Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Wen75, hartstikke begrijpelijk dat je even geen tijd hebt! Lekker eindelijk genieten van je mannetje! We zien je wel weer verschijnen hier. Maak je daar niet druk over. Jenz gaat voor alles nu!

@Missyf & Ingie, heel veel succes/sterkte alvast! Jullie houden het wel spannend hoor!

@All, vandaag voor controle bij de verlos geweest! Alles was goed. De kleine meid groeit goed zei ze en het was weer heerlijk om haar hartje te horen!:D
    Ik voel haar al 2 dagen heel erg goed de hele middag! Wat een genot!
    De verlos zei ook dat het tot de 24e week niet erg is als ik haar een dagje niet voel omdat ze dan net met de beentjes naar mijn rug kan liggen en dan voel ik het niet. Na de 24e week moet ik haar iedere voelen en anders contact opnemen.
    Ik vind het wel fijn om te weten dat het nu nog normaal is als ik haar niet voel!

2. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Alicia ben ook heel trots op ze :D Wat raar trouwens dat Nina nu zo schreeuwt met slapen gaan.....misschien een sprongetje? Hier werden ze een paar weken terug ook een paar keer wakker in de nacht en ik dacht ook aan een sprongetje, nu slapen ze al ruim twee weken weer van 20.30 tot 08.00 uur.....heb er niet eens meer uit gehoeven in de nacht. Maar ja ik roep niet te hard hiihihi

Chantal dus toch weer rijstebloem, hier hebben we dat een week gedaan maar hier werden ze er volgens mij wakker van in de nacht en ben er toen mee gestopt, ze slapen nu ook goed zonder. Misschien dat ik het binnenkort weer eens probeer. Ze krijgen nu ook af en toe fruit en groentehap en dat gaat er nu wel in.

Missyf spannend zeg....succes

Meiden weten jullie nog toen ik zo zat te klagen over m'n voeten.....

Kan er nu wel om lachen maar toen echt niet, zie het verschil

3. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Ingie en Missy wat spannend meiden

Lovelyme ik zou dan wat ouderschapsverlof opnemen, 40 uur is echt veel

Pluisje lekker geshopt, welk merk kinderwagen hebben jullie?

Banne fijn dat alles goed was bij de verlos

jane jeetje wat een voeten had je zeg, pfff

Ben een beetje misselijk, hoop niet dat ik buikgriep krijg, moet werken straks, durf me niet weer ziek te melden.
    Had ook beejte maagkrampen net:x

xxx

4. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Heb net de huisarts gebeld voor kim, ze blijft toch weer mer reutelen met ademen, en piepen. Vind dat toch een beetje eng altijd.
    Ze is verder wel vrolijk enzo, geen koorts.
    Morgenmiddag even langskomen om naar haar longetjes te laten luisteren

5. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Ingie. oh,spannend. Ik hoop dat jij je kleintej nu al vast hebt. Jij herkent natuurlijk hoe het geint,dus ik hoop dat het van gister heeft doorgezet.

@Wen75. Wat fijn dat Jenz thuis is. Ik zou ook lekker gaan genieten van hem en als je tijd en zin hebt,zien we je hier wel weer.

@Eline. Nina is inderdaad lang en slank. Wel leuk om te zien,ze heeft precies mijn figuur. Ze doet ineens raar met slapen ja. gelukkig slaapt ze na de laatste veoding nog wel heel goed. Overdag ben ik aan het uitproberen wat er kan zijn,dus daar komt ookw ek een oplossing voor.

@Banne. Fijn dat alles goed was bij de vk. Altijd een heelijk gevoel om het hartje te horen he. Ff bevestiging dat het goed zit.
    Hoe gaat het met behangen?

@Jane. Zo wat een verschil met je voeten. Gelukkig zijn ze weer slank. Waar je allemaal wel geen last van kan krijgen bij een zwangerschap he.
    Hoe bevalt het werken in combinatie met de meisjes?

Hier een relaxd ochtendje. Nina heerlijk in bad gedaan. Dat vind ze altijd erg fijn,vooral nu in het badstoeltje. Ik leg dan een doek in het stoelte,maar ze wipt net zolang haar billen omhoog tot ze de doek te pakken heeft??? Ook vind ze het volgens mij geweldig om op haar zij te gaan liggen in dat ding en dan de benen omhgoog en haar billen in een uitsparing voor de benen. Het is wel een acrobaat. Daarna in een voorverwarmt bed. Met haar knuffel. Ze heeft 5 minuten ligge prutelen en toen sliep ze,dus we gaan vooruit. Het was in ieder geval geen gillen en krijsen. We blijven dit gewoon even doen en kijken of het beter gaat.

6. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Nog een paar fotos van mijn meid

7. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    lekker op buik

8. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Mijn lieve meisje

9. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Eline, leuke foto's:D hopelijk wordt je niet ziek.

@ Ingie en Missy, ben benieuwd of het heeft doorgezet.

@ Chantal, ja wij moeten dat ook aangeven het aantal uur en die betaal je zoiezo maar hoe heb jij dat opgegeven bij de belastingdienst?

10. mereli

mereli Actief lid

17 dec 2009
    223
    0
    0
    Pijnacker
    @wen75, het is begrijpelijk dat je nu even geen tijd hebt om te reageren en van je kleine mannetje wilt genieten. Gelukkig dat Jenz weer thuis is en dat alles weer goed gaat.

@Ingie/missyf spannend voor jullie hopelijk wordt er snel weer een baby geboren. Succes meiden.

@Eline, goed dat je even met Kim langs de HA gaat. Je kan beter een keer te vaak gaan dat te weinig. Leuke foto's van Kim. Wat is ze al weer groot zeg.

@Alicia, volgens mij is Nina een meisje met een sterk eigen willetje.

11. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Jeanetjuh ze hebben mij geadviseerd om in eerste instantie de uren aan te vragen die je denkt nodig te hebben. Dit bekijk je drie maanden. Mocht je meer uren nodig hebben gemiddeld dan vraag je na drie maanden meer uren aan bij de belasting en hetzelfde geld voor minder uren. Als je minder uren gebruikt dan je opgegeven hebt bij de belasting moet je volgend jaar mei dat geld weer terug betalen, omdat je dat geld dus niet gebruikt voor de oppas. Ik denk dat ik mijn oppas ongeveer minimaal twintig uur in de maand nodig heb, dus vraag ik bij de belasting 20 uur aan. Maar bijvoorbeeld in februari heb ik al 27 uur nodig. 7 uur meot ik dus zelf voorschieten maar dat geld krijg ik wel in mei weer terug volgend jaar. Snap je het nog;)

12. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Chantal, oke ik snap het nog:) vind het allemaal zo lastig en wil het wel goed geregeld hebben.

13. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi allemaal,

eline wat word kim al groot zeg mooi meisje.

mama van nina oooo een echte eigenwijsje die kleine .

wen fijn dat jenz weer thuis is . doe rustig aan en probeer er van te genieten.

missyf en ingie spannend hoor . succes met de bevalling.

iemand vroeg hoe het hier gaat nou hij is weer thuis met een hoop medicijnen (lijkt wel een apotheek hier) 2 februari krijgt hij een kijk operatie om te beslissen of hij geopereerd moet worden aan zijn dikke darm.
    verder hebben we dus niet geklust deze maand en heb nu van kwebbelsnoes testjes ontvangen(bedankt daarvoor en die ga ik volgende maand gebruiken.

groetjes san

14. ingie

ingie Bekend lid

8 dec 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente
    Nou meiden gisteravond om 22:06 is onze zoon Pim geboren.
    Na een vlotte bevalling met een knip maken we het goed.
    Om 18:00uur zetten de weeen door. En om 21:35 kreeg is persweeen en nog geen half uur later was onze zoon er.
    Helemaal blij en gelukkig.
    Kom van de week nog wel even weer een keertje langs waaien en anders vergeef me. Heb nu iets anders te doen.

15. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Ingie, VAN HARTE MET DE GEBOORTE VAN PIM!!
    fijn om te lezen dat het goed gaat met jullie. Het is ook best snel gegaan als ik het zo lees.
    Geniet ervan!!

16. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Ingie. Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Pim. Wat een vlotte bevalling. Fijn dat alles goed gaat. Geniet er lekker van.

@Mereli. Wij hebben inderdaad een dametje met een sterke eigen wil. Nou moet ik toegeven dat ze dat niet van een vreemde heeft. Sterker nog,het zit er van twee kanten in;). Wij hadden dit al verwacht, daarom zijn wij van het begin af aan al consequent tegen haar. Misschien wel wat jong,maar ze weet nu wel waar ze ana toe is en ze heeft het al heel goed door.
    Hoe gaat het bij jullie? Kamer al opgeruimd en leeg voor de baby? Wat vinden de grote broer en zus ervan?

