Even uit mijn hoofd. @Chivay. Ah sneu voor Oona. Ik hoop[ dat ze snel opknapt. Oona gaat natuurlijk ook naar het dagverblijf,daar heerst altijd wel wat en dan zie je in het begin vaak dat ze ziek zijn. Ze krijgen heir wel een geode weerstand van. @Eveline. Wat een poppetje en inderdaad klein. Zolang ze maar tevreden is en elke keer groeit zou ik me geen zorgen maken. BEn benieuwd watz e nu is aangekomen. @KWebbel. Wat heeft Jelmer goed geslapen. Succes met de prikjes vandaag. @Jeanetjuh. Ik vidn dat erg leuk om te doen en ik moet eerlijk zeggen dat hij erg lekker was. Zat hele lekkere cakemeel in. Hoe gaat het met jou? Voor jullie word het ook spannend. @Babykwes. Ik vind dat niet overbezorgd hoor. Als ouder weet je gewoon wanneer je kind niet lekker is en ik zou dan ook het zekere voor het onzekere nemen. Beter een keer te veel naar te dokter dan een keer te weinig toch. Is goed wat betreft de taart . Ik zal nog 18 keer oefenen met de verjaardag van Nina en dan maak ik voor de bruiloft een taart met drie lagen met roosjes,lekker lekker,hihi. Mijn vriend las wat jij had getikt en zei meteen : Heb je onze dochter uitgehuwelijkt?? @Wendyenr. Ik heb even naar je site gekeken. Vind hem erg verbeterd sinds de vorige keer. Ik heb drie puntjes van verbetering. HEt balkje aan de zijkant van de site loopt niet lekker. En ik vind de huisregels personlijk niet op de site horen maar bij de ingang van waar de ruimte waar je nagels zet. Als ik lees bij de huisregels dat kinderen verboden zijn,doe ik als moeder zijnde de site meteen weg en keis ik voor een ander. Ik vind dat erg onvriendelijk staan. Ik denk dat je daar klanten mee verliest. Ik wil dat niet afkraken,maar mijn kriktiek is opbouwend bedoeld. Mijn laatste punt is dat ik het mooi zou vinden dat de beginpagins wat kleurrijker is,vidn het nu persoonlijk wat sober. EN wat ik altijd leuk vind om daar te lezen,is een stukje over jezelf;jezelf voorstellen en wat over je werkervaring te vertellen. Vind ik zelf altijd belangrijk om te weten waar mensen goed in zijn en of ze veel ervaring hebben. Bedankt allemaal voor de lieve reacties op de taart. Ik moet noge even oefenen,maar het is wel een hele leuke hobby. Ik neem aan dat Missy al wel bevallen is maar aangezien zij geen buddy had,zullen we op haar moeten wachten. Fijne dag allemaal. Wij zijn aan het kijken voor een zomervakantie. Willen net na de verjaardag van Nina gaan. Vind hetw el erg leuk om met haar eerste verjaardag thuis te zijn. We twijfelen tussen centerparcs de nieuwe in Frankrijk of Landal in Zwitserland. Beide mooie parken,alleen in Frankrijk is veel meer te doen op het park zelf,maar Zwitserland is de oomgeving heel mooi,al moeten we ons afvragen of we daar veel van zullen zien met een kindje van 12 maanden. Anderen al plannen voor de zomer?
Het zou fijn zijn als jullie eens kijken ( manlief wil graag reacties hij heeft alles gemaakt namelijk) ja wordt heeel spannend.. nog maar 2 dagen... jeej! en dan tot de 24ste wachten maar zit ik al aan de hormonen.
Heey meiden ben blij dat ik toch naar de dokter ben gegaan hij heeft het rs virus te pakken het is nog niet heel erg gelukkig maar moest hem heel goed in de gaten houden en als hij over een dag of 2 nog koorts heeft dan terug komen dan krijgt hij een puffer of als het erger wordt en hij niet meer gaat drinken dan meteen bellen hij ligt nu lekker te slapen in de wagen want ik hou hem dan toch liever beneden en dichter bij me want ik ken mezelf anders ga ik toch iedere keer naar boven om te kijken of het goed gaat @alicia haha klinkt heerlijk die taart met laagjes mmmm mijn vriend zei dat ook ow gaat hij met nina trouwen haha wat betreft vakantie wij gaan altijd naar spanje staan op een camping aan het strand en met groot zwembad en mn ouders en oom en tante ook altijd en ook nog heel wat bekenden we hebben een caravan dus ben benieuwd hoe het gaat met julian we hebben er wel veel zin in het enige waar ik tegen op zie is de rit er naar toe van 14 uur ppff samen is het heel goed te doen maar hoop dat julian wel veel in de auto slaapt zwitserland klinkt ook leuk maar persoonlijk zou ik naar frankrijk gaan dat vind ik een mooi land al zou je idd niet heel veel zien van de omgeving met een kleintje denk dus als er dan veel op het park te doenis zou ik daar voor kiezen
Wenenr: Spannend zeg, het gaat nu eindelijk echt beginnen voor jullie!!!! Net terug van het cb, een uur zitten wachten daar pfff....gelukkig lag Jelmer lekker te slapen in zn cosi. Weer geschrokken van zijn groei.....pfff. hij gaat echt veel te hard! Hij weegt nu 8640 gr en is 67 cm lang!!!!! Hij zit op de +3 van de curves.
