Alicia; Wij hebben ook een Avent en bevalt erg goed en daarvan heb je verschillende types en prijsklassen, gewoon even goed op internet speuren inderdaad. En ik vind het ook heerlijk dat er lekker veel pit in zit, maar als je dan 's nachts ermee zit terwijl je zelf al niet lekker bent, is het even wat minder, maar ach, moet ook vaak om hem lachen haha.... hij kwam vanmorgen ineens vanuit liggen half overeind, hij moet niet te snel gaan hoor pffff....gaat allemaal al zo hard. We zijn hier allemaal een beetje ziekjes aan het worden, man en ik hebben allebei last van onze keel en Jelmer heeft ook al zo'n naar blafferig hoestje, hopelijk is hij morgen niet ziek, want dan wordt hij gedoopt!!!
Hej eline.. Wat schrikken zeg.. Hoe is het nu met Kim????? Hier een ziek meisje.. Om 00.30 hoorde ik dat Oona wakker was, dacht met haar popje aan het spelen.. dat klinkt nogal soppig, want ze stopt hem graag in haar mond )... Maar toch maar even gaan kijken.. Bleek ze flink gespuugd te hebben, en dat was dus het soppen wat ik hoorde! Ik blij dat ik was gaan kijken! Meestal valt ze vanzelf weer in slaap als ze met haar pop speelt en gaan we niet altijd kijken!... Ze zat dus helemaal onder... gezichtje, nek, haren, slaapzak, bedje.. vanmorgen zagen we zelfs nog wat op de muur zitten.. Gelukkig werd ze amper wakker van het omkleden & wassen... Paar slokjes water gegeven voor de vieze smaak en toen weer slapen... Alleen spuugde ze 3 kwartier later dat water weer uit... Arm ding.. alles weer nat!... Weer omkleden... Slaapzak fohnen... Vanmorgen een flinke spuitluier.. (de gefohnde slaapzak was nu niet meer te redden en zit nu in de wasmachine ) En haar 2de flesje kwam er weer in z'n geheel uit net.. (Ze had al 70 cc laten staan).. Naja.. beetje hetzelfde wat ze een tijdje geleden had... wel zielig hoor! ff in de gaten houden of ze geen uitdroogverschijnselen krijgt.. weet nu waar ik op moet letten na de vorige keer... Nu ligt ze lekker even te slapen en ga ik eens kerstkaarten schrijven.. nog helemaal niet aan toe gekomen! Tja.. dan maar te laat
meiden, ik blijf vage klachten houden, tepels ( beide kanten) extreeeem gevoelig, borsten voelen beurs maar niet gespannen. Enorm last van emotionele buien.. vooral mn vriend moet het ontgelden vandaag ( omdat zijn niet-enthousiasme van het bericht van gister en hij voornamelijk zit te gamen vandaag..)
Gut, zielig altijd, zo'n ziek kleintje... hoe is het nu met Oona? Heb je ook ORS in huis, als ze gewoon water al niet binnen houdt..
Heb wel 'gewone' ORS in huis voor volwassenen.. mag dat ook? Haar eerste flesje bleef vanmorgen wel gewoon binnen... dus gelukkig wel wat vocht binnen, maar nog niet veel... Vorige keer duurde het anderhalve dag.. dus ff aankijken
@chivay aahh het arme meisje hopelijk kan ze het er uit slapen en wordt ze straks weer fit wakker! jij vroeg toch voor die tattoos? wij hebben allebei julian zn naam k zal ff foto spammen
Hallo allemaal, Hier ook weer eens een berichtje van mij. Sorry dat ik er niet veel ben, maar er gebeurt ook zoveel hier. Alles gaat goed hoor met ons, maar Jenz heeft heel erg last van krampjes en houdt papa en mama lekker de hele nacht wakker hiermee. Maar ik klaag niet, want het is het allemaal dubbel en dwars waard. Het is echt een heerlijk ventje. @Eline Jeetje meid, kan me voorstellen dat je geschrokken en er niet gerust op bent. Hoe is het nu? @Wendy Van harte gefeliciteerd nog met deze meevaller! Ik hoop dat jullie wens snel in vervulling mag gaan. @Babykwes Mooie tattoo's hoor. @Chivay Beterschap voor jouw meisje. @Jane Ik wilde ook geen pijnstilling, maar aangezien het nog een tijd zou gaan duren en de weeën (vooral die in mijn rug) steeds erger werden, heb ik het toch gedaan. En het was echt lekker, je slaapt er veel door en bij mij zette daardoor de ontsluiting tenminste door. En het voordeel van deze pijnstilling was dat het snel weer uit je systeem is. (ong. 6 min) @kwebbel Beterschap voor jullie ziekenboeg en ik hoop dat Jelmer morgen fit is voor zijn doop. Alvast veel plezier morgen! Ow en toen kwam er weer visite. Ik probeer snel weer te komen en verder op iedereen te reageren. Liefs Wendy
Pfffff....Jelmer had zichzelf van boven tot onder ondergepoept, lekkere smeerboel haha.... Ik moest toch nog douchen, dus heb hem maar gelijk mee genomen onder de douche, gezellig. Na het douchen viel hij al in slaap tijdens het aankleden, dus die ligt nu heerlijk in dromenland. Zelf voel ik me echt niet fit, ben misselijk en loop al bijna 2 weken met hoofdpijn. Maandag toch maar eens naar de huisarts, neem ik gelijk Jelmer mee, want vind dat hij wel een erg vervelend hoestje heeft, is net een zeehond.
