Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Banne, leuk een meisje:) was je gevoel toch juist:D grappig hoor ben benieuwd of het bij ons ook klopt wij denken allebei een jongen maar dromen allebei over een meisje dus we zullen het zien. Net was Alicia al zegt ook ik heb heel veel hydrofiele luiers. En pakjes heb ik ook heel erg veel haha het is allemaal zo leuk heb 5 pakjes is maat 50 en heel veel in maat 56 en ook al een paar in 62 maar je hebt het idd ook zo gekocht.

@ Chivay, fijn dat jullie je weer beter voelen en weer kunnen gaan werken.

@ Alicia, wat leuk van dat fruithapje fijn dat ze er goed op reageert.

@ Girlie, wat een lieve foto

@ Pluisje, succes met de echo vandaag.

@ Eveline, hopelijk is Femke aangekomen.

Vandaag moest ik werken maar ben een dagje thuis gebleven heb vannacht het toilet meer gezien dan mijn bed gelukkig blijft het nu weer binnen en voel ik me wat beter.

Liefs

2. Alicia, leuk is dat eerste hapje hè? Wel foto's gemaakt of gefilmd? Ohja, dat gillen herken ik nog wel van Jelle.. als ze dat dan eenmaal ontdekken houden ze voorlopig niet meer op :p
    En ik geef inderdaad volledige borstvoeding.

Ik heb haar daarstraks gewogen, en in de afgelopen 5 dagen is ze 115 gram aangekomen, 3280 weegt ze nu. Hartstikke netjes dus! Wel fijn hoor, toch wel een geruststelling... gewoon voldoende aanleggen dus, en in ieder geval de wekker zetten. Want als ik dat niet doe begint ze pas te huilen om 9 uur 's ochtends, en dat is echt te laat. Maar we gaan de goede kant op dus.

Wat een boel zieken toch overal... er heerst echt wel weer wat geloof ik. Hier gelukkig nog iedereen gezond (*afkloppen*).
    Beterschap Jeanetjuh, en anderen die zich niet lekker voelen.

3. girllie23

girllie23 Actief lid

2 nov 2009
    344
    0
    0
    heeii meiden ..

het komt door de kleertjes dat hij zo groot lijk haha.. en hoe de foto gekomen is want het is een heel klein mannetje!!

Banne wat leuk een meid.. Super!!

Jane succes met laten zetten van je spiraal..

zijn er ook meiden die gestopt zijn met borstvoeding??
    Zo ja hoe hebben jullie dat gedaan.. heb schema afgebouwd maar ze zijn erg pijnlijk en dikke bulten er in wat kan ik er tegen doen??

Kiss..

Zijn er wel meiden die het een verrassing laten wat het gaat worden ??
    Ik zou het zeker aanraden !! ik wilde het zoo graag weten maar mocht er een 2e komen dan wil ik het weer niet weten het is z'n spannende verrassing..

Pluisje als de test ja zegt moet je daar op vertrouwen en zoo vaak ja dat kan niet missen .. veel plezier met je echo!

sammie aaah zo zielig verkouden volgens mij word onze kleine man het ook al die schat is nog maar 2 weken :(

4. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    Ja was een goede deal. We wilden er ook niet zo veel gled voor kwijt zijn,omdat we 'm niet elke dag gebruiken.
    Wij komen de sneeuw wel geod door. Wij hebben een kinderwagen met grote wielen en dat scheelt toch wel merk ik nu. Gister vroeg al een vrachtwagenchauffeur of ik er winterbanden onder had ;)
    Nina heeft het af en toe ook in haar liezen rood. Zij ligt meestal met haar knietjes tegn elkaar en dan ademt het niet geod. Ik smeer dan ook dunnetjes sudo erop en doe de luier wat breder om.

5. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    dat klopt ja,Nina weet van geen ophouden en het doet soms gewoon pijn ana de oren,zo hoog gilletje.Maar ze heeft de grootste schik.
    We hebben inderdaad foto's van het fruithapje. We hebben zo gelachen.
    Fijn dat Femke goed is aangekomen. is toch een bevestiging dat het met de borstveoding goed gaat. Kan me voorstellen dat je ahar nu nog wakker moet maken's nachts,maar als ze binnenkort geod is aangekomen,zal ze vast ook wat langer mogen slapen.
    Hier gelukkig ook geen zieken. Ook fakloppen. Mijn vriend kan het zo wie zo niet gebuiken nu met de kerstdrukte op het werk. En Nina ook nergens last van. Wel meerdere ochtenden word ze wakker met twee rode wangen en kwijlt d ehele dag door en bijt overal op. Ik zou zeggen tanden,maar zie niks. Zolang ze er verder geen alst van heeft,kijk ik het maar even aan.

