Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Missyf:
    je maakt het spannend...ik hoop dat alles goed met je gaat!

@wendy:
    Het doorslapen duurde bij Roan ook 2 maanden. Met een beetje geluk slaapt Jenz al eerder door. Je schrijft :de osteopaat denkt te weten wat er aan de hand is. Mag ik vragen wat hij dan denkt wat er is met Jenz?

@babykwes:
    Fijn dat Julian zo lang slaapt, zeg! Dat is het nou juist bij Roan…hij wordt elke ochtend om 7.30u wakker voor een flesje. Ik ben bang dat als we s’avonds de fles eerder gaan geven hij s’ochtends ook wat eerder komt….en aangezien zijn moeder geen ochtend mens is!!!

@chivay:
    Leuk dat haarspeldje bij oona…dat is dan weer het leuke van een meid!
    Ik wil ook zo graag gaan zwemmen met Roan…maar hij is al zo lang verkouden en had slijm bij zijn longen, ik durf het nog niet goed aan. Zijn kuur duurt nog t/m morgen. Dan ga ik woensdag weer even naar de HA om te laten luisteren. Als het goed is gaan we het zwemmen al snel een keer proberen. Ik heb vandaag een leuke zwembroek gekocht van lief!, op zijn billen slaat dan plons!

@Kwebbel:
    welkom terug…
    Tja dilemma’s….je moet vooral doen waar je je goed bij voelt! Wel klasse van je werk dat Jelmer gratis die dag naar een opvang mag! Voor wat, hoort wat…!
    Leuke foto’s van Jelmer…hij heeft het echt naar zijn zin gehad zo te zien.

Vandaag naar de stad geweest met mijn moeder...Ik moest nog even leuke kleertjes scoren voor het doopfeest van Roan volgende week. Ik heb bij de h&m een leuk blousje met giletje en bijpassende broek gekocht. Zo is meneer toch netjes. Ik heb ook gelijk een leuke zwembroek/luier gekocht.

2. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Kwebbel, fijn dat jullie het leuk hebben gehad, idd wel jammer van het weer. Leuke foto van Jelmer wat een stoer mannetje.

@ Chivay, Lieve foto's weer van Oona. Fijn dat ze het fruithapje zo lekker vond.

Missy laat ons wel in spanning, hoop dat alles goed met haar gaat.

Liefs

3. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Hey meiden,

Zo wij hebben vandaag weer even goed geshopt bij babypark in Kesteren! We hebben de bijpassende deken gevonden bij het Lief! behang! Zo schattig.. Ook de laatste grote dingen zijn besteld dus die worden ook meegeleverd eind februari/begin maart.
    En een boxkleed van woezel en pip met lekker frisse kleurtjes.

4. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Chivay, wat een leuke foto's van Oona! Zo schattig dat haarknipje!:D

@Kwebbel, wat zit Jelmer er stoer bij op de bank! Het is al een hele bink zeg! Leuk om te zien!
    Ik snap je dilemma wat betreft de opvang op woensdag. Ik zou denk ik toch de eerste maanden voor de babygroep kiezen. En daarna verder kijken. Maar mij persoonlijk lijkt een babygroep ook prettiger dan verticaal.. Sterkte met beslissen!

@Missyf, nou nou je houdt ons wel enorm in spanning zeg!!
    Ik hoop elke keer nieuws te zien van jouw kant, maar helaas! Nog even geduld! Hopelijk gaat alles goed met jullie..

@Wen75, wat fijn dat het goed gaat thuis met Jenz! Hopelijk slaapt hij snel wat langer door en kom jij ook wat meer aan je rust toe.

@Alicia, hoe is de taart gelukt?? Ik ben heel benieuwd naar het resultaat..

Vandaag alweer 20 weken!! Wat gaat de tijd toch snel nu!

5. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Sammie.. wij hebben ook steeds gewacht, maar dan ivm t eczeem... vond dat het er toch maar eens van moest komen anders doen we dat straks helemaal niet meer ;)
    Hopelijk kunnen jullie ook snel! Klinkt erg leuk dat zwembroekje... Oona is alleen in zwemluier geweest... ze groeit zo hard nu, een zwembroekje/pakje past al zo snel niet meer..

@ Banne.. Leuk hè dat shoppen ;) Echt verslavend... Enne.. nog even wachten en dan kun jij ook aan de gang met haarspeldjes haha... Heb je een foto van het behang en de deken> Ben erg benieuwd!

@ Missy..... Hier nog iemand die razend benieuwd is hoe het gaat!

6. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Chivay, dit is het behang!

7. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    En dit het dekentje..

8. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Banne wat leuk allemaal zeg!

Hier wil ik ook graag babyzwemmen maar dat is ook smorgens en dan slapen de meiden....

9. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Kwebbel wat is Jelmer alweer groot zeg

10. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    goedemorgen meiden

@banne
    altijd leuk shoppen:D leuk die kleuren vooral dat dekentje erg leuk!
    alweer 20 weken je zit al op de helft;)

@sammie
    ja het is wel lekker dat hij zo lang slaapt maar ik ben standaard half 8 wakker en hij ligt dan nog te pitten dat hoort toch andersom te zijn haha
    en als je de laatste fles eerst is een uurtje eerder geeft ofzo misschien valt t mee?

@chivay
    echt een boef he moet er wel om lachen haha
    t was wel een bende ja want ik had het niet helemaal in de gaten en ik kleed hem altijd aan op mijn bed want onze douch is niet zo groot dus kon gelijk mn bed verschonen echt dom van me ;)

hoop dat alles goed gaat met missy ze laat ons wel in spanning

zo hier mooi weer dus vanmiddag aan de wandel en dan naar mn schoonouders want ze vinden dat ze ons zo weinig zien ppff
    1x in de week is toch niet te weinig;)

fijne dag vandaag
    liefs

11. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Babykwes: Ja, geweldig he die opa's en oma's, mijn moeder vond gisteren dat ze Jelmer al zo lang niet had gezien, terwijl we met oudjaar nog waren geweest, dat is een week geleden haha.

Jelmer is al dagen aan het klieren aan de borst, hij zit meer te spelen dan te drinken, hij pakt de tepel even, drinkt wat en laat weer los, begint te lachen en laat de melk weer uit zijn mond lopen, en een lol dat ie dan heeft. Stiekem moet ik er dan zelf ook wel om lachen, maar wel irritant. Ook heeft ie zijn tong ontdekt, hij steekt hem de hele tijd uit. Dan steek hij hem uit en raakt hij met het puntje mijn tepel aan en dan lacht ie zich rot......Het is nu al een kleine komiek.

Feestje gisteravond was wel ok, nadeel van zo'n bedrijfsfeest is, dat de mannen elkaar allemaal kennen en de vrouwen er toch een beetje als versiering naast staan haha....
    Ze zouden een spectaculaire slotact hebben, het bleek René Froger te zijn, mwah, die had ik na 3 nummers wel weer gezien, dus zijn we maar naar huis gegaan.
    2 jaar geleden hadden ze Jeroen vd Boom, vond ik wel leuker.

Nog geen idee hoe Jelmer het heeft gedaan, hij is nog bij opa en oma, zit te trappelen om hem op te halen, maar manlief slaapt nog.
    Maar ik denk maar zo, geen bericht is goed bericht ;)

Vond het zo moeilijk gisteravond om weg te gaan, mijn man vond het stom dat ik zo ongelooflijk sentimenteel aan het doen was.
    Hij vroeg zich af of ik bij alle eerste keren zo emo ga doen, eh schat, JA dus.....hij snapt er helemaal niks van haha...

Ook apart om dan steeds te zitten kolven, omdat je kindje er niet is, maar goed, moet over een week weer aan het werk, dus moet er toch aan wennen.

12. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    @kwebbel
    zoiets had ik dus ook ppff oudjaarsdag moest ik nog van alles doen maar wordt gezegd ff een uurtje nou ze zijn 2 uur blijven zitten:x nieuwjaarsdag ook nog gezien en de dag voor oudjaarsdag nou sorry hoor das toch niet te weinig haha

ow had je het zo moeilijk nou ik begrijp je hoor wij moeders voelen dat toch anders we zijn veel te emo haha
    joh vind het al knap van je ik heb julian nog geen 1 keer weg gebracht:)
    jammer dat het feestje niet heel leuk was ga maar snel je mannejte halen:D

13. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Banne Leuk geshopped zo te zien. En alweer 20 weken zwanger, gaat bij jou ook hard.

@Jeanetjuh Lekker dat je bijna verlof hebt, dan begint het wachten. :D

@Kwebbel Welkom terug van vakantie. Leuke foto's van Jelmer.

@Chivay Wat een leuke foto's van Oona.

@Missyf Ik hoop dat je lekker aan het genieten bent van jullie kleine man en dat je gewoon nog geen tijd hebt gehad om je hier te melden.

@Sammie De osteopaat voelde heel veel spanning in zijn buikje. Ook voelde hij dat het achterste deel van zijn schedeltje aan de achterkant niet helemaal in balans was met de rest. Die drukt dan op een zenuw en veroorzaakt de buikkrampjes. Hij behandelt Jenz symptomatisch, dus hij prikkelt zijn lichaam om het zelf op te gaan lossen. Tijdens de behandeling liet hij heel veel windjes :D en ontspande ook een paar keer goed. Dus ik hoop dat hij er baat bij heeft.

