Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Julia82

Julia82 Bekend lid

17 nov 2009
    552
    0
    0

2. mereli

mereli Actief lid

17 dec 2009
    223
    0
    0
    Pijnacker
    @Eline, ik ben ook alleen maar verkouden. Als ik denk dat het beter gaat wordt ik de volgende dag weer wakker met een verstopte neus.

@julia, de uitzendingen van babyboom beginnen in april 2011.

3. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Hallo meiden!

Ik heb even bijgelezen maar ik heb niet zo heel veel tijd om te reageren.

@Wen75, wat een tegenslag weer! Wel fijn dat hij dat in het ziekenhuis had en niet weer bij jullie thuis!
    Hopelijk gaat het snel beter met Jenz en mag hij lekker mee naar huis met jullie.

@Pluisje, heb je al bloed geprikt voor de combinatietest? De rest is gewoon een echo waarop ze de nekplooi meten. Aan de hand van die combinatie krijg je een uitslag hoeveel risico je loopt om zwanger te zijn van een kindje met down syndroom.
    Wat leuk dat je het hartje gezien hebt! Is wel speciaal om te zien hè?!
    Bij ons was trouwens de echo van de combinatietest de meest duidelijke, mooie echo tot nu toe! Dus veel plezier alvast!;)

@Girlie, wat een mooi kereltje hebben jullie! Hj ziet er ook elke keer zo stoer uit! haha

Hier vandaag echt een druktemakertje in mijn buik! Zo leuk, ze begon eind van de ochtend en dat heeft zeker tot eind van de middag geduurd dat ik af en toe een schopje (plopje) voelde! Zo fijn is dat om te voelen!

Wij hebben gisteren onze nieuwe kledingkast van Ikea in elkaar gezet! Wat een klus zeg, het is zo'n pax hoekkast! Lekker groot! Vanavond nog de laatste lades en schappen erin, even schoonmaken en de kleding erin. Was gisteravond echt helemaal op!

4. missyf

missyf Bekend lid

14 nov 2009
    646
    0
    16
    @ girlie mooie foto's van jullie mannetje.

@ pluisje leuk dat jullie het hartje hebben gezien, altijd speciaal om te zien.

@ mereli lekker hoor morgen een dagje vrij.

@ eline hoop dat je snel van je verkoudheid af bent.

@ ingie ik duim ook voor jou!! en mooie buik.

@ ego ik verloor toen net bloed hoop dat de bevalling niet lang meer op zich laat wachten:D

5. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    @missy
    ooowww spannend hoop t zo voor je!
    succes alvast

@alicia
    vervelend dat nina niet wil slapen en zo gaat schreeuwen terwijl ze dat nooit doet toch? sprongetje misschien?
    hoe ging het met de prikjes?

@banne
    fijn dat je de kleine zo goed voelt heerlijk he ik kon er ook zo van genieten (mis het nog steeds:()

@eline
    vervelend he die verkoudheid ik loop ook al weken te kwakkelen
    julian is nu de verkoudheid kwijt maar wij blijven lekker luuf smeren heerlijk spul!
    heeft kim het benauwd denk je?

@mereli
    fijne dag morgen samen!

@pluisje
    fijn dat je het hartje gehoord heb maakt je toch weer wat rustiger
    en luisteren naar de vk rustig aan;)

@ingie
    mooi buikje
    zit al goed laag volgens mij of niet?
    hopelijk voor jou ook binnen 48u bevallen!

vanmorgen mn nichtje hier geweest was gezellig ze lagen met zn 2en op een kleed julian op zn rug nichtje op dr buik aan het tijgeren door de kamer
    ze waren flink met elkaar aan t kletsen echt lache hoor tot ze julian zn ogen uit stak haha allebei huilen julian pijn nichtje geschrokken aahh
    k zal ffies foto spammen:D

6. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    ze vinden elkaar toch leuk:D

7. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Missyf spannend hoor. Hopelijk meld hij of zij zich snel:D

Girlie wat een super schattig jongetje. Ook zulke leuke stoere kleertjes heeft hij aan:D

Eline alweer verkouden:( Mijn schoonzus vertelde mij eens dat de dingen die je in je zwangerschap krijgt dat je daar last van blijft houden. Ik had bijvoorbeeld heel vaak oorontsteking in de zwangerschap, terwijl ik dat nooit had gehad en nu heb ik zo nu en dan nog steeds geirriteerde oren.

