Hey Meiden! Hier weer een zielig ziek meisje... Flink hoesten en koorts... Net een uurtje met haar rond gelopen.. zetpilletje... Nu zit ze in de wipper een beetje naar babytv te kijken.. ff lekker rustig.. Ze hoeste net een flinke prop slijm op.. denk dat die ook flink dwars zat.. Gelukkig zien we al weer iets meer ons meissie.. beetje met pop knuffelen.. Uurtje geleden was ze alleen maar met ogen dicht aan het jammeren.. 3de x alweer in anderhalve maand dat ze ziek is.. eerst 2x buikgriep.. nu dit... zo zielig!! @ zwemluiers... Hier de kruitvatluiers.. idd pas vanaf 6 kg! Kon nergens kleiner vinden.... Als ze op zijn ga ik ook eens navragen bij t zwembad wat het beleid is.. @ Banne... ERG leuk dat behang en het dekentje! @ Wen... Wat zielig zeg die kramp! Hopelijk helpt de osteopaat idd goed... Hier ook goed gewerkt met de vastzittende werveltjes van Oona.. @ Eline.. Fijn dat de worteltjes goed gaan.. en leuk een nieuwe wagen! Past Kim nog in de reiswieg? Oona nog wel.. maar denk dat ze eind van de maand over gaat naar de buggyzit.. @ Thee... Weten jullie vanaf wanneer je thee mag geven?? Zo... ga nu weer ff bij mijn meissie zitten.. Wilde vandaag volop poetsen en opruimen.. maar alleen maar aan de was en het bed verschonen toegekomen... tja.. klein zielig meisje ging uiteraard voor.. Marcel is nu even de deur uit.. Bumbo-zitje ophalen dat we via marktplaats gevonden hadden.. ben benieuwd wat Oona daarvan gaat vinden..
Chivay: Wat sneu dat Oona ziekjes is, hopelijk knapt ze snel weer op. Reiswieg: Jelmer past er nu al bijna niet meer in, maar hij is nog wat klein voor de buggyzit, dus nu klik ik meestal de maxicosi op het onderstel van de wagen, kan hij ook een beetje om zich heen kijken.
Zo weer even alles bijlezen van vandaag. @Banne. Leuke dingen gekocht. Vooral het kleed van Woezel en Pip vind ik erg leuk> Wij hebben er ook een van W&P,alleen een andere. je kunt die ook fijn wassen,erg handig. @Kwebbel. Ik snap dat je het moeilijk vind om Jelmer weg te brengen. Ik begin nog niet aan een nacht. Ben al blij dat we het 3x hebben aangedurft. Vond dat erg moeilijk en dat zal nog wel even zo blijven denk ik. Ik ben geloof ik een echt moederkloek @WEn. Ah wat zielig dat Jenz onttroostbaar was. Ik hoop dat hij veel baat heeft bij de osteopaat,daar hoor ik heel veel goede berichten van over behandeling met babys. @Chantal. Wat knap van Liz dat ze zo lang heeft geslapen en heerlijk voor jullie. @Eline. Wat leuk een nieuwe kinderwagen. Echt lief van je vader. Beviel hij Kim? @Chivay. Ah OOna weer ziek. Wat sneu dat de griep haar zo weet te vinden. IS ze wel vrolijk?
