@bolbuikje, wat stom dat die salade zomaar bedorven was, bah zou idd even teruggaan naar de winkel.... @mamalicious, wat fijn dat alles goed was, en stiekum ook wel dat het er maar ééntje is Vandaag weer erg last van misselijkheid. Stond vanmorgen op de weegschaal en kwam erachter dat ik al drie kilo ben afgevallen... Maarja, tis niet anders... ze komen er echt wel weer bij Vandaag nog een dagje werken, dan tas inpakken en morgen lekker (weer) op wintersport! Heerlijk Hopenlijk ben ik deze keer iets minder misselijk van de autorit, dat was vorige keer echt een drama...
Mamalicious,wat fijn dat de echo goed was! En van harte gefeliciteerd natuurlijk nog. Mooie datum waarop je uitgerekend bent,lekker in de nazomer. Blike wanneer ben jij eigenlijk uitgerekend? Lekker zeg,weer op wintersport! Jammer dat je zo misselijk bent. Ik ben zelf ook van wagenziek en het helpt als ik onderweg wat eet maar als je misselijk bent van zwangerschap word het wat moeilijker denk ik Hier is alles prima,ik denk dat ik al ovulatiekrampen heb Kan op zich wel want vorige week donderdag was ik al ongi alleen het zette pas woensdag echt door. Nou ja,we zien wel weer.
Heee dames!! Zooo ben weer thuis van wintersport Wederom een heerlijke vakantie gehad met stralend weer! Lekker geskied, voorzichtig natuurlijk Was nog wel even schrikken trouwens, was met mijn tienjarige nichtje aan het skiën op de blauwe piste, haar even wat les aan het geven... komt er ineens een idioot aanskieën die helemaal de controle verloren was, skiede me dus in volle vaart omver grrrr...... Gelukkig stond ik met de zijkant naar hem toe en viel dus ook op mijn heup en niet op mijn buik ofzo. Vriendlief was wel verschrikkelijk geschrokken, hij is de rest van de week achter me gaan skiën, om iedereen die op "ramkoers" van mij zat af te snijden.... de schat @bolbuikje, ik ben 23 september uigerekend volgens mijn eigen berekeningen, heb nog geen termijnecho gehad maar weet bijna zeker dat dit niet veel af gaat wijken. Voor jou wordt het weer een spannende week meid! @mamalicious, hoe is het met jou?
Hee Blike! Fijn dat je weer terug bent Wat een idioot zeg,die mensen omver kegelt. Wat doet zo'n iemand daar als je niet kan skieen Gelukkig dat je niet op je buik gevallen bent zeg! En dat je een lieve vriend hebt die bij je blijft. Mijn vriend is ook op wintersport (ik geef er niet zoveel om dus thuisgebleven) maar omdat ik weer es griep had was alles vertraagd en had ik gisteren m'n ei. Vriend is al vanaf vrijdag weg en ik denk niet dat een eitje in 5 dagen bevrucht kan worden Nou ja,nog 10 dagen wachten en ik ben weer ongi en klaar voor een kerstkindje hihi. Mamalicious,,hoe is het met je? xx Bolbuikje--> wanneer komt die bolle buik nou es!
Hmm je hebt gelijk maar ik merk dat de ongi alweer komt. Jegg. Veel zin in zoete troep,dan weet ik meestal wel hoe laat het is
He Blike,sorry voor de superlate reactie Yup zit nu alweer in ronde 8. So jij alweer in week 14 zie ik,gaaf zeg! Wanneer kunnen ze het geslacht weten? In week 20 geloof ik he? Spannend!