Pluisje wat fijn dat jullie een goede echo hadden. Ik ben niet bekend met een combinatietest.

Banne heerlijk een nieuwe kast. Ook weer een reden om weer wat extra te shoppen;) Fijn dat ze zo actief bezig is in je buik:)

8. pluisje1985

pluisje1985 Bekend lid

26 sep 2009
    610
    0
    0
    hey meiden,

bedankt voor alle lieve reactie´s.

eline@ alweer verkouden, meid het zit jullie niet mee met de griep!! beterschap.

missf@ wanneer begint eigenlijk de babyboom op tv?

wendyric@ wat maken jullie samen toch een moeilijke tijd mee, hoop wel dat 2011 een heel speciaal jaar wordt voor jullie!! ik duim.

banne@ een kloppend hartje is en blijft bijzonder, natuurlijk is en blijft alles een wonder vind ik.

julia82@ welkom meid!! Ook net zwanger samen met mij en kirin. Meid voor je het weet zijn de 12 weken voorbij, toch positief blijven hoor!!

babykwes@ gezell baby visite!! altijd leuk om ze daarna weer uit te zwaaien haha!!

ingie@ een mooie buikfoto, geniet er maar van!!

merelli@ lekker een dagje samen morgen geniet er maar van!!

liefs van pluisje

9. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    #2469 Alicia78, 3 jan 2011
    Laatst bewerkt: 3 jan 2011
    @Mereli. Leuk weer een babyboom. Ik vond dat de vorige keer erg leuk om te zien. Jullei worden dus niet uitgebreid gevolgd?

@Missy. Spannend,word nu echt aftellen.

@Babykwes. Wat een leuek foto. Wat is Julian haar lief aan het bekijken. Je kunt zien dat zij ouder is,wat 'n paar maanden dan toch uitmaakt he qua ontwikkeling.
    Ja,dat huilen is vooral voor haar vervelend,ze huilt normaal nooit. We zijn wat dingen aan het uitproberen. heb haar net met de slaapzak aan in bed gelegen,om haar wat duidleijker aan te geven dat het bedtijd is en ook haar lievelingsdoekje mee. Ze huilde minder hard,nog wel lang. Hopelijk word dat morgen minder. We gaan het even uitproberen en anders wat andere ideeen.
    De prikjes gingen goed. Ze moest bij de eerste maar kort huilen. De vpk masseerde heel leif haar beentje en Nina reageerde daar goed op. De tweede huilde ze wat langer,maar na het gemasseer,werd ze wel aardig rustig. Ze begon zelfs te lachenm naar de vpk,terwijl ik echt zoeits had van:dat hoef je echt niet te doen als ze je pijn doet ;) Maar geod,voorlopig is Nina er weer vanaf. Ook pas over 2 maanden weer naar het bureau dus dat is ookw el lekker. Heeft Julian de prikken al gehad voor 4 maanden?

@Banne. leuk he om je lindje te voelen. Ik kon daar altijd zo van genieten en het geeft je ook vertrouwen in je zwangerschap,althans dat had ik in het begin.

@Girllie. Wat een leuke foto's van je zoontje. Wat ene knap mannetje ne inderdaad leuk gekleed.

@Eline. Vervelend dat ej je weer niet lekker voelt. Hopleijk kanp je snel weer op. Misschien iets minder weerstand na de zwangerschap en de bevalling. En ook sneu voor Kim. Ik hereklen het niet bij Nina. Ik zou het met Kim wel even in de gaten laten houden en anders het bureau/huisarts even laten luisteren naar de longen als je het niuet vertrouwd.

