Wat lekker dat sommige kindjes door het vuurwerk heen hebben geslapen. Jelmer niet, die is gisteren bijna de hele dag wakker geweest, ze zijn de hele dag aan het knallen geweest hier. Hij was dus helemaal uitgeput gisteravond. Begin van de avond even naar mijn ouders geweest. Om middernacht zat hij lekker bij ons, nadat we elkaar geknuffeld hadden heb ik hem in de draagdoek genomen en zijn we naar vrienden gelopen die schuin tegenover ons wonen. Buiten knalde het erg hard en dat vond hij maar niks, dus ben lekker bij die vrienden binnen gaan zitten, er waren nog meer bekenden. Toen ik eenmaal daar binnen was, sliep hij binnen een paar minuten. Om 3 uur gingen we naar huis, heb ik Jelmer nog even gevoed, al dronk hij niet veel want na een paar slokken sliep hij al, dus hem lekker in zijn bedje gelegd en heeft hij geslapen tot 10 uur. Toen weer maar een paar slokken gedronken en is hij weer verder gaan slapen. Over mijzelf: Ik ben 28 jaar en nu 2,5 jaar samen met mijn man. We wonen nu anderhalf jaar samen en zijn in juni dit jaar getrouwd. Ik werk in de kinderopvang, vind dit werk erg leuk, maar zou wel graag wat verder de pedagogiek-kant op willen. Heb geprobeerd of ik via mijn werk de opleiding kon doen, maar ze staan niet heel erg te springen helaas. Verder ben ik erg crea, maak graag kaarten en sieraden. Net als meerdere van jullie zijn ook legpuzzels een hobby Ook houden we allebei erg van wandelen, lekker de natuur in.
Iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar!! Ik hoop dat we allemaal in goede gezondheid van onze kindjes kunnen genieten en dat we er hier 'n paar mooie kindjes bij gaan krijgen. Hier hebben we een geode jaarwisseling gehad. Alleen mijn schoonouders kwamen niet,doorfdat ze mist voorspelde. 3 Jaar geleden zaten ze in de vieze mist en ze hebben toen doodsangsten uitgestaan,dus nu durven ze niet meer. Daardoor waren we alleen met mijn ouders. Nina heb ik om 22 uur haar laatste veoding gegeven en mevrouw heeft heerlijk doorgeslapen tot 7:45 uur vanochtend. Daar waren we erg blij mee. Vanochtend bij de oma van mijn vriend geweest. Daar was Nina minder gezellig. DAt kennen we eiglijk niet van haar,maar het was echt slaapgebrek. We waren gaan rijden toenj het haar slaaptijd was en normaal slaapt ze dan de hele weg,maar nu maar 'n half uur en dan is ons dametje iets uit haar hum. Dus we zijn op tijd weer terug gegaan en de terugweg heeft ze wel heelijk geslapen en thusi had ze het hoogste woord weer. @Kwebbel. Ah,wat sneu dat Jelmer zo'n last van het vuurwerk had. Ik moet zeggen dat het dit jaar ook best weer hard ging. Hopelijk kan hij zijn slaap een beetje inhalen. @babykwes. Waar kom jij eigelijk vandaan? @Ingie en Missy. Hoe is het bij jullie? Zie dat jullie vandaag nogt niet heir zijn geweest. Hoop dat dat betekent dat er babys op komst zijn
allereerst een heel gelukkig nieuwjaar en goed en gezond 2011 voor jullie allemaal!! hier nog geen babynieuws hoop dat hij snel wilt komen. @ hier een rustig oudjaar gehad lag om 2 uur op bed. @ wen wat fijn morge je mannetje naar huis. en het geeft denk ook wel een veilig gevoel als je thuishulp krijgt. @ kindjes aaah wat fijn dat ze er door heen sliepen. @ kwebbel jamer dat jelmer er wel last van heeft gehad. @ foto's heb weer veel leuke voorbij zien komen @ over mij; ik ben bijna twee jaar gelukkig met vriendlief. ik hou van shoppen, wandelen, kletsen, bios, uit eten gaan of lekker knus op de bank met een filmpje en ik hou ook van zoek en vind spellen op de pc ( verslavend) uhh ik ben 12 jaar werkzaam in een bloemenwinkel. ja leuk om zo over iedereen wat te weten te komen. veel liefs
Het is wel weer even spannend..ik ben benieuwd hoe alle kinderen weer op me gaan reageren. Toch heb ik er best veel zin in...Ik denk dat het binnen eeen kwartier net lijkt of ik niet ben weggeweest!!! Wel jammer dat Roan niet mee kan hihi!
