volgens de banner moet ik nog een paar dagen wachten op m'n ei, maar we nemen het zekere voor het onzekere en de marges ruim!! een ei missen kan natuurlijk niet he
Hee allemaal! Begrijp wel dat ik niet langer dan een dag niet op dit forum moet kijken, wat een boel berichtjes zeg! Leuk! Zal proberen overal op te reageren: @ Linbabylin, ben ook in augustus gestopt met de pil, en ben ook 23 jaar oud, mijn vriend is 31. @ kweenie, nee heb tot nu toe nog geen last gehad van oud bloedverlies, ben je aan het einde of midden in een strip gestopt met de pil? @ Vlindertje 1983, Succes, zal voor je duimen dattie positief is!! Zelf heb ik denk ik donderdag of vrijdag mijn eisprong gehad. Had een positieve matcare ovulatietest. Alleen mijn temperatuur is nog niet duidelijk gestegen, heeft iemand daar ervaring mee? Liefs Sophie
Zit je in hetzelfde schuitje als mij Ik wilde ook graag eerder zwanger worden,liefst al toen ik 25 was maar mijn toenmalige vriend wilde niet met me verder en mijn huidige vriend wilde op mijn 28e nog geen kinderen. Ik voel me zelf ook veel jonger hoor dan bijna 34 En nope,ik heb ook geen idee hoe je je als 35 jarige moet voelen! ik ga dus ook gewoon nog naar festivals en feest erop los. (zonder drank en drugs dan)
Snap er niets meer van haha. Volgens mijn berekening en de banner moet ik rond deze tijn vruchtbaar zijn, maar de test geeft gewoon negatief aan.. Helaas gister de laatste test gehad en dus geen nieuwe meer in huis. Voor ons wordt het dus gokken. Heb trouwens een vreemd gevoel in mijn buik, alsof ik ongesteld ga worden, maar dat kan niet want dat zou 14 september pas moeten zijn? weet iemand of dit misschien iets te maken heeft met een eisprong? Liefs
@ mammalicious, wat naar dat je test negatief aangaf. Volgens mij kan je behoorlijk last hebben van je buik als je je eisprong hebt. Had ook wel wat krampen rond mijn eisprong... Maar dit zal voor iedereen wel anders zijn.
Leuke gemixte groep wordt het zo he? Gelukkig niet de enige dertiger hihi... Al is leeftijd niet zo heel belangrijk op dit forum. Allemaal hebben we 1 doel voor ogen....een klik tussen Zaad en Ei! Helaas hier nog steeds weinig succes. Vriendlief heeft zelfs toegegeven zo'n hekel aan condooms te hebben dat op vruchtbare dagen er helemaal niet gesext wordt. Legt hij wel gelijk een stuk verantwoordelijkheid bij mij neer want ik weet nooit precies wanneer die dagen precies zijn! Althans nu nog niet... Aan de andere kant moet ik dat misschien ook maar weer als iets positiefs zien, denk ik... Toch fijn trouwens om te horen dat er meer zijn die (de 1e ronde zonder pil) af en toe wat last hebben van oud bloedverlies. Gisteren dus ook tegelijk met een slijmpiek dus het kan haast niet missen dat ik mijn eisprong heb (gehad). Kom ik zo rond de 40 dagen uit denk ik, best netjes. Wie kon er vandaag ook al weer testen? Vlinder??? En? @ Mamalicious, komende week maar flink aan de klus dan he? . x Kweenie
@mamalicious, gewoon de marges lekker ruim nemen! het zekere voor het onzekere nemen en je kerel zeker om de dag verleiden nee, zonder gekheid, mijn cyclus is ook nog niet bekend, de banner geeft weer wat anders aan dan een site waar ik een excel sheetje vandaan heb. gewoon ruim ervoor beginnen en hopen dat het succesvol is. ik had vandaag opeens last van rugpijn, zou ei kunnen zijn of het feit dat ik paar daagjes iets slechter heb geslapen..... wie weet!
@ mamalicous ja volgens mijn banner zit ik nu ook in mijn extra vruchtbare periode maar ik heb vandaag met de ovulatie test negatief getest dus ik snap het ook niet
Zo te zien kan ik me maar alvast beter gaan verdiepen in ovulatietesten etc voor dat we straks voor het 'echie' gaan beginnen, pfff, wat een keus. Ik ben trouwens 27 en als we echt in de winter gaan beginnen dan is dat nog steeds zo. @Kweenie: Fijn he die mannen die niet weten wat goed voor ze is??? Gelukkig vindt manlief kindjes bij vrienden wel leuk, dus misschien is de knop toch langzaam maar zeker aan het omgaan en beginnen de kriebels ook bij hem. Ondertussen lezen we hier maar vrolijk verder... X DutchDiva
@asiqiz, volgens mij kan dat allemaal prima, je cyclus kan volgens mij ook best varieren. ben zelf (nog) niet aan de ovualtie testen, hou het eerst op goed klussen tijdens de verwachte vruchtbare dagen met ruime marge. als ik een paar rondes verder ben en nog geen zwangerschap, dan ga ik vast wel aan de ovulatie testen.
@dutchdiva, haha ja die kerel van mij moest ook even aan het idee wennen. maar draait vanzelf wel bij. @asiqiz, bij mij verschilde het per dag heel erg, ene dag was mijn test nog negatief, volgende dag al superpositief...
@asiqis, phew das mooi een opluchting! Fijn voor je dat je eitje dan nu toch in zicht is. Veel klusplezier
Bolbuikje ik heb hem al weggegooid anders had ik er wel een foto van gemaakt:S maar ik ga vanavond weer testen dan probeer ik hem wel op de foto te zetten
@ justme 66 ja de laatste ovu test ga ik vanavond gebruiken , en dan ga ik niet weer nieuwe halen!! of toch wel:S hahaha dit is zoo ingewikkeld joh pffffff mijn man zegt ook ik snap niet hoe het kan dat mensen perongeluk zwanger raken haha wat is dit moeilijk zegt ie
@Justme: haha, dat zei mijn man ook precies hetzelfde. Ik heb de testen nu op en ben van plan om geen nieuwe te halen. Ben zelf van mening dat we nu pas in de 1e ronde zitten en als ik zo hier en daar lees, mogen we nog wel een paar rondes.. Ik kan dus nog snel genoeg een test halen.. Afgelopen dagen veel geklust, aangezien ik geen test meer had, maar wel wist dat mijn ei er aan zou komen.. Nu afwachten tot 14 september, wordt ik ongesteld ja of nee.. Duurt best nog lang zeg, 2 weken wachten.. Ik denk dat mijn 3 weken vakantie sneller voorbij gingen.. Liefs