@WEndyenr. Ik begrijp na het verhaal van Eveline wel dat het duur is. Ik dacht dat het zo de vriezer in ging en dat dat het is. Beetje makkelijk dus van mij gedacht.
    Wel moeilijk wat je wilt:wel of niet bewaren. Ik kan me voorstellen dat je ook wel graag wil dat ze biologisch gezien volledige broeren/of zus zouden zijn. heb je enig idee of jullie donor al veel stellen heeft gehlopen en of hij dat al lang doet?

Nina was weer goed gegroeid. Qua lengte blijft ze wat boven de lijn zitten,maar dat heeft ze van ons beide meegekregen. Qua gewicht blijft ze iets onder de lijn zitten,maar ook dat heeft ze niet van vreemde:D Zolnag ze het geod doet en blij en gelukkig is,vidnen wij het prima.
    Ook weer een nieuwe fles gekocht. Vriendlief had 'm mooi schoongemaakt;) Ietsjes te lang uitgekookt met als gevolg twee flinke bellen aan de fles:D Tja,de bedoeling was goed.

10. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    Missy heel veel succes!!!

Liefs

11. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @alicia, ik heb een idee, ik weet wel dat hij veel aanvragen heeft, hoorde ik van het ziekenhuis. Dat is de reden dat we alsnog gaan kijken naar een andere donor :)

12. ingie

ingie Bekend lid

8 dec 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente
    Vanmiddag bij de vk geweest. Alles was goed. Ze gaan nog niks doen. Als er volgende week maandag nog niks is gaan ze inwendig onderzoek doen. Dus maar afwachten.

13. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Hey Meiden..
    Even kort ego... ben op :)
    Vandaag mijn eerste dag op mijn nieuwe werk gehad...
    Op ma & di heb ik een klas met 5 leerlingen en daar heb je je handen vol aan met z'n 2en!... (Zeer laag functionerend, 1 leerling rolstoelgebonden, 4 leerlingen flinke gedragsproblemen)

Ben blij dat ik nu maar 2 dagen achter elkaar werk (en dan vrijdag weer)... want dit is wel erg zwaar werk... nu kan ik op wo & do lekker bijkomen met mijn meissie!

Trouwens nog niet laten weten...
    Ivm het heftige haarverlies heb ik nu een doorverwijzing naar een dermatoloog... 20 januari...
    Gelukkig kan ik mijn haar nog steeds zo fatsoeneren dat het niet opvalt dat ik heel dunne plekken heb nu, maar ik wordt er wel flink moedeloos van nu... Durf niets meer met mijn haar..
    Zit altijd in dezelfde klem, zo min mogelijk kammen en borstelen.. Thuis ziet het er dus ook niet uit...

Maar 1 lichtpuntje... heb wel sinds 2 dagen het idee dat het verlies iets minder is... *duim duim* zou t dan toch...................

Zag trouwens een hoop mooie foto's!
    Mooie buiken, erg mooie mannetjes...
    Keep them coming!!

@ Eline..
    Oona heeft heel erg veel gegilt... ;) Enorm hard..
    maar sinds ze het brabbelen ontdekt heeft doet ze dat niet meer.. ze is echt nu aan het spelen met haar stem..

14. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Julia grappig dat jij ze zo vaak ziet varen, veel mensen vinden het raar dat ze worden doorverbonden naar nijmegen als ze een 010 nummer bellen maar ja het hoofdkantoor zit nu eenmaal in nijmegen ;)

Wen75 ik las ook ergens dat het verhaal van de drieling verzonnen is.....ik weet niet wat ik moet geloven

Alicia fijn dat jullie meisje weer gegroeid is! qua gewicht zit ze nu niet veel af van onze meiden, Elize woog eergister 5970 gram maar die twee van mij zijn een beetje aan het inhalen. Hoe gaat het nu? Heeft ze nog last van de prikjes?

Missyf succes, je bevalling zal niet lang meer op zich laten wachten

Hier waren de meiden vandaag voor het echie naar het kdv geweest en dat is super goed gegaan. We konden trots zijn op onze meiden

Verder een ieder die ik ben vergeten.....sorry maar lees wel al jullie verhalen hoor

hier nog ff een spamfoto voor degene die mij niet op hyves hebben

15. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Papa met z'n meiden, zo zie je alweer hoe groot ze zijn

16. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    en omdat ik het niet laten kan ;)

17. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Jane, wat een schatjes zijn het toch!:D En wat fijn dat ze het zo goed deden op het kdv!

@Missyf, alvast heel veel succes/sterkte!!! Hopelijk meldt de kleine prins zich snel! Heb je een buddy eigenlijk??

@Chivay, het zou natuurlijk kunnen dat het hormonaal is en dus "vanzelf" weer over gaat...
    Ik had het voor mijn zwangerschap maanden achter elkaar totdat ik zwanger werd! Dus ik hou m'n hart vast voor na de bevalling...
    Hopelijk komen ze er bij jou achter waar het aan ligt en kunnen ze er simpel iets aan doen!

@Babykwes, wat een leuke foto van die 2!

@Chantal, deze kast is ook een stuk groter als wat we hadden en ik kan eigenlijk ook een hoop wegdoen omdat ik het toch niet meer draag dus ik "vrees" dat we inderdaad moeten gaan shoppen! Wat vervelend! hahaha:D

18. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even uit mijn hoofd..
    Ik lig heerlijk in bed... Dus even vanaf mijn telefoon.

Ingie& missy, houd de moed erin....het kan elk moment beginnen!

Chivay, ik heb ergens gelezen dat je tijdens je zwangerschap geen haar veliest en dan tijdelijk een volle bos krijgt. Na de zwangerschap valt dit haar uit....ik heb dat ook maar misschien in een mindere mate. Fijn dat je bent doorverwezen. Ik hoop dat hij wat voor je kan doen!

Eline, roan is ook erg verkouden en rochelt en hoest veel. Roy is er vandaag mee naar de ha geweest. Nu heeft ie een kuurtje gekregen. Ik hoop dat het helpt. Moet wel zeggen dat hij geen koorts heeft en elke dag goed gemutst is!

Wen&r, ik kan me voorstellen dat je een evt tweede kindje van dezelfde donor zou willen. Moeilijke beslissingen!

Wendy, hou je taai... Het is niet niks zon kleintje in het zkh. Dikke knuf!!!

Foto's, ik zag weer mooie baby's en mooie buiken!

Als ik iemand ben vergeten dan spijt me dat! Heb vandaag weer gewerkt en ben nu aardig gesloopt....

Werken was wel weer lekker, was net of ik niet weg ben geweest! Moet zeggen dat ik roan heel erg heb gemist! Nu morgen nog en dan weer een dag met mijn kleine lieverd!

Weltrusten!!!!!!

19. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @jane, ik voel me niet lekker vandaag, flinke buikgriep. Duik zo weer mijn bedje in, en laat het je optijd weten, ik denk dat we het moeten verzetten.. :(

20. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Jane... Wat een mooie foto's!

@ WenR.. Beterschap... Er heerst echt een heel fikse buikgriep idd.. Hopelijk voel je je snel beter!

@ Haarverlies..
    Klopt.. ik heb tijdens mijn zwangerschap amper wat verloren, kreeg een mooie dikke bos... maar ben ondertussen het verliezen van deze 'extra' haren al ruimschoots voorbij.. Heb nu een aantal plekken die erg dun zijn, en als het zo doorgaat kale plekken gaan worden... Had van mezelf al best een flinke bos haar, maar het is nu pluizig en dun...

Zo.. ontbijtje op..
    werkdag 2... ben benieuwd..

Deel Deze Pagina