meiden die in de herfst voor 1e kindje gaan?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BolBuikje34, 22 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    haha nou het plan is om te wachten tot mijn NOD.... maar tsja mezelf kennende wordt dat em niet :p

2. BolBuikje34

BolBuikje34 Niet meer actief

Maak je maar niet druk om joh,dat hoeft echt niet bij iedereen op te gaan! Ik zal eens kijken of ik het kan terugvinden.

Blike,,yup al goed aan de klus hier,het eerste slijm al zichtbaar (sorry voor de omschrijving)

Edit: "Het staat vast dat de menstruatiepijn heviger is na een cyclus waarin een eisprong heeft plaatsgevonden" Waarom hebben vrouwen altijd buikpijn als ze ongesteld zijn. een echte vrouwen vraag haha - Goeie Vraag Maar of dit nu allemaal waar is..Ik ga er niet vanuit hoor!

3. Sila24

Sila24 Niet meer actief

Hey meiden thx dat jullie zo meeleven met mij , maar ben helaas gister ongi geworden nou ' helaas' ik ben blij dat mijn lichaam het weer doet zeg maar:D nu weet ik waar ik aan toe ben en up naar de volgende ronde:D

4. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    @Asiqiz: Rot voor je meid! Maar toch fijn dat je uit de onzekerheid bent! Ik had hetzelfde en vond het idd wel prettig toen ik ongesteld geworden was.. Verwen jezelf maar lekker!

@Blike: Spannend nog 9 dagen! Loopt je banner goed? ;)

@ Bolbuikje: Je eitje komt eraan zie ik? Dat wordt klussen dit weekend??!! :D

Hier is het weer helemaal mis, ben dinsdag ongesteld geworden en vandaag alleen nog maar bruin, verder niets. Snap er niets van hoe snel het weer over is.
    Wat denken jullie: Wanneer kan ik het beste beginnen met ovu-testen? Ik dacht zelf volgende week zaterdag/zondag, maar misschien is het te laat??! Ook heb ik maar 5 testen dus kan niet al te vroeg beginnen want straks mis ik mijn ei? Ik wil die test doen voor de zekerheid, heb namelijk nog nooit mijn ei gevonden dus ik vraag me af of dat wel goed zit.. :):)
    Misschien moet ik gewoon nog een paar ovu-testen kopen zodat ik zeker weten mijn eitje zal vinden.. ooooh!! Hellup!! :(:(

Goed weekend!

Liefs

5. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    goeiemoggel dames,

@mamalicious, ja mijn banner loopt goed :) nog acht daagjes!
    Zal er als ik jou was ff wat bijkomen, zo duur zijn ze niet joh en je eitje missen is wel héél zonde....
    Zou op tijd beginnen. Je weet maar nooit.

nog ff een snelle spiek... ga zo lekker Skiën :D
    Fijne dag dames!

6. Sila24

Sila24 Niet meer actief

@ mamalicous ja heb mezelf ook een beetje verwend van het weekend ahah.

ik gebruik nu deze nick i.p.v asiqiz i.v.m herkenning

7. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    @Blike: Leuk joh, skieen! Hoop dat je het leuk hebt gehad? Wordt je al zenuwachtig? Nog een paar daagjes :D Al een gevoel?

@Hamis50: Was dat je echte naam dan? haha, dan kan je idd beter een schuilnaam nemen ja..

Wij zullen proberen deze week aan de klus te gaan, maar ik heb ontzettend last van mijn rug, lopen en staan wil bijna niet. (gelukkig kan ik hierbij liggen hahaha :D:D:D) Ik kan een beweging in mijn rug niet aan zo zeer! Maar ach, zal wel kou geweest zijn en duurt vast een paar daagjes.. ;)
    Hoppa.... Ronde 4............ hier komen wij!

8. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    @mamalicious, ja skiën was heerlijk :D
    Nee voel eigenlijk nog steeds helemaal niets... afwachte dus maar..

9. BolBuikje34

Hamis50,moet je wel oppassen omdat je je oude naam erbij hebt geschreven nu. Mensen die hier zoeken komen dan misschien alsnog bij je terecht.

Mamalicious,succes met klussen,hopelijk is je rugpijn over! Schiet anders ook niet op.

