meiden die in de herfst voor 1e kindje gaan?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BolBuikje34, 22 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    Komt wel bolbuikje! Gewoon afwachten, voor ons was her ronde 5 en daar zit jij nu in toch? ;) Wat betreft die lossere bh dat helpt echt hoor.. Bij mij tenminste.. ;)

Blike wat een mooie test meid, ik zie het streepje ook staan! :D Hoop voor je dat het goed gaat deze keer meis.. ;)

Bolbuikje ik mag 8 februari voor de eerste controle. Ze gaan dan een intake doen en proberen het hartje te vinden, maar dat was volgens de verloskundige nog een beetje vroeg dus ik moest mezelf er niet al te veel op verheugen.. :)
    Ik duim nog steeds voor je!

2. BolBuikje34

BolBuikje34 Niet meer actief

Mamalicious,dank je wel voor het duimen! Ik moet eigenlijk ook niet zeuren,zit pas in ronde 5 en sommige mensen hebben zelfs IVF nodig! Maar vandaag hoorde ik dat schoonzusje (vriendin van de broer van mijn vriend) zwanger is van de 3e en die is al 36 en ik pas 34. Dan steek het echt wel :( :(

8 februari is toch niet zo heel vroeg? Dan ben je uhm..een week of 9? Sorry ben niet zo een rekenwonder. Laten we hopen dat je wat hoort,zou toch heel leuk zijn zeg!

3. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    Inderdaad ik ben dan 9 weken heen, vond het zelf ook al laat, want er zijn andere dames die al veel eerder mogen, maar ja zal wel per praktijk verschillend zijn.. ;)

Hoe is het met jou Bolbuikje? Heb je al enig idee of het misschien raak kan zijn? Ik hoop het zo voor je! Ben nog steeds aan het duimen! :D

Blike hoe is het met jou? Al wat kwaaltjes? haha.. Hier wel: Vreselijk moe, geen eetlust en vreselijk emotioneel!! Kan zo in huilen uitbarsten om niets en ik kan je vertellen dat ik dat normaal nooit heb.. :(

4. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Hee dames,

@bolbuikje, nog zes daagjes meid! Spannend!!! :D

@mamalicious, mijn eerste echo is ook bij negen weken!!

Ik voel me verder wel goed :) Beetje moe, maar dat kan ook door het weer komen!

5. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    Bolbuikje, wat zie ik nu? Je banner zegt een nieuwe ronde? :( Wat balen voor je meis, hoe voel je je nu?

Liefs..

6. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    Blike, ik zie dat jij nog eerder een intake en echo hebt als mij :$ Is dat toevallig omdat je een mk hebt gehad?
    Ik vind mezelf echt laat hoor, hoef pas in de 10e week voor intake en de 11e week voor 1e echo.. jammer..

7. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    @mamalicious, ik moest eigenlijk in week 10 voor de eerste echo, maar dan ben ik op wintersport! Dus toen mocht het ook een weekje eerder :D
    En de intake doen ze altijd met acht weken volgens mijn VK...
    Echo en intake zijn trouwens twee verschillende praktijken... Bij ons doen ze nog geen echo's.

@bolbuikje, ongi? :(

Duurt lang hé? dat wachten.... hoe voel je je verder??

8. BolBuikje34

sorry dames voor het late bericht! Ik zat er effe doorheen :( Yup ben inderdaad weer ongi geworden. Dus op naar ronde 6 alweer. Altijd dat wachten ja,heb er zo een hekel aan. En dan heb ik nog altijd mega veel buikpijn ook :D

Hoe gaat het met jullie? Spannend zeg de eerste echo! Blike,stomme vraag hoor maar mag je gewoon wintersporten als je zwanger bent? Ik heb echt geen flauw idee wat allemaal wel en niet kan. Ja wel qua eten dan hihi ;)

9. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    Ach Bolbuikje toch, wat naar voor je meis.. :( Snap dat je je ff heel erg rot gevoeld hebt.. Hoe gaat het nu met je dan?
    Ik blijf elke keer gewoon voor je duimen en het komt een keer zover dat het geholpen heeft! ;) Hoop voor jullie dat dat snel mag gebeuren, maar dat heb ik je al vaker verteld..
    Verwen jezelf maar lekker en laat jezelf goed verwennen door je mannetje.. knuf..

