hey meiden, sorry dat ik er weer even niet was. Gistermiddag om twee uur op de bank gaan leggen tot savonds 9 uur en daarna lekker naar bed. Weer zware migraine aanvallen. Ik zal toch eens bespreken met de verloskundige hoe dat kan. Dus ja ik heb zo me goeie dagen en slechte dagen. Alweer 10 weken snel gaat de tijd!! spannend iedereen reageert wel heel leuk moet ik zeggen!! En me vriendje is al druk bezig met de kinderkamer lief hoor!!! nou meiden hoop dat ik me goeie dagen aan hou. liefs van pluisje
Pluisje: Ik heb tot 16 weken zwangerschap ook heftige migraine-aanvallen gehad. Na die 16 weken was het ineens over. Een collega van mij had hetzelfde, dus hopelijk is het voor jou ook een paar weken over. Sammie: Wat knap van de buurkinderen dat ze een gedicht hebben voorgedragen voor hun moeder! Ik heb nog 2 weken voor ik weer moet werken. Zie je er erg tegenop?
Hi allemaal.. Even uit t blote bolletje hoor... Zo lekker douchen en mijn bedje in! @ Sammie... pfoe zware middag gehad... knap zeg van de kinderen dat ze iets wilde en konden voordragen! Je beseft het idd nu extra goed wat dat betekend... had ik bv ook met die actie van Serious Request... Voor aidswezen, zou er niet aan moeten denken dat Oona er alleen voor komt te staan! @ Pluisje... vervelend die migrene! @ San.. Fijn dat hij weer thuis is! Nog wel medicatie? @ Eline... Hopelijk knapt Kim snel op! Zieke kleintjes blijft zo zielig altijd.. @ Tandjes.. Hier ook elke keer voelen, maar nog niets gespot.. wel alle andere aanwijzingen... Voel regelmatig even en heb vanmiddag van VSM wat in huis gehaald als ze er straks veel last van zou hebben.. @ Missy & Ingie.. Veel sterkte met de laatste loodjes... Benieuwd wie het eerste 2011 kindje gaat krijgen! @ Wen... Hoe gaat het nu? Sorry als ik iemand vergeten ben.. was even zonder schermpjes langs elkaar... Vandaag had Oona een speeldate Een tijd terug hebben we met de aug-mamaclub een meeting gehad... (was uitgerekend in aug, en ben met hun mee blijven kletsen) Vandaag ben ik met Oona weer op visite geweest bij iemand van de groep... Wonen allebei in Utrecht dus dat is wel gezellig! Leuk om ze zo langs elkaar te zien weer.. Oona is lang en smal, Tobian wat korter en breder... Wat een verschil zeg!... (Hij is ook precies een maand jonger)... Dan besef je weer hoeveel die kleintjes in een maand ontwikkelen! @ All.. Weet je waar ik ook wel benieuwd naar ben Kletsen toch al ruim een jaar samen nu... Wat jullie bezig houdt behalve zwanger worden, zijn & onze kids... Hobby's, favo muziek?... dat soort dingen Misschien leuk iets korts van jezelf te vertellen??
@Sammie, wat een zware middag moet dat geweest zijn! Pfff, en wat knap van die kinderen dat ze iets hebben kunnen voorlezen! Sterkte nog ermee! @Pluisje, vervelend zeg dat je last hebt van migraine! Hopelijk is het snel over en kun je eindelijk genieten van je zwangerschap! @Chantal, tuurlijk spam ik even wat foto's als hte behang erop zit! Ik ben benieuwd of het meteen goed gaat. We hebben dat nog nooit gedaan! Ik vind het ook zo leuk Lief!! De kleuren zijn zo lekker fris en ik zag net van Jollein een sluier voor boven het bedje wit met een roze rand met stippen! Dat past er goed bij denk ik. Ik vind het wel moeilijk om de dingen bij elkaar uit te zoeken maar aan de andere kant is het ook wel erg leuk om te doen. Wat dat betreft staat het me nu wel tegen om 40 uur te werken, je hebt zo weinig tijd om overal te gaan kijken... Gelukkig hebben we nog een paar maandjes! @San, wat heerlijk dat je mannetje weer thuis is!! Hoe gaat het nu met hem? @Missy & Ingie, sterkte met de laatste loodjes meiden!! @Chivay, wat leuk zeg een speeldate! Kunnen ze het goed met elkaar vinden? Misschien een idee om toch een keer af te spreken met z'n allen? Ik zal van start gaan... Ik heb gestudeerd voor goudsmid maar doe daar nu eigenlijk niks meer mee. Ik werk als verzekeringsadviseur! Heel iets anders dus. Dat doe ik 40 uur in de week dus er is verder vrij weinig vrije tijd om veel hobby's te hebben. Ik hoop het ooit als hobby wel weer op te kunnen pakken. In het weekend vaak de schoonmaakklussen in huis en dan vind ik het ook heerlijk om samen met mijn man film te kijken. Hij houdt ook van gamen en ik zit nog weleens zoekspelletjes te doen op de computer. Erg verslavend soms! Als het lekker weer is ga ik ook graag naar het bos met ons hondje. Uit eten doen we eigenlijk te weinig maar vind ik altijd erg leuk en gezellig om te doen. Verder heb ik eigenlijk altijd veel plannen maar komt er nooit wat van omdat ik daar dan geen tijd voor heb/maak. Zoals bijvoorbeeld wat ondernemen op mijn naaimachine. Die heb ik nu een jaar maar het enige wat ik tot nu toe gedaan heb is nieuwe broeken korter maken! haha Ook zou ik wel wat kleine schilderijtjes willen schilderen of met iets bekleden voor de babykamer. Misschien kom ik later nog op meer dingen die ik zou kunnen vertellen...