6. Girllie, heb je geen borstontsteking misschien, door verstopte melkkanaaltjes? Dat dat die harde plekken zijn? Ik zou er even naar laten kijken als ik jou was.
    Ja, het is toch wel erg leuk als het geslacht een verrassing is, helemaal mee eens! Het moment dat ik keek of onze tweede een jongen of meisje was... ga ik ook nooit vergeten :)

7. ingie

ingie Bekend lid

8 dec 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente
    Controle bij vk was weer goed. Volgende week weerkomen.
    Verder eigenlijk niks te melden.

8. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Girlie, wij weten het ook niet:D en wordt natuurlijk wel steeds nieuwsgieriger:)

9. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Ingie, fijn dat het goed was bij de vk

10. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    ff kort berichtje,

donorselectie is verplaatst naar 24 januari :) dus zover ik nu weet..beginnen we echt in januari/februari.

11. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Jane, de foto's van de echo zijn niet zo heel erg duidelijk maar ik zal straks proberen om er wat te plaatsen!
    Hoe is het zetten van je spiraal gegaan?

@All, bedankt voor jullie reacties op de kleding! Nu weet ik een beetje wat ik aan moet schaffen voor de eerste weken. Bij de echo lag ze ietsje voor op groei! Een paar dagen maar dus dat valt mee. Heb vandaag ook voor het eerst luiers gehaald!:D Die bon van de etos kon ik maar gebruiken tot 31 december dus toch maar gehaald..

@Wenenr, dat is goed nieuws zeg!! Ik hop echt voor jullie dat het allemaal doorgaat en dat jullie lekker snel zwanger zijn!!

@Eveline, wat fijn dat Femke genoeg gegroeid is!!

@Pluisje, hoe was je echo??

@Jeanetjeh, voel je je alweer wat beter?? Goed dat je thuis bent gebleven.

@Alicia, hahaha Nina de hoge tonen ontdekt! Die heb ik bij m'n nichtje ook al gehoord ja! Doet echt pijn aan je oren soms, maar zelf vinden ze het hartstikke leuk!
    Wat leuk dat je haar eerste hapje opgenomen hebt! Lijkt me echt grappig om het gezichtje te zien!

@Iedereen die zich niet zo lekker voelt, Heel veel beterschap!!

12. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    @ wenrich het gaat nu opschieten voor jullie de tijd vliegt. hoop dat jullie snel op roze mag.

@ ingie gelukkig dat alles goed is.

@ banne leuk hoor een meisje kan je roze shoppen :D

@ jeanetjuh voor jullie nog ongeveer 10 weken spannend he.

13. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Banne, echo's zijn altijd leuk!

Spiraal zit erin, en deed een stuk minder pijn. Prettig is anders maar dit was nog wel te doen, nu nog kijken hoe het allemaal loopt straks en of ik uberhaupt nog ongesteld word

Vanmorgen 3e prikken gehad, weer zo sneu.....Naomi weegt nu 200 gram minder dan Elize maar Naomi drinkt haar flessen niet meer helemaal leeg en wordt snachts ook vaak aweer een paar keer wakker. Geen spruw en ook geen reflux, ze denken aan een eerste tandje....... Maar ff aankijken hoe het allemaal verloopt, Naomi begint namelijk ineens te huilen/krijsen tijdens het drinken van de fles.

Heb nu wel een beetje last van buikkrampen dus ga ff lekker op de bankhangen, kids liggen te slapen maar dat zal wel door de prikken komen.

