Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    He getver sammie... Niet fijn voor diekleine van je vriendin (En voor haar en man/vriend ook niet!)

Gok idd op een virus... this precies hetzelfde wat ze 3 weken geleden ook had..

Helaas heeft ze net in bed weer 3/4de van haar fles eruit gespuugd... en te slaperig om er goed van te gaan huilen..
    Nog een keer zo spugen en dan ga ik toch eens bellen...

Nu een poging tot slapen ;) al denk ik dat ik vooral met gespitste oren in bed lig.... Pfff wat kun je zorgen maken om zo'n kleintje terwijl dit er natuurlijk gewoon bij hoort af en toe!

2. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    ff vanaf me telefoonn sterkte met je meisje chivay en anders gewoon bellen idd!!

3. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Chivay, hoe gaat het nu met Oona? Hopelijk voelt ze zich al wat beter.

@ Kwebbel, veel plezier vandaag, is Jelmer niet ziek geworden?

Liefs

4. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    goedemorgen

Kwebbel een fijne dag vandaag
    goeie dienst

liefs

5. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Kwebbel. Veel plezier met de doopdienst van jelmer. Ik hoop dat hij zich geod voelt.

@Chivay. Hoe gaat het met Oona. Ik hoop datz e nu een flesje heeft binnengehouden,anders inderdaad gewoon gaan bellen. Heeft ze nog wel goede plasluiers?

Ligt er bij jullie ook zo'n pak sneeuw. Hier is erg veel gevallen vanacht. ga zo maar even sneeuwscheppen buiten want zo komen we er niet door.

6. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Eline en chivay ff schrikken zo met jullie kleintjes..... Hoop dat het met beide weer een beetje gaat.

Hier kwamen de dames vanmorgen rond 08.30 voor de fles, heerlijk is dat. Alleen Naomi laat geregeld nu wat staan en huilt soms ineens tijdens het drinken ???? Snap er niks van.....

Hier ook veel sneeuw gevallen, we liggen nu met z'n alle nog Ff op bed. Ff relaxen, meiden op hun eigen kamertje, slapen meestal tot een uur of 11.

Iedereen een fijne zondag, ik zit op m'n iPhone en dan is typen wat minder fijn.

7. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @Chivay, probeer wat appelsap... klinkt raar, maar dat kalmeert de maag en krijgt ze iets ijzer binnen. Mijn nichtje is ook in t ziekenhuis geweest voor uitdroging en moest per direct appelsap krijgen.... ( was ze ook nog klein) dus het is proberen waard!

@babykwes, mooie tattoo zeg!!! :D wij willen dat ook doen als ons kindje er eenmaal voor is. Ik heb de naam van richard op mn schouder staan en hij die van mij op de rechter bicep. Ik wil de naam van ons kindje ook op de pols en hij op zijn onderarm...echt grappig! Je ziet het trouwens steeds meer!

8. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Alicia, hier ligt ook enorm veel sneeuw straks ook het pad maar eens vrij maken.

@ Jane, heerlijk zo'n ochtendje:)

9. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Hey hey...
    Hier nog een beetje tzelfde... maar ondertussen wel 2 flesjes binnen die ook binnen lijkten te blijven! (03.30 & 08.15)
    Net nog wel een lekkere spuitluier... & een slap slaperig meisje..
    Net was ze wel even wat opgewekter toen ze lekker even bij mij in bed lag...

Als de flesjes nu binnen blijven ben ik tevreden... Plasluiers heeft ze nog wel, maar niet meer zo'n zware als normaal... dus hou haar nog flink in de gaten.. Verder nog geen uitdroogverschijnselen...

@ Wen&R... Appelsap durf ik niet zo goed.. ze zit fiks onder het eczeem en dan wordt fruit tot 6mnd afgeraden...

Ondertussen zijn wij ook allebei ziekjes..
    Marcel buikgriep & ik lekker misselijk en slap...

Naja.. Morgen ben ik nog vrij.. Hoop dat ze dus vandaag en morgen lekker rustig opknapt!

10. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo... Hier ook druk in de weer geweest met een schep en bezem. Ons pad is weer sneeuwvrij!!!

Chivay, fijn dat er weer wat flesjes inblijven. Hopelijk blijft dat zo en knapt ze snel weer op.

Roan heeft me geslapen vannacht... Er kwam een paar keer een kreet uit zijn kamertje, ik kijken... Hij lag gewoon te slapen, zeker een droom?!? Maar goed, deze rakker heeft wel geslapen tot 8.20 u!!!!! Ik keek op de klok, ik dacht even dat ik dwars door zijn gehuil heen had geslapen. Maar daarvoor huilde hij niet hard genoeg! Haha!( dit doet hij als het te lang gaat duren... Meneertje ongeduld!)

11. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @CHIVAY, anders ff dokterspost bellen. Maar als je het niet aandruft ook niet doen! :)

12. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Wen... had ik ook besloten.. Nog 1x zo spugen dan ga ik bellen.. maar ondertussen zijn de laatste 3 flesjes binnen gebleven... en lijkt ze weer iets meer in haar hum (al slaapt ze vooral).. net zowaar even 10 minuutjes met een rammelaar gespeeld...

Marcel heeft het stokje overgenomen.. zelfs ORS bleef niet binnen en die ligt dus ook lekker te pitten nu ;)

@ Sammie... Wat lekker zo'n nacht!!

13. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Jeetje Chivay, vervelend zo'n ziekenboeg!!!