Lieve dames, Met Jenz gaat het goed, gedraagt zich voorbeeldig in het zkh. Vandaag een goed/fijn gesprek met de kinderarts gehad en hij komt op zijn vroegst zondag thuis. Morgen ga ik van 10:30 tot 18:00 uur naar het zkh en continu bij mijn kleine mannetje zijn. Nieuwsjaardag ga ik rond 17:00 uur er heen en dan blijf ik slapen. We moeten echt weer vertrouwen erin krijgen dat het goed blijft gaan en leren wat we wel en niet kunnen doen. Ook wordt er thuiszorg geregeld voor als hij naar huis komt, zodat ik backup blijf houden. Wat betreft zijn darmpjes, daar krijgt hij nu Lactulose voor en verder is hij nu nog te jong om te kunnen zeggen wat er nog meer aan de hand is. Dus daarvoor blijven we onder behandeling nog van een kinderarts. Oud en nieuw moeten we zonder onze kleine man vieren. Hij heeft volgend jaar Kerst en Oud en Nieuw heeeeel veel goed te maken. Ik denk niet meer dat ik online kom dit jaar, dus bij deze alvast: Iedereen een goede jaarwisseling en alle goeds voor 2011!!! Liefs Wendy ps: Sorry dat ik even verder niet reageer, ben gesloopt van dat heen en weer gevlieg naar het zkh. Volgend jaar zal het vast en zeker beter gaan.
Meiden, Ik denk niet dat ik verder vandaag nog online kom. Ik wil jullie alvast een gelukkig nieuw jaar wensen en veel geluk in 2011! Dat jullie en jullie wondertjes maar gezond en vooral heel gelukkig mogen zijn! Tot volgend jaar meiden!
Ook ik kom iedereen alvast een gelukkig nieuwjaar wensen! Heb wel bijgelezen maar heen tijd om te reageren, volgend jaar weer Chivay leuk idee trouwens, zal binnenkort ook wat over mezelf vertellen.
@Jeanetjuh. Fijn dat je je goed voelt,dan kun je toch meer genieten van je zwangerschp. En lekker nog maar twee weken werken. Kan me voorstellen dat je er dasn wel aan toe bent. @Sammie. Bah wat een anrigheid. Wel knap van de kidneren dat ze wat hebben voorgelezen. Voor zoveel mensen zijn de feestdagen gezellig maar ook zoveel mensen zitten in de ellende,echt heel sneu. kan me voorstellen dat je het nu extra moeilijk vidn met Roan erbij. Ik heb dat gevoel ook. Ik keek vroeger altijd medische programma;s zoals kinderziekenhuis,maar sinds ik zwanger bnet kan ik dat niet meer zien,moet er niet aan denken dat Nina ziek zou zijn,bah,kan er een sip gevoel van krijegn nu. @Eveline. Bedankt voor het opemeten. EBmn benieuwd heo hoog die van je zus is. Het blad van onze tafel is 79 cm ,maar er zit een rond onder van 10 cm. Als de stoel dan 59 cm is,heeft Nina precies 10 cm om haar benen onder tafel te krijgen. Dat moet volgens mij gaan. We passen morgen even met z'n tween met haar. @Chantal. Wat een leuke foto. Ik heb die muts gezien bij de Hema. @Chivay. LEuk om bij elkaar op visite te gaan. Zeker als je ook de kidneren ongeveer even oud hebt. Ik doe dat nog steeds met iemadn van het zwangerschapszwemmen. Erg leuk en inderdaad valt op hoeveel verschil er is terwijl de kinderen maar 7 weken schelen. Leuk idee van je om wat meer over jezelf te schrijven. Ik zal even de rest beantwoorden en ook wat schrijven. @Wen75. Wat fijn dat het geod gaat met Jenz en erg geriststellend lijkt me dat ze een backupo hebben geregeld voor als hij thuis komt. Wel jammer niet met oud ne nieuw,maar hij is nu wel in geode handen en waarschijnlijk slaapt hij overal doorheen. Heel begrijpelijk dat je niet op idereen reageert en dat zal iedereen begrijpen. Denk maar aan jezelf en ik vind het fijn dat je ons op de hoogte houdt. En nu een stukje over mij. Van oorsprong ben ik eigelijk verpleegkundige. Heb na die opleiding een versnelde opleiding voor kinderopvang gedaan en doe dat werk nu 10 jaar. In mijn vrije tijd doe ik