Happy New Year iedereen!! Hier een rustige oud en nieuw gehad. Lekker bij vrienden (Tevens ook buren, 2 deuren verder!) geweest. Het vuurwerk is hier altijd erg veel en mooi!! Dus eventjes buiten gestaan en toen weer naar binnen. We lagen rond kwart voor 2 op bed denk ik... Vandaag geprobeerd een kast van Ikea in elkaar te zetten! Was wel een lekker klusje voor vandaag. Morgen weer verder met de rest van de kast.. @Eveline, ik ga waarschijnlijk 32 uur werken. Hoewel ik liever 24 uur zou werken, zit dat er financieel (nog) niet in helaas.. Wat leuk om van iedereen wat te lezen! Vroeger deed ik ook veel puzzels.. Misschien toch weer eens aan beginnen! haha Veel creatievelingen en meiden die in de zorg/kinderopvang werken! @Missyf, ik ben erg benieuwd wanneer jullie kleine zich meld! Spannend hoor! Maar op zich wel lekker dat het niet met oud en nieuw is gekomen lijkt me?!
Hallo meiden, @Kwebbel Balen dat jelmer zo weinig geslapen heeft en er zoveel last van had. Hoop voor je dat ie vanavond rustig bij kan slapen. @alicia jammer dat je schoonouders niet kwamen en fijn dat nina overal door heen geslapen heeft,wel sneu dat ze toch een beetje uit dr hum was bij de oma van je van je vriend,had hier hetzelfde probleem met julian door al die drukke dagen.ben blij dat het erop zit. En ik kom trowens uit rijnsburg en jij? @missyf Jammer,nog steeds geen baby maar toch ook weer fijn want oudjaarsnacht lijkt me ook niks denk. hopelijk komt jullie beebje snel.sterkte nog ff met de laatste loodjes. Zo de dag zit er weer op gelukkig,al die familiebezoekjes.Julian is niet echt in zijn hum hoop kleine huilbuitjes maar het zal wel slaapgebrek zijn en het heen en weer gesleep. Hij heeft net zijn papje+fles gehad dus hoop dat hij zo even lkkr paar uutjes gaat slapen. fijne avond meiden liefs
Alle beste wensen voor 2011!!!! Roan heeft gisteren heerlijk door al het geknal heen geslapen. Ik heb hem om 23.50u wakker gemaakt voor de fles. Ik vond het wel leuk als hij er ook bij was! Het siervuurwerk vond hij prachtig, we hebben gekeken vanachter het raam! Daarna heb ik hem het flesje gegeven en weer in de bak van de wagen gelegd (We waren bij vrienden en hij heeft in de bak van de wagen op slaapkamer geslapen) Meneer viel meteen weer in slaap! Vandaag alle verplichte adresjes af .nu lekker rust! Ook ik ben vandaag weer ongesteld geworden .precies 3 maanden naar de geboorte van Roan en waarschijnlijk precies een jaar nadat we hem gemaakt hebben grappig he? Toch weer fijn om te weten dat alles weer werkt! Wendy: Het is een heen en weer gereis hoor, maar dat doe je uit liefde voor Jenz! En volgend jaar nog eens extra genieten van de feestdagen! En, mag Jenz morgen mee naar huis? Fotos: Ik zag weer hele mooie kinderen voorbij komen!!!! Babykwes: Wat grappig ik heb vroeger (ahum het lijkt alweer in een vorig leven !) ook bij de majorettes gezeten! Eline: Hier gebruiken we ook luuf, en het werkt prima! We hebben één keer een ui bij het bed geprobeerd, maar dat stinkt me te hard! Toch werkt het wel Chivay: Wij zijn in 2009 naar Bali geweest, erg mooi! Maar op sommige plekken ook erg toeristisch. Het land zelf is goed te doen met kinderen, al zou ik niet zo ver gaan vliegen met een kleintje, maar dat moet iedereen voor zich weten mij viel de vliegreis namelijk heel erg tegen .na een paar filmpjes en een flinke dut waren we nog niet eens op de helft! Wij vlogen met Cathay Pacific via HongKong. Een aanrader is om met een Aziatisch airline te gaan, je hebt dan meer ruimte en luxe voor hetzelfde geld! Over mijzelf: Ik ben 29 jaar en inmiddels al weer bijna 13 jaar samen, waarvan 2,5 jaar getrouwd, met mijn man Roy. We hebben samen ook wat gereisd (Brazilië, Gambia, Bali) maar vorig jaar besloten om voor een kleine te gaan. Nu Roan er is zullen onze vakanties er ook wel anders uit gaan zien op de camping in Frankrijk bijvoorbeeld, dat lijkt me ook ontzettend leuk! Lekker geniet van een spelend kind! Ik werk als leerkracht in het basisonderwijs. In heb een gecombineerde groep 1-2 (4 tot 6 jr) Dit doe ik al een jaar of 6 met veel plezier. Nu ga ik part-time werken met een duo partner ben benieuwd hoe dat gaat bevallen! Mijn hobbys zijn volleyballen, lekker voor de buis een filmpje of serie kijken, gezellige dingen met vrienden ondernemen (dagje weg, eten, bbq in de zomer, etc), lekker lang in een warm bad met een boek of tijdschrift .maar mijn favoriete bezigheid op dit moment is toch wel het spelen met Roan!!! en laten we het geklets hier op het forum niet vergeten!!!
Allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar!!! Hier alles nog rustig. Nou wat je noemt rustig. Het rommellt al een paar weken. Van mij mag het nu wel komen hoor. Alle feestdagen achter de rug. Gelukkig. Verder een goede jaarwisseling gehad. Lag lekker om 00:30 in bed. Heerlijk. Was helemaal kapot. En nu maar wachten wanneer de kleine zich gaat melden.
Hoi! grappig om ineens mijn naam te zien staan! Ik kijk al heel lang mee met jullie omdat ik ook okt 2009 gestopt ben met de pil. En na zoveel lezen, blijf ik het leuk vinden om te kijken hoe het met jullie gaat!
@Julia82, Welkom meid! Gezellig dat je ook mee komt kletsen! Beter laat dan nooit! En net zwanger zie ik.. Hoe voel je je?
@Sammie, wat leuk dat Roan het gezien heeft het vuurwerk! En lekker weer meteen gaan slapen, voorbeeldig hoor! Wij zijn vorig jaar naar Italie geweest, dat zou ik met een kindje zo weer doen. Heel erg leuk! Frankrijk lijkt me ook erg leuk om naartoe te gaan. @Alicia, Wat jammer dat Nina uit haar hummetje was.. Maar ach dat hebben we allemaal wel eens. Ik met zeggen na al die feestdagen moet ik ook altijd wel even weer bijkomen. Gelukkig voelde ze zich thuis weer beter! @Wen75, hoe is het nu met Jenz? En met jullie, houden jullie het ook een beetje vol?
Hoi Meiden, voor iedereen het allerbeste voor 2011 gewenst! Genieten van onze wonders en zwangerschappen die nu nog zijn en nog komen gaan. Wat is er toch weer veel gekletst, heb wel gelezen maar gewoon teveel om te reageren...... Hier hebben we gister om 20.00 uur thuis de laatste fles gegeven en daarna zijn we naar familie in beuningen gld gegaan. Elize en Naomi hebben we bij aankomst gelijk boven op de slaapkamer in de kinderwagenbakken gelegd en die hebben we de hele avond niet meer gehoord. Ben regelmatig even gaan checken maar ze lagen heerlijk te dromen. Om 01.30 uur zijn we weer richting huis gereden en hebben we ze overgeheveld naar eigen bed en ze werden om 07.15 uur wakker voor de eerste fles. Ben super trots op onze meiden. Nog even wat over mezelf: Wij zijn nu ruim 9 jaar een stel en wonen vanaf 2007 samen, we hebben vanaf 2008 een hele lieve hond waar ik veel trainingen mee heb gedaan. Verder heb ik de opleiding toerisme & recreatie gedaan en daar ben ik in 2005 in drie richtingen voor afgestudeerd (recreatie, toeristische informatie & reizen) Heb in 2003 en 2004 stage gelopen bij een rederij in Nijmegen en ben daar in 2005 officieel in dienst gegaan. Hier doe ik o.a. verkoop & reserveringen van onze schepen in Nijmegen, Rotterdam en Amsterdam. Dit zijn o.a. de Pannenkoekenboten in drie steden en sinds kort is onze China Boat omgetoverd in een Beren Boot. Verder maak ik bevestigingen, facturen, offertes heb ik afspraken met gasten die hun feest/jubileum/bruiloft bij ons willen vieren. Kortom gezegd heb het dus erg naar mijn zin. Daarvoor heb ik 5 jaar als caissiere bij super de boer gewerkt. Vroeger....heb ik majorette/twirling gedaan, helaas mee moeten stoppen omdat onze groep te klein werd en we alleen nog maar mee konden doen in small teams ook werd het met school samen best veel allemaal. Verder ben ik veel bezig met onze hond en uiteraard zijn mijn bezigheden Elize & Naomi op het moment maar toen we nog saampjes waren zijn we lekker veel op vakantie geweest, wezen stappen en lekker uit eten of biosje pakken. Wil ff zeggen dat ik vind dat we een erg leuk cluppie hebben, wel jammer dat ik het allemaal niet meer kan bijbenen maar probeer in ieder geval wel vaak ff bij te lezen en soms ook reageren
@sammie zeker grappig welke vereniging was dat in je vorige leven hahaha @jane ook majorette/twirl toevallig voor jou dezelfde vraag welke vereniging?? goed van je meiden heerlijk overal doorheen geslapen! @julia welkom gezellig dat je ook komt kletsen ook net zwanger gaat alles goed??
