Hey meiden! Hier ben ik ook weer eens! Met al die drukke feestdagen en drukke weken op mijn werk heb ik vaak geen puf meer om te reageren... Met mij gaat het goed, 18 weken alweer ik ben al bijna op de helft! Wat gaat dat toch snel. Nog steeds druk over een naam aan het denken... Mijn man kwam terug op de naam die ik zo leuk vond. Dus dan moeten we maar verder zoeken! haha Gelukkig weet ik nu wel dat ik alleen maar voor een meisjesnaam hoef te kijken! @San, wat een vervelende kerstdagen zeg! Hopelijk mag hij toch voor oud en nieuw naar huis!! Sterkte ermee! @Lovelyme, wat een mooie meid! ik vind het altijd leuk als baby's een beetje mollig zijn! hihi.. Ze lijkt wel een stuk donkerder dan op eerdere foto's. Klopt dat? @Sammie, beterschap meid! Hopelijk voel je je snel weer een stuk beter! En wta erg voor je buurvrouw en haar man en kinderen! Verschrikkelijk om zoiets mee te moeten maken en dan helemaal vlak voor feestdagen! Sterkte daarmee! @Missy, mooie buik! Voor jou wordt het echt spannend nu! Heb je eigenlijk een buddy?? @Eline, wij willen in principe ook niet teveel jaren tussen de kinderen hebben... Al weet je natuurlijk nooit hoe iets loopt. Voor de eerste ook al bijna een jaar bezig geweest, dus kan maar zo weer een tijd duren. En verder weet ik het niet meer... sorry voor de meiden die ik nog vergeten ben! Ik duik nu snel m'n bedje in want om 6 uur gaat die vervelende wekker weer! 31 december ben ik gelukkig een dagje vrij! Ga lekker oliebollen bakken dan! Heb daar zo'n zin in!
Loveley me wat een super mooi en schattig meisje is Zulav Ik heb zelf een moluks nichtje en die is ook zo knap! Eline ik moet er niet aan denken om zo snel weer zwanger te zijn. Vind het wel knap van jullie. Ik heb het er met mijn man over gehad en die heeft ook liever dat ik vandaag dan morgen weer zwanger ben, maar ik heb wel even duidelijk gemaakt dat ik pas weer met de pil stop als Liz 2,5 a 3 is. Jippie Liz heeft gisteren van half negen tot vanmorgen half vijf geslapen (beetje rare combi maar het kwam niet anders uit met de flessen). Heb een boek gekocht van Gina Ford, want ik heb totaal geen ritme in de dag van Liz zitten en ze zeggen dat als je de regels een beetje volgt van dat boek dat je kindje binnen een week in een ritme zit en zelfs doorslaapt tot zeven uur half acht. Ben benieuwd. Weet iemand of Liz al weer meer voeding mag. Ze krijgt nu vier flessen van 150+5 en 1 van 180+6 en 2 schepjes rijstebloem dit is de laatste fles en dan krijgt ze dus heel soms nog een flesje s' nachts van 150+5. Ze weegt al zes kilo dus zou ze nu niet 180+6 hebben de hele dag?
@ Lovelyme, wat een mooi meisje @ Chantal, wat lekker dat liz zo goed geslapen heeft. En een 2e mijn man zou ze ook graag dicht op elkaar hebben maar ik heb er liever 4 jaar tussen dus misschien een midden weg maar voorlopig wil ik straks eerst van dit ukkie gaan genieten
Chantal hier krijgen ze ook alle flessen 180 + 6, ze geven zelf wel aan als ze niet meer willen hoor. Ik zal het gewoon proberen. Hier heb ik ze vanmorgen weggebracht naar kdv en ik haal ze om 12.00 uur weer op. Kwam ff snel spieken maar ga nu ff verder met strijken want heb me toch een berg liggen.... Nog ff snel een filmpje van gisteravond Ze mogen af en toe heel even babytv kijken YouTube - Elize & Naomi kijken babytv
@Lovelyme. Wat een mooi meisje. Banne zei het ook al,maar ze is nu volgens mij veelk donkerder dan bij de geboorte he. Ik heb al vaak gehoord dat alle kinderen blank geboren worden en later het kleurtje van de ouders krijgen.Weet niet fo het waar is. @Chantal. Bij ons zegt het CB dat ze 180+6 mogen hebben als ze 6 kilo zijn,dus dan zou Liz het morgen. Het is niet altijhd zo dat alle babys zelf aangeven dat ze genoeg hebben. Er zijn ook weleens kinderen waar geen rem op zit en maar doorgaan,maar dat weet je zelf het beste van Liz. @Banne. Jee bijna alweer op de helft,gaat snel. Moeilijk he een naam bedenken. En als er een mooie is,vidn de ander 'm weer niet mooi. Wij vonden dat echt heel moeilijk. Al vonden wij de meisjesnamen makkelijker dan de jongensnamen. Wij hadden 2 meisjesnamen en ik heb tot de bevalling nog getwijfelt. Zoeken jullie voor de zekerheid ook nog een jongensnaam? @Sammie. Ik moet ook nog 3 kilo. En ondanks dat je de