meiden die in de verzorging werken

Discussion in 'De lounge' started by fantasie, Dec 1, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. belinda203

belinda203 Bekend lid

Mar 23, 2008
    784
    0
    0
    verzorgende I.G.
    Odijk
    Ik werk al jaren in de zorg.Ik heb heel lang Thuiszorg gedaan als V.I.G.,maar ik werk nu alweer meerdere jaren in een verzorgingshuis op een basisafdeling somatiek met een apart deel Kort durende opnames.Je ziet toch dat de nieuwere opnames meer P.G.problematiek hebben,waardoor het wel veelzijdig is.
    Maar het is inderdaad enorm zwaar met een te laag salaris in verhouding tot je taken en verantwoordelijkheden.
    Gelukkig zijn er ook leuke momenten anders had ik het allang voor gezien gehouden.

2. Amika

Amika Actief lid

Oct 12, 2009
    179
    0
    0
    Verzorgende
    Rotterdam
    Ik werk alleen de avonden. Mijn moeder werkt in hetzelfde huis als ik. Ik kan mijn rooster afstemmen op die van mij moeder. Ik breng mijn zoontje bij me moeder als ik moet werken. Mijn vriend haalt hem dan op als hij klaar is met werken.

3. cyntje78

cyntje78 VIP lid

Nov 11, 2008
    6,297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Hoi Meiden!

Ik werk ook in de zorg. In een verzorgingshuis als verzorgende.
    Het nadeel als verzorgende is dat je dan bij ons nogaleens op andere afdelingen moet werken. De contactverzorenden moeten zo veel mogenlijk op dezelfde afdeling blijven.
    Nu moet ik vanavond op een afdeling werken waar ik al een half jaar geen avonddiensten heb gedraaid.... en ik sta helemaal alleen boehoehoe....

Het is dat we hele leuke collega's hebben.... anders had ik allang iets anders gaan doen. Het werk wordt steeds zwaarder, mider tijd voor de bewoners... eigenlijk is het niet leuk meer.
    Ik werk gelukkig maar 20 p/w en dan werk ik thuis er nog bij...

Share This Page