meiden die in de herfst voor 1e kindje gaan?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door BolBuikje34, 22 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    @asiqis: Dit is onze eerste ronde. Ik ben 17 augustus gestopt met de pil. Als het goed is (nou ja eigenlijk niet goed haha) moet ik 14 september weer ongesteld worden. Maar heb dus echt nog geen idee wat mijn cyclus gaat doen. Dat maakt het dus nog spannender.
    Jij? Zit je ook in je 1e ronde?

Ik heb nog helemaal geen zwangerschapstest in huis. Iemand nog een tip? Dacht zelf aan Clear blue, maar deze schijnen nogal duur te zijn? Ik bedoel dan de digitale..
    Ach, heb ook nog tijd zat om er 1 aan te schaffen, want ik ben van plan om eerst mijn ongi af te wachten. (als mij dat lukt :))

Meiden die gaan klussen.. Succes.. ik sla zelf een keer over vanavond. Gok dat mijn ei al is geweest want ik had vandaag en gister behoorlijk last van mijn buik en aangezien wij de afgelopen dagen flink geklust hebben, ga ik er vanuit dat deze ene dag het niet zal uitmaken..

Liefs..

2. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    @ mamalicious, ik heb zelf de midstreamtesten van sensitest, geen idee hoe ze werken want kreeg ze gratis bij mijn ovulatietesten.
    Wat ik wel fijn vind is dat je al 4 dagen voor je NOD kan testen... Hoef ik weer wat minder lang te wachten.

3. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Jah dacht er eerst ook aan om mijn eerste ongesteldheid af te wachten, maar dat lukt me nooooit......

4. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ja dit is ook onze eerste ronde en ik ben benieuwd of het wat wordt deze maand i.v.m ontpillen. Ik heb ook zwangerschapstesten van sensitest kreeg ze ook bij mijn ovu testen:D

5. BolBuikje34

BolBuikje34 Niet meer actief

Veel plezier met je man verleiden:D Hopelijk voelt ie zich niet als te ziek.

Blééh ontpillen ik zie er nu al tegenop!

6. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    @bolbuikje34, haha hoeft niet heel erg te zijn hoor, ik heb er niet zoveel last van eigenlijk.. Maar dat is wel geluk denk ik.

7. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    ik heb van ontpillen ook niet heel veel last gehad hoor, maar voelt gewoon anders.... zeker na tig jaar aan de pil weet je niet meer hoe een normale cyclus voelt. maar alles went he ;)

8. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Nou ik anders wel hoor! Van oud bloedverlies tot buikpijn tot chagrijnige buien. Hopelijk maar 1 cyclus haha.

9. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    euh, kweenie daar had ik inderdaad ook last van.... maar als ik lees dat andere dames behoorlijk last hebben vond ik het nog wel meevallen eigenlijk :) maar de emo dingen zijn wel lastig en het onverwachte bloeden af en toe heel erg lastig. das nu gelukkig wel voorbij, geloof dat ik nu de eisprong kan voelen :$ of mijn lichaam houdt me voor de gek, kan ook nog ;)

10. BolBuikje34

Ik ben al ooit eerder gekapt en had echt dagen met migraine,chagerijnig,niet kunnen poepen (schaam) en als ik dan een eisprong kreeg en er kwam zo een 'ontpil' dag tussen dat de eisprong dan stil stond en de dag erna weer verder ging.:( Gelukkig ben ik nu niet zo heel lang aan de pil geweest (1 jaar) en heb ik nu een andere!

11. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    Hallo meiden,

Het ontpillen bevalt mij echt heeeeel erg goed, maar dan ook heel erg goed. Ik heb helemaal geen migraine meer, geen bloedverlies en ik voel mijn eisprong nu gewoon.
    Verder is mijn libido nu veel hoger dan wanneer ik de pil gebruikte. Ik had ingetrokken tepels en deze zijn nu ook gewoon weer normaal! Dus ik kan alleen maar zeggen: SUPER!! :):):)
    Ik moet natuurlijk nog wel even mijn ongi afwachten, want wie weet gaat dat nu wel een stuk pijnlijker worden ;)

Liefs..

12. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    @ mamalicious, ja daar ben ik ook wel een beetje bang voor, dat de ongesteldheid veel heftiger zal worden.
    Maar met een beetje geluk krijgen we die niet meer ;)

13. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel

Dat zou mooi zijn, 9 maanden geen ongesteldheid meer :D dat zie ik wel zitten. Laten we dus maar hopen dat het raak mag zijn de 1e ronde. ;) Volgende week mag ik testen...

14. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    na stoppen met de pil was mijn ongi een stuk rustiger en korter, echt fijn! geloof dat ik nu in ronde 3 mijn ei ook heb gevoeld, zou precies op schema zijn, altijd goed! wel meer emo, maar ja, slechte film opzetten en heerlijk mee janken ;):D

15. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    Pfffff, ik heb iets nieuws.. Mega last van mijn linkerzij en onderrug. Steekt er flink op los. Plassen kan ik niet meer ophouden want dan steekt het zo erg dat ik het bijna niet kan zitten :(. Ook mijn onderrug doet erg veel pijn. Iemand misschien hetzelfde?
    Misschien ben ik nu pas aan het ontpillen, nou dan neem ik alles terug wat is gezegd heb :)
    Ik heb dit nu al vanaf maandag en wordt alleen maar erger heb ik het idee.

Liefs..

16. daanquinty

daanquinty Fanatiek lid

12 aug 2010
    2.179
    0
    0
    zoetermeer
    ik was het topic kwijt hahah maar zie nu dat ie verplaatst is, tja dan kan je lang zoeken he! hoe gaat het met jullie?? ik ga morgen beginnen met de ovu testen ben benieuwd...

17. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    @mamalicious, aaah wat naar voor je meid! Hoop dat je snel opknapt...

18. justme66

justme66 Fanatiek lid

22 aug 2010
    4.224
    0
    0
    jeetje mamalicious, daar wordt je niet blij van! kan (gelukkig als ik dit zo hoor) niet zeggen dat ik het herken. de klachten apart wel, voor mijn ei opeens last van mijn onderrug (maar 1 dag) en 2 dagen later krampen aan de linkerkant (denk mijn ei). sterkte in ieder geval, mijn enige advies is een warme hittepit in de rug, dat helpt bij mij bij rugpijn altijd.

19. BolBuikje34

Dag dames,daar zijn we weer! Ik ben vandaag jarig,word 34 alweer. Tijd gaat snel,ik voel mijn eierstokken klapperen :D

20. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    Gefeliciteerd met je verjaardag!!! Maak er een mooie dag van!! :D:D

Wat jammer he dat alles weg is :x vervelend, maar ach, gaan we gewoon weer opnieuw beginnen!

Iemand nog nieuws?? Hier is alles nog rustig! Heb nog steeds last van (donkerbruin/rood) bloedverlies. Wordt er nu een beetje flauw van eigenlijk.. Ga er dan ook niet meer vanuit dat het inesteling is, want dat duurt volgens mij niet zo lang.. Zal ik nu echt gewoon tot woensdag bloeden en dan woensdag ook nog eens ongesteld worden???!!! :x:x:x:x Dat zal toch niet waar zijn.. pfffffff.. We wachten rustig af!!!
    Verder is alles goed hier, geen rare kwaaltjes en begin lekker te genieten van mijn weekend, hoef dinsdag pas weer te werken.. :D

Bolbuikje: Maak er een mooie dag van!! Je wordt maar 1x 34 haha..

Deel Deze Pagina