meiden die in de herfst voor 1e kindje gaan?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BolBuikje34, 22 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    Thanks Blike, we lopen bijna gelijk zie ik.
    Wij zijn deze keer echt een beetje aan het balen. als je begint reken je dr ongewild toch op dat een halfjaartje voldoende is. Maarja, wij (ikkes en man) zullen dan wel vast die paar procenten zijn die er een jaar of langer over gaan doen :(

2. BolBuikje34

BolBuikje34 Niet meer actief

@Mamalicious,ik doe alles met de fiets :D Alles is hier toch makkelijk in het dorp dus dat scheelt. Gelukkig heeft vriendlief wel een rijbewijs!
    @noamy,geen ontpil klachten,wat een geluk! Ik heb flink migraine gehad en nu nog veel klachten helaas.
    @zuuske,,sterkte :(

3. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    Vanavond even een nieuwe fiets uitgezocht. Ben zo blij! Krijg deze volgende maand pas kan haast niet wachten haha.. Lijk wel een klein kind hihi.. :):)
    Verder is hier alles heel erg goed. Zit weer lekker in mijn vel en heb (volgens mij) geen last meer van het "ontpillen"
    Mijn ei is onderweg denk ik dus dit weekend gaan manlief en ik even knallen in de hoop dat het over 2 weekjes raak mag zijn!

Even een vraagje:
    Ik ga altijd na de sex gelijk naar de wc toe om te plassen, maar dan komt er gelijk het "kwakkie" (zo noem ik het maar even) van manlief er weer uit, :( is dat wel de bedoeling? Blijven jullie eerst nog liggen of zijn er meer meiden die dit herkennen? Beetje domme vraag, maar ik zit er eigenlijk een beetje mee..

Iedereen een fijn weekend en tot horens!! ;)

4. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    @ mamalicious ik heb inderdaad wel eens begrepen dat meteen plassen alweer een hoop weg kan spoelen. als je blijft liggen kan het wat makkelijker klimmen begrijp ik (sommige leggen zelfs een kussen onder hun achterste om de zwaartekracht te helpen). Of het allemaal echt zo is...? maar het kan iig geen kwaad. Behalve dan dat je meer kans hebt op een blaasontsteking als je niet meteen gaat plassen....
    Wat een gedoe soms allemaal he?

5. BolBuikje34

Ik leg idd een kussen onder m'n kont. Geen idee of het helpt. Dan blijf ik ook 20 minuten liggen en na een uur ga ik plassen als de nood echt te hoog is.

Helaas hier nog last van de pil,bleh. Hopelijk is het volgende maand helemaal over. Gelukkig heb ik geen migraine meer,daar ben ik al harstikke blij mee.

6. zuuske

zuuske Fanatiek lid

9 okt 2010
    1.317
    0
    36
    Tilburg
    Merk dat het "wat"rustig is hier. Iedereen druk bezig met klussen of testen?

7. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    Wij zijn een beetje "uitgeklust" haha.. We wachten weer op dat spannende moment: Wel of niet zwanger :( Dat duurt echt zo verschrikkelijk lang! Maar jah, tis voor een goed doel moeten we maar denken. :D
    Voel me wel anders als de andere rondes, denk dat het "ontpillen" nu echt voorbij is. Voel me helemaal top. Alleen een beetje veel last van rommelende darmen, haha best genant zo op kantoor, heb ik normaal nooit last van. Misschien wel wat gegeten wat niet helemaal goed gevallen is.
    Het gekke is dat ik geen flauw idee heb wanneer ik mijn ongi kan verwachten. De laatste ronde was 26 dagen en daarvoor 2x 28 dagen dus misschien nu wel 24 dagen haha. We zien wel.
    Hoe is het verder met de rest? Nog meer meiden aan het wachten? Eventueel ongesteld geworden?

Liefs

8. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Zit te wachten op mijn ei ;)

@mamalicious, jaaa duurt altijd lang hé? wachten tot je NOD....

9. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    Haha, inderdaad Blike, maar wachten op je ei duurt minstens net zo lang.. pfff, succes met klussen alvast hihi.. ;)

Heb geen testen meer in huis, zit een beetje te twijfelen of ik nieuwe zal kopen of dat ik maar gewoon een keer ga wachten. Ik zat trouwens een beetje rond te neuzen en vond een site met goedkope testjes:

www.zwangerschapstest.nu

Zal dat wat zijn? Hier kan je 3 testjes kopen voor 7.50 eur volgens mij, leek mij erg goedkoop maar wat denken jullie? En wat gebruiken jullie zoal? Kruidvat 2v5 kan ik niet vinden via Kruidvat online en in de winkel zelf is geen optie aangezien ik in een klein dorp woon haha.. (je weet hoe dat gaat denk ik bla bla bla bla.. ;))
    Clear blue vind ik nogal duur om zo even een testje te doen.. Ach wie weet ben ik ze wel helemaal niet nodig deze keer maar ben wel benieuwd naar jullie ervaringen.. :D

10. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    Oh en trouwens, ik heb het gister ook even geprobeerd om te blijven liggen na het klussen en heb een maandverbandje in mijn broekje gedaan voor de zekerheid.. ;) Pfff, dat doe ik nooit weer, heb de hele dag lekkage gehad (vooral als ik gingen zitten en dan met name op de fiets) voelde me vreselijk....... :):):) Jullie ook last van? haha

11. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
  12. dalisah

dalisah Nieuw lid

23 okt 2010
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai ik ben 33 en ik heb 1 miskraam gehad in 1999 en in 2003 een vroege geboorte van 5 maanden en nu ben ik weer bezig na een oparatie in 2008 aan mijn baarmoederwand nu al 1 jaar bezig want mog na de oparatie na een 1 jaar het weer proberen nu slik ik pas een week zwanger worden van etos groetje dalisah

13. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    @dalisah, welkom meid... vreselijk rot voor je die miskraam en vroeggeboorte... En alweer een jaar bezig... wanneer is je NOD?

14. BolBuikje34

Ik zit precies in dezelfde situatie als jij. Weinig last meer van ontpillen gelukkig en moet ook ongeveer 10 dagen wachten op ongi. spannend! toch geloof ik niet dat ik zwanger kan zijn,daarvoor heb ik dan nog net teveel last van de pil :(

En oh ja,ik blijf vaak ook effe liggen en doe daarna een tampon in,oh hoe erg:D
    @Blike,sterkte met wachten op je ei. Ik vraag me altijd af of het wel gaat komen en vreemd genoeg is dat altijd nog gebeurd hihi.
    @dalisha,welkom en wat vreselijk van je miskraam en vroeggeboorte. Sterkte ermee.

15. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    @Blike: Thanx meid! Ik heb er maar ff 6 besteld en gelijk 1 van clearblue. Leek me wel leuk als cadeautje voor manlief als hj thuis komt van het werk. En nu maar hopen dat het snel raak mag zijn! :D

@dalisah: Gezellig, leuk dat je mee komt kletsen! Naar voor je wat je hebt meegemaakt meid. Hoop dat je deze keer iets meer geluk mag hebben! Sterkte in ieder geval ;)

Hier nog altijd wachten, wachten en nog eens wachten..pfffff.. nog 12 dagen voor mijn nod.. :(

16. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    Hallo meiden...

Jeetje wat rustig hier zeg! Ik heb weer eens iets nieuws: Mega zere borsten!! :x ohohohoh zelfs onder de douche lijkt het op mijn tepels in de fik staan!! Waar dat nou weer vandaan komt :( geen flauw idee, weet alleen dat het mega vervelend is! Misschien toch nog een beetje aan het ontpillen haha.. Jammerrr..

Hoe ist met jullie? ook nog nieuws?

Liefs

17. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    hmm, das vervelend mamalicious, had je dat in je vorige rondes ook?

18. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    Nee, dit heb ik eigenlijk voor het eerst. Wel pijnlijk kan ik vertellen, heb zelfs mijn bh al een haakje losser gezet haha.. :) Ach het gaat vanzelf weer over denk ik dan maar. Krijg er elke maand weer iets nieuws bij lijkt wel. Hoop dat die rommel van de pil snel uit mijn lijf is! (tenminste ik ga er maar vanuit dat het daar van komt)

Vandaag drukke dag gehad en heb 7 testen binnengekregen ;) Ik kan voorlopig even vooruit. Ik hoef pas volgende week maandag ongesteld te worden dus moet nog even wachten. Dan hou ik 28 dagen aan (vorige ronde was 26) Heb gelukkig geen bloedverlies meer zoals vorige maand. Toen heb ik 2 weken met bloedverlies rondgelopen en dat is geen pretje kan ik vertellen. maarrrrrr... wat niet is kan nog komen uiteraard dus ik schreeuw nog niet te hard :D

Hoe ist bij jullie?

19. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    jeetje meiden, rustig hier!

Hoe is het met iedereen??
    Ik ben nog steeds druk op zoek naar mijn eitje, het wil nog niet echt ploppen helaas....

20. BolBuikje34

Wow het is hier doodstil,wat saai! Blike,ik hoop dat je je eitje snel vind.
    Mamalicious,nog 3 dagen tot testen zie ik? Spannend!

Ik heb helaas het eerste rood gehad en ga keihard duimen dat ik netjes op tijd ongi word en niet een week overtijd ga zonder reden..(toen was ik heel erg ziek,dus niet onlogisch maar wel vervelend)

Deel Deze Pagina