meiden die in de herfst voor 1e kindje gaan?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BolBuikje34, 22 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    @mamalicious!! hoe was het? klopte het mooi? :)

2. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    Pfffff, moet even bijkomen hoor.. Wat een informatie en vragen zeg..

Volgens de verloskundige zou het hartje niets worden omdat het nog te vroeg was. Ik mocht het wel proberen maar mocht ook wachten tot volgende week tijdens de echo. Ik wilde natuurlijk dolgraag en ging voor een eventuele teleurstelling.
    De verloskundige voelde eerst aan mijn buik en zei hmmmmm...
    Ik natuurlijk in shock en toen ze dat apparaat pakte hoorden we gelijk een hartje haha... Zo emo was ik..
    De verloskundige vond het maar wat vreemd omdat mijn baarmoeder al te hoog zat voor 9 weken dus ze had 2 opties

1 Ik ben al langer zwanger dan 9 weken
    2 Het is een tweeling :$

Ik hoop natuurlijk op het eerste :D Volgende week moet ik terugkomen voor de termijnecho dus we zijn benieuwd haha.. Ik was in ieder geval wel heel erg zwanger aldus de verloskundige.. :D

3. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    ooooh wat spannend mamalicious!!
    dat wordt nog ff spannend afwachten tot de echo dus!!

4. BolBuikje34

BolBuikje34 Niet meer actief

Ooh Mamalicious,wat fijn dat je het hartje hebt gehoord! Helemaal geweldig! Nu maar hopen dan dat het er maar eentje is he ;) Ik zou zelf trouwens graag een tweeling willen,geweldig! Maar dat heeft ook met mijn leeftijd te maken.

Blike,jij mag vandaag lees ik? spannend! Ik zal voor je duimen,zie dat je er nu bent :D

Hier: heel erg griep gehad,nu over. Hopelijk toch een eitje gehad. We wachten maar weer lekker af :)

5. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Hee ladies,

kom net bij de VK weg, stelde eigenlijk geen drol voor...
    Moest ff wat vragen beantwoorden. of er ziektes in de familie zijn etc... en bloeddruk meten en even wegen en heb nog een papier meegekregen om bloed te laten prikken in het ziekenhuis. stond na 20 min alweer buiten eigenlijk.
    Volgende week woensdag eerste echo!! kijk er al erg naar uit!

6. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    Blike wat raar zeg.. Bloed prikken deed zij gewoon bij mij en daarna ging ze mijn buik voelen.. Ach zo zie je maar, het is overal anders. Hopen dat je volgende week een mooie echo hebt.. :D

Bolbuikje een griepje te pakken? Balen meid! Ik hoop toch voor je dat je eitje is geweest en je flink hebt kunnen klussen. Nu wachten... pffff wat duurt dat lang he?

Helaas vandaag hier betrapt door een vriendin. Ze zag mijn dikke buik door mijn jas heen dus ze vroeg op de man af of ik zwanger was en tja wat moet je dan zeggen... Heb het maar verteld en nu maar hopen dat ze haar mond zal houden de komende week. Zou toch vervelend zijn als er nu al mensen zijn die het weten toch?

Liefs

7. BolBuikje34

Blike,nee stelt idd weinig voor :D Echo is leuker lijkt me! Ik dacht dat je bij zo'n eerste gesprek echt een uur moest zitten. Niet dus..

Mamalicious,heb je haar niet vriendelijk verzocht mond te houden? Nu maar hopen dat ze niet al te babbelziek is :D

Ik kan niet slapen zucht. Teveel gedaan door de griep waarschijnlijk en nu uit m'n ritme. Een dinnetje van me is zwanger en ik vind het heel fijn voor haar maar wil zelf ook zo graag :(:(

8. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    Bolbuikje, wat lees ik nou? :( Ik zie dat je NOD is verplaatst naar maart? Betekend dat dat je ongesteld bent geworden? :( Had het je zo gegund deze ronde!

9. BolBuikje34

He Mamalicious,helaas wel ja :(:(:( En het zet niet door omdat ik weer de griep heb. Test is negatief,ik heb wel allemaal roodverlies. Heb dit al een paar keer eerder gehad met de griep maar ik word er zoo chagerijnig en depri van.

Met jou alles goed? Ook met de kleine?

Blike,eerste echo morgen? Spannend!!

10. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    @bolbuikje, aaaaah shit meis :( had het zoooo gehoopt voor jou deze ronde..... ronde zeven alweer :(

Ik inderdaad morgen de eerste echo.. zie er best wel tegenop... ben zooo bang dat er iets niet goed zit!

@mamalicious, wanneer moet jij voor de termijnecho?

11. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    Bolbuikje: Beterschap meis! Vind het erg sneu voor jullie!

Hier gaat het vanaf zondag niet zo goed. Ben vreselijk misselijk en kan haast niet op mijn benen staan zo moe.. :( Vannacht om het uur naar de wc om te spugen, maar doordat alles er al uit was kwam er alleen nog maar gal. Zooo vervelend en lijkt me niet zo goed voor de beeb.
    Wij hebben donderdag de termijnecho dus dan zullen we horen of ik langer zwanger ben of dat er een tweeling zit hihi.. :) Wij hopen allbei op de eerste optie, maar ja je hebt het niet voor het zeggen en 2 is natuurlijk wel heel bijzonder.
    Vandaag dus ziek thuis geweest en morgen blijf ik ook nog een dagje thuis om uit te rusten en mijn maag weer op orde te krijgen. Donderdag ben ik vrij dus dan vrijdag pas weer werken, dan is het vast wel over.