Gaat Nina trouwen op d'r 18e, staat de datum ook al vast? Wij hebben onze vakantie al geboekt; 20 juni gaan we een week naar Sunparcs, Oostduinkerke (Belgische kust) En misschien willen we in september dan ook nog een weekendje/weekje weg, maar daar moet ik nog eens naar kijken. Pfoeh, Jelmer gaat inderdaad wel heel hard... wat zeggen ze ervan op het CB? Ik heb even Jelle's curve erbij gepakt. Ik dacht al dat ik een flinke vent had, maar hij had de lengte en het gewicht die Jelmer nu heeft met 6 maanden. Maar Jelmer is wel in proportie, z'n lengte en gewicht zijn goed in verhouding toch... dan is het niet zo erg als een normale lengte hebben en daarbij het gewicht van een baby van een half jaar.
Op het cb zeiden ze dat het niet erg is, omdat hij heel erg beweeglijk is en ook qua ontwikkeling voor loopt. Ze verwacht dat hij ook wel vlot zal zijn met lopen enzo..... Zijn gewicht zit wel iets hoger dan zijn lengte, maar niet heel erg veel.
@alicia, bedankt voor je puntjes! De redenen dat er geen kindjes mee kunnen, is ivm de ruimte, onze katten en je met gelnagels die nog plakkerig zijn je kindje niet bezig kunt houden. Ik snap wat je bedoelt, maar elke nagelstyliste heeft deze ' regel'. Kleur ben ik nog niet over uit, mocht je ideetjes hebben
Ik snap dat je er ook geen kinderen bij kunt gebruiken,maar ik denk wel dat het tegen het zere been van trotse moeders. Ik neem ook ana dat je als moeder ook geen kinderen meeneemt als je nagels gaat zetten. Het lijkt mij een leuk uitje voor jezelf en dan moet avders maar op de kids passen. Ik zou het zelf achterwege laten op de site. Wat betreft de kleur. Ik zie dat je logo met die vlinder paars is,misschien zou je lila kunnen gebruiken,licht op de achtergrond. Ik moet wel zeggen dat ik pas kan zeggen of ik het mooi vind,als ik het zie
@Eveline. ja Nina gaat trouwen met Julian Ouders hopen op knappe kleinkinderen Hihi. @Kwebbel. JEetje wat een flinkerd. Nina hoort met 65,5 cm al bij de grotere,maar Jelmer is dus nog groter. Ik denk dat jij slagroom geeft ipv melk
Alicia: haha, heb toevallig zaterdagavond een slokje geproefd toen ik had gekolfd en het smaakt wel een beetje als slagroom haha, lekker zoet
heeii meiden.. Even berichtje vanaf deze kant..! Hier gaat goed bjurn doet het goed..! Alleen ik ben vrijdag hevig gaan bloeden met grote stolsels!! word nu weer iets minder..! IEmand last gehad hier van..? Was zogoed als over! zag ook voorstellingen staan Ik ben Monique ben 24 jaar en mijn vriend is 26 we zijn bijna 7 jaar samen .. en wonen bijna 4 jaar samen.. Ik ben koerier breng post rond juridishe post..! Heb nagelstylist en visagie gedaan maar helaas is hier weinig vraag na dus heb daarr niet verder in kunnen werken..! verkoop opleiding gedaan maar daar zit ik inmiddels ook niet meer in dat werk.. zag ook dat jullie elkaars hyves hebben ... als jullie het leuk vinden mogen jullie me toe voegen of ik jullie maar paar terug vinden..zal me best doen haha? stuur het wel even via pb.. @alicia mooi hoor die taart ik vind um super strak!!! @ mooie baby voorbij gekomen ! @wenri : vind mooie site.. maar kan de achtergrond niet roze of iets vrouwelijke kleur of kan da tniet met deze site..!! Schouder klopje voor manlief!! Nog even fototje..!
@Girlie, wat een mooi foto's van jullie! Leuke kamer ook! Goed om te lezen dat het goed gaat met Bjurn.. @Kwebbel, zo Jelmer doet het goed op jouw slagroom! haha Ach zolang hij in verhouding is lijkt het me niet erg toch?? Je moet alleen wat sneller aan nieuwe kleertjes denk ik..?! @Alicia, wow mooie taart hoor! Ik vind dat ook leuk om te doen, taarten bakken. Maak er alleen nooit tijd voor.. @Wenenr, mooie website hoor!! Ik zou inderdaad wat meer met kleur gaan werken. En voor mij was het niet direct duidelijk waar ik nou moest klikken voor de behandelingen. Misschien een andere indeling daarvoor?! Maar goed, het kan ook goed dat ik gewoon kippig was! hahaha Ik ben het ook wel met Alicia eens dat je moeders misschien afstoot met de huisregels op je website.. Als ze bellen voor een afspraak kan je het natuurlijk ook altijd zeggen. Uiteraard is dit opbouwende kritiek! Complimenten voor de maker van de website hoor!!!
En nog even een buikfoto van vanavond! (20wk2) Morgenmiddag om 15 uur de 20-weken echo! Vind het natuurlijk hartstikke leuk om de kleine meid weer te zien maar toch ook wel spannend of alles goed is! Ik voel haar nu heel goed elke dag! Wat een genot is dat.
donderdag 6 januari om 20.47 is jovi geboren. 3720 gram en 51 cm het was een zware bevalling. kom snel het hele verhaal vertellen veel liefs