Elize woog 5470 en was 59 cm en had een hoofdomtrek van 39 en Naomi woog 5255 was 58 cm en had ook een hoofdomtrek van 39 cm. Ze zitten beide weer in de groeicurce en niet meer eronder

wenr ik laat je zsm even een dag weten voor januari ;)

14. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Jane, fijn dat het beter ging deze keer. Ow wat vervelend dat Naomi huilt tijdens het drinken overstrekt ze zich dan ook? Want het kindje van een vriendin deed dit ook opeens tijden het drinken en is toen naar de osteopaat gegaan nu gaat het weer goed.

@ Banne, je kan ze maar hebben. Kreeg je ook nog korting bovenop de korting die er al was?

@ Missy, ja gaat nu echt al opschieten. Maar bij jullie nog veel sneller;) voel je je nog goed?

@ Wenrich, dat is goed nieuws!!

Ik voel me alweer wat beter hoor hou alles weer binnen dus dan voel je je al veel minder slap.

Liefs

15. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    hey meiden,

vandaag een echo gehad!!! Alles was prima, een mooi hartje en alles er op of er aan!!!:D Ik ben vandaag al 9 weken zei de gyn!!!
    Leuk hoor meiden!! Heb nog even extra vitaminen tabletten gehaald, en natuurlijk overlegd met de ha, was allemaal prima! op naar 3 janauri voor het eerst naar de verloskundige, spannend!
    Ik moet nog 2 dagen werken en daarna eindelijk een weekje vrij!!

liefs van pluisje

16. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Jane. Fijn dat het plaatsen van het spiraaltje dit keer wel gelukt is. kan me voorstellen dat krampen komen van het inbrengen. Hopelijk ghaat het snel over.
    Wat goed dat beide meisjes nu in de 'gewone' groeicurve zitten. Ze hebben eht een flinke inhaalslag gemaakt he.

@Wendyenr. Wat houd die donorselectie in? Selecteren ze dan goede zaadcellen of zo?
    Wel spannend allemaal. Ik hoop dat je ook niet zo'n last van de hormonen gaat krijgen.

@banne. Ja,Nina vidnt het ook erg leuk dat ze dat kan. Ik moet er erg om lachen,ze kijkt er zo trots bij. Ik heb al twee hele leuke filmpjes ervan gemaakt. Ik ben zo trots op dat kleine grietje. Ik wist niet dat je zo lang op een roze wolk kunt zitten:)
    Heb je goed dat je vast luiers hebt gehaald. je kunt ook gratis bij de Kruidvat halen he. Ik ben trouwens hel erg benieuwd naar je buik. Ben je al flink gegroeid? Je zit al zo weer op de helft. Wij zijn trouwens ook geen buddys meer volgens de lijst ;),volgens mij heeft iemadn ons verwijderd omdat ik vooraan stond en al bevallen ben:)

@Missy. heo gaat het met jou? Het word nu wel heel spannend. HEb je zelf een idee of het nog lang gaat duren? Het zou leuk zijn als je voor het vuurwerk gaat bevallen. Lijkt me heel bijzonder dat je kleintje net geboren is en dat het dan losknalt :)

Hier een heerlijk rustig dagje. Vanmiddag lekker even gewandeld. Het is niet koud hier,dus lekker even een frisse neus halen. Ook is de babyfoon binnen gekomen. Moet eerst 10 uur aan de oplader suas nog even geduld om hem uit proberen.
    ik wil van de week nog even de luiers bij de Etos halen die in de aanbeiding zijn. Wacht alleen of de sneeuw nog een beetje verdwijnt. Vind het zo niet echt prettig met Nina in de auto te stappen.

17. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohhh net zo zielig....

Roan was een beetje aan t jengelen en telkens als we gingen kijken moest hij lachen. we dachten dat hij de boel voor de gek aan houden was en hebben hem dus even laten huilen. Na 15 min ben ik gaan kijken... Hij was helemaal over zijn toeren.... Er kwam een boer en een scheet... Ik moest hem echt troosten en knuffelen om hem weer rustig te krijgen. Daarna viel hij als een blok in slaap! Pfffff...... Ik voelde me heel even een slechte moeder!

De plekjes op zijn billen lijken wat minder te worden. Doe er telkens sudocreme op met daarover een gaasje zodat de pamper niet in het wondje schuurt!

18. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @alicia, dat we 3 dohoren uitzoeken om mee "in zee" te gaan.
    ik maak me ook druk over de hormonen... maar ik zie het wel

sowieso zoek ik eigenlijk wat meer afleiding meiden.... voel me rot de laatste tijd, heb kort lontje en vooral ries moet dat ontgelden :( is in een jaar tijd natuurlijk veel gebeurd.. maar ik wil het iets meer naast me neer leggen... geen idee hoe???
    Op het moment dat we eindelijk verder kunnen, lijk ik half in te storten... alles is me teveel...al is het een wasje draaien..

Hebben jullie tips om afleiding te zoeken? Ik zal dolgraag weer lekker de natuur in willen, maar als ik dan naar buiten kijk... heb ik er geen zin in, ik wou beginnen om nog wat te lijnen.. maar heb er geen puf voor... ik wil de perfecte vriendin zijn, iets wat onmogelijk is, waardoor ik weer onzeker wordt :S ( zeker nu met moodswings enz) verder beheerst de mmm ons leven... we hebben het er veel over en we hebben een hoop te verwerken. mijn lijf werkt niet mee, ben enorm aangekomen en moe, verder voel ik van alles waar ik hiervoor nooit last van had....

ik leef beetje op de automatische piloot... sorry voor dit ego berichtje... maar ik zie het allemaal ff niet zo rooskleurig in afgelopen 3 weken.. heb vandaag ook weer zitten huilen..
    Hoe zoeken jullie afleiding?

19. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Hahahahaha doe ik het nu ook al fout!
    Wie ging er op vakantie dan?!

Wen&R... ik doe gezellig met je mee met dat fout linken :D

20. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Even uit mijn hoofd...

@ Sammie.... Ik ben vooral fan van Bepanthene... duurder, maar vind het echt prettiger op wondjes dan sudo... Gebruik het ook bij Oona als haar eczeem nat/stuk is... in haar hals bij smetplekjes en als ze iets van luieruitslag heeft (heeft ze alleen amper)

@ Pluisje... Fijn een goede echo!

@ Alicia... Nog gelukt met de luiers? Ik stond vandaag in de bus met 4 pakken luiers voor 20 euro ;) (had nog bonnen voor een 10je korting) Morgen neemt Marcel nog meer pakken mee.. en ik ws vrijdag nog... ff gebruik maken van onze bonnen die tot de 31ste geldig zijn! (hebben nog 3 bonnen geloof ik)

@ Gillen..
    Ghehe oooooorverdovend af en toe.. Oona kan er wat van..
    Super hoog gaat ze... Ze heeft nu ook weer een nieuw geluidje.. een soort 'inademing' waarbij het lijkt alsof ze zich verslikt/stikt! eerste keren schrok ik... maar als ik dan naar haar keek was ze aan het lachen ;) Mutsje.. Ook kan ze nu dat geluid uit de film Yu-On.. kennen jullie die? e-e-e-e-e-e ;)

@ Wen&R..... Pfff wat vervelend dat je je zo voelt! Heb niet echt tips.. zoals je zelf al schrijft heb je veel ideeën maar niet echt het fut om er echt mee aan de gang te gaan.. Al heb ik wel het idee dat het met de nagels heel goed gaat??
    En eens met iemand gaan praten? iemand die echt objectief er naar je verhaal kan luisteren?? Je hebt zoveel meegemaakt.. lijkt me ook fijn om eens met iemand te kunnen praten die er echt buiten staat??

@ Eline.. Hoe is het nu bij jullie??

Ohh sorry meiden ben het verder gewoon alweer kwijt!
    Wanneer ik weer meer tijd heb zet ik de schermpjes weer langs elkaar zodat ik niemand vergeet!

Hier is iedereen weer boven water..
    Marcel is toch nog een dagje thuis gebleven samen met Oona... ;) toch leuk om daarna van hem te horen dat het echt hard werken is zo'n dag! en dat terwijl Oona ontzettend veel geslapen had haha.. Hij was nog niet eerder de hele dag met haar alleen geweest..

Oona drinkt weer goed, geen spuitluiers meer.. enige waaraan we nog merken dat ze ziek was is dat ze echt veel meer slaapt.. Naja.. als ze dat nodig heeft moet ze dat lekker doen..

Ik heb vandaag afscheid genomen van de eerste lading kindjes.. morgen en donderdag mijn laatste dagen op dit werk.. raar hoor!

Deel Deze Pagina