graag leuke dingen met mijn vriend zoals een weekendje weg, naar de film gaan,uit eten en bowlen. Nu we Nina hebben,is dat natuurlijk minder geworden,maar plannen we een filmavondje in huis of koken we uitgebried met z'n tween. Wat ik erg leuk vind om te doen is; lezen (medische thriller) ,zwemmen en puzzelen (legpuzzel 1000 stukjes) maar mijn grootste hobby is nu natuurlijk Nina. Tegenwoordig doen we dus veel leuke dingen met z'n drietjes. Bijv wandelen, knutselen vinden we erg leuk met haar en ik doe graag taarten/cake bakken waarbij Nina in de wipstoel aanwijzingen geeft Nou Chivay,verder weet ik niet meer wat ik kan vertellen,maar als je nog ergens benieuwd naar bent,hoor ik het wel .
Ik wil jullie alvast een gelukkig nieuwjaar wensen en heel veel geluk en liefde in 2011!!!! Een fijne dag allemaal Liefs
Nou dan zal ik ook even wat meer over mijzelf vertellen. Sammie wat knap dat die kinderen nog een gedicht voorlazen. Lijkt me erg moeilijk Chivay gezellig dat je nog contact hebt met iemand van het augustustopic en dat je bij elkaar op de koffie komt. Wendy fijn dat het weer beter gaat met Jenz:d Ik werk als verzorgende IG in een verzorgingshuis. Sinds 2 jaar ben ik er ook persoonlijk begeleider. Ik vond dat leuk voor de variatie. Ik werk 26-36 uur. Verder vind ik het leuk om met mijn man of vriendinnen naar de bioscoop te gaan, om uit eten te gaan en af en toe nog gewoon ouderwets stappen met man en vrienden of met mijn vriendinnen. Ook vind ik het heerlijk om te winkelen. Vooral als ik allemaal nieuwe dingen nodig heb. Zeker 1 keer in de week gaan we met Senna het bos in om een boswandeling te maken. Heerlijk vind ik dat. Ik wil bij deze iedereen ook een heel gelukkig en gezond 2011 toewensen!
Voor ik het vergeet. Iedereen de allerbeste wensen voor 2011! DAt het een heel goed jaar mag worden,met allemaal gezonde en blijde kindjes en nog 'n paar zwangerschappen erbij. Fijne dag/avond allemaal. Liefs Alicia en Nina
Banne, hoeveel wil je na je bevalling gaan werken, weet je dat al? Sammie, dat zal zeker wel een emotionele begrafenis zijn geweest... Wendy, logisch dat je moe bent van het heen en weer naar het ziekenhuis. Ach, volgend jaar zijn de feestdagen met de kleine toch veel leuker; nu zijn ze nog zo klein dat je er weinig aan hebt (en zij al helemaal niet), terwijl ze volgend jaar ook gewoon lekker mee kunnen eten Een goed idee inderdaad wat meer te vertellen over onszelf! Dan zal ik dat ook doen. Ik ben 33 jaar, woon nu 11 jaar samen met m'n vriend Sander (we kennen elkaar bijna 15 jaar). In de tijd dat we samenwonen heb ik altijd hamsters gehad ( www.syrischehamster.tk is mijn site daarover, lang niet bijgewerkt ). Nu heb ik nog maar 1 hamstertje, en als die doodgaat komt er geen nieuwe meer. Misschien over een tijd een ander leuk huisdier voor Jelle, hamsters zijn niet echt geschikt voor kleine kindjes. Maar hamsters zijn dus lang een hobby van me geweest, ik was ook heel actief op een hamsterforum. Verder heb ik altijd gevolleybald, hoewel ik nu even geen lid meer ben van een club. Ik wil volgend seizoen wel weer gaan spelen. Ik werk in een ziekenhuislaboratorium, doe daar bacteriekweken en bloedgroepbepalingen (ook in nachtdiensten). Oh, en wat nieuwe foto's van Femke heb ik... Eentje zal ik rechtstreeks in deze post zetten, de rest als linkje (anders moet ik zoveel posts maken) http://www.jellegijsbers.nl/femke/201210slapen.JPG http://www.jellegijsbers.nl/femke/251210kerst.JPG http://www.jellegijsbers.nl/femke/281210lachen.JPG En Femke's groeicurve: http://www.jellegijsbers/femke/281210curve.jpg Allemaal een hele fijne jaarwisseling!!