Blike: Niet tegenop zien hoor, gewoon met goede moed heen gaan en je krijgt vast iets moois te zien! :D
    Snap je wel hoor, wij zitten ook in spanning over donderdag tenminste ikke dan, manlief vind het allemaal wel goed. Hij zegt: Als het er twee zijn dan is dat gewoon zo en daar worden we net zo gelukkig mee als met 1 haha.. De schat..

Ik duik zo mijn bed in!

Bolbuikje heel veel beterschap en op naar je volgende eitje. Weet wel dat het normaal gesproken tussen een half jaar en een jaar duurt he voordat je zwanger bent. (gemiddeld dan he) dus geef niet op meis! Ik weet dat het suf klinkt, maar het komt wel voor jullie!

Blike laat je even weten hoe het is afgelopen met de echo?

Liefs

12. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    hee mamalicious, wat naar dat je er zo ziek van bent meis!! maar maak je over je babietje niet zoveel zorgen, dat schijnt voor de baby niet zo erg te zijn...

13. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Hee allemaal,

Alles was goed!!!!!!! :D
    Was zooo zenuwachtig dat ik gewoon moest huilen toen de VK zei dat alles er goed uitzag en het hartje klopte!
    Junior is nu 2,3 cm groot!! jaja! :D en we hebben hem/haar al zien bewegen!

Kijk, hier is junior!
    Bekijk bijlage 130656

14. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    Ohw blike, wat een mooie echo!!:D Super meis wat zal je gerust zijn nu!! Hoe voel je je verder?

Nu ik morgen nog.. Helaas pas om 17.00 uur, maar ja is niet anders. Hopen op goed nieuws maar ben ook wel bang hoor.. :)

15. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Komt vast wel goed meissie! spannend voor jou!!

16. BolBuikje34

Blike,wat een mooie echo! Gefeliciteerd he meid. Hartstikke mooi om te zien! :D Haha die centimeter die op de kleine staat ;)

Mamalicious,ooh vervelend dat je zo ziek bent :( Hoe gaat het nu? Voel je je wat beter? Ik ben zeer benieuwd naar de echo! En ik hoop voor jullie dat het er eentje is hihi.

hier: eindelijk ongi! Ben dus ook niet ziek meer gelukkig. En buikpijn dat ik had,heb echt 2 paracetamol tegelijk moeten pakken om het te laten overgaan,voelde het tot in m'n benen toe. Vervelend probleem hier..vriend gaat skieen volgende week vrijdag. Dan heb ik nog geen ei. Hij blijft 10 dagen weg,tot de week erop zaterdag. Ei al geweest. Dus..flink klussen vrijdagochtend en hopen dat ie sterk zaad heeft en ik de zondag m'n ei heb :(

17. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    @bolbuikje, fijn dat je niet meer ziek bent, natuurlijk wel balen van je ongi :(
    Geen goeie planning inderdaad, voor je eitje.... Hopenlijk is het zaad van je vriend inderdaad sterk!! en je weet het hé? er is er maar één nodig!!

@mamalicious, succes bij de echo vandaag!! ben benieuwd!!

18. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    hee mamalicious! hoe was het?

19. BolBuikje34

He Blike,dank je wel voor het moed inpraten ;) Het kan ook best zijn dat ik volgende week al vruchtbaar ben in het weekeind. Ach ja we zien wel.

Mamalicious,hoe was de echo?? Ik zie dat het hartje klopte dus alvast: van harte gefeliciteerd!! :D

Hier: zoiets stoms gedaan,aaah! Ik was nog wat ziekjes en had een maaltijdsalade gekocht. Ik vond hem stinken maar dacht dat het wel zou komen omdat ik nog weinig honger had. Opgegeten maar helft weggegooid. Blijkt ie verdomme bedorven te zijn!! Dus vooral de pasta die erin zat. (ik eet geen vlees en bijna geen vis) Zit al de hele avond op de plee en pijn pijn!! Maar een halve pot Norit opgegeten.

20. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    Hallo dames,

Sorry voor mijn wat tragere reactie, maar moest overal langs om het blijde nieuws te vertellen.. :D
    Echo was goed, het is er 1 en ben zoals het nu lijkt 14 september uitgerekend, maar dat moeten we even afwachten tot 14 maart, dan is de volgende echo.
    Alles zat erop en aan en daarom gaat de verloskundige er vanuit dat het al wat langer is maar iets langzamer groeit.
    Al met al goed nieuws dus hier..

Bolbuikje wat vervelend zeg en al helemaal omdat je het gekocht hebt. Ik zou terug gaan naar de winkel en een klacht indienen want dit kan echt niet hoor. Voor hetzelfde geldt was je met voedselvergiftiging naar het ziekenhuis gegaan brrrr, moet je toch niet aan denken... :x:x
    Beterschap meis, het zit je ook niet mee de laatste tijd he.. :(

Deel Deze Pagina