He Blike,lastig he dat wachten. Zeker omdat je zo graag wil. Nou moet ik ook zeggen dat je vrij lange cyclussen hebt. Niet vervelend bedoeld of zo hoor maar ik kan me voorstellen dat het wachten dan zeker niet meevalt! Ik hoop dat het gelukt is,kan me echt wel voorstellen dat je dan ontzettend baalt als je ongi word! Ik heb niet meer geklust echt stom! Vriend was met oud en nieuw ziek en ik dus vanaf afgelopen zondag en we hebben maar 1x geklust en dat was de 31e. Toen is gistermiddag mijn eitje geweest. Ik dacht dat het zeker nog tot morgen zou duren voordat die kwam! En vriend is bij een maat en ik weet niet of hij thuis komt of daar blijft. Maar dan is het toch al te laat mocht hij wel thuis komen. Ik baal!!
oeh balen meis... maar ik ben bang dat als je gistermiddag je eitje al gehad hebt dat klussen nu zowiezo geen zin meer heeft. Maar je moet maar zo denken: er is er maar eentje nodig Over mijn cyclussen, ja ik baal er ook wel van dat ze zo lang zijn... er zijn natuurlijk meiden met nog vééél langere cyclussen maar dit is ook al flink vervelend moet ik zeggen. Vooral omdat ze steeds langer worden :S dat snap ik echt niet...
@Bolbuikje: Rot voor je meid, dat je niet hebt kunnen klussen! Maar jah, ziek is ziek en kan je niets aan doen.. Hoop voor je dat je de volgende ronde meer geluk mag hebben als het deze ronde niets wordt.. Nog wel even afwachten he, want je weet maar nooit! Ben je weer helemaal opgeknapt van de griep? Het heerst enorm he op dit moment. Bij ons op het werk zijn er al 12 ziek. (incl. mezelf heb buikgriep denk ik, koorts, overgeven en diarree) Hoop maandag weer te kunnen werken.. Nou meid, kop op he!! @Blike: hoe is het met je? Zit je nog steeds in spanning te wachten? Ik hoop voor je dat het raak is meis. Heb je al een vermoeden? En wanneer ga je een test doen? Tot horens, ik duik mijn bed even weer in..
hii ladies, Heb wel een vermoeden, en dat is dat ik niet zwanger ben.. Vorige keer had ik zo'n trekkend gevoel in mijn liezen, maar daar heb ik nu helemaal geen last van, heb eigenlijk nergens last van trouwens dus ik ben bang dat dit onze ronde niet wordt..
He Blike,vreemd als je cyclussen langer worden. Al kan ik me voorstellen dat deze wel langer duurt door de VMK. Hoewel de eerste 2 toch wel netjes bij elkaar liggen nog. Mamalicious,beterschap! Erg he griep. Ik heb vooral veel hoofdpijn gehad en ik haat het. Heb al genoeg migraine gehad afgelopen jaar door ontpillen. Heb je eigenlijk verder al veel klachten of nog niet? We= vriend en ik hebben nog snel even geklust. Weet niet precies wanneer m'n ei was maar goed,we zien wel hoe het loopt.
@Blike: Meid wat rot dat je dat denkt! Maar zolang je nog niet ongesteld bent is er nog hoop he! Ik ga voor je duimen want ik had zelf ook geen last van kwaaltjes waarvan ik dacht zwanger? Wie weet! Hier gaat het nog steeds goed gelukkig, maar ik ben nog maar dik 4 weken dus ik hou in mijn achterhoofd dat het nog fout kan gaan. Ik mag 8 februari naar de verloskundige voor intake en 17 februari voor eerste echo.. Spannend!! De enige klachten die ik heb zijn vermoeidheid en mega last van mijn borsten, als ik er per ongeluk tegenaan stoot dan hoor ik mezelf AUW zeggen haha, maar heb het er graag voor over hoor.. Nou meiden, ik hoop voor jullie allebei op een positieve test, kunnen we mooi met z'n 3en oplopen!
@Bolbuikje: Yes! You go girl!! Wie weet wat het nog kan doen! Ik was gelijk met jou aan het typen dus zie mijn verhaal hierboven!
