Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Magic - 10 februari - ronde 4 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 14-10-2010
    Doglover76 - 16 februari - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-10
    -2010
    EvelineThijssen - 12 maart - ronde 3 - 2e kindje = ZWANGER uitgerekend op 6-11-2010
    Miekje28 - 22 maart - ronde 3 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-11-2010 (Meisje)
    Girllie23 - 29 maart - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 05-12-2010
    Wen1975 - 25 april - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 30-12-2010 (Jongen)
    missyf - 27 april - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 01-01-2011 ( Jongen)
    Ingie - 26 april - ronde 6 - 2e kindje = ZWANGER uitgerekend op 01-01-2011
    Jeanetjuh - 22 juni - ronde 8 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 28-02-2011
    Mereli - 29 augustus - ronde 4 - 3e kindje = ZWANGER uitgerekend op 26-05-2011
    Banne77
    - 19 september - ronde 10 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 28-05-2011
    Nbroen - .... - ronde... - ... = ZWANGER uitgerekend op 18-06-2011
    Wendyenrichard - 23 Juli - ronde 3 - 1e kindje Provera en Clomid 150 mg
    Pluisje1985 - 8 aug - ronde 2 - 1e kindje Clomid 50 mg
    Kirin - 31 augustus - ronde 3- 1e kindje = Primolut-n en Clomid 50 mg
    San84- time out tot maart 2011 i.v.m. huwelijk .

Geboren:
    eline1984 - 21 juli 2010 - Kim - 3190 gram en 50 cm.
    Chivay - 29 juli 2010- Oona Marthe - 3394 gram en .. cm.
    Jane1983 - 3 augustus 2010 - Elize en Naomi - 1890 en 1780 gram en 45 cm en 44 cm.
    Alicia - 24 augustus 2010 - Nina - 3822 gram en 52 cm.
    Mamanouk - 25 augustus 2010 - Lyanne Dylana - 3630 gram en 52 cm.
    Sammie81 - 1 oktober 2010 - Roan - 3566 gram en 51 cm.
    Kwebbelsnoes - 6 oktober 2010 - Jelmer - 4280 gram en 54 cm.
    Chantal1234 - 8 oktober 2010 - Liz - 3280gram en 49 cm.
    Lovely me - 14 oktober 2010 - .... - .... gram en ... cm

Vlindertjes:
    Kwebbelsnoes - 5 weken
    Jeanetjuh - 5,5 week
    Ingie - 5,5 week
    Wen1975 - 6 weken
    missyf - 6,5 weken
    Mereli - 9 weken

Buddy's:
    Wen1975 - Jeanetjuh
    Alicia - Banne77
    Banne77 - San84

Ik heb lovely me even aangepast, alleen weet ik niet precies de datum dus dat moet nog wel aangevuld worden..

Ben benieuwd wie de volgende is!

Nbroen, ik heb jou er ook vast aan toegevoegd, hoop niet dat je het erg vind..

En de buddy's verwijderd die niet meer nodig zijn..;)

2. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    dit is het geboorte kaartje van Roan:

3. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    en de binnenkant:

4. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    en ons slapertje....zzzzzz!

5. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    hoi dames,

Lovely me: Gefeliciteerd meid met jullie dochter, ben ook erg benieuwd naar het verhaal.

Dames, heb even geen energie om uitgebreid te reageren. Ben behoorlijk op.
    Jelmer heeft een compleet omgekeerd ritme, de hele dag slapen en 's nachts schreeuwt ie moord en brand. Ook is hij superhongerig. We hebben met de weegschaal gecontroleerd hoeveel hij uit de borst drinkt, hij zou nu tussen de 40 en 70 cc per voeding moeten drinken, meneer drinkt rustig 90 en dan nog niet tevreden zijn. Aan de voedzaamheid van mijn melk ligt het niet, want meneer zit nu alweer op zijn geboortegewicht.

Mijn eigen herstel leek erg goed te gaan, tot vanmorgen, toen ik onder de douche stond ontdekte ik dat mijn schaamheuvel wel erg rood en gezwollen was, dus de kraamhulp heeft de vk laten komen, die me doorstuurde naar het ziekenhuis.
    Mijn wond bleek fiks ontstoken,dus ze hebben de wond nu 2-3 cm open gelegd en het pus eruit geboend (letterlijk :( ) Nu moet ik de wond 2x per dag spoelen met lauw water, zie er nu al tegenop.

