meiden die in de herfst voor 1e kindje gaan?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BolBuikje34, 22 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sila24

Sila24 Niet meer actief

owja ik heb vandaag een paar ovulatietesten besteld en 3 zwangerschapstesten haha , zijn er nog meiden die de ovulatietesten hebben besteld?

2. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    Haha, ik heb ovulatietesten thuis en 1 zwangerschapstest. Allebei van Clear Blue. Wel heel erg duur trouwens.. :x Maar wilde een goede hebben en dacht ach dan maar clear blue. Nu heb ik hier en daar even wat info gelezen en er zijn ook wel goedkopere die net zo goed zijn. Beetje jammer dat je daar achter komt terwijl ik ze al in huis heb. Ik begin maandag met ovulatietest. Ben benieuwd.. :)

3. bahar23

bahar23 Actief lid

30 aug 2008
    152
    0
    0
    terneuzen
    hallo dames, ook wij gaan voor de tweede..ik wou na de strip stoppen maar ben in de tweede week 3dagen de pil vergeten en voelde me menstruatie al aankomen..dus heb het laten gaan ben momenteel ongesteld ..en hoop hierna ervoor te kunnen gaan als me cyclus normaal word natuurlijk..ik ben benieuwd of het gelijk de eerste keer al raak gaat zijn..de eerste keer was het met de tweede maand maar was er wel teveel mee bezig..

4. Sila24

Sila24 Niet meer actief

mamalicous die van de kruidvat 2 voor 5 euro schijnen ook goed te zijn idd , ik heb ze van sensitest nu was ook niet duur.

@ Bahar hopelijk word je ook snel zwanger
    je weet het maar nooit he sommige mensen worden zelfs zwanger als ze de pil een keer vergeten haha ik ben zelf ook pas gestopt met de pil , ik weet ook niet of myn cyclus dit maand wel normaal is maar we wachten rustig af

5. moetie

moetie Lid

25 aug 2010
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Dames,
    Ik sluit me graag bij jullie aan.
    Wij zijn sinds 2,5 maand gestopt met de pil, maar wat een gedoe zeg haha was ff helemaal de weg kwijt.
    Ik had nl een cyclus van 8 weken! Ik natuurlijk al 3 testen gedaan, en ik had pijn overal je snapt het wel.....
    Maar gelukkig werd ik 2weken geleden dan ongi!!!
    Ik was zo blij dat mijn lichaam nog werkt haha want ik dacht echt dat dit niet normaal was, maar schijnt allemaal bij het ontpillen te horen.
    Heeft nog iemand daar last van gehad?

Liefs moetie

6. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    @ Kweenie...
    Mijn ex is de vader van mijn zoon dus niet mijn vriend en na een tijd alleen gewoond te hebben met mijn zoon kwam mijn vriend op mijn pad...
    Daar woon ik inmiddels al 2 jaar mee samen maar voorheen woonde we erg klein dus hadden we niet de ruimte voor een beeb en nu we in mei verhuisd zijn wel en daarom gaan we er nu voor..
    Ik had zelf ook wel wat minder leeftijdverschil er tussen willen hebben maar ja daar heb je een man ;) en ruimte voor nodig he...

Ik heb 24 aug mijn eisprong gehad dus moet nu wachten tot 7 sept om te kunnen testen.
    Ik ben in mei gestopt met de pil en was direct zwanger...helaas is dat verkeerd gegaan dus we gaan weer met frisse moed verder..
    Bij mijn zoon was ik ook gelijk in de 1ste ronde zwanger maar ik voel ook mijn eisprong komen dus weet precies wanneer we moeten klussen...

Wanneer mogen jullie testen? en hebben jullie geklust op je vruchtbare dagen?

Liefs Joy

7. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Hee allemaal

Wacht nog steeds op mijn eisprong, zit nu in dag 18 van mijn cyclus, test me suf maar elke keer maar één streepje....

Voor de zekerheid klussen we wel om de twee tot drie dagen.
    Heb dus ook nog geen idee wanneer mijn NOD zal zijn en wanneer ik dus kan testen.

Zal straks nog maar eens een ovulatietestje er tegenaan gooien.