vandaag druk geweets de taart. Nog een hele klus,maar dit is het resultaat. Nog niet helemaal strak,maar ik we eten deze op en oefenen gewoon nog een keer Bekijk bijlage 120169
De wagen beviel goed ja, ze zat in het buggygedeelte, naar me toe, en kan in 3 standen. De reiswieg die hier bij zat kan ze nog makkelijk in,10 cm over. Mijn oude reiswieg paste ze niet meer in. Wist niet dat er veel verschil zat in die dingen Chivay wat balen dat Oona weer ziek is, beterschap zeg Alicia wat leuk die taart, voor welke gelegenheid? Banne, leuk dat behang en dekentje zeg, hoe gaat het verder? Je gaat ook alweer hard xxx
Missy .je laat ons in spanning zitten. Ik hoop dat alles goed is en je nog geen kans hebt gezien om even online te komen! @Chivay: Ik ga woensdag even met Roan terug naar de dokter om nog eens naar zijn longetjes te laten luisteren. Ik wil dan ook gelijk vragen of het verstandig is om al te gaan zwemmen. Ook wil ik even naar zijn heupje laten kijken. Ik denk niet dat er iets mis mee is, maar omdat ze bij het CB twijfelden een soort 2nd opinion. @Banne: Wauw .als dat geen mooi meidenkamertje gaat worden dan weet ik het ook niet meer! In het nieuwe huis krijgt Roan ook weer een nieuwe kamer .nu gaan we waarschijnlijk voor blauw en groen! @babykwes: Ja, daar heb ik het ook met Roy over gehad we moeten het langzaam wat proberen te rekken. Misschien dat hij over een tijdje wat langere nachten gaat maken. Hij was ook niet heel snel met doorslapen, zal met dit ook wel zo zijn. Maar bedankt voor de tip! En dat van je schoonouders klinkt mij heel bekend in de oren. Nieuwjaardag waren we er 2 uur geweest, vonden ze dat we vroeg naar huis gingen we hadden er al een hele rit opzitten pfff! Vermoeiend soms! @Kwebbel: Leuk hé met die tong Roan doet dat ook steeds! Erin..eruit en steeds dikke pret! Ook kan hij nu met zijn lippen blazen (snap je wat ik bedoel?) Hij doet dat de hele tijd en kwijlt alles onder maar wel lachen! En over dat sentimentele gedeelte .dat heb ik ook, mijn man moet erom lachen! Typisch mannen! Knap dat je Jelmer al ergens een nachtje laat slapen lijkt me echt moeilijk! @Wen: Zware tijd voor jullie zeg .zeker omdat je nog niet echt de kans hebt gehad om volop te genieten van je kleine ventje. Misschien toch de naweeën van de bevalling dat met zijn schedeltje? het is ook niet niks voor zon kleintje. Ik hoop dat de osteopaat wat voor jullie kan betekenen. @Chantal: wat een slaper die Liz! Kan ze Roan even vertellen hoe dat moet? @Eveline: Ik heb voor Roan een zwembroek, die tevens als luier dient, gekocht. Die kun je gewoon uitwassen en opnieuw gebruiken. Ik heb er een van het merk Lief!, maar je hebt ook goedkopere versies bij bijv. Prenatal. Die zijn trouwens ook erg leuk! Ik weet wel dat van huggies je ook kleine zwemluiers (xs) hebt hier verkopen ze die bij de etos! @Alicia: Noem je dat nog niet strak? .je zou zeggen dat ie bij de bakker vandaan kwam! Knap hoor! En was de smaak van de taart ook lekker? Vandaag nog een vertraagde kraamvisite gehad. Ook mijn schoonouders kwamen vanmiddag even. Lekker druk dus weer maar Roan vond het wel leuk al die aandacht! Vrijdag krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis. Voor de overdracht gaat Roan even naar mijn schoonmoeder. Dit is de eerste keer dat ze op gaat passen. Meestal past mijn moeder op, maar ja het moet er toch een keer van komen het is maar een uurtje!
