meiden die in de herfst voor 1e kindje gaan?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BolBuikje34, 22 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    Ja dat steekt echt wel wanneer ze je dat vertellen :( Maar ja, het gaat gewoon door en bij de ene wat sneller als bij de ander.

Zaterdagavond vroegen vrienden van ons of we zin hadden om te gaan stappen. Eerst gezegd dat we niet mee gingen, maar om 23,30 uur toch maar besloten om nog even naar de stad te gaan ;) Ik kan jullie vertellen dat mij dat heel erg goed heeft gedaan, alleen zondag was wat minder :):) (had trouwens maar 3 wijntjes op maar ben kan er denk ik niet zo goed meer tegen haha)

@Bolbuikje: Ik heb er ook spijt van niet eerder te zijn gestopt met de pil. Maar ja, straks was het wel in 1x raak geweest en dan ben je er nog niet aan toe. We wachten gewoon de test af deze keer en ik hoop dat je een mooi cadeautje in handen mag hebben.
    @Blike, voor jou geldt hetzelfde!

Nu 2 dagen achter elkaar geklust dus vanavond maar even niet. heb geen idee wanneer mijn ei komt dus morgen maar weer aan de bak haha.. het is toch wat.. :):) Begint bijna te lijken op "verplichte sex" ;)

Liefs

2. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    hihi ja hier ook de verplichte sex... om de dag :p het is ook wat... Maarja heeft vorige keer ook resultaat opgeleverd dus we gaan gewoon precies hetzelfde schema aanhouden... ;)

3. BolBuikje34

BolBuikje34 Niet meer actief

Hahaha,wij zijn ook met verplichte seks bezig. Om de dag en nog geen een dag overgeslagen. Heb wel last van pilgedoe,athans dat denk ik. Maar ik hoop het niet,des te sneller ben ik zwanger ;) Zeg meiden jullie NOD is dus ook rond de kerst? Zou toch fijn zijn al we met ons drieen positief testen. Of in ieder geval jullie twee. Jullie hebben het moeilijk gehad.

4. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Weet nog niet wanneer mijn NOD is... heb mijn eitje nog niet gehad... Maar denk dat mijn ei deze week komt, dus dan is mijn NOD rond oud en nieuw!

5. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    Mijn NOD is net na oud en nieuw gok ik, dus ik loop net achter jullie aan.. ;)
    Bolbuikje jij verdiend het net zo goed als ons! Gun het jou net zo erg!

Liefs

6. BolBuikje34

Das lief Mamalicious ;) Blike,oei oud en nieuw! Net zo een gare datum als kerstmis. Of je bent dolblij of juist niet. Laten we maar hopen op het laatste natuurlijk!

7. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    @Bolbuikje: Oei, nog een weekje meis!! Heb je al een voorgevoel of eventuele rare klachten? :D Wacht je tot je NOD of ga je al eerder testen? (moet wel zeggen dat je dat beter niet kan doen ivm een vmk)
    Dames mijn eitje komt eraan volgens de banner, maar ik weet het nooit zeker. Ik heb vandaag last van veel vocht downunder haha, kan dat iets met je ei te maken hebben? Ik heb al zoooo vaak ovutesten gebruikt, maar nog nooit mijn ei gevonden.. Tja een paar dagen achter elkaar dus dat lijkt me niet goed.. En mijn ei is er wel, dat weten we zeker nu na die vmk ;)
    Vandaag mega hoofdpijn gehad, manlief is even alleen op bezoek bij vrienden dus als die zo thuis is dan bespring ik hem maar weer ondanks de hoofdpijn hihi...
    @Blike: Hoe is het met jou? Is je eitje al in zicht? Volgens de banner over 6 dagen, maa klopt die ook?
    Nou dames, nog even volhouden en Bolbuikje, ik hoop op positief bericht volgende week, dan drink ik er met kerst 1 op jullie baby ;)

Liefs

8. BolBuikje34

He Mamalicious,dat vocht daaronder wil zeggen dat je eisprong komt ;) Athans daar mag je denk ik wel vanuit gaan :D Bespring je man maar goed haha.

Ik heb nog steeds last van ontpillen. Het is wel veeeel minder dan toen ik net met de pil kapte. Maar ben nog steeds chagerijnig dan en veel zin in snoep enzo dus vreet ik alles wat ik tegenkom. Ach ik moet niet zeiken,sommige mensen zijn al veel langer bezig dan mij maar ik word er zo depri van zo rond de feestdagen! Ik voel helemaal niets en denk dus niet dat ik zwanger word deze ronde.