@bolbuikje, ja dat is waar maar bij mijn vorige cyclus kwam mijn ei pas op dag 26, als ik niet zwanger was geweest was mijn cyclus dan 40 dagen geweest.. Tsja, kan toch niets anders doen dan afwachten, het liefst sloeg ik dit weekend een keertje over
He Mamalicious,stomme vraag hoor maar is dat niet laat voor een eerste echo? Ik dacht dat je die kreeg met 6 weken normaal gesproken? Maar goed,ik weet er niet veel vanaf hoor haha. Au,pijnlijk die borsten! Ik heb er nu al last van nu ik vruchtbaar ben en ook als ik ongi word en daar word ik al niet zo blij van Blike,tsja inderdaad afwachten maar he..Word wel es simpel van dat gewacht. En dus inderdaad: hoera weer een dag voorbij! Ik wacht op m'n ei..Of het is al geweest.
Bolbuikje: Ik vind het zelf ook een beetje laat, maar ik zit dan in week 11 dus wat dat betreft kan het wel. De rest van de dames van een ander topic zijn allemaal veel sneller maar zal wel aan de praktijk liggen denk ik. Ik moet overigens wel 8 februari heen voor een intake en ze zei dat ze dan ook gaat proberen het hartje te kunnen horen dus misschien is dat ook een soort van echo? haha heb er zelf ook geen verstand van.. Die pijnlijke borsten had ik ook al idd tijdens mijn vruchtbare periodes dus ik denk dat jij er dan ook erg last van gaat krijgen wanneer je zwanger bent en geloof mij, das niet leuk.. Maar wel voor een goed doel. Hoe is het verder met je? @Blike: Hoe is het met jou?
ik weet het niet dames, ben bang dat ik ongi ga worden, heb steeds van die ongikrampen in mijn onderbuik. Maar aan de andere kant is mijn temperatuur wel weer gestegen vanmorgen dus ik weet het ook niet meer.. Naja geen bloed is goed, denk dat ik er morgen een testje tegenaan ga gooien.... tsja of ik wacht nog even...... oooooh ik weet het niet meer. ben zo bang dat de test negatief is...
Hee meiden, Mamalicious,ik denk dat je dat ook wel als een soort echo kunt zien,tenzij ze een of ander apparaatje gebruikt. Heet dat doptone? Gene idee. Oeh,gezellig die pijnlijke borsten! Ik had nooit gedacht dat dat bij mij zou kunnen want ik heb een borstverkleining gehad. (veel spijt van want ik had niet zulke grote borsten maar dat terzijde) Kun je er eigenlijk iets aan doen behalve een fatsoenlijke bh dragen? Blike,,nog 4 dagen meis. Pff duurt nog lang he. Het klinkt maar zo kort maar als je in spanning zit lijkt het een eeuwigheid te duren. Probeer nog een dagje te wachten,dan zou ik er een test tegenaan gooien. Wel zo een vroege he,sensity of zo bijvoorbeeld. Ik ga voor je duimen! hier: geen idee wanneer m'n ei is geweest. Woensdag had ik echt ovulatiekrampen,de dagen erna veel zin in seks en gisteren een vaag onbestemd gevoel. Dus ik ga maar van gisteren uit haha.
dames, wij mogen heel voorzichtig weer terug op onze roze wolk gaan klimmen! de test was positief vanmorgen... Een heel licht roze streepje! Ben zo blij!! Nu maar hopen dat dit lieve kleintje blijft plakken!
Blike gefeliciteerd meid!! Oh wat zou het mooi zijn! Morgen gelijk weer een test doen!!! Ben heel erg blij voor je!!! Er is een leuk topic gaande, september mama's... WELKOM!!! Bolbuikje nu jij nog he!! Duim voor je!!! Wat bedoel je met iets aan doen? De kleinere borsten of die pijnlijke borsten?? haha De pijnlijke borsten kan je iets tegengaan door een iets lossere bh aan te trekken.. Klinkt onlogisch, maar helpt bij mij wel wat hihi.. Ik heb geen flauw idee wat ik de de eerste afspraak moet verwachten, we zien wel wat ons overkomen gaat.. Ik hoop zo Bolbuikje dat het voor jou nu ook raak mag zijn!! Nogmaals, ik ga voor je duimen!!
Ik zie zo ook een streep dus dat zit wel goed Enne ik neem het stokje graag over,hopelijk ligt het snel in de bosjes. Al geef ik deze maand niet veel kans. Nog 10 dagen wachten,zucht. Mamalicious,ik bedoel pijnlijke borsten haha Maar dat van die lossere bh zal ik eens proberen. Wanneer mocht je voor controle? Ik voel me best depri..Heb nog steeds last van de pil ahoewel het echt bijna over is gelukkig. Maar ik heb al 5x een mooi ei gehad en zwanger word ik niet. Zucht.