Wat jammer dat je niet gestript kon worden Missyf Gelukkig is de eerste cm een feit! Die hoef je er niet bij te puffen
@ Missy, balen zeg. Waarom gaan ze geen aktie ondernemen dan? Zeker nu hij al 8 pond is @ Wen, echt sneu voor jullie kleine mannetje. Ik hoop zo dat het snel allemaal goed komt en jullie dan eindelijk kunnen genieten thuis met z'n drietjes. Is je man vrij? Liefs
@Wen75, ik hoop echt dat het snel beter gaat met Jenz. Het is denk ik wel goed dat hij nu veel slaapt.. Sterkte nog de komende tijd! @Jeanetjeh, shoppen is heerlijk! We zijn vandaag nog even terug gegaan naar de Prenatal! haha Wat hydrofiele doeken, spuugdoekjes en ook nog een leuk zwart vest voor mezelf gevonden! En natuurlijk nog wat kleding voor de kleine meid! Oja, en daarna naar de Gamma en daar hebben we nog het Lief!behang met de vogeltjes gehaald. Daar gaan we 1 muur mee behangen en de rest van de muren laten we wit. Nu nog kijken wat we ermee kunnen combineren.. Wil wel graag 1 geheel in hte kamertje maar vind het soms wel lastig om te zien wat je nou goed kan combineren. Maar uiteindelijk komt het wel goed denk ik! Het si zowiezo erg leuk om te doen. @Missy, wat balen zeg dat je niet gestript kon worden! En 8 pond al... Hopelijk komt de kleine snel!! @Chantal, balen dat je morgen weer moet beginnen met werken, maar vooral ook door de omstandigheden natuurlijk!! Succes morgen! @lovely me, Wij willen ook graag de Bloom! Volgens mij hebben ze daar ook een inzet voor zodat je kleine meid er al in kan! En je kan hem ook kantelen in een lounge-stand.. @Mereli, ja alweer bijna op de helft! Schiet echt op al he?! Ik ben heel benieuwd wat het wordt bij jullie! Heb je zelf een bepaald gevoel?
Hee meiden Alicia wat voor vuurwerk hebben jullie? Ik heb nog nooit wat afgestoken, kijk liever kwebbel hij is er vroeg bij zeg met tandjes Wat lief van je man dat hij de cd van take that heeft gekocht. is alles weer helemaal goed tussen jullie? merelli fijn dat je het hartje weer hebt gehoord, en dat je de kleine voelt bewegen Chantal bah weer werken. Hoeveel uur ga je, en hoe doe je het met oppas? Missy jammer zeg dat je niet gestript kon worden, maar wel al 1 cm gelukkig Wen hopenlijk is Jens snel in goede ritme en mag ie weer naar huis, leef met je mee Kim had vanaf gisterenochtend half 7 maar 1,5 uur geslapen, ging pas savonds om 18.45 weer slapen met veel moeite. Werd al om 20.00 weer huilend wakker. Toen maar de fles gegeven, en hoorde haar net weer even huilen. Hoop dat het door die tandjes komt, ik zie nog niets nl Best pittig als ze de hele dag zo zijn, pfff Ze had wel weer een rode wang, en hoest ook af en toe, en wrijft veel in gezicht xxx
Goedemorgen allemaal. Eline ik ga 26 uur werken, maar als het op den duur toch teveel blijkt te zijn ga ik vragen of ik vierentwintig uur kan werken want dat scheelt toch 1 dag in de maand. Het lijkt me best pittig hoor. Hoeveel uur werk jij? En vind jij het pittig of valt het je wel mee? Balen dat Kim gisteren zo weinig geslapen heeft Kan me voorstellen dat je dan een drukke dag hebt. Hopelijk gaat het vanavond beter. Banne leuk he shoppen voor de kleine en voor jezelf Vooral als je weet wat het word. Ik zag toen zoveel leuks dat ik alles wel wilde kopen Liz heeft al 2 dagen doorgeslapen 1 keer tot zeven uur en vanmorgen heb ik haar wakker gemaakt om zes uur want dat vind ik s' avonds fijner, want dan kom ik op tien uur uit. Ze slaapt nu dus van 7 tot zes a zeven. Ben zo blij dat ze dit nu doet zo vlak dat ik aan het werk moet