Zo,einde egobericht.

Blike,hoe gaat het met je?

9. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    hee dames,

Kom ook weer ff langswaaien..
    Beetje een rotweek achter de rug... steeds van die bijna positieve testjes, maar dan toch weer lichter de volgende keer...
    En ben behoorlijk ziek geweest dus temp zegt ook niet zoveel...
    Was gisteren zelfs zover dat ik een zwangerschapstest deed :S ja negatief natuurlijk..... duuuuuhhh!!
    Ga vanaf vandaag echt ff iets minder mee bezig zijn en maar één keer per dag testen, anders wordt ik echt gek van mezelf!!
    Eisprong zal echt wel een keertje komen.. ik wacht het gewoon rustig af nu :)

10. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    @Bolbuikje: Hoe kan dat nou toch? Nog steeds last van die rommel? Erg naar voor je. Het hoeft helemaal niet zo te zijn dat wanneer je niets voelt, je ook niet zwanger bent. Kan maar zo dat je positief test volgende week, ik duim in ieder geval voor je!

@Blike: Rot voor je dat je je eitje nog niet hebt gevonden. Misschien heb je deze toch al gehad en heb je hem gemist? Zou dat kunnen ivm je ziekte? Gewoon door blijven klussen meid, wie weet komt hij vandaag of morgen zonder dat je het door hebt.. ;)

Mijn eitje is ook in aantocht. gister en vandaag mega vochtig down-under en vandaag een beetje koortsachtig gevoel.. Moe, nergens zin in en steekjes in mijn buik. Vanavond dus maar weer klussen en dan maar weer afwachten de komende weekjes.

Liefs!

11. BolBuikje34

Ooh Blike sterkte meis. Ik kan me voorstellen dat je het moeilijk hebt nu. Laten we hopen dat die eisprong snel komt. Kan me voorstellen dat het moeilijk is om niet te testen. Je wilt toch weten waar je aan toe bent natuurlijk! Een vriendin van mij had ook een VMK maar was de maand erop weer zwanger. Je hebt geen zak aan dit verhaal maar ik wil maar even zeggen dat het dus wel zou kunnen.

Mamalicious,moet zeggen dat het gisteren eindelijk minder werd! Ik was helemaal in de wolken. Denk niet dat ik zwanger ben want ik voel niets maar als ik klaar ben met ontpillen zou dat ook al een heel mooi iets zijn. Veel plezier nog met het klussen! Lijkt me romantisch net voor de kerstdagen. Boom in de kamer kleedje ervoor en dan..Hahaha :D

12. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    Whaaaahahaha... Dat gaat niet bij ons denk ik!! Er loopt een kleine Jack Russel rond en die zou dan wel heeeeel erg nieuwgierig worden... :D:D:D Haha.. Zie het al helemaal voor me: Wij bezig en de hond maar kijken.. :):) Nee laten we maar niet doen..
    Ben blij voor je dat het ontpillen eindelijk minder lijkt te worden! Kan je ook gaan genieten van alles er omheen..

Blike ik hoop voor je dat voor jou hetzelfde geldt als Bolbuikje zei: Zwanger direct de maand erop! Zou mooi zijn en gun het je vreselijk na je miskraam.

13. BolBuikje34

Hahaha Mamalicious,nee dat werkt niet ;) Wij hebben 3 katten die kunnen meekijken maar gelukkig doen ze dat niet :D

Ben helaas ongi geworden :( Op naar ronde 5!

14. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    ohhh shit balen bolbuikje...

wij hebben ook twee katten, dus bij ons ook niet in de kamer ;)

15. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    Oh nee bolbuikje, vet rot voor je zo voor de feestdagen :( Had het je zo gegund.
    in ieder geval welkom in ronde 5, gaan we er deze ronde samen voor!! ;) Hoop dat je niet al te vee last zal hebben en toch een beetje kan genieten van de feestdagen. Jullie wondertje komt echt wel!!

Blike welke ronde zit jij nu eigenlijk? En heb je je eitje al gevonden?