Door Jelmers grote zuigbehoefte lagen ook mijn tepels helemaal open, ik voed nu met een tepelhoedje, echt een verademing en Jelmer maakt het niet uit, zolang hij maar aan de borst mag.

Ook is hij superwild, maait om zich heen, schopt van zich af, dus hij slaapt ingebakerd in een hydrofiele doek, maar dan nog komt hij vaak niet tot rust.

Al met al valt het me best tegen met zo'n kleintje, hopelijk gaat het snel wat beter.
    De tranen vloeien rijkelijk de laatste dagen.

En tuurlijk hou ik zielsveel van het ventje, maar had niet verwacht dat het zo zwaar zou zijn.

6. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    @ lovely VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER. ook ik ben benieuwd naar de naam:D

@ nbroen welkom trug gezellig en gefeliciteerd hoor.

@ mereli jij had vandaag toch een echo??

@ banne voor jou schiet het ook op voor je echo.

@ kwebbel wat vervelend voor je.

@ sammie leuk geboorte kaartje.

@ zag weer heel veel leuke foto's voorbij komen.

@ ego gister naar de vk geweest de kleine leg iets voor op zn groei en lag al met zn hoofdje beneden.

7. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
  8. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    gave babykamer daar kan de kleine mooi liggen

9. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kwebbel:
    Ik kan me voorstellen dat je het zwaar hebt, als ik je zo hoor. Echt balen dat je wond ontstoken is....dat kun je er net niet bij hebben. En wat de tranen betreft...die had ik ook, en nog steeds. Ik zou zeggen hou je niet in en laat de tranen maar lekker stromen. Heb je veel hulp buiten de kraamhulp om? Dat scheelt natuurlijk ook wel een beetje. Ik hoop dat je je snel iets beter voelt en onbezorgd kan gaan genieten van jullie jochie!

Roan heeft afgelopen nacht voor het eerst op zijn eigen kamer geslapen in zijn ledikantje....ik vond het vreselijk. Moeder had er meer moeite mee dan het manneke zelf.:p We zijn de nacht goed doorgekomen. Hij heeft heerlijk geslapen;)

10. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Missy, mooi kamertje joh! Jullie hebben aan alles gedacht qua details. Heel mooi!

11. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    hey meiden,

Ik weet niet zo goed wat ik moet typen. de ene dag voel ik me kip lekker :Den de andere dag kan ik wel 2 uur achter elkaar huilen:(.
    Dus ja je begrijp dat ik niet helemaal lekker in me vel zit. Ik moet nog 4 dagen medicijnen slikken, en daarna weer wachten tot ik ongesteld word. Het vreemde is dat ik al 4a5 dagen bruine afscheiding heb, ondanks me medicijnen. Maar ja om nou weer te gaan bellen met de gyn heb ik ook geen zin in. Ik zie wel wat er volgende week gaat gebeuren. Sorry dat ik op niemand reageer, maar die tijd komt van zelf weer.
    Ik las wel dat er weer een dochtertje was geboren, gefelciteerd!!

liefs van pluisje

12. Kwebbel, de ontstoken wond, jeetje, daar word je ook niet vrolijk van! Hopelijk geneest het nu wel vlot.

13. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    jeetje kwebbel das niet niks zeg, en ja het is toch best aanpoten met een baby in huis. ik weet er alles van hele dikke knuffel. hoop dat je wond snel geneest

14. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    Ff snel reageren. Morgen zal ik even goed alles bijlezen.

@Missy. Wat een leuke kamer.

@Kwebbel. Jeetje wat erg dat de wond ontstoken is,joop dat het spoelen helpt. Kun je misschien extra kraamhulp krijgen om jullie even wat verder op gtang te helpen?
    En vervelend dat Roan zijn dag en nacht ritme omdraaid,erg vermoeiend lijkt me. Dat met de borstvoeding ken ik wel. Heb je wel de goede techniek?
    Het is niet raar dat je het moeilijk hebt. Het is heel wat zo'n kleintje erbij die helemaal van jullie afjankelijk is. Ik heb echt een dagtaak aan Nina en nu is zij nog een makkelijk meisje,dan ben jij er nog drukken mee.