@ego Hier is het waardeloos geweest sinds gisteravond. :( Jenz had heel veel buikkrampjes en moest heel erg huilen. Vannacht dus weer een heel tijd met hem op de arm gelegen aangezien hij ontroostbaar was. Pas na zijn voeding van 5:30 uur heeft hij een paar uur achter elkaar geslapen en nu slaapt hij gelukkig ook weer.

14. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    @wen
    ahh wat naar weer voor jenz en jou! altijd zielig he als ze zo ontroostbaar zijn
    wel fijn dat de osteopaat hem kan helpen ik moet zeggen ik ga met julian ook naar osteopaat heeft ook spanning in zn darmpjes en die raadde me probiotica aan dat gebruik ik nu 3 weken en het lijkt echt heel goed te helpen zeker in combi met de behandelingen!
    hij kreeg elke dag 6ml lactulose en nu elke dag 3,5ml en het gaat heel goed steeds een beetje minder
    misschien idee voor jou??
    sterkte met je mannetje

liefs

15. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Wendy wat zielig voor Jenz:( Hopelijk gaat het gauw beter met behulp van de osteopaat. Lijkt me ook wel zwaar voor jullie als hij zo huilt in de nacht.

Banne wat een leuk behang en dekbedje van lief:D Ik wilde eerst ook alles van lief, maar helaas wilde mijn man niet veraden wat we kregen dus ik heb alles heel neutraal gelaten.

Kwebbelsnoes jammer dat het feestje niet helemaal top was. Zometeen kun je lekker Jelmer weer ophalen:d:D Vanavond blijft Liz bij mijn moeder slapen ivm werken morgen. Na een paar keer word het al minder moeilijk:)

Jippie Liz slaapt van half negen ton half negen. Heerlijk:d

16. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Wen, ahhh wat zielig dat hij weer zoveel last van buik krampjes had. En ook zwaar voor jullie die gebroken nachten. Hopelijk gaat het snel wat beter.

@ Kwebbel, jammer dat het niet zo leuk was. En mij lijkt het ook erg moeilijk om je kindje voor een nachtje weg te brengen, denk dat mannen dat niet zo goed snappen haha.

@ Banne, super leuk dat behang en dekentje ik wilde dat behang ook graag maar mijn man vond het maar niks.

Liefs

17. Jelmer is echt een flinkerd! Hij zit er erg parmantig bij zo op die ene foto.

Babyzwemmen: Komende donderdag krijgt Femke haar eerste prikjes, en dan zal ik de keer daarna ook eens even kort proberen wat ze van babyzwemmen vindt. Welke/waar halen jullie zwemluiers? Ik had ze voor Jelle altijd van de Kruidvat, maar daar zag ik laatste keer dat ze andere verpakkingen hadden (met minder luiers), en dat ze ook niet zulke kleine maatjes meer hadden (en die heeft Femke wel nodig!)

Leuk, Oona d'r eerste hapjes :)

Jeetje Banne, 20 weken alweer... heb je je 20-weken-echo al bijna ook?
    En Jeanetjuh 32 las ik ergens, wat gaat de tijd toch hard dan!

Zo, en nu ga ik even wat opruimen en stofzuigen/dweilen, m'n ouders belden net dat ze zo komen en het is hier toch een bende!

18. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Jelmer heeft het supergoed gedaan bij opa en oma, heeft zelfs doorgeslapen, de boef, hij kan het dus wel ;)

Hij heeft niet gehuild, was supervrolijk, dus ik ben een hele trotse mama :D

Mijn man had hem ook wel gemist hoor, die was hem flink aan het knuffelen en zag in zijn ogen toch ook iets glinsteren, al zal hij het nooit toegeven haha....

19. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Eveline: Ik had zwemluiers van de kruidvat gekocht, maar toen we de eerste keer gingen zwemmen kregen we te horen dat ze geen zwemluier aan hoeven, omdat ze de plasjes niet tegen houden en poepen in het water zelden gebeurt.
    Dus wij gebruiken ze nu helemaal niet. Zou dus even bellen met het zwembad wat hun beleid is.

20. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hee meiden

Weekend gewerkt, en nieuwe kinderwagen/buggy gekocht, dus wel bijgelezen, maar f fgeen tijd om te reagere.
    Zag wel leuke fotos van Oona in bad, en van Jelmer, leuk

We hadden een 3 in 1 set 2 e hands gekocht, maar kwam er achter dat het wandelwagengedeelte niet plat kon, en alleen maar van me af.
    Mijn vader zei koop maar een nieuwe.
    Gisteren een maxi cosi mura 4 gekocht, als set, ook met reiswieg.
    Vanmiddag gaat ze daar voor het eerst in, leuk.
    Verder eet ze sinds 4 dagen worteltjes, en dit verdraagt ze.
    ben zo blij

xxx

Deel Deze Pagina