Tip: Kijk eens op marktplaats daar staan best veel ovulatietesten op van meiden die ze over hebben omdat ze zwanger zijn geworden, komen die van mij ook weg.

liefs Sophie

8. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    jeeuj, net getest! mijn eisprong komt eraan :D
    Gisteren nog geen streepje en nu al knetter positief.
    Zal die kerel van mij vanavond even gaan verleiden ;)

9. LoveStoned

24 aug 2010
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje ik word er helemaal knetter gek van!!
    Dit is pas de eerste ronde voor ons, dus ik weet ook wel dat er maar een hele kleine kans is dat het meteen raak is. Maar ja ik wil het zo graag. Mijn vriend en ik hebben bijna dagelijks seks dus aan het klussen zal het niet liggen.
    Gisteren avond zat ik nog met goede hoop op de bank en nu ben ik weer zo onzeker als iets.... Het is normaal dat het niet de eerste maand lukt maar het zou wel een grote teleurstelling zijn.
    Ach ja misschien ben ik er ook wel te veel mee bezig......

:(:(:(:(:(

10. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    ik ga deze maand ook voor het eerst ovulatie testen gebruiken ben heel erg benieuwd...zit nu op dag 3 van me cyclus dus moet nog ff geduld hebben...ik heb ze van zwanger en kids..die schijnen erg goed te zijn en ze zijn goedkoop.

11. Kris83

Kris83 Lid

24 aug 2010
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat spannend allemaal! Het lijkt of iedereen al zover is. Wij wachten nog tot oktober. Ik ovuleer gewoonlijk aan het eind van de maand, dus het is nog 2 volle maanden wachten... Sinds een tijdje geen ovulatie meer gevoeld maar de huisarts zei vanochtend dat dat waarschijnlijk kwam omdat we er al te veel mee bezig zijn. Is waarschijnlijk ook wel zo! We vinden het ook zo spannend! Maar ja, nog 2 maanden geduld dus.
    Heb overigens vanochtend bloed laten prikken (ivm eventueel tekort aan vitamine B12) en ze hebben meteen mijn bloeddruk gemeten. Dat laatste was gelukkig goed. Uitslag van het bloed krijg ik maandag. Ben benieuwd. Een tekort aan vitamine B12 zou betekenen dat ik regelmatig een spuit moet halen. Maar zover is natuurlijk nog lang niet. Nog even voor de duidelijkheid: ik ben geen vegetariër. Eet juist elke dag vlees. :p Volgens de huisarts wil dit niet veel zeggen. Iedereen kan een tekort aan B12 hebben...

Iedereen succes met klussen en testen!!

12. Vlindertje1983

17 jul 2010
    26
    0
    0
    Ambtenaar!
    Zuiden des lands
    Hallo Allemaal,

Ik ben ook samen met de papa in spe in de eerste ronde...
    Mag bijna gaan testen...

Tis alleen gek; ik zou afgelopen zondag het meest vruchtbaar zijn, maar door een onregelmatige cyclus moeilijk er zeker van te zijn. Nu na een ovulatie test niks te zien...

Dus of ik ben al zwanger, maar durf nog niet te testen of mijn ei doet echt gek haha!

21 september mag ik naar gyn omdat is een medische stempel heb. Nog even geduld zeggen ze dan ;)

13. flower 27

flower 27 Bekend lid

28 mei 2008
    683
    0
    0
    zuid-holland
    Hier nog 1 die de pil de deur uit heeft gegooit 20 augustus was mijn laatste menstruatie.
    Wij gaan voor de tweede vind het super spannend hoor bij de eerste duurde het 8 maanden , dus ga er toch een beetje vanuit dat het nu ook weer zolang duurt.

Leuk deze topic ben erg benieuwd wie de eerste zwangere gaat worden..

Succes allemaal!

liefs flower

14. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Jeetje, wat een boel gekletst hier. En een aantal nieuwe meiden zag ik. Ga vanavond er even goed voor zitten :)

15. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ja he gezellige boel hier:D Maar dames hebben jullie al foliumzuur tabletten gehaald?

16. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    zeker weten, moet je op tijd mee beginnen he! 4 weken voordat je gaat proberen zwanger te worden

17. LoveStoned

24 aug 2010
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

ik zit aan de centrum materna...
    Zijn wel behoorlijk grote tabletten maar ja tis voor een goed doel!