Chantal, ik werk ook 26 uur, verdeeld over 4 dagen, en vind het wel goed te doen eigenlijk. Maar mijn man werkt ook 4 dagen, dus die doet doordeweeks ook wat in huis Wat heerlijk dat ze heeft doorgeslapen zeg, super Kim hoest opeens erg, en ook verkouden, zielig
@Eveline. Oke daar zal ik dan wel over heen hebben gelezen. Fijn dat ze het geod doet. @Chantal. Bah weer werken. Je moest dus toch komen,wat flauw. Hopelijk heb je het weer gezellig met je collegaá en ik kan me voorstellen dat je om je leidingegevnde heen loopt. Ben benieuwd hoe het eerste dagje je bevalt. @Eline. Ik heb siervuurwerk gekocht. Hou helemaal niet van dat geknal. Ik steek altijd met mijn vader en schoonvader af. De rest steekt niet af. Vroeger deed ik dat altijd met mijn vader en broer en was het ook vaste prik om samen te gaan halen. Nu doe ik dat nog met mijn vader en nu gaat ook Nina mee :-D @Kwebbel. Inderdaad snel al tanden,maar komt vaker voor. Ik dacht dat Nina ze ook kreeg,Heeft al 2 weken rode wangen,kauwt overal op,kwijlt ook en heeft af en toe verhoging,maar ik vole nog niks,dus hopleijk gaat het haar voorbij. Heeft Jelmer er veel last van? @Banne. Volgens mij word dat heel mooi,dat lief behang met drie witte muren. Jullie hadden geloof ik ook een wit kamertje he. ZOu je ook heel leuk kunnen aankleden met rood of roze,past daar weer geod bij. Leuk om te doen he. @Jeanetjuh. Hoe gaat het met jou? Jij schiet ook al aardig op. @Wen75. Fijn dat ze alles nakijken bij Jenz,dan weet je eindleijk waar hij last van heeft. Komt hij met oud en nieuw thusi of moet hij dan nog blijven? Ik hoop dat er geen nare dingen uit komen en jullie jullie kleine mannetje snel were mee mogen nemen. Ik denk aan jullie. @Mereli. Hoe gaat het met jou? Ik heb mamanouk ook al heel lang niet meer gezien. Ben wel benieuwd hoe het met haar gaat. Nina en ik gaan zo naar mijn ouders. Mijn avdre is oliebollen aan het bakken. Vind ik zo lekker en dan krijgt Nina vanavond ook wat Nina heeft sinds deze week dat z eniet altijd meer in de box wil. Dan begint ze te roepen en als ik haar dan op de grond op ene kleed leg of in de wipstoel zet,dan is het weer goed. Blijkbaar is ze toe aan wat variatie. Ook grijpt ze alles wat bij haar in de box ligt. eerst in het ene handje en dan gaat het naar het andere handje,ze vermaakt zich geod.
Ach, Jelle is zo'n gemakkelijk kind, daarmee zijn we echt verwend hoor. Op de normale peuterpuberteit-acties na hebben we helemaal geen last met hem, dus ook de veranderingen die Femke met zich meebracht storen hem weinig. Komende zondag wordt ie alweer 3. En op zo'n moment denk ik ook altijd... goh, 3 jaar geleden werd ik bijna voor het eerst mama, en dat lijkt ook nog maar een half jaar geleden ofzo Hihi Eline, Kim op haar troon, leuk! Alicia, de Tripp Trapp is ook niet extreem hoog volgens mij hoor. Jelle zit nu aan tafel bij ons op de Tripp Trapp, en dan staat de zitting op het een-na-hoogste standje. En Jelle is dus voor zijn leeftijd nog lang ook. Onze tafel is volgens mij redelijk standaard hoogte. Ik ben dinsdagavond weer voor het eerst ongesteld geworden, al best wel vlug vind ik. En heftig ook! Verder reageer ik later nog even, heb nu net visite dus post dit maar vast.
