houden
@Bolbuikje: Is dat echt een teken van een eisprong als je buikpijn hebt? Haha.. Dan ben ik ook heel erg blij want ik heb de afgelopen dag en nacht krom gelegen van de pijn.. Pffff, wist niet dat vrouwen dat zo erg konden hebben.. Lang leve de pil ze ik dan maar.. @Blike: Gewoon blijven testten meid, de kleur kan snel veranderen en zolang je nog niets voelt aankomen is het in ieder geval positief!! Ik duim voor je.. @Asiqiz: Ach wat naar voor je meid, maar zoals iedereen zegt geen bloed is nog altijd een goed teken. Ik hoop voor je dat je snel weet waar je aan toe bent! Eindelijk vandaag een dag dat ik normaal kan staan!! Pff, wat een rottijd zeg die periodes.. Wij gaan weer met goede moed verder en hopen dat het ronde 3 raak mag zijn. Wil deze ronde geen ovu-testen gebruiken en gewoon om de dag "klussen" dan moet het toch goed kunnen gaan? Heeft iemand anders nog andere trucjes? Ben die ovu-test eigenlijk wel zat. Zijn er nog meer meiden die het gewoon proberen zonder enige hulpmiddelen? Vanavond avondje voor mezelf gepland.. Lekkere maskers gekocht, chocola, pepernoten en de lekkerste chips die er bestaat!! Manlief heeft de gelukkige huisvrouw voor mij gehaald, dus zet mij maar in de bank.. Fijne avond
@Mamalicious Wij hebben tot nu toe nog geen ovu testen of wat dan ook gebruikt. Tis inmiddels ronde 6 en begin erover te denken de volgende ronde maar eens te gaan kijken. Hebben deze ronde zo rond de vermoedelijke eisprong geklusserd. Om de dag wordt indd aanbevolen. Na de dag waarop mijn eisprong zou kunnen zijn heb ik mijn eisprong gevoeld (of wat je dan ook mag voelen), dus gewoon nog maar een keer geklusd. Baat het niet dan schaad het niet, toch? Groetekes
thx meiden maar ben helaas vandaag wel hevig! ongesteld geworden dus op naar de volgende ronde maar weer! zie dat jullie ook ongi zijn geworden balen maar elke ronde nieuwe kansen . Had het gister trouwens met een nicht erover en zei zegt dat het wel 6 maanden duurt voordat de hormonen van de pil volledig uit het lichaam is en dat het dus nog wel ff kan duren.
er vanuit gaande dat deze ronde voor mij niet succesvol is ga ik volgende ronde niet weer ovu testen gebruiken. ik was strak op schema met mijn ei dus met ruime marges om de dag klussen komende ronde. is volgens mij prima!