meiden die in de herfst voor 1e kindje gaan?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BolBuikje34, 22 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BolBuikje34

BolBuikje34 Niet meer actief

Blike,,jaaaa lekker aan de klus! Fijn dat je je ei hebt gevonden :D

Asiqiz,hopelijk ben je zwanger meid. Kan altijd nog,toch?

Mamalicious,sterkte met wachten. Ik was vorige cylcus een week overtijd,echt zo rot is dat!

2. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Nee ben nog steeds niet ongi geworden maar ik denk ook niet dat ik zwanger ben en voel ook nog geen ongi eraan komen ik snap er niks van

3. Sila24

Sila24 Niet meer actief

@Bolbuikje ik denk het eigenlijk niet want heb 2 x nega getest 1 dag voor en op Nod

4. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    @asiqiz: Ik zit in dezelfde dip als jou. Moet ook al ongesteld worden maar nog steeds niet! Ook nog geen klachten wat betreft de ongi maar wel negatieve zwangerschapstesten.. :x:x
    Snap er ook helemaal niets van! Gewoon afwachten maar..

Ik heb mega hoofdpijn en ben echt niet te genieten. (helemaal tegenover manlief gedraag ik me als een heks:):), best zielig)

Ik wacht maar gewoon af en we zien wel wanneer ronde 4 voor mij zal aanbreken ;)

Fijne avond!

5. Sila24

Sila24 Niet meer actief

@ Mamalicous ja we hebben echt hetzelfde probleem volgens mij haha hiervoor heb ik ook regelmatige cyclussen gehad van 28 en 27 dagen maar nu duurt het wel lang..hopelijk wordt ik snel ongi en door naar ronde 4

6. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Mijn man vraagt elke dag van en ben je al ongesteld :) als ik nee zeg wordt ie blij haha:D:D

7. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    en asiqis? al ongesteld??

8. BolBuikje34

Dan zeg ik maar gewoon zo: het is k*t dat je zo lang moet wachten. misschien heeft het nog met ontpillen te maken?

@Mamalicious,al een ongi in aantocht?

9. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    Yes, ben ongesteld!! :D:D Eindelijk uit mijn onzekerheid verlost. Beetje dubbel gevoel nu, maar ik wist toch wel dat het niet raak zou zijn.
    Verlies nu een beetje bloed en begin buikkrampen te krijgen, vandaag dus door naar ronde 4 na een cyclus van 31 dagen! Heb de banner maar weer ingesteld op 29 dagen want dan mis ik mijn ei ook niet :). Ook heb ik nu weer ovutesten in huis, ga ik zeker weten mijn ei vinden, die heb ik nog nooit ondekt haha ;)

@Asiqiz: Al ongesteld?

Pfffff, gaan we weer, het begin van een nieuwe ronde en dat duurt altijd zo lang!! Op naar mijn eitje.. ;)

10. Sila24

Sila24 Niet meer actief

@bolbuikje nee ben nog steeds niet ongi :(
    @ mamalicous goed dat je ongi bent geworden ben je verlost uit de onzekerheid :D

Mijn borsten doen vandaag wat zeer als ik er perongeluk met me hand tegenaanstoot misschien komt mijn ongi eraan.

Maar moet morgen ochtend naar de dokter toe omdat ik steeds verkouden wordt de laatste tijd maar wat als hij antibiotica kuurtje meegeeft dat mag je toch niet als je zwanger wilt worden. Zal ik tegen hem zeggen dat ik overtijd ben misschien wilt hij wel testen op zwangerschap? alleen ik durf het niet haha

11. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    @Asiqiz: Meid, ik heb een vermoeden dat het misschien toch raak is. Sorry dat ik je in twijfel breng, maar zere borsten krijg je niet wanneer je ongesteld moet worden volgens mij. Ook dat je verkouden bent heeft met een lage weerstand te maken en ook dat kan ivm een zwangerschap zijn.. :D:D
    Heb je alweer getest? Zou het zo fijn voor je vinden, de eerste van ons clubje die zwanger is, wie weet.
    De dokter kan je zeker testen op een zwangerschap, die kunnen dat in je bloed zien, gewoon vragen, dan ben je er vanaf.
    Welke test gebruik je zelf eigenlijk?

Ik wil je niets aanpraten hoor, maar stiekem hoop ik gewoon dat je toch zwanger bent..

Liefs

12. Sila24

Sila24 Niet meer actief

@ mamalicous wat lief van je dat je zo meeleeft met mij, nee heb geen testen thuis en ook geen tijd gehad om naar kruidvat te gaan i.v.m lange werkdagen . Ik had zondag getest met de kruidvat test en die is zeer gevoelig had ik gehoord en die was echt wit. Ik heb ook last van zuurbranden maar ja dat had ik ook toen ik net was gestopt met de pil dus ik weet het niet ik voel me niet zwanger. Maar ik zie wel morgen wat de dokter gaat zeggen als die antibioticakuur wil geven dan zeg ik het wel tegen hem .

13. Sila24

Sila24 Niet meer actief

vanochtend was ik me veters aan het strikken en moest ik opeens overgeven!!?? maar heb getest en negatief maar het viel me op dat mijn urine een beetje roodachtig was van kleur komt mijn ongi eraan??? jeetje wordt echt onzeker zo hoop dat ik snel ongi wordt!!!

14. BolBuikje34

He Asiqiz,hoe is het nu?

Mamalicious,,toch ongi,jammer. Kun je wel door voor de volgende ronde ipv wachten op ongi.

15. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    ja asiqis, ben ook wel benieuwd!

En hoe is het met jou bolbuikje, al volop aan de klus?

16. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    @Bolbuikje: Ja wel jammer, maar had het wel verwacht. Wij gaan gewoon naar ronde 4 en we zien wel. Heb al wel ovu testen gekocht zodat ik zeker weet dat ik mijn ei zal vinden.. :D:D Jou eitje is onderweg zie ik?? Succes met klussen!!

@Asiqiz: Hoe ist nou? Al bij de dokter geweest voor een test?

17. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    @Bolbuikje: Je zei toen een keer dat wanneer je buikpijn hebt tijdens ongi, dit goed is want dan heb je je ei gehad??

:$:$IK HEB GEEN BUIKPIJN!!??:$:$ EN NU??

Is dat erg? Waar had je dat gelezen? Ben een beetje bang namelijk!

18. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    @Asiqiz: Kom op met de uitslag!! :D

19. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    volgens mij is dat niet zo hoor mamalicious, ik had vorige ronde bijna geen buikpijn. En heb toch echt mijn eitje wel gehad volgens mijn ovutesten en temperatuur...

20. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    Thanx Blike, dat geeft mij een goed gevoel! Hoe ist bij jou trouwens? Afwachten nu he? Heb je al een test in huis en zo ja wanneer wil je gaan testen? Voor of na je NOD? ;)

Deel Deze Pagina