Zulav is een mollig schatje! Leuk rompertje ook trouwens. Sammie, echt een heftig verhaal, van je buurvrouw... daar krijg je echt kippenvel van. Jeanetjuh, er is echt niks van te zeggen hoe lang je kindje in maatje 1 luiers zal zitten. Jelle had ze niet heel erg lang nodig, maar Femke heeft zelfs nog 5 pakken maatje 0 (prematuur) aangehad, en past voorlopig nog met gemak in maatje 1. Ik kwam erachter dat jus d'orange niet zo handig is om te drinken nu. Met de kerst was er een pak opengemaakt, en dat had ik gisteren leeggedronken. Een krampjes dat Femke er van kreeg 's avonds/ 's nachts! Tot 3 uur heeft ze bij mij op bed gelegen. Vanochtend ben ik haar weer gaan wegen, en ze groeit nu goed, 3440 gram was ze. Precies op de onderste lijn van de curve
Eveline wat goed en fijn dat Femke nu zo groeit Geeft je toch een gerust gevoel. Nbroen fijn dat het bloeden steeds minder word. Ben ook erg benieuwd wat jullie krijgen. Hou je het voor jezelf of mogen wij het ook weten? Jane op welke zender kan ik babytv vinden? Ik denk dat ik dan de 1na laatste fles ook verhoog na 180 even kijken hoe dat gaat.
heeii meiden .. Even snel berichtje van deze kant.. heb snel even doorgelezen.. Wen: Schrok me rot toen ik het las.. gelukkig las ik ook dat hij nu weer thuis is rustig aan meid.. 80ml 8x?? jeetje.. voor pas geborene.. Bjurn krijg nu ongeveer 90ml 6x perdag.. bied hem 100 aan krijg hij soms op soms niet.. Hij had sinds gister krampjes zoo zielig.. verder goed aan deze kan.. Jeej sammie wat erg van je buurvrouw zoo jong pfff.. En sterkte met je vriend.. hopelijk valt het mee.. @ babydoos.. Wanneer kan je deze halen wanneer krijg je een bewijs dat je het kan halen ? moet je ergens invullen dat je bevallen bent heb het geloof ik wel al ergens gedaan maar weet niet meer waar :S.. als je baby 2 maand is kan je het halen of zoo? Doos van etos en prenatal kunnen we halen toch ?? Mijn borsten zijn inmiddels aardig hersteld kom nog we iets melk uit maar geen harde bulten meer gelukkig.. Hoe lang hebben jullie nog gebloed na bevalling? en wanneer werden jullie weer voor het eerst ongi?? Ik moet nu echt weg haha.. doei meiden .. x
Hier alles nog steeds rustig. Gisteren wel veel harde buiken en voorweeen. Maar nog steeds niks. Denk gisteren iets teveel gedaan. Verder wachten we maar gewoon af. Volgens mijn man komt hij/zij op 01-01-11 om 00:30uur. We zullen zien.
Hey meiden.. Even mijn Marktplaatslinkkie.. Wie weet zit er voor jullie iets bij... en erg hè... dan gun ik het jullie het meest omdat ik jullie 'ken' Marktplaats.nl - Advertenties van Ensing uit Utrecht
zo he er is weer lekker veel geklets heerlijk hoop dat ik alles een beetje kan onthouden. @ wenrich nee nog geen striae maar dat kan nog komen. @ alicia de vk bij ons laat je lopen tot 41.3 en als je thuis wilt bevallen strippen ze je ook eerder. het zijn twee leuke jonge meiden waar je alles tegen kan zeggen. @ chivay ik denk zelf dat hij 3 januari kom ( vind ik stiekum wel een mooie datum) @ banne ja je zit bijna op de helft dan vliegt echt de tijd voorbij. @ pluisje fijn dat je niet meer zo misselijk bent. @ nbroen ja ze doen een schatting kwa gewicht. nog heel eventjes dan weten jullie ook wat het word. maar nu nog steeds bloed verlies? @ lovelyme wat een mooie meid hebben jullie. @ jane leuk filmpje. @ ingie bij jou dus ook nog niks @ eveline fijn dat femke goed groeit. @ kirin hoe is het met jou? @ mereli hoe is het met jou?