10. BolBuikje34

Wat lief van je Mamalicious! Ik voel me nu wel weer prima gelukkig. Was vooral over de zeik omdat ik weer een paar dagen laat was en er wel rood kwam en de testen negatief waren. Was bang dat er weer een week wachten aankwam maar gelukkig is dat niet zo.

Blike,Mamalicious vinden jullie het niet eng dat wachten op de eerste echo? Het lijkt me allemaal zo lang duren totdat je mag :D

11. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    Bolbuikje, ik vind het heel erg eng. Straks krijg ik te horen dat er niets zit ofzo.. :( Je gaat allemaal rare dingen in je hoofd halen dus dat is erg vervelend.
    Ik moet nog 3 weken wachten nu tot we het hartje mogen horen, als dat lukt tenminste en nog 4 weken tot de 1e echo.. pfffff.. Dit is minstens net zo erg als wachten op het testmoment.. haha.. ;)

Gelukkig heb ik wel heel veel klachten dus dan ga je al een beetje positief denken. Klinkt gek, maar ik ben blij met: Misselijkheid, moe zijn, geen/weinig eetlust, emotioneel, rare buien en zere boobies. Nu begin ik ook bandenpijn te krijgen dus dat is ook een goed teken..:D

Dames fijn weekend en tot de volgende keer..

12. BolBuikje34

Oh gelukkig dat je allemaal zoveel voelt mamalicious! Ik zou zelf ook bang zijn dat er niets zit of dat het hartje niet klopt :( Ook wel fijn dat je het hartje binnen 3 weken kunt beluisteren! Ik zou ook blij zijn met alle klachten,dat zegt toch wel dat alles goed zit. Ik schrijf ook in een andere topic en daar heeft iemand een miskraam gehad en vind het zó klote voor haar :(:( Dus jullie tweetjes moeten een goede echo krijgen binnenkort!! Dat EIS ik :D

Blike,hoe gaat het met je?

Ik ben gelukkig al niet meer ongi. Nog een weekje en dan is m'n ei er alweer. Altijd makkelijk die korte cyclussen. ;)

13. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Hee ladies,

Tis echt een groepje met ons driën hé??
    Jammer dat er geen andere meiden meer meekletsen....

@Bolbuikje, shit meid! Maar ronde zes is jouw ronde! dat moet gewoon!!! Je krijgt van mij in ieder geval een hele lading HCG ;) Fijn dat je ongi in ieder geval al voorbij is....

@mamalicious, ik vind het ook best wel eng... je hoort toch rare verhalen hier soms....
    Gelukkig ga ik eind volgende week op wintersport, en als ik terug kom duurt het nog een paar daagjes voor mijn intake bij de VK. de week daarop heb ik de eerste echo...

Afgelopen vrijdag was ik precies vijf weken zwanger, dat vond ik toch best wel spannend want dat is precies de dag waarbij ik vorige keer een miskraam heb gehad...
    Gelukkig had ik het heel druk op het werk zodat ik er niet zoveel mee bezig was... Gelukkig ben ik die dag voorbij :)
    Vanavond gaan we het aan mijn schoonouders vertellen, we wilden eerst wachten maar daar gaan we volgende week mee op wintersport, dus is het wel handig dat ze het weten.. anders komen ze er toch wel achter...

14. BolBuikje34

Ooh Blike,dat moet een eng moment zijn geweest afgelopen vrijdag! En nu is het alweer maandag dus weer een paar dagen verder. Leuk zeg,wintersport veel plezier alvast! Dan ben je gelukkig ook de hele dag druk bezig,scheelt weer nadenken en piekeren mocht je dat doen. Dank je voor de lading HCG,hopelijk helpt het hihi. Idd jammer dat er geen andere meiden meekletsen hier maar ach,ik vind het zo ook wel gezellig :D

Mamalicious,hoe gaat het met je?

15. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    @Blike: Wat een geweldig gevoel moet dat geven dat je die "nare" dag voorbij bent. Goedzo meis! Heel veel plezier tijdens je wintersport!

@ Bolbuikje: Ik ga er ook echt vanuit dat dit jullie ronde wordt! Blijf duimen voor je!
    Hier gaat het "goed" haha.. Vannacht vreselijk misselijk geweest. Manlief had gehaktballen gemaakt op een speciale manier waar ik normaal gesproken dol op ben. Maar helaas ik kon ze gisteren niet binnen houden en moet nu niet denken aan die vieze ballen haha.. Normaal gesproken mag je me daarvoor wakker maken dus heel raar is dit.
    Verder heel erg moe, bandenpijn en opgezette buik/darmen. Tja hoort erbij denk ik dan maar hihi.. :D
    Mijn eetlust wordt dus heel erg anders nu al en dat vind ik wel wat minder..