Je gelooft het gewoon niet, maar vandaag WEER een collega met het blije nieuws, dit keer de papa.. :x Dat is nummer weet ik veel, volgens mij de 8e nu die een kindje verwacht en dat allemaal niet nu en in hetzelfde bedrijf.. Soms zit het mee, soms zit het tegen.. ;)

16. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    En dat is collega nummer 9 die zich meldt met een zwangerschap.. En dan ook nog mijn collega die mij moet afwisselen met werken... Straks zijn we beide met verlof haha... Zal de werkgever blij mee zijn.. :D:D
    Maar zeg nou zelf, dit is toch niet normaal meer? Een complete babyboom op het werk. Nu hoop ik echt dat het raak is deze keer en ik mij dus ook mag melden op mijn werk.. Wat zullen ze lachen..;)

17. BolBuikje34

He Mamalicious,ik hoop ook snel dat het raak voor je is! Erg he die babyboom. Ik vind het verdrietig dat ik niet zwanger onder de boom zit maar ja het is helaas niet anders. Blike,hoe gaat het met je meis? Sorry effe kort berichtje,ga slapen. Ben helemaal gaar van de kerst want familie woont verspreid door het hele land en we hebben veel moeite met reizen door sneeuw

Kus van Bolbuikje!

18. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    Ooooh, bolbuikje!! Wat sneu voor dat je zo verdrietig bent met de kerst :( Kan het me ook wel voorstellen hoor, zou ik ook hebben denk ik. het is toch steeds weer een tegenvaller als je ongesteld wordt en dan moet je ook nog vrolijk doen tijdens de kerst.. Ik hoop voor je dat je snel zwanger mag zijn en dat je volgend jaar kerst gaat vieren met een kleintje erbij! Dat zou een geweldige kerst zijn niet dan?
    Sterkte!

Blike: Hoe is het met je eitje? Al gevonden inmiddels, ga er wel vanuit, maar je weet maar nooit..

Ik heb volgens mij een blaasontsteking. Het is vrijdag begonnen en vandaag is het 10x erger.. Ik wil niet naar de huisartsenpost want dat vind ik een beetje overdreven. Maar als ik morgen nou naar de dokter ga om een potje urine te brengen, moet ik dan ook doorgeven dat ik misschien zwanger kan zijn? Dit ivm een antibioticakuur. Ik kan pas volgende week een test doen dus ik weet nog niets..

Nou meiden, geniet nog even van vandaag en tot de volgende keer maar weer..

Liefs

19. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Hee dames!

Allemaal een fijne kerst gehad??
    Pfff heb me weer lekker volgevreten :p eert maar even een balansweek ;)
    Verder niets bijzonders, nog geen eitje helaas... kon nog wel eens heel lang gaan duren, maarja heb me er een beetje overheen gezet. Lekker de feestdagen achter de rug en volgende week oud en nieuw en misschien komt mijn eitje... of mijn ongi (vind ik nu ook wel ff best) er dan wel aan....

@mamalicious, aaah blaasontsteking?? waardeloos... gelukkig nog nooit gehad, maar lijkt me echt niet leuk :( beterschap! zou het zowiezo wel ff melden ja!!

20. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    Whaaat nog geen eitje? Jeetje zeg, dat duurt wel heel erg lang. Kan het niet zijn dat je je eitje gemist hebt?
    Hoop voor je dat dat zo is en dat je straks een positieve test in je handen hebt, dat zou een mooi begin van 2011 zijn.. haha.. ;)

Ik twijfel ineens of het wel een blaasontsteking is :( Heb wel pijn bij het plassen, maar lang niet zo erg als de andere keren (heb nogal vaak last van blaasontsteking) Misschien is het een infectie van de urineleider ofzo, ik weet het niet. Begint nu onderin mijn buik ook zeer te doen en steken in mijn zij, dus ga morgen toch maar even een potje brengen bij de huisarts.. :(
    Dat wordt dus geen champagne voor mij met oud en nieuw helaas. Volgende week mag ik een test doen, ben wel benieuwd wat die zal zeggen hihi. Denk zelf dat het deze ronde niet raak is want we hebben de afgelopen dagen niet zoveel geklust omdat manlief ook een beetje ziekig was/is.. We zien wel.

De kerstdagen waren erg gezellig. Ook erg veel gegeten, zit er nog vol van haha.. Ach in januari maar weer even aan de lijn, wil graag 3 kilo kwijt.. (tenzij ik zwanger ben natuurlijk... :D)

Hebben jullie nog een cadeautje gekregen met de kerst?

Deel Deze Pagina