Hier alles nog steeds rustig. Alleen ben ik er helemaal klaar mee nu. Mag van mij wel komen. Heb zulke vreselijke zere heupen. Dat ik niet meer normaal in bed kan liggen. En lopen wordt ook steeds moeilijker. Vanmorgen ook al een potje lopen janken. Zo veel pijn had ik. Ze zeggen niet voor niks; de laatste loodjes wegen het zwaarst. Maar ja, we zullen wel zien wanneer de kleine er klaar voor is. Eigenlijk hoop ik dat het nog even 2 dagen zitten. Vanaf 1 Januari mag het komen van mij.
Eline: Tussen ons gaat het weer goed hoor. Goed praten is toch de oplossing. Als het door mijn hoofd spookt zeg ik het ook gewoon, dat scheelt een hoop. Bij jullie ook alles weer wat beter? Werk: Ik moet over 2 weken weer beginnen, maar heb nog steeds niet gehoord of ik nou 2 of 3 dagen krijg. Mijn leidinggevende heeft nu vakantie en volgende week zijn wij weg, dus dat wordt weer laatste moment voor ik duidelijkheid krijg. Wat betreft de tandjes, ze komen er toch echt aan. Hij is al een paar nachten aan het spoken, hij komt elke 2 uur zo'n beetje 's nachts en als ik hem dan zijn speen geef, gaat hij er ontzettend op liggen kauwen. Als ik hem aan de borst leg, drinkt hij ook niet echt, hij ligt meer te sabbelen en te kauwen (ja, au!). Je ziet ook echt 2 witte plekken door het tandvlees schemeren. Mijn man had laatst bij de tandarts een tandenborstel voor baby's mee gekregen, met de tip om zodra hij last zou krijgen hem op de tandenborstel te laten kauwen, dus dat gaan we vandaag eens proberen. Door de massage van de borstelharen zouden de tanden sneller doorkomen. Heb ook nog een half flesje Dentinox van een vriendin gekregen die ze over had, dat zijn druppeltjes die de pijn verzachten dus dat kunnen we ook nog proberen.
Missyf en Ingie: Pffff, de kleintjes houden jullie wel in spanning. De laatste loodjes vallen idd niet mee. Sterkte nog de laatste dagen! (ja, ik ben optimistisch )
Missy en ingie idd de laatste loodjes, nog ff meiden Kwebbel, hier is het ook weer goed gelukkig Kim is echt ziek, heel veel hoesten, verkouden, en kan steeds niet slapen. Hoest elke paar min wel, echt zielig xxx
@ chantal ja de eerste centimeter is er en hoe was je eerste werkdag? @ jeanetjuh volgende week moet ik naar de gyn. @ banne leuk hoor behang van lief. @ eline wat zielig voor kim dikke knuffel voor je kleine meid. @ ingie hier ook alles rustig hoor, hoop dat de kleine ook na 1 januari kom. @ kwebbel ja dank je wel. @ san JOEHOE je mannetje weer thuis!
@San. Wta fijn dat je vriend weer thuis is. Hoe gaat het nu met hem? @Eveline. Dat komt mooi uit dat jij de Tripp Trappp hebt . Kun jij misschien voor mij opmeten hoe hoog de plank zit als hij op z'n hoogts staat? Dan kan ik eens meten hoe hij bij onze tafel staat. @Missy . Als je al een cm hebt,dan gebeurt er in ieder geval al wel wat,hoop dat het doorzet. @Chantal. Heo was je eerste werkdag? Viel het mee? Je zult Liz wel heel erg gemist hebben he. Het weekend lekker tijd om extra te knuffelen.
Nou mijn eerste werkdag zit er idd op. Was wel weer even wennen en oh wat heb ik Liz gemist, maar het was ook wel weer even fijn. Sommige bewoners zeiden niet eens goh ben je er weer en andere waren gelukkig wel enthousiast Morgen van acht tot elf werken. Ga er toch wel heen, want als ik neit ga kunnen ze het gooien op werkweigering en daar heb ik ook geen zin in. Gelukkig is mijn manager ziek, dus die zie ik mooi niet de komende tijd Banne leuk lief behang. Ik wilde dat ook zo graag, maar mijn man vond het niets Heb me wel voorgenomen dat mocht er een tweede komen dat Liz een heuze lief style kamer krijgt. En je kunt alles zo leuk combineren met roze en rood. Ik heb er nu al zin in Spam je even wat foto's als je het behang er op hebt zitten Eline wat zielig dat Kim zo hoest. Hopelijk voelt ze zich snel wat beter!