Hey meiden wat is er weer veel gekletst heb alles wel mee gelezen op mn telefoon maar k heb vandaag weinig tijd om uitgebreid te reageren sorry meiden @wen fijn dat jullie een goed gesprek hebben gehad en dat jenz het zo goed doet zal een hele geruststelling voor jullie zijn! goed geregeld ook van het zh dat jullie een back up krijgen thuis dat is wel heel fijn voor je wel jammer dat jullie kleine mannetje niet thuis is met de jaarwisseling maar waarschijnlijk slaapt hij lekker rustig overal door heen sterkte met alles en natuurlijk reageer je niet uitgebreid je hebt wel wat anders aan je hoofd! hopelijk voor jullie een goeie start van het nieuwe jaar en dan eindelijk genieten van jullie mannetje! @alica leuke fotos weer van nina ik vind het zo'n lekker meissie om te zien zeg! @eveline wat een schattige foto van femke met jelle volgens mij is het echt een lieve broer! @chivay leuk om wat over jezelf te vertellen ik zal zo ook is wat vertellen en verder ppff ik weet het al niet meer sorry dames mn hoofd laat me even in de steek Ik ben 29 jaar en woon sinds 2 jaar samen met mijn vriend jeffrey we hebben 2 katjes waar ik erg gek op ben al krijgen ze nu iets minder aandacht helaas wat ik voor werk ga doen straks weet ik nog niet maar het lijkt me leuk om in een winkel te werken iets van etos ofzo hiervoor ben ik administratief medewerkster geweest maar eigenlijk is mn droombaan in de kinderopvang maar dan zal ik weer naar school moetn en dat zie ik niet echt zitten nog maar wie weet wat 2011 me brengt verder ben ik trainster van een majorette/twirl vereniging en geef ik 2x in de week trainen aan een groep en een aantal solisten ook dit is er de laatste tijd een beetje bij ingeschoten want t liefst ben ik lekker thuis met mn mannen ow en puzzelen heb ik ook altijd gedaan het liefs die van 1000 stukjes van jan van haasteren wie nog meer wil weten ik hoor het wel! zo meiden de laatste dag van het jaar ik weet niet hoor ik wordt er een beetje emotioneel van het is zo'n mooi jaar geweest voor ons het zullen mn hormonen nog wel zijn haha ik wil jullie allemaal net zo'n jaar als ons toewensen met heel veel liefde geluk en vooral gezondheid en nog heel veel meer van die mooie babys ik weet niet of ik nog online kom maar anders tot volgend jaar dames Dikke kus voor allemaal
Zooo meiden er is veel gekletst. Ik heb net gewerkt dus ben nu erg moe, ga zo even wat eten en dan even slapen heb straks nog 2 verjaardagen en daarna gezellig oud en nieuw vieren met de hele familie. Ik zal ook even iets vertellen. Ben 25 jaar en werk sinds 3 jaar als verpleegkundige in een revalidatiecentrum. En werk al vanaf mijn 11e in het dierenasiel eerst als vrijwilligster en nu vervang ik de 2 vaste medewerksters als ze ziek zijn of wat anders of als het druk is ben ik er ook. Vandaag ben ik precies 3 jaar samen met mijn mannetje wij hebben ook op ons 16e al eens wat gehad. Verder hebben we 4 katten waar ik veel tijd aan besteed. Ben ik gek op shoppen en dagjes weggaan en lekker uit eten gaan of gewoon gezellig eten met vrienden en familie. @ Wen, fijn dat het goed gaat met Jenz. Hopelijk hebben jullie snel weer wat vertrouwen. Nou meiden allemaal een fijne jaarwisseling en een heel gezond en gelukkig 2011!! Liefs
Wat leuk om de verhalen van jullie te lezen. @Babykwes. Wat leuk de puzzels van van Haalsteren. Die heb ik ook. Sterker nog,er ligt er op het moment een op tafel. Die van het strand. Over de kinderopvang. Er is ook ene studie via de LOI als dat zo nog heet. dan kun je thuis leren en fa en toe naar school. Misschien is dat te combineren met Julian. Bedankt voir het compilment over Nina. Jullie hebben ook een mooi mannetje,misschien moeten we ze over 17 jaar maar eens aan elkaar voorstellen 2010 Was inderdaad een superjaar. Ik herken je gevoel daarover wel,denk niet dat het de hormonen zijn. @Eveline. Wat een lieve foto van Jelle met zijn zusje,echt heel leuk.