Hoe gaat het bij iedereen?

Liefs

18. Sila24

Sila24 Niet meer actief

oke dan haal ik het morgen op

19. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    ik zit met smart te wachten op mijn vruchtbare periode, we nemen lekker ruime marge en zien wat er van komt! heel erg spannend allemaal hoor, had niet verwacht dat het me zo bezig zou houden....

20. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Goedenavond Meiden,

Wordt al een aardige club meiden zo he? Gezellig! En ik vind het zelf dus ook erg gezellig dat het gemixt is wat betreft 1e of 2e kindje!! Leuk!

Hier niet veel nieuwtjes. Merk wel dat ik de pil niet meer slik. Behoorlijk wat moodswings. Nu valt het gelukkig weer wat mee maar een paar dagen geleden...pfff. Zit me trouwens wel ineens te bedenken dat dat samenviel met een dag lichte spotting. Op dag 19 had ik ineens een heel klein beetje (oud) bloedverlies en dat KAN samenhangen met een eisprong toch? Zou mooi zijn want verder voel ik, behalve af en toe wat krampen, nog weinig

@ Daanquinty: Het gevoel moet inderdaad wel goed zitten. Als je er nog niet klaar voor bent kun je beter nog even wachten. Zelf vind ik het nog steeds een hele stap. Misschien nog wel groter dan bij de 1e. Toch onlangs voor mezelf maar de knoop doorgehakt. Nu mijn vriend nog maar gelukkig heb ik geen haast. Ik ben er klaar voor...maar nog niet KLAAR voor. Leuk om te lezen dat je dochtertje het ook helemaal geweldig vind. Dat is weer een voordeel van die leeftijd he? Kun je ze beter uitleggen wat er (hopelijk) gaat gebeuren!

@ Kris83. Hopelijk ben je gauw weer regelmatig...of zwanger natuurlijk!

@ Lovestoned. Spannend he? De wetenschap dat je wel eens zwanger zou kunnen zijn? Wacht maar tot je een positieve test in handen hebt dan ben je helemaal hyper..!!!

@ Dutchdiva: Ik kan jou de hand schudden. Bij ons wordt het ook pas (of hopelijk) de winter denk ik. Mannen...die weten gewoon niet wat goed voor ze is..;)

@ Mamalicious. Wij willen het niet weten of het een jongetje of meisje wordt. Bij de 1e wilde ik het wel graag weten trouwens maar mijn vriend niet. En uiteindelijk was het toch eigenlijk ook wel heel spannend om het niet te weten. We hebben ook geen 3D echo's laten maken... hoe minder we wisten, hoe spannender het resultaat.

@ Moetie: Lang dan he? 8 weken? Maar het is inderdaad niet raar. De vorige keer dat ik gestopt was met de pil heb ik de eerste 6 (of 5) cycli ruim boven de 40 dagen gezeten. Dus het kan best zijn dat je volgende cyclus ook weer wat langer duurt....of niet. Dat is het leuke van stoppen met de pil. Het kan alle kanten op... heel irritant! Hoop voor je dat je nu wat sneller ongesteld wordt of zwanger raakt.

@ Joy211111: Ah ja, een man is wel handig als je zwanger wilt raken. En een beetje ruimte in huis ook (al komen er hier dan ook 2 kindjes op 1 slaapkamertje te liggen de eerste paar jaren). leuk dat jullie nu samen voor een 2e kindje gaan. Is het zijn 1e (als ik te veel vraag dan zeg je het maar hoor!)?

@ Blike1987L Go, go, goooooooooooo!!!!!

Ik slik foliumzuur van het kruidvat trouwens. Dus hele simpele (en vooral kleine) tabletjes zonder extra vitamines of wat dan ook. Zodra mijn vriend groen licht geeft haal ik misschien een multivitamine of zo maar vind ik nu, nu de kans op een zwangerschap nog zeer klein is, een beetje zonde van het geld. Maar nu dus wel voor de zekerheid al foliumzuur gezien er af en toe ook zonder condoom (op vermoedelijk niet vruchtbare dagen) gevreeën wordt.

Zo, klein beetje bijgekletst hier :). Fijne avond allemaal! Ik hoop op een paar zwangeren volgende maand!

Kus

Deel Deze Pagina