@ Missy, wanneer wordt je gestript? @ Chivay, als ik zou weten dat het een meisje werd dan zou ik zeker wat spulletjes willen overnemen maar helaas @ Nbroen, fijn dat het goed gaat wel balen van je bekken zeg. @ Miekje, hoe gaat het met jou? @ Ingie, spannend hoor wie weet heeft je man wel gelijk @ Eveline, fijn dat femke nu goed groeit. @ Jane, super lief dat filmpje. @ Chantal, baby tv zit bij digitale tv en dan het extra pakket. Liefs
Hoi dames , even tussen de ziekenhuisbezoeken door reageren, hij ligt nog steeds in het ziekenhuis en zoals het er nu naar uit ziet is het een dikke darm ontsteking dus geen nieren maar kwa pijn moest dit hetzelfde zijn hij is nu ook overgeplaatst naar een andere afdeling . groetjes san
Hey ladies, Bedankt voor jullie Reacties op zulay. Ze is lekker mollig hihih maar dat komt ook een beetje door die i phone daar heb ik die foto meegemaakt en daar lijkt ze nog molliger hihi. Ze is nog iets donkerder dan bij de geboorte maar het komt ook door haar romper als ze rood aan heeft lijkt ze gelijk donkerder rood staat haar goed heeft ze van mij! Sammie heel veel sterkte San ook heel veel strerkte Wen zou ook heel boos zijn op krzorg en cb gelukkig gaat het alweer beter. En wat werk betreft me contract loopt tot eind febr 2011 dus ik begin pas met werken 20 jan 2011 dus heb ik nog nks anders dan ff op me tanden bijten tot eind feb dan heb ik nog ergens recht op. Kan gewoon rustig verder zoeken naar een baan. Liefs
@ego Heb verder niet bijgelezen, sorry. Jenz is vandaag weer opgenomen in het ziekenhuis, dit keer voor minimaal 3 dagen. Het ging niet meer, hij sliep bijna niet meer. Eigenlijk alleen de nacht nog maar. Er zijn 2 dingen die er spelen: 1. Obstipatie waar ze hem voor gaan behandelen. Ook gaan ze uitzoeken of er toch niet meer aan de hand is. 2. Zijn ritme is weg door het vele huilen en het niet slapen. Dus gaan ze hem "resetten". De 1e dagen zullen ze hem alleen observeren en weinig doen en als hij wel weer naar huis mag dan krijgen we genoeg handvaten mee. Door de kinderarts werd ons afgeraden om te blijven slapen bij hem en even aan ons zelf te denken. Zodat wij weer een beetje mens zijn als hij thuiskomt. Maar kan jullie wel zeggen dat mijn hart huilt en bij hem wil zijn. Voel me een slechte moeder, Jenz is 2 weken oud en meer in het zkh onderhand dan thuis... Maar goed, dit is voor hem het beste nu. Ik hoop morgen beter nieuws te kunnen plaatsen.
@Eveline. Fij dat Femke nu geod groeit. Kan ze zich nu ook zelf warmhouden? Sinasappelsap is inderdaad niet aan te raden met borstvoeding. De kraamzorg vertelde dat meteen bij mij. het is trouwens erg lastig om een sapje zonder sinasappel te vinden. @Girllie. je krijgt bericht wanneer je de doos op mkunt halen. Van prenatal krijg je een mail met ophaalbon die je uit moet printen en van Etos krijg ej een ophaalbon over de post. Ik heb 3,5 gevloeid na de bevalling en werd na 3,5 maand weer ongetseld voor het eerst. Ik geef ook borstveoding,dat schijnt te schelen. @Lovelyme. Poeh,dat is pittig om zo weer te beginen en wetende dat je vacature al is aangeboden. Kun je die knop een beetje omzetten? ben je al druk aan het verder kijken dan? @Wen75. Jee,schrik er van. Ikm dacht dat het beter ging en nu toch weer opgenomen. En verder zoeken? Denken ze dat er iest anders is en waar moet je dan aan denken? Bah meid,wat naar. heel veel sterkte. ik leef met je mee.
@Wen75, ik schrik er ook weer van meid! Kan me voorstellen dat je je zo voelt. Maar je bent absoluut geen slechte moeder!! Het is misschien juist wel goed dat zij hem observeren. Zij staan er toch wat verder vanaf. Heel veel sterkte meid! En plaats gewoon je ego-berichtjes hier!! Niemand vindt het erg als je nu even niet reageert op iedereen. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat je het wel van je af wil schrijven. Dus gewoon doen meid! @Girlie, fijn om te lezen dat het goed met jullie gaat. Heb je nog foto's van Bjurn? @Alicia, ik denk nog wel eens na over een jongensnaam. Maar voor nu kijk ik eigenlijk alleen bij meisjesnamen. Vind dat al moeilijk genoeg! haha Ik zou het wel fijn vinden als dat gedeelte ook klaar is! @All, vandaag vanuit m'n werk even snel bij de prenatal geweest! Ze hebben vandaag en morgen 15% korting op alles, ook nog extra op de sale! Ik ben goed geslaagd, heb wat kleertjes voor onze kleine meid en een leuke rok voor mezelf! Morgen nog even een keer want vandaag had ik eigenlijk niet genog tijd. Wil nog even kijken voor de standaard dingen zoals spuugdoekjes, hydrofiel luiers e.d. Hoeveel daarvan moet je er eigenlijk hebben??