hele dag bezig bent met een kleintje,lijkt het er niet af te gaan. In januari weer lekker zwemmen misschien dan. Jullie gingen verhuizen toch als ik het geod had. Dat bedoelde je toch met klussen? Hoe gaat het bij jullie buren? Wat erg is dat toch en dan nu met de feestdagen. Donderdag begrafenis,poeh,zal wel heel moeilijk zijn met zo'n leeftijd. Sterkte vast. @Jeanetjuh. Als je een goede aanbieding ziet kun je ook nog altijd maat 3 kopen. Daar komt de kleine vanzelf wel een keer in en dan weet je zeker dat je niet hoeft te ruilen. Nina net lekker in badje geweest. Ik had die ligstoel in haar eigen badje gezet en dat gaat ook heel geod. Ze vindt het helemaal geweldig en kan toch best flink spetteren zo. Lekker even een paar rustige dagen. Morgen wat vuurwerk kopen. Vind het altidj wel leuk om iets af te steken om het nieuwe jaar in te gaan. Al ga ik er niet heel veel geld aan uit geven. Vandaag even alle was wegwerken.
Hey Allemaal.. Zoo... 1ste was hangt al.. 2de staat te draaien en de 3de ligt klaar Net een beetje aan het puzzelen geweest met Oona's kleertjes die niet meer passen... ga ze op marktplaats zetten omdat anders de kast toch echt te vol wordt... Raar idee hoor! Denk nu dat het maar 1 groot pakket 50/56/62 gaat worden... ongeveer 45 delig (Meiden met buiken... als er iemand interesse heeft laat maar horen) Haar eerste kleertjes en 2 shirtjes die heel mooi stonden apart gelegt voor in een bewaardoos... haar eeste voetafdrukje, de papieren van t zh & de vk, haar naamplaatje uit t zh.. dat soort dingen ga ik daarin stoppen.. Verder ook foto's maken van mijn buikbanden, zwangerschapsbroeken.... Ws heb ik Oona's zijslaper en t voedingskussen al verkocht via marktplaats... Misschien straks nog even tijd om op iedereen te reageren
goedemorgen meiden Allemaal leuke kerst gehad? wij wel alleen wat zijn het 2 lange dagen zeg zeker voor zo'n kleintje ben eigenlijk soort van blij dat het er op zit! Julian heeft zich wel voorbeeldig gedragen gelukkig alleen maar lachen en gek doen al die aandacht hij stijgt zowat op dan haha heeft ook nog leuke kadootjes gekregen vooral de babygym van opa en oma is nu favoriet verder 2 dagen ge gourmet en daar heb ik gister flink last van gehad ppf was me daar beroerd maar geloof dat ik het nu kwijt ben gelukkig wat is er veel geschreven heb wel alles bij gelezen maar niet alles onthouden denk sorry @jane wat een geweldig leuk filmpje zeg heerlijk dat gelach @Lovelyme wat een mooi meisje zeg!!!!! @chivay begrijpelijk als je nog veel wil ondernemen en wat van de wereld wil zien dan is 1 idd makkelijker ergens zou ik het ook wel willen maar ik ben bijna 30 en aangezien mijn lichaam er volgens mij niet fitter op wordt en mn zwangerschap geen pretje was wil ik wel echt voor mn 35e klaar zijn dus de volgende zal (mits het lukt natuurlijk) geen 3 jaar duren en wat een mooie kunstwerken van oona zeg lekker crea! @missy wat een mooie buik heb je zeg! @chantal wat goed van liz dat ze zo lang geslapen heeft zeg!! en die flessen zou ik gewoon proberen hoor gewoon nog een fles van 180 geven en kijken hoe het gaat julian krijgt zijn eerste fles 180 en de fles van 19.00 180 de andere 3 flessen nog van 150 maar daar ga ik er van de week weer 1 van 180 van maken kijken hoe het gaat @banne leuk oliebollen bakken doe ik ook altijd op oudjaarsdag fijn trouwens dat je je wat beter voelt en alweer bijna op de helft gaat snel he @sammie ook zo beroerd geweest vervelend he hopelijk ben je het nu ook kwijt! @san jeetje schrikken van je vriend gelukkig waren jullie er op tijd bij en hopelijk voor jullie is hij gewoon thuis met oud en nieuw anders is het jaar ook nie leuk beginnen sterkte!! @wen fijn dat het met jenz nu goed gaat en je weer een beetje vertrouwen terug krijgt zal niet meevallen zelfs ik luister nog vaak naar julian zn ademhaling en wij hebben dat niet eens meegemaakt geniet maar lekker van jullie ventje! en jeetje wat had je veel vocht zeg!!! gelukkig ben je het meeste alweer kwijt sorry meiden voor degene die ik vergeten ben liefs
spannend hoor..nog eventjes meid..hou er wel rekening mee dat het maar een schatting is he...ze kunnen er soms flink naast zitten hoor..Bij onze dochter bijna 1 kg..gelukkig was ze toch een kilo lichter..haha..
