Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    Wen van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Jenz. Ik hoop dat alles goed is en dat jullie lekker kunnen genieten van elkaar. Ik ben benieuwd naar de eerste foto van Jenz.

2. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Wen proficiat met jullie zoon Jenz, geniet maar lekker en we horen snel van je als je er aan toe bent

3. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    wen en man van harte gefeliciteerd met de geboorte van jenz!!!!!!!!

4. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja hoor daar is hij dan wen en wenman van harte gefeliciteerd met jenz leuke naam en weer een korte naam?
    leuk spam je gauw een foto.

groetjes san

5. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames ,

Eline ik zou de kleine bij allebei wel weg brengen ze zijn kleine kinderen gewend en tuurlijk mogen ze bij opa en oma meer dan thuis. succes met dit dilemma.

Wendyr heb het nog niet gelezen ga ik zo doen maar hoef inderdaad ook geen gezicht van mijn viends neukertjes!!

banne heb jij nog een buikfoto?

dames heeft iemand nog ovutesten in de la liggen die stoffig worden dan wil ik ze wel overnemen????

groetjes san

6. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    JEUHHHHH Wendy en man van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Jenz! Echt een super naam:D Geniet er lekker van en ben benieuwd naar de foto;)

Dames heb alles gelezen maar geen tijd om te reageren ga zo naar een koffieochtend van de zwangerschapsgym. Ben zo benieuwd naar al die kleintjes:D

7. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Chivay, fijn dat Oona het zo goed doet mag trots op zijn:D en lekker van genieten.

@ Alicia, heerlijk zo'n pakje vind het best kunnen hoor.

Heb net een lodger shelter gekocht hebben meer meiden hem hier? Heb ook een lodger wrapper maar die kan niet in de maxicosi.

Liefs

8. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Wendyenr. Ik heb je verhaa;l gelezen. Moeilijk moeilijk hoor. Ik vind het feit dat hij met een ander het bed heeft gedeeld nog niet zo'n probleem. Iedereen heeft een verleden,al hoef ik de ex van mijn vriend niet te kennen. Wat ik veel erger zou vinden is dat hij verzwegen heeft dat hij met haar vreemd is gegaan. Ik zou me heel erg afvragen of hij ook weleens vreemd is gegaan in mijn relatie met hem. Buiten het feit dat ik het raar vind dat zij het je verteld,vind ik het van je man eieglijk dom dat hij het niet vertelt want de kans is groot dat dat uitkomt aangezien jij met haar om gaat. Ik vind in dat geval dat hij eerlijk had moeten zijn naar jou toe,want hijn heeft een relatie met jou en is jou verantwoording schuldig en niet zij. Om die reden vidn ik ook dat hij het op moet lossen.

Wat een sneeuw weer.Ik hoop niet dat we met oud en nieuw ook zo'n sneeuw krijgen. Vind het altij dleuk om wt vuurwerk af te steken en naar familie te gaan maar zo word dat niks. Wat doen jullie dan met het vuurwerk en de baby? Nina is best schrikkerig bij harde geluiden en we zijn bang dat ze alles bij elkaar schreeuwt om 00.00 uur. We willen haar ipv 22 uur de laatste voeding,om 00.00 uur geven. Dan hebben we haar vast als het losknalt. We weten eigelijk nog niet zo geod wat we willen. hebben andere hier al over nagedacht?

9. ingie

ingie Bekend lid

8 dec 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente
    Wen en man van harte met jullie kleine man Jenz.

Hier is het ook flink aan het rommelen. Dacht gisteren dat het zo zou gaan gebeuren.Wat een buikpijn had ik zeg. Nu begint het weer. Zullen wel voortekenen zijn.

10. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Wendy:
    Wat geweldig….Jenz is geboren!!!!!
    Geniet van deze kleine knul. Ik hoop dat het goed met jullie allebei…ahum…alledrie (papa natuurlijk ook!) gaat! Leuke naam hoor!

@Alicia:
    Wij kregen er een knuffelbeer bij en een boek waarin je allerlei leuke dingen van het eerste levensjaar in kunt schrijven en plakken. Al denk ik dat ik zelf zo’n boek ga maken!

