Ik vind het eigenlijk vreselijk om het te vragen, maar ik zit er een beetje mee: Vandaag is net 1 week en een dag na mijn ei... Nu ben ik jarig vandaag... jaja... 29 alweer en heb dus net een wijntje op en had de 2e voor me staan. Maarrrrrr, nu ga ik naar de wc en zie ik bruin verlies??!! Zal toch niet mijn innesteling zijn?? Heb het 2e wijntje net door de gootsteen gespoeld uiteraard, maar heb gisteravond ook al 3 wijntjes gedronken alvast op mijn verjaardag.. ohoh.. Kan dat kwaad weet iemand dat misschien? Of overdrijf ik nu heel erg? De rest van de wijntjes laat ik natuurlijk staan tot na mijn NOD als die komt tenminste...
gefeliciteerd met je verjaardag mamalicious!! Volgens mij valt het allemaal nog wel mee hoor! Er zijn genoeg mensen niet bewust bezig met kinderen krijgen en stoppen pas met alcohol drinken en roken als ze weten dat ze zwanger zijn. Denk zowiezo niet dat je door het drinken van wijn bleodverlies kan krijgen. Zou persoonlijk wel wat voorzichtig zijn met te veel alcohol drinken maar of het echt kwaad kan? denk het niet.... Fijne verjaardag nog!
Thanx Blike, heb de alcohol laten staan de rest van de dag haha. Hoe ist met jou trouwens? Voel je je al wat beter? Hoop voor je dat je snel weer toe bent aan het opnieuw proberen want het is je gegund!! Liefs...
Zal vandaag weer aan het werk. ff de zinnen verzetten! Hopen dat het bloeden snel stopt en dan op naar de vierde ronde. Gisteravond met mijn vriend buiten gestaan, we hebben een ster uitgezocht.... een klein sterretje die we gemakkelijk weer terugkunnen vinden in de hemel... ons kleine sterretje voelt goed!
He blike,werken is goed hé. Ben je mooi bezig en denk je er niet teveel aan. Zeggen ze. De praktijk is misschien anders. Wat mooi dat jullie nu een ☆ aan de hemel hebben staan. Kun je er altijd naar kijken en eraan terugdenken. Mamalicious om op je vraag te komen...Volgens mij kan alcohol geen kwaad hoor,net zoals Blike zegt. Het vruchtje zwerft nog door de baarmoeder als het goed is en er is nog geen bloedband. Ik ben trouwens ongi geworden afgelopen zondag dus op naar ronde 4.
balen bolbuikje, gaan we samen naar ronde vier op naar ons kerstwondertje inderdaad!! al ben ik bang dat mijn NOD iets later is...
Blike wat een mooie gedahte zeg! Jullie sterretje aan de hemel. Ik hoop dat je je een beetje beter zult gaan voelen de komende tijd! Bolbuikje wat vervelend voor je zeg, maar op naar ronde 4, daar zit ik nu ook in, mag zaterdag een test doen. Ben benieuwd.. Heb vandaag weer wat bruin verloren en hem steekjes in mijn buik. Ook vreselijk moe, heb net van 18.00 tot 20.00 uur geslapen en heb manlief niet eens weg horen gaan haha, overkomt me normaal nooit. Maar ja ik weet dat het allemaal nog niets zegt.. Hebben jullie ook zo last van gladheid? Hier is het echt niet normaal meer. Moest vanmorgen echt lopend naar mijn werk want fietsen durf ik niet.. Ik hoop dat het snel over gaat want ik vind de winter echt helemaal niets!! hihi.. Verder zo geen nieuws hier, ben een beetje ongeduldig aan het wachten tot ik eindelijk over een stikkie mag piezen..
Echt? Oh nee, doe mij de zomer maar met 25-30gr heerlijk.. Deze zomer zullen we het met z'n allen wel wat moeilijk gaan krijgen denk ik als het allemaal zo mag zijn. Dikke toeters bij hoge temperaturen haha.. Ik hoop dat we tegen die tijd allemaal een wondertje verwachten.. De winterse avonden vind ik altijd wel gezellig hoor, maar dat is dan ook echt het enige wat ik leuk vind aan de winter.. Op de kerst na uiteraard.. Dat vind ik altijd beregezellig.. Gaan jullie nog wat leuks doen met de kerst? Wij gaan 1e kerstdag eten bij mijn schoonouders en 2e kerstdag bij mijn ouders lekker eten.. En dat dan volgend jaar weer andersom..
Bolbuikje ik lees je onderschrift, heb je nog steeds last van het ontpillen?? Wat zijn de problemen dan zoal?
wij gaan eerste kerstdag met mijn hele familie uit eten. Altijd supergezellig! tweede kerstdag pakjesavond bij mijn schoonouders, we hebben lootjes getrokken. Ook altijd leuk... Ga ook nog twee keer op wintersport dit jaar, één keer met mijn ouders en één keer met mijn schoonouders! Ja ben echt dol op sneeuw!!