@ Sammie... Ohh leuk dat je naar bali geweest bent! Nog leuke tips qua sites, boeken oid? Hoe zijn jullie geweest? Georganiseerd? @ Julia... Welkom! Leuk als je mee komt kletsen! @ Majorette... Als kind ooit een blauwe maandag gedaan.. ik heb 2 linker handen en was 1 van de beteren van de groep Dat zegt dus veel over onze kwaliteit hahaha.. Was een jaar of 7/8 @ all.. Wat leuk om zo wat meer over jullie te lezen! Hier een enorm relaxed dagje.. Om 10.30 schrok ik wakker... WHAAT?! 10.30?! Oona zich nog niet gemeld?! Is alles wel goed?!... Bleek dat Marcel haar om 8 uur al een flesje had gegeven en ze om 08.40 weer lekker in haar bedje lag en marcel ook weer erin gekorpen was.. Pfff.. kreeg een halve hartverzakking, maar dat uitslapen was wel lekker Vandaag lekker rustig gebrunched, wasje gedraait, me in wat boeken zitten verdiepen over fruithapjes en groentehapjes, net lekker een film zitten kijken samen... en nu lekker weer slapen Erg leuk hier; Oona is sinds woensdagavond eens begonnen met brabbelen... niet meer zomaar geluidjes maken maar het echte babytalkwerk Zo leuk.. Ze vind het zelf ook prachtig want wordt nu elke keer kletsend wakker... Vanmorgen om 10.30 lag ze dus ook te babbelen tegen haar pop... Eens met haar mee zitten schrijven wat ze allemaal zegt: Ebù, bububu, wu, ah, ewù, whehu, eeeeuw, ghèh, ohohoh, ohé YouTube - Oona @ Babytalk op dit filmpje hoor je het een beetje, maar heb het nog niet op film te pakken dat ze echt voluit kletst..
GELUKKIG NIEUWJAAR ALLEMAAL! ik schoot om 12 uur ff vol omdat ries zei: nog een maandje dan gaan we er weer voor! Ook mijn ma zei tegen me, het komt dit jaar ook voor jullie...tranen met tuiten... had de hele avond al met mijn neefje op schoot gezeten en fles gegeven enz. Die begint ondertussen al te lachen.. zoo schattig! @julia, welkom hier meid en gefeliciteerd met je zwangerschap!! @wen, hoest nu met jenz? meiden, het is officieel nog maar 10 dagen tot de prikinstructie, dan ga ik weer beginnen met de hormonen zo spannend en vooral ook eng. Ik weet wat de clomid met mij deed, dus ben erg benieuwt hoeveel last ik van puregon krijg... Ga over paar dagen beginnen met provera om mijn ongi op te wekken (jeej :S) en dan een paar dagen na de prikinstructie ga ik beginnen... Dan kunnen we de week na de donorselectie waarschijnlijk beginnen met insemineren! Heb er echt zo een zin in! Officieel beginnen we dus vanaf zaterdag....
Wenr dit wordt jullie jaar! Nou meiden in het tweelingtopic waar ik kletste was een tweelingmama zwanger van haar tweede 1 eiige tweeling en nu is ze vannacht bevallen van een drieling met 37,5 weken! Twee jongens en een meisje! 3100 gram, 2900 gram en meisje 2200 gram!!! Dat meisje hebben ze tijdens echo's niet gezien......een Belgische mama is ze nu van 4 zoons en 1 dochter.
Wendy het word een spannend jaar voor jullie Jane jeetje wat een nieuws van die tweelingmama. Wel grappig hoor en bijzonder En wat hebben je meiden het goed gedaan met oud en nieuw! Ben blij dat we weer een gewoon ritme hebben na al die feestdagen. Word er op een gegeven moment een beetje gaar van. Dat gesleep van hot naar her Zometeen even lekker met de hond het bos in. Het is hier super weer!