@ wen jeetje wat slecht nieuws, ik hoop dat ze achter de oorzaak komen en dat jullie mannetje helemaal opknapt. wen je ben geen slechte moeder! veel sterkte meid. @ jeanetjuh ik word morge ochtend gestript. @ banne ja het blijf leuk shoppen van die hydrofile luiers heb ik ongeveer 30 stuks spuugdoekjes ontelbaar veel.
@ Wen... Pffffffff jee wat schrik ik ervan... Wat heftig zeg jullie kleine mannetje alweer richting het ziekenhuis... Hopelijk kunnen ze hem goed behandelen voor de obstipatie en gaat dat 'resetten' hem goed doen... Heeeeel veel sterkte! @ Lovely me... Wat een mooi meisje is Zulay zeg... Hoe gaat met het jullie? @ Jeanetjuh... Hahahaha misschien lopen de marktplaatzaken wel heel slecht en krijg jij gewoon een meisje haha @ Banne... Oehh lekker geshopt Tnxs voor de tip.. wilde nog op de webshop kijken! Wij hebben van alles best veel in huis.. extra bijgehaald toen Oona een gezellige spuger bleek * Ongeveer 30 hydrofieldoeken... * 20 gewone badstof monddoekjes * 20 kleine dunne prenatal monddoekjes (erg fijn omdat oona kwijlt met drinken, deze passen er mooi tussen zodat haar hals niet nat wordt) * 10 washandjes (Omdat oona niet elke dag in bad gaat wassen we haar dus vaak zo, daarom ook extra gehaald) Hydrofieldoeken van de Hema zijn het meest kreukvrij.. prettig in het ledikantje omdat je hem nog kan vastklemmen aan beide kanten tussen de spijltjes. Daarom heb ik die extra gehaald en gebruik die alleen voor in bed. (Anders blijf ik aan het strijken haha) De andere gebruik ik voor het wassen, in het begin op het aankleedkussen erbij dat je niet steeds de hele hoes eraf hoeft te halen , in de box onder haar hoofd. Oona vind het ook briljant om met een hydrofieldoek te spelen.. dus heeft er regelmatig met het verschonen 1 in haar handen. Wij hebben dus erg veel van alles.. maar vindt het wel prettig... Hoef zo niet na te denken of ik een doekje wel of niet gebruikt had, heb gewoon altijd genoeg
Wen jeetje schrik ervan je bent absoluut geen slechte moeder. Heel veel sterkte Alicia tja het moet gewoon ik kijk wel hoe het gaat ik heb er voor mezelf al een punt achter gezet. Ik weet dat ze het gewoon niet waard zijn en ik moet doen wat het beste is voor mij maar vooral voor me gezin! En dat is niet nog langer daar blijven werken! Liefs
Chantal dit was een proef dvd van babytv die zat ergens in een pakket volgens mij... weet niet of het op tv is San jeetje beterschap voor je vriend Wen ach meid, ik weet hoe je je voelt....het is niet niks om je kindje in het ziekenhuis achter te laten. Maar denk er goed aan dat je geen slechte moeder bent hoor! Dat moet je echt uit je hoofd zetten! Hoop dat jullie mannetje snel weer thuis komt
@wen jeetje schrikken weer zeg jullie mannetje ahh krijg gewoon een brok in me keel hopelijk helpt het resetten en komt hij een beetje tot rust en hij wordt even goed nagekeken! begrijp het dat je je een slechte moeder voelt maar je doet het juist hardstikke goed! tuurlijk is het moeilijk om je mannetje achter te laten maar jullie moeten ook even tot rust komen en bij slapen het valt allemaal niet mee maar echt je bent geeen slechte moeder jenz mag blij zijn dat zijn moeder zo goed voor hem zorgt!!!!!!! dikke knuffel voor jullie en hopelijk morgen goed nieuws!
@ Babytv... Zit bij ons in een uitbreidingspakket... Marcel vond dat leuk dus heeft dat abboment genomen! Bij prenatal kreeg je eerst wel bonnen voor 2 mnd (?) gratis babytv... we kijken nog even of we zelf iets aan de bonnen hebben anders kan ik de codes aan 1 van jullie geven