@ Jane, echt super leuke foto's fijn dat ze het goed doen op het kdv. Hoeveel dagen gaan ze? @ Banne, leuk hoor die eerste schopjes @ Pluisje fijn dat alles weer goed was bij de vk. @ Missy, spannend hopelijk komt jullie prinsje nu snel op deze wereld @ Ingie, mooie buik.
Alleen de maandag, dus 1 dag per week, de woensdag gaan ze naar mijn ouders en de donderdag naar m'n schoonouders. Dinsdag en vrijdag ben ik vrij. Jij gaat ook alweer hard zeg!
@Chivay. Jeetje dat hjet al zo dun is. Lijkt me heel erg als je dunne plekken tegenkomt. Ik hoop dat er een oplossing is. Jeukt het ook of heb je er last van in de zin van gevoelig? @Wendyenr. kan me voorstellen dat je nu ook voor een ander gaat kijken. Een vriendin van mij heeft een kindje van een donor en die vertelde ook dat hij een max aantal kindjes mag verwekken en dat ze 'n bepaald aantal km uit elkaar moeten wonen. Als de donor die jullie willen gewild is,is de kans groot dat wanneer jullie voor een tweede gaan,hij het niet meer doet. Wat en moeilijke beslissingen allemaal zeg. Hoe staat je man er nu in? Lijkt me voor hem wel heel erg moeilijk. @Jane. Wat een leuke foto's van naomi en Elize. Ze zijn ook niet uit elakar te halen. Maar mooie meisjes hoor. Kan me vorostellen dat jullie hartstikke trots zijn op jullie meisjes,vroeg geboren,maar ze doen het zo goed,knap hoor. Vandaag ga ik eens bijhouden wanneer Nina begint te schreeuwen en hoe lang. Naast het feit dat ze vooral niks wil missen,heeft ze toch haar slaap nodig. We willen eens uitzoeken waar het aan ligt,ze sliep altijd heel goed. We hebben wel wat ideeen wat we kunnen proberen. Sinds gister laten we haar slapen met een knuffel,zodat ze niet zo alleen ligt in bed en vandaag ga ik het met een kruik proberen. Eens zien wat ze gaat doen. We moeten zelf wel een beetje lachen om ons kleine eigewijze en nieuwgierige dametje. Zo blijf je wel scherp
@alicia, hij is er verassend rustig onder. Hij kwam er zelf zelfs mee! Het feit ligt er nou eenmaal en we kunnen er niks aan doen. heb sowieso geen moment bedacht om weg te gaan bij hem, wat veel andere vrouwen wel hebben.. @chivay, bedankt meid.. geloof dat half NL het heeft
Had ik een heel bericht getypt, plaats hij hem niet Nou ja even over nieuw beginnen dan. Wendy heb je alweer nieuws over Jenz? Wendy heel veel beterschap. Er heerst heel veel buikgriep Chivay wat balen van je haar. Ik heb juist helemaal geen haaruitval maar wel ontzettend droog haar. Hoop dat het snel bijtrekt. Klinkt leuk je werk. Ik heb de opleiding onderwijsassistent gevolg en een tijdje pabo, maar toch besloten om niet door te gaan. Lijkt me wel pittig en zwaar werk, maar ik denk wel dat je er genoeg uitdaging in vind Ingie hopelijk hoef je niet meer tot volgende week te wachten en meld hij of zij zich vanzelf Alicia wat vreemd dat Nina wat moeilijker slaapt. Kan wel een sprongetje zijn? Hier heb ik gisteravond geen rijstebloem in de fles gedaan. Ik wilde kijken of ze zonder kon, want het is toch weer extra. Nou madam kwam zich om half drie melden. Heb haar de speen gegeven en toen heeft ze het nog volgehouden tot half zes. Vanavond dus gewoon weer rijstebloem
@Missy en Ingie Ik hoop dat jullie kleintjes zich snel gaan melden! S6 met jullie bevalling! @Ego Jenz is zojuist EINDELIJK thuisgekomen, dus ga nu eerst even van hem genieten. Ik probeer vanavond of morgen even verder op iedereen te reageren. Ik hoop dat jullie begrijpen dat ik daar nu even de tijd niet voor neem. Liefs Wendy en Jenz
Ooh wen heerlijk dat Jenz eindelijk weer thuis is .. groot gelijk meid lekker de tijd nemen voor je kleine mannetje jullie hebben al zoveel mee gemaakt laatste weken!! @ Inge/Missyf hoop echt dat het door zet!! duim duim @eline 130 zozo dat krijg ik bij bjurn er nog niet in haha maar hij krijg 115/120 wat hij op krijgt ik heb liever dat hij wat minder krijgt dan dan hij alles uit spuugd! Oow ok.. Ik bloed nu nog heeeel klein beetje van de bevalling nog.. ben benieuwd wanneer mijn ongi komt! Dan ga ik deze week maar eens vragen over de pil ik wil een andere nu.. @ jane leuke foto's van je meiden!! @ pluisje heerlijk he z'n goeie echo 12wk echo genieten meid.. @julia Welkom!! Gefeliciteerd met je zwangerschap!!
