meiden die in de herfst voor 1e kindje gaan?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BolBuikje34, 22 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    nee inderdaad... maar helaas heb je dat niet helemaal zelf in de hand!

2. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    Nee helaas niet, al zouden we dat maar wat graag willen.

Pfff, ben in een schoonmaakwoede. Ben het hele huis aan het soppen en ben niet te stoppen haha.. Manlief is de deur al uit er is een feest in de buurt waar hij graag heen wilde en dat komt natuurlijk erg goed uit. :D
    Vind het nu wel even mooi geweest, ziet er weer opgeruimd uit, daar hou ik van! haha ;)

3. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    goed bezig meid!! ben de laatste paar weken echt superlui.. mijn huis heeft ook echt weer ff een goede schoonmaakbeurt nodig.... Nouja misschien morgen!

4. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    Nou dames, vanmorgen urine afgeleverd bij de dokter en ja hoor, een beste blaasontsteking :( Heb een kuur van 5 dagen meegekregen helaas. Was vanmorgen weer helemaal mis dus dacht toch maar even checken..
    Wordt dus oud en nieuw zonder een wijntje haha.. Nou jah gelukkig is er kinderchampagne ;)

Hoe is het bij jullie?

5. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    oh balen mamalicious!! :( heb je wel gezegt dat je misschien zwanger kan zijn?

6. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    Ja, ze zouden het erbij vermelden. Er zat geen bijsluiter bij dus ik ga morgen even een bijsluiter ophalen. Wil het toch even zeker weten dat het geen kwaad kan al denk ik niet dat ik zwanger ben maar ja, beter het zekere voor het onzekere. ;)
    Heb vanavond een pil gehad en ben nu behoorlijk beroerd. Normaal krijg ik een kuur van 100mg per tablet en nu een kuur van 300mg per tablet dus ik ga de volgende keer toch maar direct naar de dokter met mijn potje pies haha.. Troep is het, kan niets anders zeggen. (net de pil, maar dan iets anders ;))

Gaan jullie nog wat leuks doen met oud en nieuw? Wij zitten waarschijnlijk gezellig met óns tweetjes, wat hapjes en drankjes kopen (cola voor mij in dit geval :() en dan op naar een gezellige avond.. :D

7. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Oeh wat naar zeg... zo'n blaasontsteking...
    Wij gaan gezellig naar mijn schoonzusje en schoonouders. Met z'n tweetjes is trouwens ook wel gezellig, hopenlijk is het de laatste keer met z'n tweetjes hé? ;)

8. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    ovutest van vanmorgen.....

Bekijk bijlage 117864

Dit had ik eerlijk gezegt niet meer verwacht :D
    Lijkt er toch echt op dat mijn eitje er aan zit te komen... en dat op dag 33... vanmorgen toch nog maar even geklust :p

9. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    Hahahaha... Blike je eitje.. :$ En dat aan het eind van het jaar haha. Wie had dat verwacht..
    Ik wens je heeeeel veel klusplezier!! :D Zou een mooi begin van 2011 zijn!!
    Vandaag een test gedaan maar helaas spierwit :( Heb wel hele erge zere borsten, maar weet niet of dat toeval is of dat het er iets mee te maken heeft. We wachten gewoon maandag af.. En dan maar hopen dat ik niet ongesteld wordt..

Ik wens jullie allemaal een hele mooie dag en een supergoed uiteinde van dit jaar vanavond! Op naar een vruchtbaar jaar!! ;)

10. BolBuikje34

BolBuikje34 Niet meer actief

Waaa Blike,toch je eitje gevonden!! Maar goed dat je geklust hebt.

Mamalicious,beterschap met je blaasontsteking. hoe heet die zooi die je moet slikken? Ik heb een darmonsteking gehad en moest ook van die zooi slikken :(

Meiden alvast een fijn 2011!!! Wij gaan naar vrienden toe om een uur of 22:00 en dan een beetje rond 2 uur naar bed.

11. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    Hey Bolbuikje ben je er ook weer? Hoe is het met jou? Alweer bijgekomen van je ongi?
    Dat spul is: Trimethoprim A 300mg Ken je dat?

Gaat al beter met mijn blaas, pijn bij het plassen wordt al stuk minder maar ben wel heel erg suf, misschien komt dat door die troep ik weet het niet.
    Net besloten om vanavond bij mij schoonzus en zwager te gaan zitten. :)

Jij ook heel veel plezier en fijne jaarwisseling!! :D

12. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Gelukkig Nieuwjaar allemaal :D
    Dat 2011 maar heel vruchtbaar mag zijn, met veel mooie babietjes!!

@mamalicious.... aah een neg test?? :( maar het is nog niet je NOD hé? wat niet is kan nog komen!!! heb nog steeds hoop voor je hoor meis!! Weet wel dat je idd van AB behoorlijk suf kan worden.

13. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    Gelukkig nieuwjaar allemaal!! Leuke jaarwisseling gehad?

Whaaaaaaaa.... Ik heb een test gedaan en zie een heeeeeeeel licht streepje... :D:D:D:D Nu maar hopen dat het door gaat zetten, zou een mooi begin van 2011 zijn.. Manlief ziet het streepje ook, maar zegt: Die is wel heeeeeel vaag.. Wat denken jullie? Een streepje is een streepje toch?

14. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    foto!!!! waaah mamalicious!! zou het???

15. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    Haha, heb nu ongeveer 20 foto's gemaakt, maar ik krijg het streepje er niet op.. :(:( Op de foto is het dus niet te zien maar met het blote ook wel.. Morgen nog maar een keer proberen, als het goed is moet het streepje dan donkerder zijn toch? Durf nog nergens rekening mee te houden, maar ben zoooooooo blij!!
    Zou het dan nu toch.... ;)
    Ik ga morgen nog een test doen en ik probeer het lijntje dan op de foto te krijgen.. (als er dan nog een lijntje zit, maar dat hoop ik wel)

Wat een begin van 2011 haha.. Heb een grijns op mijn gezicht en die gaat er de hele dag niet meer af kan ik je vertellen..:D

16. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    ja ik zeg een streep is een streep!!!
    Hopenlijk kun je em morgen beter zien!
    Wat een fantastisch nieuw jaar :D

17. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
  18. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    jaah die zie ik ook staan hoor :D
    alvast een heeeeel voorzichtige gefeliciteerd ;)

19. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    Je kan het echt bijna niet zien he? Zoooo jammer.. Ik heb mijn best gedaan in ieder geval.. ;) Hoop dat je het streepje ziet.. hihi..

20. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    whaaaaa... Ben dus niet gek aan het worden! Thanx! Morgen doe ik een nieuwe!

Hoe is het met je eitje? Veel geklust nog even in 2010;)

Deel Deze Pagina