@Eline:
    Dat verhaal met je schoonmoeder wekt idd niet veel vertrouwen! Je wilt toch dat je kindje op een bepaalde manier verzorgd wordt. Als ik Roan bij mijn schoonmoeder breng weet ik wel zeker dat ze zich aan mijn regels zou houden. Ze is alleen iets onrustiger door haar enthousiasme (Kan ze ook niks aan doen!!) Ik probeer wel dat beide oma’s hem elke week een keer zien. Mijn moeder komt zelf regelmatig binnenvallen , maar mijn schoonmoeder is niet altijd in de mogelijkheid om zelf langs te komen…ik ga dan naar haar met Roan.

@Chivay:
    Ik heb er hier ook één die het niezen helemaal geweldig vindt…Een lach van oor tot oor na een niesbui…maar of dat nou van het niezen komt of van mijn reactie daarna? Hij heeft iig dikke pret!

@oud en nieuw:
    Tja …het is de eerste keer met Roan erbij, ik weet dus niet goed of hij zal slapen door al het geknal heen(ik denk het wel hoor!) Roan krijgt de laatste fles toch al laat (23.30) dus bij het moment suprême is hij er lekker bij! Daarna kan hij wel weer gaan slapen (als hij niet al te wakker is geworden) Met oudejaarsavond zijn we bij vrienden en nieuwjaarsdag gaan we de familie langs.

@Ingie:
    Jij maakt het spannend….ben benieuwd of het door gaat zetten of dat het voorweeën zijn!

@Missyf:
    Volgens mij ben jij de volgende op het lijstje…!!!

11. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    San: Ik heb nog 5 ovulatietesten van Sensitest liggen, die wil ik wel naar je opsturen!

Ingie: Spannend hoor, je lichaam is zich aan het voorbereiden op de bevalling.

Wenenr: Moeilijke situatie, ik hoef ook niet te weten wie de neukertjes van mijn man zijn geweest. Ik weet wel dat hij er voor mij eentje had, maar hoef echt niet te weten wie ze is.

Schoonmoeder: Hier ook een overenthousiaste, nogal luidruchtige schoonmoeder, maar Jelmer vindt het niet erg, die moet altijd lachen om haar, dus dat komt wel goed.
    Mijn eigen moeder is veel rustiger, maar vertrouw ze allebei, dus komt helemaal goed.

12. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    O ja, oud en nieuw vieren we dit jaar thuis, normaal gaan we altijd naar vrienden. We hebben nu gezegd, dat iedereen hier welkom is, dus we zien wel wie er langs komt waaien.
    Er wordt hier in de wijk al aardig wat afgeknald en Jelmer schrikt er best van, dus vandaar dat we hem liever in zijn vertrouwde omgeving houden.

13. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    hey meiden,

zo net even bij gelezen, natuurlijk als eerst wen die eindelijk haar zoontje heeft, gefeliciteerd!!!!

Ik ben weer niet zo lekker, dus hou het kort. Ik was vanmorgen wel aan het werk gegaan maar ging niet. Dus ben om half 10 naar huis gegaan. Me baas baalde ernorm, jammer dan!
    Vandaag 2 maanden alweer, spannend hoor meiden!
    ik ga nu even slapen en kom vanmiddag nog wel even.

liefs van pluisje

14. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Ingie, spannend hoor wie weet begint het straks wel:) succes he

15. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Zoo ff snel...

@ Niezen... Hahaha Roan dus ook al zo lachen om het niezen.. Bij Oona is het echt om het niezen zelf... want ook als we niet reageren lacht ze ;)

@ Schoonfam/ouders.... Hier beide goed... Mijn ouders waren in het begin wel wat onzeker... 'ow wat is ze klein en ow wat is er veel veranderd de laatste jaren' maar die zijn er weer helemaal aan gewent na een paar keer oppassen...
    Met mijn schoonfam heb ik het ook getroffen... Schoonmoeder weet van aanpakken, had vaker van die ukkies in de omgeving gehad al... Schoonvader is helemaal veranderd ;) Wordt helemaal week van Oona haha.. zo leuk!