San, wat fijn dat je vriend thuis is zeg, gaat het een beetje? Chantal fijn dat het werken toch meeviel zeg, het is echt wennen he zonder de kleine. Ik vind het altijd wel lekker even wat anders Kim sliep vanmiddag eindelijk een uurtje, hoest nu veel, en snot loopt steeds uit neusje, erg huilen ook. xxx
@ Eline, wat zielig voor Kim. Heeft ze geen keel of oorontsteking? Dan zie je ook vaak dat ze rode wangetjes hebben. Hopelijk is ze snel weer beter. @ Chantal, fijn dat het werken goed ging en ook fijn dat je manager ziek is @ Ingie, hopelijk wacht de kleine nog even. Sterkte met de laatste loodjes. @ Missy, oke hopelijk kan die wat voor je doen. @ Alicia, ik voel me op zich goed. Ben wel veel sneller moe en nog steeds bekken klachten maar verder gaat het prima ben nu wel echt toe aan mijn verlof maar na morgen nog maar 2 weekjes werken in het nieuwe jaar @ San, fijn dat je vriend weer thuis is. Hoe gaat het? Zijn er hier meiden die gebruik maken van de flexibele kinderopvang? Liefs
Alicia, het zitvlak zit op 59 cm op zijn hoogst. Nou moet ik er wel bij zeggen dat dit al een vrij oude tripptrapp is; ik heb hem gekregen van een collega die kinderen heeft van 17 en 15 ofzo. Maar ik geloof niet dat ze ze in de tussentijd echt veel veranderd hebben, of wel? Ik zal voor de zekerheid mijn zus nog eens vragen om te meten, die heeft een tripptrapp vorig jaar nieuw gekregen.
Hoi dames Wat een zware middag was het zeg. De kerk zat afgeladen vol Het was wel een mooie dienst, met een koortje. Haar kinderen hebben beide een gedicht voorgelezen, dat was heel knap van ze. Ook hebben ze een lichtje (aan zon luchtballonnetje) opgelaten. Nu moeten ze verder zonder moeder ..heel triest hoor. Nu ik zelf moeder ben besef ik nog meer hoe erg dat is! Ik kom nu even hier om mijn gedachten te verzetten. Hydrofiele luiers, spuugdoekjes & slabbetjes: Ik heb wel iets van 20 hydrofiele luiers. Ook wij gebruiken er één voor in het bedje, maar ook één op het aankleedkussen. Anders blijf ik die hoezen aant wassen en zon luier gaat lekker met de witte was mee. Ik heb ze van de hema, maar heb er ook een paar van de v&d. Ze bevallen beide prima. Die van de hema zijn iets breder. Wel strijk ik ze altijd (om het mezelf makkelijk te maken maar niet heus!!) Ik ben zo iemand die alles strijkt! Ook gebruiken we veel slabbetjes met daarbij een spuugdoekje om het ergste kwijl en melk van zijn kin te vegen! Eline: Kim heeft veel plezier in haar nieuwe stoel!!!En wat groeien haar haartjes goed zeg?! Kwebbel: Geniet van je nieuwe cd!!!En over tandjes .Roan kwijlt ook heel veel en heeft soms ook van die rode wangen ook rolt hij zijn speen vaak door zijn mondje, maar heb nog niet gevoeld. Omdat ik dacht dat dat nog niet zou kunnen. Misschien toch maar eens doen! Zou wel heel snel zijn Mereli: Beterschap. Hopelijk voel je je voor morgen weer wat beter! Wendy: Veel sterkte .fijn dat jullie goede begeleiding krijgen! Knuffel je mannetje maar lekker. Missy: Jammer dat je niet gestript kon worden misschien nog iets te vroeg. Strippen zonder dat het effect heeft is ook niet prettig. Nog even volhouden, het duurt nu echt niet lang meer! Chantal: Fijn dat Liz zo goed doorslaapt heerlijk zeker als je weer moet werken! San: Fijn dat je ventje weer thuis is kun je hem lekker gaan verwennen! Voor als ik morgen niet kom wens ik jullie een fijn oud & nieuw!!! Voor mij zit het er dan op moet maandag weer werken!!!