Ik voel me ook nog steeds niet lekker. Jelmer is gelukkig niet ziek geworden.
    Hij heeft door de doopdienst heen geslapen haha, toen hij water op zijn hoofd kreeg, deed hij zijn ogen heel even open, hij zag dat ik hem vast had en toen was het goed, deed hij zijn ogen weer dicht en sliep weer verder.
    Hij is zo makkelijk, heerlijk.
    Toen we weer thuis waren heeft hij een paar cadeautjes gekregen van de opa's en oma's. Daarna had hij het echt wel gehad en hebben we hem lekker op bed gelegd en hij ligt nu nog heerlijk te slapen.
    Ging net even bij hem kijken en volgens mij lag hij te dromen, hij lag met zijn armen te zwaaien en hij trok een beetje gekke bekken, maar sliep wel door.

14. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Tattoo... Ik wil straks Oona's naam op mijn enkel of onderbeen.. weet nog niet precies hoe.. Zou de naam heel graag op mijn onderarm hebben, maar dat is iets te opzichtig in het soort werk dat ik doe...

15. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Chivay.Fijn dat het iest beter met Oona lijklt te gaan en haar flesjes binnen houdt. Zielig he als zo'n kleintej ziek is,dan kun je beter zelf ziek zijn vind ik.

@Kwebbel. Fijn dat Jelmer niet ziek is geworden en dat het goe ging tijdens de dienst. Hebben jullie nog leuke fotos gemaakt. Nieuwgierig he ;)

@Sammie. Supr dat Roan zo goed heeft geslapen.

Hier een rustig dagje. Mijn vriend had alleen vandaag vrij ,dus kort weekend deze week,dus lekker met z'nb drietjes. Vnamiddag een babyfoon besteld. We krijgen nu de Avent SCD510. ik heb een leuk koopje gevodnen op internet. Normaal kost die 120 euro,maar ik heb 'm voor 68 euro gevonden. En nu was er ook nog een actie van Philips dat we de bon konden opsturen en dan 20 euro terug krijgen,dus dan hebben we 'm voor 49 euro. Goede deal he :) Dus als er nog iemand er een wil kopen,nu is een geode tijd.

16. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Hey dames,

Effe snel want ik ga zo m'n bedje opzoeken! Ik heb het allemaal even bijgelezen maar was erg druk en verder te moe om te reageren.. Had een drukke wek op mijn werk en begin nu te merken dat dat toch wel z'n uitwerking heeft op mijn lichaam...

@Ego, morgen de geslachtsbepaling!! Heb er zo'n zin in! We moeten alleen helemaal naar Zwolle, dus ik ga morgen het weer en verkeer maar even goed in de gaten houden!
    Gisteren voor het eerst een schopje gevoeld! Zo speciaal, echt helemaal geweldig! Ik dacht het laatst al een keer maar wist het niet zeker, nu wel!! :D

@Chivay, sterkte met Oona! Hopelijk knapt ze snel weer op!

@Wenenr, WOW wat een geweldig nieuws! Lekker joh dat jullie al zo snel kunnen beginnen! Misschien is dit wel jullie laatste kerst samen!;)

@Wen75, wat een prachtige zoon hebben jullie! Hoe voel jij je verder?

@Girlie, ook zo'n prachtig kereltje!

Sorry dat ik verder niet op iedereen reageer... Deze week nog een drukke week op m'n werk maar ik hoop er weer wat vaker te zijn hier!

Slaap lekker!

17. ingie

ingie Bekend lid

8 dec 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente
    Hier alles goed hoor. Weet niet meer wie het vroeg. Alleen van het weekend flink aan het rommelen. Dacht in de nacht van zaterdag op zondag dat het zou gaan beginnen. Wat heb ik een buikpijn gehad zeg. Heb van half 1 tot 2 uur wakker gelegen. Maar helaas nog steeds niets aan de hand. Gisteren ook elke keer wel harde buiken en een soort van menstruatie krampen. Zullen wel voorweeen zijn.
    Morgen weer op controle dus we zullen wel zien.

18. mereli

mereli Actief lid

17 dec 2009
    223
    0
    0
    Pijnacker
    @ingie, spannend hoor. Hoop dat het een beetje opschiet voor je.

@Chivay, fijn dat het met Oona beter gaat. Hopelijk zijn jullie ook snel weer beter.

@Banne, leuk vandaag de geslachtsbepaling. Ik ben heel benieuwd. Bijzonder he om je kleine in je buik te voelen. Het wordt zo steeds echter.

Hier gaat alles nog het zelfde. Vandaag is de kerstvakantie begonnen en hoef ik niet te werken dus we zitten nog lekker met zijn alle in onze pyjama of huispak. Ik ben lekker aan het opruimen hier.

19. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Banne, spannend vandaag de geslachtsbepaling ben heel erg benieuwd:D leuk he die eerste schopjes het is zo bijzonder.

@ Merili, lekker zo'n dagje:)

@ Ingie, spannend hoor het kan echt elk moment gebeuren.

Liefs

20. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Banne. Spannend de geslachtsbepaling. Zwolle,jeetje dat is ook niet naast de deur. KAn het niet dichterbij?
    Ik ben erg benieuwd wat het gaat worden. Ga je het hier vertellen?

@Ingie. Kan nu elk moment gebeuren he. EN dan al wat voorwerk,helemaal spannend. Hoe was de bevalling van je eerste?

Hier een rustig dagje. Druk het huis aan het schoonmaken. Buiten ligt een flink pak sneeuw. Wil vanmiddag nog wel even naar buiten,eens kijken of dat lukt. Gister zijn we ook even naar buiten geweest. Ik ben blij dat we grote wielen op de kinderwagen hebben,nu komen we er wel door.

Deel Deze Pagina