Hee meiden Lief dat jullie meeleven, jullie zijn lieverds. Heb even niet bijgelezen Vandaag Kim goed in de gaten gehouden, maar ze heeft het niet meer gedaan. Leek normaal verder. Als je gaat googlen, lees je enge dingen,over een soort epilepsie die vaak rond 5 a 6 maanden begint, en dat 50% verstandelijk gehandicapt wordt. Pfff. Maar blijft raar dat het na die telefoon is gebeurd xxx
Hey ladies, Nou mijn meisje heeft het goed gedaan vannacht om 01.00 laatste bv en toen pas weer om 06.00 en toen om half 11 pas weer! In haar eigen bedje leggen met een shirt van mij er in heb ik al geprobeerd helpt maar heel even dus begin met afbouwen door haar naast me neer te leggen ging vannacht goed behalve om 06.00 toen 1,5 uur wakker geweest beetje huilen en jammeren maar toch wel weer in slaap gevallen dus ja wie weet ze is nog zo klein vind het ook helemaal niet erg als ze bij ons ligt! Lekker gezellig als ze aan het brabbelen is ze heeft zo veel te vertellen echt leuk. liefs
missyf - 27 april - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 01-01-2011 (Jongen) Ingie - 26 april - ronde 6 - 2e kindje = ZWANGER uitgerekend op 01-01-2011 Jeanetjuh - 22 juni - ronde 8 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 28-02-2011 Mereli - 29 augustus - ronde 4 - 3e kindje = ZWANGER uitgerekend op 28-05-2011 Banne77 - 19 september - ronde 10 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 28-05-2011 Nbroen - .... - ronde... - ... = ZWANGER uitgerekend op 18-06-2011 Pluisje1985 - 17 nov - ronde 3 - 1e kindje Clomid 100 mg = ZWANGER uitgerekend op 29 juli 2011 Kirin - 30 november - ronde 4- 1e kindje = Clomid 100 mg = ZWANGER uitgerekend op 8 augustus 2011 San84- time out tot maart 2011 i.v.m. huwelijk . Wendyenrichard - Vanaf jan 2011 puregon spuiten, 14 febr 2011 intake KID Geboren: eline1984 - 21 juli 2010 - Kim - 3190 gram en 50 cm. Chivay - 29 juli 2010- Oona Marthe - 3394 gram en .. cm. Jane1983 - 3 augustus 2010 - Elize en Naomi - 1890 en 1780 gram en 45 cm en 44 cm. Alicia - 24 augustus 2010 - Nina - 3822 gram en 52 cm. Mamanouk - 25 augustus 2010 - Lyanne Dylana - 3630 gram en 52 cm. Babykwes - 26 augustus 2010 - Julian - 2820 gram en 47 cm. Sammie81 - 1 oktober 2010 - Roan - 3566 gram en 51 cm. Magic - 5 oktober 2010 - Anouk - 6 pond en .. cm. Kwebbelsnoes - 6 oktober 2010 - Jelmer - 4280 gram en 54 cm. Chantal1234 - 8 oktober 2010 - Liz - 3280 gram en 49 cm. Lovely me - 14 oktober 2010 - Zulay Aaliyah - 2963 gram en 49 cm. Eveline Thijssen - 3 november 2010 - Femke - 2720 gram en .. cm. Miekje28 - 6 november 2010 - Sofie - 2930 gram en ?? cm. Girllie - 6 december 2010 - Bjurn Nick - 3265 gram en 50 cm Wen- 14 december 2010 - Jenz - 3340 gram en 53 cm Vlindertjes: Wendy - 9 weken (26-12-2007*) Kwebbelsnoes - 5 weken Jeanetjuh - 5,5 week Ingie - 5,5 week Wen1975 - 6 weken missyf - 6,5 weken Mereli - 9 weken Buddy's: Banne77 - San Jeanetjuh - Wendy Lijstje even aangepast, mijn vlindertje er ook bij gezet ( al is het 3 jaar trg... in deze tijd blijft het moeilijk..) en de nieuwe data's voor KID kan niet wachten!!!
