ik kon hem niet goed op de foto krijgen maar er is wel een roze streepje nog niet zo dik maar ik denk dat het morgen dikker is
tja, daar stel je mee een vraag zeg....aangezien ik geen ovulatie testen doe moet ik het met de schema's doen..... in het weekend wel heel onverwacht pijn in de rug.... ook wat steekjes, maar geen idee of dat met mijn ei te maken heeft. volgens de planning nog 2 daagjes. flink aan de klus en de marges ruim
Dat is wel duidelijk ja, klussen, klussen en nog eens klussen. haha.. Veel succes met manlief zover te krijgen.. Is er al iemand die binnenkort een test mag doen? Ik helaas over 2 weken pas..
@ mamalicious, nog 10 daagjes wachten, maar heb zo'n test van sensitest en daar kun je al eerder mee testen, dus dan nog zo'n 6 dagen wachten...
ow is dat zo ik heb er ook 3 van sensitest met sensitest mag ik al 11sept testen spannenddddddddd, maar hey moeten wij morgen ook klussen?
@Blike: Oh wat spannend!! Ik denk dat je dan haast 1 van de eerste bent!! Hopen dat het een positieve test zal zijn! Heel veel succes alvast! Liefs
hmmm, nu wat krampjes aan de linkerkant, onder in de buik..... zou het eitje dan in zicht zijn??? zo maar ff lief tegen mijn mannetje aan gaan liggen op de bank