Nou nou nou, wat een gezellige boel hier. Iedereen loopt zo´n beetje gelijk volgens mij. Kan het allemaal niet meer bijhouden, maar volgens mij zijn er nog een paar die aan het wachten zijn.. Spannend!!! Thanx Justme, ik ga het ook proberen zonder ovu/test. Ben benieuwd haha.. Zal manlief wel blij mee zijn denk ik want die heeft het niet zo op de testjes, alleen de "belangrijke" test wil hij bij zijn. Nou ik ga de douche in met m'n maskertje en daarna plof ik op de bank met het cadeautje van manlief en niet te vergeten, mijn ingeslagen snoepgoed.. Woehoe, lijkt wel sinterklaas hier.. Fijne avond iedereen en tot morgen waarschijnlijk..
justme66 zo ga ik dat ook doen mijn ei klopt ook altijd rond dag 13 /14 komt het dus hoef niet met ovu testen aan de gang
Ik ben helaas door naar de volgende ronde.... Had gister al steeds van die ongikrampjes en vanmorgen had ik wat bruine afveeg, dit is meestal de aankondiging van mijn ongi...
@Mamalicious,,ja dat heb ik ergens gelezen,buikpijn bij ongi is een teken dat je een eisprong hebt gehad! Er niet vanuit gaande dat iemand endometriose heeft. meiden die ongi zijn geworden sterkte ermee
@Blike: Naar voor je meid, maar niet getreurd we gaan gewoon met z'n allen naar de volgende ronde!! Sterkte met je ongi en verwen jezelf maar goed, dat helpt echt. Heb ik ook gedaan gister en was vandaag een totaal ander mens.. Liefs..
@Blike wat jammer, balen, alvast succes voor de volgende ronde @bolbuikje ik hoop eigenlijk dat het niet altijd klopt dat je een eisprong hebt gehad als je buikpijn hebt bij je ongesteldheid. Veel dames zullen me hierom haten maar ik heb (tot nu toe bijna) nooit buikpijn bij mijn ongi, voel m ook niet aankomen. Betekend ook heel irritant dat ik een week lang de halve drogisterij overal mee naar toe sleep omdat het altijd onverwachts komt. maar gelukkig ben ik redelijk regelmatig. Ik ben het hele weekend weg voor mijn werk, heb ook geen verleiding dan om te vroeg te gaan testen, haha. Heb man beloofd dit samen te doen. Fingers crossed! Dames, sterkte met de ongi's. (Dat is een zin die ik nog nooit eerder heb gebruikt, )
He Zuuske, Oh maar je hoeft volgens mij ook niet persé buikpijn te hebben als je ongi word hoor Maar ik denk als je het hebt dat het dan een goed teken is Ik ga het eens effe googelen want ik weet het ook niet precies. Sterkte met testen!!
Hallo allemaal, Wat is het rustig hier zeg!!! Iedereen druk aan het klussen?? Wij kunnen vandaag ook weer beginnen want ben eindelijk van mijn ongi af na een week!! met de pil was ik maar een paar dagen ongesteld, maar jah.. Hier dus nog geen nieuws, alleen dat ik een nieuwe fiets krijg van mijn man haha.. (hij had een mooie mamafiets gezien en zei: Dan koop ik zelf ook een mooie fiets en dan kunnen we mooi samen fietsen met die kleine... Ik heb hem maar even verteld dat het nog wel even zal duren voordat de kleine mee kan op de fiets.. haha.. Jaja, snap ik ook wel, was zijn reactie.. Maar die fiets komt er toch! Leuk leuk leuk!! Jullie nog leuke verhalen? Liefs..
@ the dames die nog wakker zijn bij mij: ronde 2 en vandaag mijn ei volgens de berekeningen dus zo maar weer aan de klus zoals elke avond de afgelopen week..........\we houden onszelf goed bezig! wel vreemd.......vorige maand voelde ik mijn ei idd rond dag 14 en nu voel ik niet zo veel...appart dus maar goed het is nog allemaal nieuw na 14 jaar pilgebruik hier nooit zo op gelet. verder nog meiden aan de klus??
Hee Noamy,wij zijn ook aan de klus! Verwachte eisprong in het weekeind ergens. Maar ik denk niet dat het gaat lukken deze ronde. Heb nog zoveel klachten door ontpillen Sterkte met wachten! @Mamalicious,wat lief van je man! Ik heb ook zo een fiets nodig eigenlijk en zeker omdat ik geen rijbewijs heb
Ook hier is het klussen begonnen. Heb geen flauw idee wanneer mijn eisprong gaat komen dus ik zie wel eind van deze ronde haha.. Heb geen ovulatietesten meer in huis en die wilde ik ook niet gaan aanschaffen, wordt dus extra spannend deze keer. Ben er gelukkig niet zo heel erg mee bezig deze keer, dat was de vorige rondes wel anders dus wie weet is het deze keer raak.. @Bolbuikje: Heb je geen rijbewijs? Vind je dat niet lastig mocht je straks een kindje hebben? Ik rij zelf eigenlijk ook nooit hoor, stap altijd op de fiets, dat is voor mij veel sneller. Boodschappen doe ik ook altijd op de fiets. Heb een grote mand voorop en dubbele fietstassen haha.. Ik vind het wel rustig hier, is er niemand die een leuk verhaaltje heeft? Ben zelf ook druk dus mag eigenlijk niets zeggen haha. Nou meiden succes met wachten, klussen of sterkte met een eventuele ongi! Ik weet echt wie wat doet op dit moment, kan het niet meer bijhouden sorry..
hee dames, Ik zit nog in de afwachtfase... duurt nog ffiez tot mijn eitje plopt Voor de dames waarbij hun eitje bijna plopt, klusze!!
@ bolbuikje ik heb 14 jaar de pil geslikt maar echt ontpil 'klachten'niet echt gehad of opgemerkt! succes iig! dit geldt voor een ieder natuurlijk ik mag iig weer gaan afwachten....spannundddd
@ blike Geen nieuws is goed nieuws haha? Gewoon nog niet aan toe gekomen. Hebben het beide héél druk. Werken op andere tijden dus zien mekaar bijna niet. En ik heb gewoon het gevoel dat ik een dezer dagen toch ongi wordt, dussss dan maar een dagje afwachten nog.
En ja hooor, daar is tie dan. Oma is op bezoek, de rooie vlag uithangen, die tijd van de maand... Balen, maar ook wel weer verwacht. Ronde 7 dan maar weer, t schiet niet echt op zo