Ik zit alweer op het wachtbankje. Ei was zaterdag en ik heb een korte cyclus dus nog maar een weekje wachten tot het eerste rood.

10. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    HELLLLLLUUPPP!!!!!

Ik ben vorige week dinsdag ongesteld geworden en dat was tot vrijdag. Nu had ik gisteravond last van mijn buik en dacht een beetje verhoging. Nu dacht ik vanmorgen, laat ik eens een ovu test doen en deze was gewoon positief :$:$:$ Hoe kan dat nou? Dat is toch veel te vroeg?
    Heeft iemand zoiets meegemaakt? Ik ben namelijk bang dat mijn hele cyclus in de war is. (heb nog steeds rugpijn en ben mega moe misschien heeft dat wat met elkaar te maken??)

Liefs..

11. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    @mamalicious, hmm das gek.. of je hebt een heeeele vroege eisprong, of.... heb je al eens een zwangerschapstestje gedaan? heb weleens gelezen namelijk dat ovutesten ook positief kunnen worden bij een zwangerschap.

12. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    Huh.. :( Nee ik heb geen test meer in huis. Maar ben ook ongesteld geweest, dus ik weet wel zeker dat ik niet zwanger ben. :(:(
    Maar ik heb eens even wat gelezen hier en daar en het kan wel, een hele vroege eisprong. Heb de afgelopen dagen een positieve test gehad en nu wordt het streepje minder..
    We hebben maar gewoon geklust gister en straks maar weer even ;) tja ik weet het anders ook niet. Wil mijn eitje niet mislopen dus ik geloof dat ik manlief maar om de dag ga verleiden haha.. Hoewel... Heb zelf nog behoorlijk last van mijn rug dus heb er helemaal geen zin in hihi..
    Zal ik toch maar even een zwangerschapstest bestellen dan? je weet maar nooit he? haha..

Hoe is het bij jou Blike?

13. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    @Blike: Whaaaaaaaaaaaaaat!!!! Zie ik nou goed dat je zwanger bent?? Gefeliciteerd meid! Waarom zeg je dat niet??

14. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    huh? had ik wel gezegt toch??

Nouja ik ben ZWANGER!!! :D

ga zo de verloskundige maaar eens bellen!

15. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    Whaaaahaha... Gefeliciteerd! Hoe voel je je?

Hier nog steeds positieve ovu-test haha.. Volgens mij heb ik wel 10 eitjes ofzo, snap er niet meer van. Misschien toch maar een zwangerschapstest doen!

Liefs

16. BolBuikje34

Ik wist het ook niet:$:D Gefeliciteerd meid!! Kei leuk.

@Mamalicious,ik heb ook een vroege ovulatie,het begon al 3 dagen na menstruatie. Vond het ook gek maar ach,gewoon veel klussen:p

17. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    haha oeps sorry dames, woensdag ontdekt :D ben zoo blij!!
    Heb de 22e mijn eerste echo. Nog net voor de kerst gelukkig! :D kan ik het dan aan iedereen vertellen!
    Voel me eigenlijk wel goed, nog niet misselijk ofzo... maarja, wat niet is kan nog komen hé? :)

18. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Hee dames

Even een kutberichtje van mij....
    Het is helemaal mis...
    Zojuist op het toilet na wat buikkrampen behoorlijk wat bloed verloren, met stolsels... direct de verloskundige gebeld die beaamde waar ik al zo verschrikkelijk bang voor was.... een miskraam....

Weet het even allemaal niet meer, mijn vriend en ik zijn er kapot van....

19. BolBuikje34

OH NEEEEEEEE meissie toch!! Waarom nou toch???? :(:(:( Wat ontzettend kut voor jullie. Ik kan me helemaal voorstellen dat jullie er kapot van zijn. Jullie zijn gewoon je kindje verloren eigenlijk. Heel erg veel sterkte en dikke knuffel van mij.

Bolbuikje.

en sorry voor het knullige bericht,ik weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen..

20. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    Oooooh, wat vreselijk naar voor jullie! Je was zo gelukkig en dat is dan zo ineens voorbij! Vind het echt heel erg voor jullie en hoop dat jullie veel steun bij elkaar zullen vinden, het was tenslotte net wat bolbuikje zei jullie kindje.
    Nogmaals heel veel sterkte!!!

Knuffel en veel liefs!!

Deel Deze Pagina