Alicia fijn dat alles goed was bij cb, mooie slanke dame. Is nina onrustig met slapen opeens? Ingie spannend meid, hoop dat de kleine snel komt Chivay je 1 e werkdag zit er weer op, lijkt me wel pittig ja. Was het wel leuk? Wat erg van je haar, hoop dat het idd beter gaat nu Jane leuke fotos van je meiden, worden ook alweer groot Sammie ook weer aan het werk, bevalt het? Wenr beterschap, buikgriep heerst idd Wen wat fijn dat Jenz thuis is zeg, tuurlijk neem je alle tijd voor hem Girrlie knap mannetje. Kim was ook een erge hongerlap de 1 e maanden Kim klinkt eigenlijk sinds vandaag wat minder vol, dus toch maar even aankijken nog. Het gaat erg goed op de 5 flessen van 150 +5. Ze heeft geen honger ofzo, gelukkig want ze kan nog steeds niks erbij nemen. Ze slaapt nu al vanaf 12.00, dat gebeurd nooit meer overdag. Wij gaan vanavond uit eten, rob zijn oma is jarig. Morgen nog avonddienst, en dan weer 2 dagen vrij. xxxx
hey ladies, wen wat fijn dat jenz eindelijk thuis is! geniet ervan we zien je vanzelf wel weer verschijnen. chivay hoop dat de dermatoloog je kan helpen. jane wat een leuke foto's zeg! ingie wat spannend succes! wenenrich beterschap! chivay en sammie hoe bevalt het weeer werken? alicia wat fijn dat alles goed is gegaan bij het CB. ik heb ff een vraag zou graag willen weten wat jullie zouden doen. Ik ben van plan om ouderschaps verlof op te nemen heb een contract van 40 uur werk iedere dag van 13 tot 21. Maar zie dit niet meer zo zitten met me kleine meis. Nou wou ik of voltijd ouderschapsverlof op nemen of deeltijd en dan gaan werken van 13 tot 17. ik heb een contract tot eind feb 2011 zouden jullie het nog aan vragen of gewoon nog ff 40 uur per week werken tot eind feb. liefs
@ Alicia, haha wat een eigenwijs meisje hebben jullie ze weet al precies wat ze wil he @ Jane, ja schiet op deze week en volgende week nog werken dan heb ik heerlijk verlof. Zijn er hier geen meiden met flexibele opvang? Vind het zo moeilijk hoe ik dit door moet geven aan de belasting enzo weet niet het precieze aantal uren enzo. Of denk ik te moeilijk meiden
@ Wen, natuurlijk snappen we dat. Gaan jullie maar eens genieten van jullie mannetje dat wordt wel tijd he
Nou volgens mij gaat het hier beginnen. Heb de hele dag al menstruatie krampen en nu net bij het afvegen beetje rood/roze slijm. Dus ben benieuwd. Ga nu snel even verder met koken. Wou het jullie toch even laten weten.
hey meiden kwam even kijken of er al babynieuws was maar helaas vandaag druk dagje gehad en zo trainen dus kom morgen weer reageren alleen wen tuuuuurlijk eerst ff flink genieten van jullie ventje en dat het nu goed blijft gaan! ingie en missy spannenddddd succes meiden! liefs
@ wen wat fijn dat jenz weer thuis is, ga maar lekker genieten van je mannetje. @ girllie hahahh leuke foto hoor. @ chivay ik hoop dat ze er achter komen van je haaruitval. @ jane leuke foto's van de meiden. @ jeanetjuh heerlijk dat je bijna verlof heb. @ ingie spannend hoor! @ alicia fijn dat alles goed was bij de cb. @ san hoe ist met je man?? @ ego gister bloedverlies gehad vanochtend weer met slijmprop ( bah dat is vies) maar voor de rest weer rustig. af en toe wat buikpijn maar dat hoeft niet veel te zeggen
hey meiden, vandaag heerlijk geshopt met me moppie!! We hebben een mooie babykamer besteld, en een mooie kinderwagen die 3 verschillende standen heeft. 1 voor de maxicose, 1 voor de reiswieg en 1 voor als ze ouder zijn, kunnen ze recht op zitten. En een mooie box en dit allemaal op bestelling en wordt geleverd in maart. We hebben gelijk een tummytub en een leuk aankleedkussen gekocht. Het blijft leuk om nu echt te mogen shoppen!! Morgen de combinatietest, spannend we horen wel later de uitslag trouwens. Maar een echo blijft leuk!! Moet wel veel rust nemen aan het eind van de dag, maar voor de rest gaat het allemaal prima hier!! liefs van pluisje
Jeanetjuh ik heb een gastouder met flexibele uren. Ze heeft als ware minimale uren met een uitloop. Ze krijgt minimaal 20 uren en het kan ook meer zijn, maar 20 uur krijgt ze zowiezo per maand uit betaald. Ik werk ook in de zorg, dus de ene maand heb ik meer uren oppas nodig dan de andere maand. Ingie en missyf spannend hoor