Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Mereli Gefeliciteerd met je goede echo! En een hele fijne vakantie.

@Sammie Mooi geboortekaartje.

@Chivay Zo grappig om te horen dat die kleintjes al zo'n eigen willetje kunnen hebben. Ik ben benieuwd of ze er achter komen waarom ze zo stug naar links draait.

@Alicia Wat leuk dat je even hebt kunnen winkelen en dan Nina het zo goed deed. Veel plezier zondag in de dierentuin.

@missy Wow wat een mooie babykamer!

@banne Salami had ik niet van gehoord, maar eet het sowieso niet. En misselijk zijn, hier ook geen last van gehad. Aan de ene kant super, maar aan de andere kant onzeker gevoel.

@Eline Alvast veel plezier weer op je 1e werkdag. ;) Hoe was het met Kim bij de ha?

@Wendy Heel veel sterkte morgen, zal een zware en moeilijke dag voor jullie worden.

@pluisje Even een dikke knuffel voor jou!

@buikfoto Ik zal vanavond echt even aan manlief vragen of hij deze wil maken, is ook leuk voor in het fotoalbum en buik is inmiddels wel flink aan het worden. ;)

Fijn weekend allemaal alvast!

2. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Mereli fijn zeg je goede echo, weer een hele opluchting

Alicia leuk zeg dat het goed ging het winkelen. Dat is dan echt geweldig he

Chivay he bah een chagerijnig meisje haha. Ben benieuwd wat die collega zegt van die osteopaat

Net bij de ha geweest, ze krijgt weer druppels voor ontstoken oogjes, en 27 oktober moeten we naar de kinderarts.
    Huisarts wil weten wat er met die darmen aan de hand is.
    Ze krijgt elke dag flink wat lactulose, en dan na 5 dagen nog geen poep, alleen als ik spuitje water in kontje doe.
    Hoop maar dat het goed is.
    Wat heerlijk he als je een auto hebt, net als nu, naar ha en apotheek, dat je gewoon kan gaan.

Kwebbel hoe gaat het met je?

3. Eline, fijn dat ze toch eens verder gaan kijken naar Kim d'r ontlastingproblemen, lijkt me toch ook voor haar veel fijner als ze zelf d'r ontlasting kwijt kan.

Mereli, mooi, een kloppend hartje op de echo :)
    Fijne vakantie!

Ohja, buikenfoto las ik iemand over... ik heb er van de week ook weer eentje gemaakt, even spammen...

4. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Eveline mooie buik hoor

5. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    Onze dochter die op haar manier probeert mee te zingen met haar mobiel boven de box

Bekijk bijlage 101269

6. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
  7. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Alicia mooi meisje, en wat een mooi jurkje heeft ze aan

8. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Eline:
    Wij hebben geen echte wieg gehad naast ons bed. Roan heeft in de bak van de wagen geslapen. Op zich ging dat heel goed hoor, maar het matrasje in het ledikantje lijkt me iets beter voor hem. En dan kan ik lekker met hem gaan wandelen. Vandaar….Als hij een wiegje had gehad dan zou hij ook nog naast ons slapen hoor!

Raar om weer te moeten gaan werken, lijkt me. Ik ben benieuwd hoe je het gaat vinden.

Voor Kim blijft het lastig om haar ontlasting kwijt te kunnen. Vervelend voor haar en voor jou! Ik hoop dat de kinderarts je meer kan vertellen. Er wordt nu in ieder geval naar gekeken.

@Alicia:
    Leuk dat het winkelen met Nina zo goed is gegaan. En lekker naar de dierentuin, leuk! Naar welk park ga je?

En jullie kleine meid staat weer mooi op de foto. Wat groeit ze hard!

@Banne:
    Ook ik heb er nog nooit van gehoord…..lekker Salami blijven eten zou ik zeggen. Misschien dat je het niet mag als je BV geeft, dat is het enige wat ik zou kunnen bedenken. Dat je dat door elkaar haalt? Maar dat lijkt me sterk!

@Mereli:
    Helemaal super meid!!!!! Probeer er nu maar lekker van te genieten! Heerlijk een weekje weg…waar ga je heen? Veel plezier!

@Chivay:
    Ik kan me voorstellen dat Oona boos werd, haha, dat gehannes aan d’r lijf!!! Ze bijt in ieder geval al goed van zich af!

@ Lovelyme:
    Ik ben benieuwd hoe het met jullie gaat?

@Eveline:
    Zooo……flinke buik hoor!

Vandaag gaan we met z’n 3en naar de verjaardag van opa. We gaan daar gezellig eten. Morgen viert hij het voor familie en kennissen. Roy en ik hebben besloten dat we om en om naar de verjaardag gaan en Roan thuis te laten. Het wordt hartstikke druk en een heleboel mensen hebben onze jongen nog niet gezien. Ik wil niet dat hij van hand tot hand gaat, en er wordt gerookt waar ik ook niet blij mee ben. Mijn moeder vond het niet leuk (Zij wil hem natuurlijk aan zoveel mensen showen) maar we doen het toch op deze manier. Hij is nog maar twee weken oud! Zondag is het ook alweer druk met kraamvisite. Straks is onze knul helemaal uit zijn ritme..

Zijn wij nou zo overbezorgd of doen we er goed aan?

9. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Eline Fijn dat je doorgestuurd bent naar de kinderarts. Ik ben benieuwd wat eruit komt.

@Sammie Jullie moeten doen waar jullie je goed bij voelen en eerlijk gezegd kan ik me wel vinden in hoe jullie het doen.

@Alicia Wat een mooie foto's van Nina.

@Eveline Wow mooie buik!

10. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Sammie groot gelijk heb je, toen Kim 4 weken oud was werd mijn oma 90, groot feet, zijn we ook niet heengegaan.
    Ik vond dat maar niks, al die mensen die boven Kim hangen

11. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Eline... wat goed dat er verder gekeken gaat worden.. dat is ook geen doen zeg steeds die lactulose en dan nog geen reslutaat! Hopelijk niets ernstigs maar wel een reden & oplossing voor Kim!
    In welke maat kleding zit Kim nu ??

@Wen... Ben heel benieuwd naar de foto :)

@ Eveline.. Wauw! Mooi zeg!

@ Alicia.. Wat een gaaf jurkje zeg! Welk maatje draagt ze nu?

@ Sammie.. Oona slaapt ook in de kinderwagenbak snachts.. ons voordeel is wel dat ons huis andersom is ;) Huiskamer boven, slaapkamers, badkamer, keuken beneden.. dus de kinderwagen hoeft niet naar boven toe daarvoor...
    Ze ligt er de nachten dus nog steeds in :) erg fijn haar zo dichtbij nog... Zeker nu ze een zijslaper heeft..

Enne groot gelijk! Zou ik ook niet gedaan hebben met Oona!

12. Jelle hadden wij toen 1 nacht in de wandelwagenbak naast ons bed. Toen vond Sander het wel genoeg, die kon niet slapen van al die kreun- en smakgeluidjes :p
    Het was ook niet heel praktisch, want de wandelwagen past ook maar precies aan mijn kant naast het bed; zoveel ruimte hebben we niet over. Dus na die 1e nacht is Jelle gewoon naar zijn eigen kamertje verhuisd. En zo zal het nu ook wel gaan denk ik :)

Hier hadden we ook opa-verjaardag toen Jelle 2 weken oud was. Wij hebben hem toen wel gewoon meegenomen, maar gewoon boven neergezet in de reiswieg. Hij is tussendoor een half uurtje beneden geweest ofzo, toen heeft mijn oma hem even vastgehad (foto-moment natuurlijk ook), en misschien nog 1 persoon meer... maar verder niks hoor. En ik heb hem gewoon rustig boven gevoed. Dat was qua drukte dus ook goed te doen.

13. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    chivay, rompertjes maat 56 soms nog, rest 62, soms nog wat te groot. Denk dat ze al 62 of 63 cm is. Ze is vrij lang
    Woensdag weer naar cb, ben benieuwd.
    En Oona?

14. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    #234 Alicia78, 15 okt 2010
    Laatst bewerkt: 15 okt 2010
    Bedankt voor jullie leuke reacties op de foto's.

@Eline. Het is inderdaad super dat ze het zo goed doet als ik met haar weg ga. Ook fijn om te weten voor een volgende keer.
    Dat jurkje komt van de Hema,heeft ze van opa en oma. Ik vind jurkjes zo leuk bij een meisje.
    Fijn dat ze nu goed gaan kijken hoe het met de ontlasting van Kim zit,want dit is toch wel erg vervelend voor haar.