Morgen een dagje vrij genomen zodat ik even flink in huis bezig kan, want dat moet nodig gebeuren... Maarrrrrr.... eerst uitslapen ;)

16. BolBuikje34

Hoi Blike,ben je al lekker aan het wintersporten? Zo ja: ontzettend veel plezier!

Mamalicious,hoe gaat het met je? Nog erg misselijk? Laat je een echo maken nu? Want ik geloof dat als de verloskundige dat niet doet er ook van die praktijken zijn die voor 30 euro een echo maken?

Hier: gisteren ovulatie gehad,er zat zelf een beetje bloed bij,brr. Nu maar weer afwachten. Sinds 2 dagen heb ik geen last meer van ontpillen dus nu komt er hopelijk schot in :D

17. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    Whaaa... Bolbuikje wat goed zeg! En nu maar hopen dat jullie deze maand positief mogen testen hihihi.... :D Dus helemaal geen last meer van de pil begrijp ik? Super joh, kan je eindelijk echt gaan genieten nu. (deed je natuurlijk al, maar dit is toch anders)
    Je eitje heb je dus gehad nu, hebben jullie flink geklust? Nu maar weer afwachten en hopen op goed nieuws straks.. Wanneer zou je ongesteld moeten worden? (of eigenlijk niet... ;))

Ik heb 17 februari de eerste echo en 8 februari gaan ze proberen het hartje te luiteren.. Best spannend dus.. De echo doen ze hier gewoon in de verloskundigepraktijk dus dat is wel makkelijk. Geen flauw idee voor hoelang we daar terrecht kunnen, maar dat zien we dan wel weer.
    vermoeidheid begint nu af te nemen gelukkig. S´morgens nog wel misselijk en weinig eetlust. Wel eet ik normaal gesproken NOOIT kroketten en nu heb ik er deze week al 5 op.. :):) Schaam schaam. hihi..
    Het slapen gaat ook heel erg beroerd, moet eerst 10x uit bed om te plassen.. :x Maar ja, dan ga ik me weer bedenken waar we het voor doen en dan ben ik weer gelukkig met alle kwaaltjes hihi..

@Blike: Mooie wintersport gehad of ben je nog niet terug? hihi.. Geen ongelukken gehad hoop ik voor je? ;)

18. BolBuikje34

He Mamalicious!

oooh dat is nog maar een paar daagjes dus voordat jullie het hartje gaan luisteren. Spannend zeg! Ik ga keihard voor jullie duimen dat je het hartje kunt horen. 17 februari is trouwens ook niet zo ver weg meer. Volgens mij is dat mijn NOD. Erg he,dat altijd plassen? Ik heb blaasproblemen en moet er ook altijd 10x uit. Word nog leuk als ik zwanger ben..

Dacht trouwens dat ik m'n eitje al gehad had maar dat is dus niet zo! Ik krijg altijd eerst echt menstruatiepijn en dan een paar dagen erna zin in seks (um sorry voor de details) en pas de eisprong. En die moet dus nog komen! Ik heb inderdaad helemaal geen last meer van de pil. Verwacht niet dat het deze ronde gaat lukken maar het begint nu spannend te worden :D

Blike,hoe is het met je? In welk land zit je? Mijn lief vertrekt naar Oostenrijk eind deze maand en ik wil niet mee denk ik.

xx Bolbuikje

19. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Hee ladies,

Zo net terug van een heerlijk weekje wintersport :D Was een week naar Kirchberg in Tirol (Oostenrijk)
    Heb echt echt super naar mijn zin gehad!
    Enige jammere was dat ik echt vreselijk veel last gehad heb van misselijkheid... vooral de heen en terugreis... Lang leve de plastic tasjes ;)

@bolbuikje, ga weer voor je duimen deze maand meis :)

@mamalicious, alweer acht weken, schiet op meis :), ik heb 9 februari de intake bij de VK en die week daarop mijn eerste echo... kan niet wachten!!!

20. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    Bolbuikje hoe is het nou? Mag je al bijna testen??? Hihihi.. Vind het net zo spannend als jou!!

Wij gaan vanavond hartje luisteren.... :D

Deel Deze Pagina