@Alicia 14 januari krijgen we de sleutel van ons nieuwe stekkie! Maar idd, voordat we erin kunnen gaan we nog 2 maanden verbouwen. Leidingwerk in de muren, stucwerk, vloer uit hakken, nieuwe vloer plaatsen, toilet vernieuwen, nieuwe keuken, twee kamers op de zolder realiseren.... Genoeg te doen dus! Babykwes volgens mij heb ik het ergste gehad.... Maar voel me nog heel slap. Vandaag maar een beetje aansterken. Het is idd fijn om na die drukke dagen weer wat rust in de tent te hebben. Roan heeft gistermiddag een paar uur liggen jengelen. Ook gewoon van alle drukte dit weekend. Vandaag zit hij iets beter in zijn vel. Jane, hihi....ze hebben er wel plezier in! Roan is nog steeds verkouden... Hij komt er maar niet vanaf. Vannacht een ui bij zijn bedje gezet, jeetje.... Dat stinkt! Vooral vanmorgen op de nuchtere maag....
Oooh leuk, een meid...lekker genieten hoor..hihi..ben benieuwd wat wij gaan krijgen..haha..nog even geduld en dan weten wij het ook (hopelijk)snel..
Hier alles goed hoor...ben nog steeds niet misselijk..haha.. Wel ontzettend last van mijn bekken, werk nu ook 1 dag minder..bloeden word steeds minder..gelukkig maar.. Vanmiddag weer naar de bekkentherapeut, lijkt wel sinds ik bij haar ben geweest en mijn oefeningen moet doen de pijn alleen maar erger word Ja wij willen heel erg graag weten wat het word..!!! In januari hebben we weer een echo..ben benieuwd of ze dan al iets kunnen vinden..die van ons is erg druk..dus even hopen dat hij/zij met de beentjes wijd gaat Fijn om te horen dat alles goed is met jullie kleintje en dat ie al is ingedaald..ja dat gevoel dat je steeds moet plassen is erg vervelend..
Hallo dames, Hier ook een kind dat de weg een beetje kwijt is. De hele nacht liggen spoken. Heb het idee dat hij last van zijn buik heeft van het zwemmen gisteren, het water was een stuk kouder dan de vorige keer en toen er een paar kinderen nogal wild langs kwamen, kreeg hij wat water binnen. Hij laat ontzettend veel windjes en hij ligt ook veel met zijn benen te overstrekken. Ben er vannacht iedere 2 uur voor hem uit geweest. Mijn man merkt er dus echt niks van, daar kun je een bom naast laten ontploffen en hij wordt nog niet wakker.
Woh..dit is echt te gek voor woorden....dit mag niet eens..als ik jou was zou ik zo snel mogelijk een advocaat in de armen nemen.. Hbben ze die afspraken ook schriftelijk voor je op papier gezet toen in de tijd?? In dat geval kunnen ze je helemaal niks maken..:x
Ooh jammer dat je geen vast contract hebt..dan kan je idd ook niks..ik hoop dat je snel een baan vind die je wel leuk vind...en waar ze wat meer menselijker zijn...ik was ervanuit gegaan dat je een vaste baan had..wanneer loopt je contract af?
fijn om te horen dat alles weer goed is met jullie kleine mannetje..schrok er wel even van toen ik het las...onze dochter is ook een paar keer met spoed opgenomen toen ze net geboren was, heeft 2 keer aan de beademing gelegen..ze had steeds hele heftige allergische reacties..dit kwam door de koemelk..ze is toen op een speciaal ziekenhuisdieetvoeding gezet zonder koemelk en toen ging het goed..
wat een vreselijk nieuws...zo erg voor de mensen die achter blijven en dat ook nog eens op kerstavond..
Hahaha..dat vragen ze allemaal...gaat goed hoor...moest alleen werken met de kerst en zijn toen bij mijn ouders blijven slapen..gisteren een drukke dag gehad en vandaag even bijlezen en reageren..hihi..jullie kletsen ook zoveel..kan het bijna niet bijhouden..hihi.. Vind het zo vervelend voor jullie mannetje dat hij zo'n last heeft van krampjes..