@Eline. leuke foto.

@Lovelyme. Gefeliciteerd met jullie dochter. Ik ben ook erg benieuwd hoe ze heet en heo het is gegaan.

15. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    ha dames,

er is weer flink veel geschreven...zal niet op iedereen reageren vrees ik...sorry!

@lovelyme Van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!!!!Geniet er van en we horen vast snel van je!

@nbroen fijn dat alles bij jou weer een beetje op de rails is, hopelijk heb je de komende 8 maanden een pracht zwangerschap!!!

@kwebbel Bah wat vervelend zo'n ontsteking!Inderdaad vaak spoelen, is het het snelst over!
    Balen dat jullie mannetje z'n ritme heeft omgedraaid!hopelijk komt het snel goed!
    veel sterkte in ieder geval!

@chantal helemaal logisch dat je t druk hebt met visite, denk dat ik dat straks ook wel zal hebben....

@pluisje balen dat je zo last hebt van wisselende stemmingen!komt ook door de pillen waarschijnlijk?sterkte ermee!
    en als je minder komt hier snappen we dat echt wel!

@wenr veel sterkte komende dagen!!!denk aan je!!

@jane fijn dat de dames weer wat langer slapen!hopelijk zijn ze snel beter!

@eline goh als jij weer gaat beginnen dan heb ik net verlof...raar idee he, maar wel lekker dat je er ook zin in hebt!

@all hier alles prima, nu nog 1 weekje werken...heb alle kleertjes gewassen, gister beddegoed van ukkie gestreken, dus da's ook allemaal eind klaar...

iedereen fijne avond!

x miek

16. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    #216 carpediem2010, 15 okt 2010
    Laatst bewerkt: 15 okt 2010
    Hee meiden

Kwebbel jeetje een ontstoken wond, en je tepels, en het dag en nacht ritme omhalen, pff zwaar meid.
    Tis vooral zwaar als je zelf ook niet niet in orde bent lichamelijk.
    Bij Kim hielp de pacco inbakerdoek heel erg goed. Knuffel

Banne, Salami? Heb ik nooit van gehoord dat het niet mag, ik at het ook gewoon wel is

Sammie mooi geboortekaartje, wat goed zeg al in zijnn eigen kamer. Hier slaapt Kim nog steeds in de wieg naast me:D

Miekje wat heerlijk zeg nog maar 1 weekje werken. Idd ik begin weer en jij stopt:D

Missy mooi je babykamer zeg, en fijn al met hoofdje naar beneden

Nou mijn laatste dagje vandaag, toch wel beetje vreemd.
    Maar ja in dec alweer een week vakantie:D
    Vannacht was ze vanaf 4 uur aant spoken, geen idee wat er was, wel 6 keer speentje gegeven.

xxx

17. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Moet zo met Kim weer naar de huisarts.
    Weer ontstoken oogjes, en poepen gaat ondanks lactulose nog niet.
    Laatste paar keer duurde het 5 dagen, en was met behulp van spuitje water in haar kontje

18. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    Even mijn recatie van gisetr afmaken. Gistermiddag was ik winkelen met mijn meoder en Nina. Was de eerste keer en ik Nina heeft het helemaal goed gedaan. Thuis eerst een flesje en toen de auto in. Mevrouw heeft toen lekker geslapen. In de stad in de kinderwagen en lekker winkel in en winkel uit. Toen ik wat wilde passen,begon ze iets te mopperen en het was ook bijna flestijd,dus wij bij V&D gezeten en wat gedronken en Nina haar fles. Daarna weer verder en mevrouw heeft alleen maar oevral de flanfonds geinspecteerd.Ze vind plafonds erg interssant en kan zich zo altijd goed vermaken. Dus we hebben een super middagje met haar gehad en ze heeft zich prima gedragen. Daar ben ik blij mee,want zondag gaan we naar de dierentuin,dus hopelijk gaat dat ook goed. We gaan niet een hele dag,vind dat voor Nina erg lang,omdat ze altijd weinig slaapt dan,maar 'n paar uurtjes moet lukken.