Ik zwem daar al met Jelle (die juist wel regelmatig poept in het zwembad), en het is er wel verplicht. Vervelend dat Oona zo kwakkelt Gave taart Alicia!! Voor Jelle heb ik ook een uitwasbare zwemluier, die kan ik voor Femke ook wel kopen over een tijdje, maar ik wil eerst eens proberen, het zwemmen; misschien is het nog wat te vroeg voor haar en dan vind ik het zonde nu al een broekje te kopen. Bedankt voor de huggies-tip
@ Alicia... Nou eerder vandaag was ze echt zielig.. Soort jammerig huilen terwijl ze (half) sliep... heel warm... alleen een beetje rondlopen met haar was goed... Na een zetpilletje knapte ze wel gelukkig snel op... weer een beetje spelen en lachen.. Gelukkig slaapt ze nu.. (wel onrustig door het hoesten) Houden haar maar even goed in de gaten... Mijn schoonmoeder staat gelukkig al standby eventueel als oppas voor morgen... @ Reiswieg... Oona past er nog in, maar niet lang meer... denk dat ze aan het eind van de maand naar de buggyzit gaat.. @ Alicia... Oehh dat ziet er lekker uit Leuk! @ Sammie.. spannend vrijdag de sleutel.. zin erin? Veel hulp met verhuizen of gaat het nog een flinke klus worden? Ben benieuwd wat de Ha zal zeggen woensdag.. @ Zwemluiers.. Hmmm zo'n uitwasbare zwemluier is ook wel wat als ik elke week wil gaan idd... groeien ze daar snel uit Eveline?
Kwebbel wat goed van Jelmer! Lekker doorgeslapen zeg daar kan je cker trots op zijn Chantal ook al zo'n slaapkop die Liz, hier slapen ze ook van 20.30 tot 08.30 uur als ik vrij ben maar als ik moet werken dan slapen ze tot 07.30 uur omdat ik ze dan wakker maak. Gaat 4 voedingen goed? Hier nog op 5 omdat ze bij sommige flesjes nog wat laten staan en omdat het zo verder goed gaat. Eline leuk een nieuwe wagen, hier zitten de meiden sinds gister in de buggy. Ze vinden het heerlijk en slapen als een nieuwe De zitjes kunnen helemaal plat dus ze kunnen ook goed liggen. De bakken werden helaas te klein, omdat het een tweelingwagen is zijn de bakken een stuk kleiner als normaal. Eveline, is Femke nog zo klein? Hoe groot is ze nu en wat is haar gewicht? Nog leuke foto's? Alicia wat een mooie taart zeg, vind hem heel goed gelukt hoor Chivay wat vervelend dat je meisje niet zo lekker is Hier is Naomi sinds gister goed aan het hoesten, zo sneu. Naomi maakt ook elke avond een drama met haar fles drinken, begint zo ineens te huilen. Ik weet niet of ik nou wel of niet naar huisarts zal gaan, smorgens en smiddags doet ze het niet. Weekend is helaas alweer voorbij, morgen weer werken....Ik werk op de waalkade in Nijmegen en vanaf vandaag zou het water over de kade stromen dus er is vandaag een hoogwatersteiger gebouwd. Ben benieuwd wat ik morgen ga aantreffen want ik werk op een boot. We zullen wel de hele dag goed aan het deinen zijn met al dat scheepvaartverkeer.
@missyf ik hoop dat je lekker aan t genieten bent van je kleine man! @jane, watvoor werk doe je? Ik hoorde dat de politie opzoek was naar eigenaren van auto's ja. zo meiden.... woensdag is het zover.... de prikinstructie! ben zo zenuwachtig! Om half 3 afspraak, voor afleiding ga ik daarvoor even langs een vriendin. Dan begin ik zondag met menstruaties opwekkers en daarna met de hormonen... wordt wat...