Hee Blike, ik hoop dat je cyclus weer snel op gang komt meis en je meteen zwanger word! Dat kan overigens gewoon,heeft een vriendin van me ook gehad. En ik ben trouwens ook gek op ijs en sneeuw alleen die gladheid is minder. Zaterdag ga ik lekker wandelen in het bos als er sneeuw ligt,geweldig! Hee Mamalicious,ik hoop dat het de 'goede' kwaaltjes zijn hehe Ik heb idd last van onpillen,word er krankjorum van. De eerste maand had ik veel hoofdpijn,dat was vrij snel over. Nu heb ik nog last van vreetbuien,snauwen om niets en niet kunnen poepen (ahum) Ik merk ook op de minuut af wanneer dat gedoe weer begint. Het begon met hele dagen en word steeds een beetje minder. Echt kei vaag,niemand anders heeft dat zover ik weet
Bah wat vervelend voor je bolbuikje ik hoop voor je dat het allemaal snel over mag zijn hier komt die rommel er in ieder geval nooit meer in!! :x Ik krijg morgen als het goed is testjes thuis en dan ga ik virjdag alvast een gevoelige test doen.... Kan niet wachten... Sorry! Ik heb echt een beetje (eigenlijk best wel erg) het gevoel dat het raak is deze keer. Ik weet niet waarom, ben alleen ontzettend moe en verlies bruine troep nu sinds maandag een beetje. Ook steekjes onderin mijn buik maar jah, ik weet dat het niets hoeft te betekenen maar kan mezelf bijna niet op andere gedachtes brengen. Wat zal dat een tegenvaller worden als ik een negatieve test in handen heb, ja ik weet het, maar kan er echt niets aan doen, heb het nog nooit eerder zo gevoeld.. Zou het dan toch??.......... Hebben jullie dat ook wel eens gehad? Nog 1 dagje werken en dan lekker weekend! Heerlijk... Liefs
Mamalicious,spannend!! Ik heb dat ook meegemaakt de 1e ronde! Maar toen maakte ik mezelf wijs dat ik zwanger was maar diep in m'n hart wist ik dat het niet zo was. Toen ik een test deed was ie negatief,zware teleurstelling! Maar dat hoeft bij jou helemaal niet zo te zijn natuurlijk! Ik hoop dat het raak is voor je. Sneeuwt het bij jullie ook zo erg?
Haha, heb de testen in huis, maar durf nog niet hihi... Krijg nu het idee dat het toch niet zo is want verlies steeds meer bruine troep.. Had ik de 2e ronde ook al last van en dat ging door tot mijn ongi.. Denk dus dat ik maar niet ga testen morgen want dat wordt vast een teleurstelling.. Er ligt hier best wel wat sneeuw maar lang niet genoeg. Als het dan toch zo moet zijn laat er dan maar een paar cm liggen dat vind ik leuker dan die vieze troep van water, sneeuw en zout.. Mijn hele bijkeuken is wit van het zout onder de schoenen.. hebben donkere tegels.. Blike hoe is het met je? Nou meiden zodra ik getest heb horen jullie het maar denk dat het pas volgende week gaat worden, anders verpest ik mijn lange weekend misschien.. Liefs
@mamalicious.... en heeft je ongi doorgezet? nog niet getest? Hier gaat het wel goed. Bloedverlies is gelukkig gestopt dus kan nu echt gaan vooruitkijken naar de volgende eisprong, en die zal net voor de kerst komen.... wordt dus weer de BOB spelen deze kerst
hey hallo, heb net toch maar een testje gedaan en zag een heeeeeeeeeeel licht streepje haha.. Vanmorgen wel wat meer bruine troep dus denk niet dat het goed zal gaan, maar een streepje is een streepje toch? Zondag nog maar een keer proberen en dan zien we wel of het een dikker streepje is of niet.. Ik ga nergens vanuit hoor want het was echt een licht streepje, dus ik denk dat het loos alarm is.. Ik hou jullie op de hoogte.. Blike goed dat het wat beter gaat, ik hoop voor jullie dat je snel weer zwanger mag raken en het zich dan wel vast zal houden Duim voor je meis..
He Blike,gelukkig zijn mijn cyclussen regelmatig maar ik heb veel last van chagerijnig zijn,niet naar de plee kunnen en veel snoepen. Het voelt net alsof ik zwanger ben maar dat is dus helemaal niet en daar word ik pisnijdig van! Hoe gaat het met je verder? Hou je het allemaal vol? Mamalicious,een streep is idd een streep,en hopelijk word die alleen maar duidelijker!