@Sammie. leuk geboortekaartje. Hoe gaat het verder?

@banne. Ik ken het verhaal van salami ook niet. Volgens mij mag je dat gewoon eten,al weet ik het niet zeker. Ik zou het even vragen aan je vk als je daar binnenkort bent,dan weet je het zeker.

@Eline. Vervelend weer last van ontlasting. Jullie blijven daar een beetj mee klungelen he. Ben beniuwd wat de huisarts zegt.
    En kan me voorstellen dat het raar is om weer te gaan werken. HEt gaat snel eigleijk he. Zo zit je te wachten tot je kunt testen of je zwanger bent en zo ben je bevallen en moet je weer werken. Ik probeer heel bewust van Nina te genieten,want ik vind het nu al snel gaan.Dat hele kleine is er nu al af.

19. mereli

mereli Actief lid

17 dec 2009
    223
    0
    0
    Pijnacker
    @nbroen, fijn dat je weer zwanger bent. Ook hier zal ik heel hard duimen draaien voor een gezonde baby over 9 maanden.

@eline fijn dat het nu zo goed gaat met kim. Leuke foto :).

@missyf, heel erg leuk kamertje.

@banne, van de salami heb ik ook nog nooit gehoord. Maar misschien is het omdat het pittig is ??? Heb je nog steeds geen last van kwaaltjes, heerlijk lijkt me dat. Ik ben heel erg misselijk, ik hoef niet over te geven maar het scheelt steeds niet veel.

@Lovely me, van harte gefeliciteerd met jullie dochter.

Gisteren mijn echo gehad. En er was een hartje te zien. Voor de rest was er nog niet veel te zien, alleen een wittige vlek met een kloppen hartje:D. Over 3 weken heb ik weer een echo en dan weet ik wanneer ik uitgerekend ben. Ze hebben nu een natte vinger meting gedaan en die komt precies overeen met mijn berekening. Nog even afwachten maar, maar ik ben heel erg blij.
    Vandaag bezig met tassen inpakken en alles klaarzetten. we gaan vanavond na het eten weg, lekker een weekje in de bossen.

20. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    ;) Nog geen namen-nieuws van LovelyMe?
    Ben zo benieuwd!

@ Eline.. Ai wat een gedoe met de ontlasting van Kim zeg.. hopelijk gaat dat snel beter.. heeft ze er ook last van? Persen op niets enzo? Wat zei de Ha?

@ Mereli.. Ohh wauw gefeliciteerd met je goede echo!!
    Lekker een weekje weg.. veel plezier!

@ Alicia.. Ohh klinkt lekker jullie winkelmoment! Ben met Oona al regelmatig naar het winkelcentrum geweest maar dat is op loopafstand... Denk dat ik volgende week even met haar de stad in ga.. met de bus ben ik er zo :) Zou zelfs tussen 2 voedingen door kunnen gaan, maar misschien combineer ik het even met Oona showen op mijn oude werk, en dan kan ik daar nog een flesje geven.. ;) Weet alleen nog niet of ik daar zin in heb haha..
    Ene kant wel, paar leuke collega's aan wie ik Oona graag wil laten zien, maar ergens heb ik ook totaal geen zin in mijn oude werkplek..

Oona ligt nu lekker in de box te slapen.. In haar zijslaper, dekentje er strak omheen, tutpopje in haar hand geklemt en speentje half uit haar mond hangend ;) Wat een leuk gezicht blijft dat toch..

Gisteren weer met haar naar de osteopaat geweest.. de fysio dacht dat er nog een werveltje vast zat maar hij kon niets vinden.. kon ook niet verklaren waarom Oona op haar buik stug naar links kijkt en op haar rug naar rechts.. Heel vreemd.. hij gaat het eens met een collega overleggen...
    Oona vond er dit keer echt niets aan... na een kwartiertje werd ze BOOS!! Heb haar nog nooit zo pissed gezien, het was geen huilen meer maar gewoon in en in boos... de avond was dus ook niet zo gezellig met een sjaggie meisje ;) Naja.. vanmorgen was ze gelukkig weer gezellig..

Deel Deze Pagina