@ Oud & Nieuw... Blijven lekker thuis.. Oona gaat gewoon haar bedje in, wordt ze wakker dan pakken we haar erbij en gaan door het raam met haar kijken... Ze kan goed tegen geluid... schrikt wel eens van iets onverwachts, maar als het langer achter elkaar is denk ik dat ze er zo aan gewent is.. (Of gewoon lekker doorpit ;) )

@ Jeanetjuh... die hebben we niet... Wel een babybjorn draager en een minimonkey.... Van de bjorn moest ze eerst niets weten, maarondertussen nu ze sterker is vind ze het prachtig om zo ff rondgedragen te worden.. Zijn nu in huis aan het oefenen dat ze er straks wat langer in kan....
    Minimonkey vond ik vooral fijn toen ze een periode erg moeilijk in slaap kwam... dan hoefde ik haar niet constant vast te houden en lag ze toch comfortabel genoeg om te slapen...

Zooo Oona ligt alweer 1.5 uur te pitten (met een kwartiertje pauze) Op het KDV slaapt ze echt soms 3.5 uur achter elkaar! Daar is het donker... dus nu toch maar eens haar kamertje donker gemaakt overdag... dagnacht ritme zit er goed in... en ja hoor... geen hazeslaapje maar gewoon een goed slapen nu..
    Sinds ze zo uitbundig speelt heeft ze haar slaap weer harder nodig... dus dan maar eventjes zo!

Oona heeft het draaien nu echt helemaal onder de knie..
    en als ze op een boxkleed op de grond ligt moet ik er nu echt bijblijven.. ;) Want ze rolt door... buik -rug - buik- grond... ;) ze rolt zo van haar boxkleed af!

Zo... ga hier nog even puinruimen.. (er ontploft soms een bom hier haha... druk druk met werken) en zo ff lekker met Oona de stad in.. wat afscheidscadeautjes halen voor mijn werk en Oona's KDV-locatie.. (per januari gaat ze naar een andere locatie)

Fijne dag allemaal!

16. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Ingie.. Ohh spannend.. Ben benieuwd wanneer het echt goed doorzet! Succes met de laatste loodjes!

17. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Ingie. Oh spannend. Misxchien zet het wel door.

@Chivay. leuk dat gedraai van Oona. Kan me voorstellen dat ze nu meer draait,ze gebruikt zo heel wat energie. Wat gaat Oona trakteren op het KDV?

@Sammie. dat is ook een leuk cadeau. Zelf zo'n boekje maken is inderdaad ook erg leuk.

18. Met oud en nieuw zien we wel, als ze slaapt laat ik d'r lekker liggen, kan best dat ze er doorheen slaapt.
    Jelle is geboren op 2 januari, dus die was al bijna 1 met z'n eerste vuurwerk... toen werd ie wel wakker. Vorig jaar is hij er gewoon doorheen geslapen.

Zowel mijn moeder als mijn schoonmoeder passen een dag in de week op hier in huis (nu even niet natuurlijk, tijdens mijn verlof). En hoewel mijn moeder inderdaad toch iets meer 'eigen' is natuurlijk, heb ik ook totaal geen problemen met mijn schoonmoeder. Die vertrouw ik wat dat betreft beiden evenveel m'n kinderen toe.

Ingie, spannend hoor! Hoe ging dat bij je oudste, wanneer ben je toen bevallen? (niet dat dat wat zegt overigens)

Bij het openen van de spaarrekening (Rabobank) kregen we zo'n babyboek (boek van ikke), maar ik heb zelf een andere omdat ik deze niet zo leuk vind. Iemand toevallig interesse in zo'n 'ikke-boek'?

19. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    hier ook een spaarrekening bij de Rabobank geopend, moet dat boek nog steeds ophalen, vergeet het steeds :)

20. ingie

ingie Bekend lid

8 dec 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente
    Bij de oudste was ik 6 weken te vroeg. En dat begon met gebroken vliezen.

Deel Deze Pagina