haha nou dat klussen was nog een heel gedoe Donderdagochtend had ik een positieve ovulatietest, vriendlief stond op het punt om weg te gaan naar het sporten, ik moest werken. Die middag en avond was mijn vriend naar een feest waar ik die avond ook zou komen... dus geen tijd om te klussen. Hij is toen maar niet gaan sporten en hebben donderdagochtend dus nog ff geklust... (we hadden eigenlijk alletwee niet zo'n zin, maarja tis ook niet best) Vrijdag natuurlijk oud en nieuw, ook altijd heel hectisch. Laat uit mijn werk gekomen, gezellig nog wat gedronken met mijn collega's.. ff eten en dan hup naar mijn schoonzusje waar we oud en nieuw zouden vieren. maar mijn eitje kwam eraan dus moest er eigenlijk gisteren ook nog even geklust worden... toch maar weer ff gedaan dus... tussen alle bedrijven door. haha was een heel geplan, maar wilde dit eitje echt niet voorbij laten gaan!! Nu maar weer 14 spannende daagjes wachten.
Haha, ik hoop het zo voor jullie! Zou mooi zijn! Wordt voor ons allebei dus even wachten. Voor jou op de test en voor mij of dit door zal zetten! Wil het zooooo graag..
Goedemorgen... Yep, deze keer is het streepje beter zichtbaar... Kan mijn geluk niet op. Heb verder geen klachten alleen een beetje pijnlijke borsten wat ik normaal nooit heb dus ik ga er vanuit dat het raak is deze keer.. Zal straks even een foto maken, batterij moet even opladen van het toestel. Ben zo blij echt een heerlijk gevoel en nu maar hopen dat onze kleine blijft zitten want tja, dat heb je niet zelf in de hand..
haha we hebben ons best gedaan Nu maar afwachten! Vind het nu al spannend, en moet nog dertien dagen wachten!!! Ga jij eens een mooie banner uitzoeken
Haha... Net precies gedaan! Volgens de banner ben ik al 4 weken en 1 dag zwanger Ik dacht morgen pas, maar goed maakt ook niet zoveel uit. Als jullie je best gedaan hebben dan gaan we er gewoon vanuit dat het raak mag zijn deze ronde. Hoop het zo voor jullie, dan lopen we bijna gelijk op hihi.. Nou meis, nog even 13 dagen geduld en wie weet ben je dan wel superblij!
Mamalicious van harte gefeliciteerd meid!! Nu blike en ik nog Blike,ik geef je groot gelijk dat je tussen de bedrijven door nog even geklust hebt Ik probeer ook nooit over te slaan. Er loop een topic bij zwanger worden waarin gevraagd word of er meiden zijn die maart overslaan ivm de feestdagen in december. Nou ik mag blij zijn als ik dan zwanger ben/word,kerst of niet
Dank je Bolbuikje! We zijn er mega blij mee.. Nu maar hopen dat het blijft zitten de komende maanden. Ik ga voor jullie allebei duimen! Hopen op een positieve test deze maand dan lopen we mooi gelijk! Heb nu een gevoel dat ik iedereen graag gun! Liefs
hee bolbuikje, jaa inderdaad dat topic heb ik ook gelezen, maar peins er niet over om een maand over te slaan!!!
mamalicious,ik ga duimen dat het blijft zitten! Alleen zwanger worden zit er hier denk ik nog niet in,vrij veel last van ontpillen nog. gelukkig word het elke dag minder. Blike,ik snap niet eens dat mensen erover nadenken! Ik denk zelf dat maart of februari onze maand word dus ik sla niets over
Dank je Bolbuikje! Ik ben zelf vreselijk bang dat het mis gaat. Bij elk pijntje denk ik oh nee, het zal toch niet mis zijn.. Wat vervelend voor je dat je nog steeds last hebt van de pil. Ik hoop voor je dat het bij jullie ook snel raak mag zijn! Wat betreft die maand overslaan, pffff, hoe komen ze erbij, je mag al blij zijn dat je uberhaubt kinderen mag krijgen dat heb je zelf niet in de hand. Ik heb het vandaag ook tegen mijn manager gezegd. Dit ivm de vakantieperiode waarbij er nog eens 8 collega´s met verlof zijn haha. Straks even een warme douche, want heb buikkrampen..
Mijn manager in gelijk ook vertrouwenspersoon op het werk en ik moest het wel zeggen omdat de vakanties ingeroosterd gingen worden en heel veel werk dus op mij aan zal komen. Aangezien ik er dan ook niet ben leek het me een beetje lullig om niets te zeggen.. Ik heb wel aangegeven dat het nog heeeeeeel pril is en nog alle kanten op kan gaan en dus ook niet doorverteld mag worden. Hij begreep dat wel en gaat rekening houden met de planning. Familie vertel ik denk ik met 8-9 weken (pa en ma zussen en broers) en vrienden met 12 weken na de echo hihi kan niet wachten..
Bolbuikje zie ik dat nou goed?? Je eitje is onderweg? Succes meid met klussen en ik ga voor je duimen dat het raak is deze keer!! Blike begin je al wat "klachtjes" te krijgen wat op een eventuele zwangerschap lijkt? Hoop het zo voor je! Liefs
Mamalicious,ik kan me goed voorstellen dat je bang bent hoor. Ik zal voor je duimen dat alles goed blijft gaan en dat je een mooie eerste echo krijgt! Buikkrampen zijn goed he,tenminste als het ongikrampen zijn. Dan nestelt het zich lekker in Blike,hoe gaat het met je? Erg he die wachttijden. Constant zit je te wachten in een cylcus,is het niet op de ongi,dan wel op een ei. Hier: inderdaad nog 2 daagjes ongeveer,dan komt mijn ei! Ik heb ook echt flinke krampen door ovulatiepijn. Verder ben ik echt doodziek van de griep,heb al hele dagen weggeslapen. Nu heb ik te erge koppijn en spierpijn om te kunnen pitten en de koorts blijft maar aanhouden. Bleh. Hopelijk morgen beter.
hee meiden, Voel eigenlijk nog niet zoveel... Maar dat had ik vorige cyclus ook niet... toen voelde ik op 6 dpo wel iets van een innesteling denk ik... dat was een trekkend gevoel in mijn liezen. Dus ben benieuwd. Merk wel dat ik het deze maand allemaal wel héél spannend vind, wil het zoooo graag deze maand dat ik bang ben dat het een behoorlijke tegenvaller wordt als het niet raak blijkt te zijn. Maarja... niets aan te doen, ooh waarom gaan die weken ook zo langzaam... @bolbuikje, balen dat je zo ziek bent, net voor je ei.. lukt het wel om wat te klussen??