@Kwebbel. Ook de Avent. Lees toch dat die bij meerdere geod bevalt. Ik zit nu aan de 510 te denken. Die is niet ingewikkeld en ik wil er niet allemaal extra dingen op hebben. Las dat er ookw at zijn die aangeven wanneer het flestijd is of wanneer je een luier moet verschonen. dat gaat we wel erg ver. Ik hoef alleen Nina maar te horen en wil dat het dinge ook buiten werkt en geen andere mensen erop ontvangen. Hoe gaat het met Jelmer nu? Hopelijk is hij morgen wel geod in orde. @WEn75. Ah wat zielig dat hij last van krampen heeft. Heeft hij dat alleen 's nachts dan? Kan me voorstellen dat je geen tijd hebt om heir t komen. De eerste tijd wor je zo geleefd vond ik en steeds visite,dus dan hou je weinig tijd over. Komt vanzelf weer. @Eline. Fijn dat Kim vadaag niet meer zo deed. Ik zou niet gaan googlen als ik jou was. Er zijn zoveel ziektes met dezelfdxe symptomen dat je haast depressief zou worden als je het leest en vaak word je er heel bezorgd over. Ik zou gewoon weer naar een arts gaan als je het niet vertrouwd,maar het niet zelf opzoeken. @Babykwes. Ook een tatoo. Jij hebt 'm wel op een pijnlijke plek zitten volgens mij. Ik vind het wel ene mooin idee de naam van je kindje,al heb ik zelf persoonlijk niks met tatooages. @Banne. Hoe gaat het met jou? Heb je al even niet hier gezien. Alles goed met de kleine. Ik ben erg benieuwd naar een buikfoto van jou HEb je al een nieuwe?
@ babykwes wouw mooie tattoo's. @ eline nou gelukkig heeft kim het niet meer gedaan maar houd haar wel in de gaten. @ wen aah zielig dat jenz krampjes heeft. @ kwebbel jelmer ook ziekjes. @ chivay jij ook al een ziek meisje. @ wenrich nog 24 dagen jeahhh!! @ ingie hoe is het met jou? @ all een fijne avond
@ Eline, idd eng allemaal en raar. Zou je maandag toch niet even langs de ha gaan ik zou het toch niet helemaal vertrouwen. Wel fijn dat het nu niet meer is. @ Wenrich, wat vervelend dat hij zo doet. Gooi het er maar gewoon uit hoor. @ Chivay, zielig voor oona hopelijk voelt ze zich snel wat beter. @ Wen, hopelijk gaat het snel beter met Jenz zijn darmpjes. En fijn dat je wel geniet Fijne avond allemaal. Liefs
@tattoo dank je we zijn er ook erg blij mee de pijn viel wel mee (bevallen is pijnlijker) ik heb er op mn andere pols ook 1 @Lovely Me heerlijk toch dat je meisje het zo goed gedaan heeft! en heerlijk ook zo naast je ik vindt het ook zo heerlijk mn ventje naast me nu kan het nog het is pas een probleem als je het zelf een probleem vindt toch @eline goh gelukkig dat kim het niet meer heeft gehad ik maakte me gewoon een beetje zorgen om dr @kwebbel balen dat je niet lekker ben misschien ff bloed na laten kijken? moest ik ook doen van de week ben benieuwd naar de uitslag beterschap iig @wen die krampjes ja die horen er helaas bij echt zielig he voor je mannetje gelukkig gaat het voor de rest goed en kunnen jullie lekker genieten! liefs
hey meiden, even snel bij gelezen. Maar totaal geen puf om te reageren. Ik heb zo me goede dagen en me slechte dagen. Wel met vage erg misselijk. En ja verschrikkelijk moe! Maar voor de rest helemaal geen symptomen. Geen zere borsten geen zere buik, helemaal niks. Hadden jullie dat ook?? Of gaat er nu iets mis bij mij?? Ik lees morgen nog even bij, ga zo me bedje op zoeken. liefs van pluisje ps nog 3 dagen en dan krijgen we alweer een echo!!
@ Babykwes... Mooi!! Ik wil het geboortekaartje als voorbeeld meenemen... Dat lettertype, en de takjes/blaadjes als versiering eromheen.. Sorry rest wel gelezen maar volgende keer reageer ik weer goed... Hier nog steeds een ziek/misselijk meisje... zo zielig.. Hele dag hangerig & timide geweest... Ze ligt nu lekker in bed.. klein beetje verhoging... Hopelijk gaat het morgen weer beter.. vorige keer duurde het anderhalve dag..
Over zieke kindjes gesproken, de kleine van mijn vriendin heeft een week lang gespuugd en diaree gehad. De kleine man moest naar het ziekenhuis om een infuus te krijgen tegen uitdroging. Hij trok alles los en dus werden zijn handjes vast gemaakt.... Zo zielig! Nu is hij weer thuis en het gaat al een stuk beter! Ik heb zelf ook last van diaree....het zal wel een virus zijn dat de ronde gaat. Kwebbel, veel plezier tijdens de doopdienst! Ik hoop dat jelmer niet ziek wordt.