@Eveline. Mooie buik hoor. jij schiet ook al weer lekker op. Alles klaar in huis?

@Sammie. We gaan naar Burgers Zoo in Arnhem. Wij wonen vlakbij,dus al het met Nina niet zou gaan,zijn we met 20 minuten thuis.
    Ze groeit inderdaad hard. Dat hele kleine is er al weer af. Mensen zeggen vaak;geniet van elk moment,want voor je het weet zijn ze groot,maar dat is echt zo.
    Jullie doen er goed aan om Roan niet mee te nemen. Snap dat je moeder het jammer vind,maar jullie zitten 's avonds met hem als het teveel was. En hij is ook nog zo klein. Ik vind het al netjes dat jij gaat na een bevalling zo kort geleden. Ik noem het niet overbezorgd,maar juist zorgzaam.

@Chivay. Nina heeft maat 50/56 van romper en de kleren draagt ze in maat 50 en 56 afhankelijk hoe groot het uitvalt.
    En oona dan.

Vanochtend heeft mijn vader Nina in badje gedaan. Hij vond het helemaal geweldig. Hij is echt een trotse opa. Hij neemt zelfs foto's van haar mee als hij op visite gaat. Nina reageert ook zo leuk op hem,begint meteen te lachen. Ik vind echt super om te zien. Net waren we bij de bakker en die vrouw was aan het praten tegen haar,maar denk maar niet dat ze lacht tegen haar. Ze weet nu al wie wie is. Ik ben trots op mijn kleine meisje.

15. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Hier druk druk druk maar nog geen namennieuws van Lovely me

Eline hier poepen ze elke dag.... Dat is sinds we over zijn gegaan op de nutrilon forte. Vervelend dat je meisje niet goed kan poepen.

Hoop snel weer meer tijd te hebben om bij te lezen

16. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    *******Buddynieuws Lovely Me*******

Onze dochter heet Zulay Aaliyah weegt 2963 gram en is 49 cm. Bevallingsverhaal probeer ik binnenkort te plaatsen. X

17. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @lovelyme. Wat 'n bijzondere naam. Hoe komen jullie daaraan? Ik heb er nog nooit van gehoord. Ben benieuwd hoe je het uitspreekt,maar dat kun je via hier natuurlijk ook niet uitleggen;):D

18. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    loveleyme wat een apparte naam ook nog nooit gehoord verder alles goed bij jullie

19. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    @ lovely wat een leuke naam ben ook benieuwd hoe jullie er aan komen.

@ alicia wat fijn dat je met nina kon winkelen, en de dierentuin zou toch geen probleem worden. en leuke foto,s.

@ mereli gefeliciteerd met je goeie echo en veel plezier.

@ eline hoop dat kim snel normaal kan poepen zo zielig voor zo'n kleintje.

@ eveline mooie buik hoor, gaat op schieten voor je.

@ wen ben benieuwd naar je buikfoto.

@ all bedankt voor jullie reactie's we zijn dan ook erg blij met het resultaat:D

20. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Lovely me... Wat een schitterende naam! Ben heel benieuwd hoe je daaraan gekomen bent :D

@ Alicia en Eline..
    Oona draagt nu meestal 56... Soms een tshirtje 62 als het klein valt.. maar eergister bv nog een tshirtje 50...
    Broekjes wel echt max 56, want ze heeft korte beentjes ;)
    Rompertjes 50/56 van de hema zitten nog goed, maar beginnen iets kort te worden..

@ Alicia.. Heeel herkenbaar die trots opa's en oma's... mijn vader heeft een complete fotosite gemaakt voor Oona... en ze lopen alle 4 met fotos in hun tas rond.. en oona heeft ook nog 4 overgrootouders... waar van zeker 1 setje heeeel erg loopt te stuiteren (eerste achterkleinkind)
    Oona heeft dat ook wel een beetje, die herkenning :) mooi om te zien.. Onze stemmen herkent ze ook via de telefoon.. als Marcel belt gaat ze helemaal stralen als ik hem op speaker zet...

Deel Deze Pagina