Ik werk op een boekingskantoor, verkoop&reserveringen voor o.a. de pannenkoekenboten, restaurant quirin's etc.nl www.tonissen.nl www.pannenkoekenboot.nl www.berenboot.nl www.quirins.nl
@alicia wauw wat een mooie taart!! misschien kan je alvast gaan oefenen voor de bruiloft van onze kids en was die lekker?? @chivay aahh wat zielig voor oona weer zo ziekjes de virussen moeten haar wel hebben he je hebt gelijk een zetpil dan voelen ze zich toch weer wat fijner hopelijk knapt ze snel op beterschap @sammie vrijdag de sleutel spannend hoor en leuk ook! moeten jullie er veel aan doen? ben blij dat er meerdere zijn met vermoeiende schoonouders dacht al dat het aan mij lag hier heeft tot nu toe alleen mijn zus nog opgepast (2 uurtjes) haha graag gedaan de tip hoop dat je er wat aan heb! @eveline dus jelle poept ook in het water hier ook van de week in bad zwemluiers hebben wij ook van huggies zijn ook uitwasbaar alleen heb ik ze nog niet gebruikt babyzwemmen is hier om 9.00 en dat vind ik toch wel erg vroeg daar doe ik mn kind geen plezier mee @eline wat een lieve vader! hoe ging het vanmiddag was het leuk? en fijn ook dat ze de worteltjes goed kan hebben liefs
meiden, zouden jullie mijn nieuwe site willen bekijken? Beoordelen op kleur, het (nieuwe!!) logo e.d.? www.atalanta-nailstyling.nl ( dit is niet voor reclame op het forum gezet) liefs wen
Nou helaas pindakaas.. Oona nog steeds ziek... werd wakker met 38.4.. Vanaf 38.5 mag ze sowieso niet naar t kdv... dus Marcel is nu zijn moeder ophalen om op te passen... Echt zielig... ze zit zo vol.. waterige oogjes... Wel balen.. met dat weinig aankomen van afgelopen maand kan ze dit niet echt gebruiken!
goedemorgen @chivay aah wat zielig zeg je meisje zo ziekjes schiet niet echt op zo hoop dat het goed gaat vandaag met je schoonmoeder en hopelijk knapt ze wel een beetje op straks gaat ze nog afvallen dat moet je helemaal niet hebben sterkte vandaag @wendy mooie site hoor ziet er proffesioneel uit! zou niet wetn wat je er aan zou moetn veranderen voor jou ook spannende week he hoe zou het nu met missy zijn??? hier ligt julian nog steeds te slapen heeft gister om 21.30 laatste fles gehad in de hoop dat hij wat eerder wakker wordt maar helaas t wordt weer de hele dag rekenen hoe laat hij zn fles mag en hoe laat dan weer de laatste uit komt onze slaapkop liefs
Voor Jelle heb ik de uitwasbare zwemluier gekocht toen ie anderhalf was (anderhalf jaar geleden), en daar past ie nog steeds goed in. Maar jonger groeien ze natuurlijk sneller. Ik heb deze in XL: http://www.bij-izzy.nl/Webwinkel-Product-1294417/Baby-zwemluier-Happy-Croc.html Komende donderdag naar het CB, dan zal ik d'r gewicht wel weer even posten. Maar ze is nog steeds erg fijntjes. Ik zal een foto posten van Femke in badje, 9 weken oud, daar kan je het wel zien. Ja, ik word ook wel nieuwsgierig naar Missy.. hoop wel dat ze gewoon druk is met genieten van haar pasgeboren ukje, en niet dat er iets niet goed is ofzo...
wat een klein lief poppetje is femke zeg! echt schattig ik ga zo weer is met julian naar de dokter hij ligt sinds gister flink te hijgen en roggelen en hoesten, net was hij ook kortademig dus even getempt had hij 38.0 niet erg ofzo maar wil toch even laten luisteren voel me echt een muts af en toe maar beter het zekere voor t onzekere toch of ben ik nou te over bezorgd??
Chivay en Babykwes: Beterschap met jullie ukkies! Eveline: Mooi meiske hoor Ik heb vanmorgen Jelmer voor het eerst wakker moeten maken!!! Hij sliep gisteren om 20:00 al en moest hem om 8 uur vanmorgen wakker maken. Helaas was hij daardoor wat uit zijn hum en had hij het niet zo naar zijn zin in het zwembad vanmorgen, was erg aan het mopperen en spartelen. Nu even thuis en over een uurtje weer naar het cb voor zijn 2e prikjes. Ben erg benieuwd hoe hij weer gegroeid is!
@ Babykwes en Chivay, wat vervelend dat jullie kleintjes nog ziek zijn hopelijk zijn ze snel beter. @ Wenrich, spannend hoor nu gaat het echt opschieten zie je er tegenop? Ik kijken binnenkort even op je site mijn computer loopt elke keer vast. @ Eline, dat is lief dat je een nieuwe kinderwagen hebt gekregen.