@Eline> Leuk foto's van Kim. Ze word ook al groot he. Ze lijkt volgens mij ook precies op jou of heb ik het mis?

@San. Inderdaad eiegwijs,maar papa en mama zijn nog eigewijzer;)
    Fijn dat je testjes hebt. Ik vond die erg fijn en zou een volgende keer die ook weer gebruiken. Ik heb de mijne aan een collega gegeven en die is nu ook zwanger:)
    Kan me voorstellen dat je vriend nu zijn hoofd niet zo naar klussen heeft staan. Hopelijk kun je met die testen een goed moment kiezen.
    Succes ermee.

17. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    Ingie van harte gefeliciteerd met je zoon pim!! Vlotte bevalling geniet lekker en we zien je wel weer verschijnen.

Missy hoe gaat het met jou?

Eline leuke foto's van kim!

Hebben jyllie het gezien die brand op de moerdijk!! Hoop dat wie daar in de buurt woont goed ramen en deuren dicht heeft!

Liefs

18. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    Weet iemand hoe het met magic en mamanouk gaat? Heb ze al een tijd niet online gezien.

Fijne avond dames

Liefs

19. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Ingie, van harte gefeliciteerd met jullie zoon. Leuke naam! Ga nu maar lekker genieten:)

20. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    missyf - 27 april - ronde 6 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 01-01-2011 (Jongen)
    Jeanetjuh - 22 juni - ronde 8 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 28-02-2011
    Mereli - 29 augustus - ronde 4 - 3e kindje = ZWANGER uitgerekend op 28-05-2011
    Banne77 - 19 september - ronde 10 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 28-05-2011 ( Meisje)
    Nbroen - .... - ronde... - ... = ZWANGER uitgerekend op 18-06-2011
    Pluisje1985 - 17 nov - ronde 3 - 1e kindje Clomid 100 mg = ZWANGER uitgerekend op 29 juli 2011
    Kirin - 30 november - ronde 4- 1e kindje = Clomid 100 mg = ZWANGER uitgerekend op 8 augustus 2011
    San84- time out tot maart 2011 i.v.m. huwelijk .
    Wendyenrichard - Vanaf jan 2011 puregon spuiten, 14 febr 2011 intake KID

Geboren:
    eline1984 - 21 juli 2010 - Kim - 3190 gram en 50 cm.
    Chivay - 29 juli 2010- Oona Marthe - 3394 gram en .. cm.
    Jane1983 - 3 augustus 2010 - Elize en Naomi - 1890 en 1780 gram en 45 cm en 44 cm.
    Alicia - 24 augustus 2010 - Nina - 3822 gram en 52 cm.
    Mamanouk - 25 augustus 2010 - Lyanne Dylana - 3630 gram en 52 cm.
    Babykwes - 26 augustus 2010 - Julian - 2820 gram en 47 cm.
    Sammie81 - 1 oktober 2010 - Roan - 3566 gram en 51 cm.
    Magic - 5 oktober 2010 - Anouk - 6 pond en .. cm.
    Kwebbelsnoes - 6 oktober 2010 - Jelmer - 4280 gram en 54 cm.
    Chantal1234 - 8 oktober 2010 - Liz - 3280 gram en 49 cm.
    Lovely me - 14 oktober 2010 - Zulay Aaliyah - 2963 gram en 49 cm.
    Eveline Thijssen - 3 november 2010 - Femke - 2720 gram en .. cm.
    Miekje28 - 6 november 2010 - Sofie - 2930 gram en ?? cm.
    Girllie - 6 december 2010 - Bjurn Nick - 3265 gram en 50 cm
    Wen- 14 december 2010 - Jenz - 3340 gram en 50 cm
    Ingie - 4 januari 2011 - Pim - .... gram en .. cm

Vlindertjes:

Wendy - 9 weken (26-12-2007*)
    Kwebbelsnoes - 5 weken
    Jeanetjuh - 5,5 week
    Ingie - 5,5 week
    Wen1975 - 6 weken
    missyf - 6,5 weken
    Mereli - 9 weken

Buddy's: