Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Proficiat meid! Ben benieuwd naar je verhaal maar gelukkig gaat alles goed met de kleine en ik hoop ook met jou

2. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    Gefeliciteerd missy geniet ervan! Benbenieuwd naar je verhaal.

Gelukkig gaat alles goed met jullie

Liefs

3. miekje28

miekje28 Bekend lid

3 nov 2009
    873
    0
    0
    verpleegkundige
    zeeland
    @missy gefeliciteerd met jullie zoon!!!!mooie naam!

@banne veel plezier en succes morgen bij de 20weken echo!

@de rest...sorry heb weer s erg weinig tijd(schaam schaam)
    accu s ook nog s bijna leeg,,,

kom zo spoedig mogelijk weer!

x miek

ps hier alles prima hoor!

4. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @Missyf van harte met jovi, ik hoop dat je snel opknapt meid!

@site, weer wat aanpassingen... als jullie eens willen kijken dan graag ( vooral manlief is benieuwt naar beoordelingen haha) www.atalanta-nailstyling.nl

5. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Missy:
    Gefeliciteerd met jullie zoon Jovi….mooie naam, ik heb hem nog niet eerder gehoord! Ben erg benieuwd naar je verhaal.

@Eveline:
    Ik las net in het etos krantje dat de huggies little swimmers in de aanbieding is nu…ik geloof 2 halen, 1 betalen (uit mijn hoofd!)

@Chivay:
    Mijn uitwasbare zwemluier was 14 euro….bij prenatal was er een 7 euro. Het is dus veel voordeliger als je elke week wel een keer gaat zwemmen + het ziet er heel schattig uit!

Geef Oona maar een knuffeltje van Roan!!! Zo zielig als ze ziek zijn.

Ik heb er erg veel zin hoor…eindelijk kunnen we gaan klussen in ons huisje. Al is het wel een hele onderneming…wel leuk om er echt ons stekkie van te maken! En bij ons in de vrienden club is het de gewoonte dat ze op de dag van verhuizen allemaal komen helpen…erg fijn!

@Jane:
    Bij twijfel gewoon naar de HA gaan! Beter 1 keer te veel dan te weinig!

@babykwes:
    Nou er staat behoorlijk wat kluswerk op ons programma…eerst heel veel sloopwerk, op de 2de etage gaan alle wanden eruit en wordt opnieuw ingedeeld, vloeren strippen, wc beneden strippen, leidingwerk wegwerken in de muren door het gehele huis, alle muren worden gestuct, wc betegeld, nieuwe keuken geplaatst, los toilet boven gerealiseerd, nieuwe houten vloer + het schilderwerk…een kleine greep!!!genoeg te doen dus! Maar we hebben nogal wat “mannetjes” ingeschakeld!
    Wat is het rs virus…of is dat een domme vraag?

@Wen&R:
    “Door een afspraak bij mij te maken laat je jezelf heerlijk verwennen en geef je jezelf tijd voor jezelf.” (startpagina)
    Dit vind ik een beetje een rare zin…ik zou ‘bij mij’ weg laten en ook 3x jezelf in één zin is wat veel.
    Verder ziet het er keurig uit hoor!

@Alicia:
    Dat klinkt heerlijk een vakantie is Frankrijk…wij moeten even kijken of er nog budget overblijft na de verbouwing…anders zullen wij ook die kant op gaan!

@Kwebbel:
    Zo…Jelmer is idd al een flinke vent!

@Girllie:
    wat een wijs ventje…haha…op die laatste foto kijkt hij echt heel stoer! Mag ik vragen waar je die letters vandaan hebt? Ik wilde dat op Roan’s nieuwe kamer ook gaan doen!

@Banne:
    succes morgen met de 20wkn echo…altijd spannend, maar als alles goed blijkt te zijn is het vooral erg leuk! En het buikie begint nu aardig te groeien he?

6. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeanetjuh - 22 juni - ronde 8 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 28-02-2011
    Mereli - 29 augustus - ronde 4 - 3e kindje = ZWANGER uitgerekend op 28-05-2011
    Banne77 - 19 september - ronde 10 - 1e kindje = ZWANGER uitgerekend op 28-05-2011 ( Meisje)
    Nbroen - .... - ronde... - ... = ZWANGER uitgerekend op 18-06-2011
    Pluisje1985 - 17 nov - ronde 3 - 1e kindje Clomid 100 mg = ZWANGER uitgerekend op 29 juli 2011
    Kirin - 30 november - ronde 4- 1e kindje = Clomid 100 mg = ZWANGER uitgerekend op 8 augustus 2011
    San84- time out tot maart 2011 i.v.m. huwelijk .
    Wendyenrichard - Vanaf jan 2011 puregon spuiten, 14 febr 2011 intake KID

Geboren:
    eline1984 - 21 juli 2010 - Kim - 3190 gram en 50 cm.
    Chivay - 29 juli 2010- Oona Marthe - 3394 gram en .. cm.
    Jane1983 - 3 augustus 2010 - Elize en Naomi - 1890 en 1780 gram en 45 cm en 44 cm.
    Alicia - 24 augustus 2010 - Nina - 3822 gram en 52 cm.
    Mamanouk - 25 augustus 2010 - Lyanne Dylana - 3630 gram en 52 cm.
    Babykwes - 26 augustus 2010 - Julian - 2820 gram en 47 cm.
    Sammie81 - 1 oktober 2010 - Roan - 3566 gram en 51 cm.
    Magic - 5 oktober 2010 - Anouk - 6 pond en .. cm.
    Kwebbelsnoes - 6 oktober 2010 - Jelmer - 4280 gram en 54 cm.
    Chantal1234 - 8 oktober 2010 - Liz - 3280 gram en 49 cm.
    Lovely me - 14 oktober 2010 - Zulay Aaliyah - 2963 gram en 49 cm.
    Eveline Thijssen - 3 november 2010 - Femke - 2720 gram en .. cm.
    Miekje28 - 6 november 2010 - Sofie - 2930 gram en ?? cm.
    Girllie - 6 december 2010 - Bjurn Nick - 3265 gram en 50 cm
    Wen- 14 december 2010 - Jenz - 3340 gram en 50 cm
    Ingie - 4 januari 2011 - Pim - .... gram en .. cm
    Missyf - 6 januari 2011 - Jovi - 3720 gram en 51 cm

Vlindertjes:

Wendy - 9 weken (26-12-2007*)
    Kwebbelsnoes - 5 weken
    Jeanetjuh - 5,5 week
    Ingie - 5,5 week
    Wen1975 - 6 weken
    missyf - 6,5 weken
    Mereli - 9 weken

Buddy's:
    Banne77 - San
    Jeanetjuh - Wendy
    Alicia - Banne77

Kleine Jovi staat ook op de lijst!:D
    Jeanetjuh...jij bent de volgende!!!;)

7. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Missy... Gefeliciteerd met de geboorte van Jovi!!!

@ Zwemluiers... zag een hoop info staan.. ga vannavond of morgen even goed alles bekijken.. Tnxs!

Zo... ff ARG...
    Net even met de HAP aan de telefoon gehangen.. Oona kreeg na haar fles zo'n heftige hoestbui en ze kwam er niet meer uit... Benauwd, meer hoesten dan ademhalen... Pff schrok me echt rot.... Marcel met haar op de badkamer gaan stomen.. en ik even de HAP gebelt wat we nog meer konden doen... Gelukkig hielp het stomen wel een beetje.... Marcel blijft thuis met haar om straks even naar de huisarts te gaan..
    We stonden net op het punt haar aan te kleden voor t KDV omdat het gisteren overdag wel ok ging behalve wat gehoest en genies..

zo.. dat ben ik even kwijt ;) Nu moet ik omkleden en gaan werken... totaaaaal geen zin.. wil bij mijn meissie blijven.. maarja.. dat kan helaas niet..

8. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    #2648 Wen1975, 11 jan 2011
    Laatst bewerkt: 11 jan 2011
    @Missyf en Missyf Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Jovi! Lekker genieten met zijn drietjes nu.

@Chivay Aaahhh arme Oona. :( Heel veel beterschap voor jullie kleine meid.

Ik reageer straks nog weer even verder, ik heb zometeen eindelijk de intake van de thuiszorg. Alhoewel ik niet weet of ik nog wel iets aan ze ga hebben. Jenz is inmiddels nl al een week thuis en eer dat er eindelijk iemand gaat komen... ;)

9. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    #2649 Alicia78, 11 jan 2011
    @Banne. Mooi beginnend buikje. Leuk he als je buik gaat groeien. Heel veel succes vanmiddag.
    Wat bak jij voor taarten als je tijd hebt?

@Missy. Gefeliciteerd met jullie zoon Jovi. Inderdaad een naam die je niet veel hoort. ben benieuwd waar jullie die vandaan hebben.

@Sammie. Drukke tijd voor jullie. Hebben jullie nog vrij om in het huis te werken of moet het in de avonduren en weekend?
    Jullie pakken het wel heel goed aan,zelfs bovenverdieping opnieuw indelen. IS de indeling zo onpraktisch? Ik heb nog nooit gehoord dat iemand dat doet,maar nu heb je het wel zoals jullie willen. Is het een oud huis of vrij nieuw? Wel spannend hoor een nieuw huis en de klustijd. Ik vond dat klussen altijd erg leuk om te doen,lijkt mij ons wel een hobby geworden. Wanneer wil je erin? Wat een vragen he ;)

@Chivay. Wat schrikken met Oona. Fijn dat je vriend thusi kan blijven bij haar. Ben benieuwd wat de dokter zegt.

@Wen75. Daar zijn ze inderdaad ook niet ceht snel mee. Wie weet krijg je een hele goede en als je er niks aan hebt,kun je het toch altijd afzeggen neem ik aan.

Ik ga de kleine meid eens in bad doen. Vandaag eens kijken of we verder kunnen gaan met het knutselwerk voor haar overgrootmoeder. Soms zitten er gewoon te weinig uren in de dag. Een fles en even naar buiten en dan is het meestal al wel weer slaaptijd. Maar goed,ik ben blij at ze weer goed slaapt.
    Gister hebben we toch zo gelachen om Nina. Ze was gekke bekken aan het trekken en ik en mijn vriend moesten zo om haar lachen. VErvolgens moest zij om ons lachen en een geluid dat ze erbij maakte,geweldig. Het werd een beetje sneeuwbal effect,maar we ons alledrie kapot gelachen. Wat leuk dat schaterlachen bij Nina.

10. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Missyf, van harte gefeliciteerd met Jovi. Hopelijk zijn jullie lekker thuis en aan het genieten met z'n drietjes.

@ Girlie, leuke foto's en mooi kamertje:)

@ Wen, idd een beetje laat dat er na een week pas iemand van de thuiszorg langskomt en wanneer zouden ze dan idd gaan beginnen.

@ Banne, succes met je 20 weken echo vandaag. Mooi buikje heb je al hoor.

@ Chivay, dat is even schrikken. Wel fijn dat Marcel bij haar kan blijven.

@ Babykwes, wat zielig voor Julian hopelijk is hij snel weer beter en hoeft hij geen pufjes enzo

@ Sammie, ja idd ik ben de volgende als alles goed gaat kan dat ook echt niet anders haha spannend hoor.

@ Alicia, Met mij gaat het goed hoor ik hoef alleen vrijdag nog te werken en dan verlof:D en het is allemaal wel spannend maar lig er nog niet wakker van;)

@ Kwebbel, zooo Jelmer groeit hard zeg:) maar het is een mooi ventje om te zien en als hij het verder allemaal goed doet is het prima toch.

11. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Missyf: Gefeliciteerd met jullie zoon Jovi!!!

Sammie: Wow, jullie hebben een hoop plannen met het huis! Wel tof dat jullie het zo helemaal eigen kunnen maken.

Chivay: Sterkte met Oona!

Banne: Mooi buikje hoor!

Baal echt als een stekker. Jelmer krabt zichzelf regelmatig in zijn gezicht, we knippen 2x in de week zijn nageltjes, maar hij blijft het doen.
    Gisteravond was mijn man hem aan het klaarmaken voor de nacht en toen hij aan Jelmers beentje kwam begon hij te gillen en heeft hij zichzelf zo hevig gekrabt dat hij er gewoon een hele diepe snee van in zijn wang heeft :( Het is best wel diep, dus hoop niet dat het een littekentje wordt.

12. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    #2652 carpediem2010, 11 jan 2011
    Hee meiden

Denk wel aan jullie hoor, maar weet soms niet hoe ik alles bij moet lezen.
    Net 3 dagen gewerkt, vind het gewoon druk met werken en alles.
    Nu 1 dagje vrij, en dan weer 2 werken

Eveline leuke fotos van Femke, klein poppetje nog

kwebbel wow wat een flinke man zeg al

babykwes balen van Rs virus, ik dacht dat Kim het ook had, klonk wel 2 weken vol bij longen, maar nu toch over vanzelf

Girrlie leuke fotos, van je gezinnetje ook

banne, mooi buikje heb je, en veel plezier/succes met de 20 weken echo vandaag, spannend he

Chivay wat schrikken zeg van Oona, ze heeft geen geluk he, al een paar keer ziek geweest, beterschap

MIssy, gefeliciteerd met Jovi, ben benieuwd naar je verhaal

Ik heb sinds een week een gore smaak in mijn mond, wordt gek ervan.
    Heb idee dat het uit keel komt, maar ga volgende week naar de tandarts.
    Heb na zwangerschap 4 gaatjes gehad, mijn gebit is ervan naar de maan.

Ik ga kim vanaf vandaag op een ander schema zetten, dit was het eerst

07.30 150 + 5
    10.30 150 + 5
    13.30 150+5
    16.30 150 +5

18.30 slapen, en dan om 21.30 weer wakker maken voor 150 +5.

Nu eet ze worteltjes, dit gaat goed, wil het nu zo doen:

07.30 180 +6
    10.30 180+6
    13.30 180+6
    17.00 potje groente
    18.30 180+6 en naar bed, en niet meer wakker maken.

Zou het haalbaar zijn?

O ja fysio belde, kim haar afplatting was nu 104%, en begon met 112%.
    Fysio hoeft niet meer te komen, je zal het later niet of nauwelijks meer zien

xxx

13. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Mijn nieuwe wagen

14. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    goedemorgen meiden

Missy gefeliciteerd met jullie zoontje leuke naam!
    Nu eerst even bijkomen en lekker genieten

@sammie
    zo dat is best veel werk maar wel super leuk dat jullie het zo helemaal naar je zin kan maken en er niet alleen voor staat;)
    het rs virus is eigenlijk gewoon een soort verkoudheid alleen kleine kinderen worden er veel zieker van en krijgen het vaak ook benauwd en hoesten en zo
    en domme vragen bestaan niet he;)

@girllie
    mooie fotos van jullie en bjurn
    @kwebbel
    jeetje echt een hele bink die jelmer! ach zo lang het goed met hem gaat is het belangrijkst toch hij loopt het er vast wel weer af straks
    maar ik vond hem niet dik ofzo hoor gewoon een lekkere baby:D

@eline
    wat goed nieuws van kim haar afplatting!
    ik denk dat je schema wel haalbaar is hoor

@jeanetjuh
    bijna verlof heerlijk hoor nog even genieten van de rust;)

@banne
    mooi buikje zeg!

@chivay
    aahh die kleine oona je schrikt je eigen echt lam he als ze zo eng doen!
    misscien ook rs?? ben benieuwd wat de ha zegt ik geloof je gelijk dat je liever bij je meisje blijft t is zo zielig he
    sterkte en een dikke knuffel

@wen
    hoe gaat het met jenz en jullie??

hier vanmorgen julian om kwart over 9 toch maar wakker gemaakt de slaapkop
    gelukkig drinkt en plast hij goed en is hij wel vrolijk gelukkig wel wat huilerig meer als normaal maar hij is ook niet lekker dus vooruit
    hij ligt nog wel flink te roggelen en hijgen en dat is echt zo'n vreselijk geluid ppff maar geloof dat het niet erger is dan gister dus hopelijk hoeft hij niet aan een puffer

fijne dag meiden hier regent het lekker hoor:x

15. Bjurn is echt een knapperd! Hij wilde inderdaad niet echt meewerken op de foto van jullie drietjes, dat is jammer. Toch altijd lastig hè, om net die foto te maken waar ze leuk op staan.

Banne, succes met de echo vanmiddag, en veel plezier. Post je een fotootje als je weer terug bent?

Missy, gefeliciteerd met Jovi! Dat heeft nog lang geduurd dan.

Ah, ik ga eens kijken bij de Etos, dank je voor de tip :)

Handig dat alle vrienden komen helpen, het is echt niet niks wat jullie allemaal gaan doen zeg! En het meeste ga je zelf doen dus (met hulp van vrienden enzo), geen ingehuurde werklui ofzo? Wanneer is de planning dat het klaar is?

Julian beterschap met je RS. Gelukkig heeft hij er toch niet al teveel last van zo te horen. Er zijn ook genoeg kindjes die ermee in het ziekenhuis belanden zo benauwd dat ze het krijgen.
    Wie weet heeft Oona het inderdaad ook wel, ben benieuwd wat de huisarts ervan zei.

16. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    nah meiden, het is me niet gegund, ik zou vandaag jane's nageltjes doen.. en prompt belt rich met het verhaal dat ie ziek is.

Nu kan ik dus iedereen afzeggen.. :mad: incl het ziekenhuis morgen.. blegh..

17. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Wenr wat balen zeg. Hoe gaat het verder met je?
    Hoe staat het er nu voor? Sorry heb moeite alles bij te houden.
    Knuffel

18. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @eline, geeft niet. Ik krijg de prikinstructie nu aanstaande vrijdag.. begin morgen met menstruatie opwekkers en dan moet ik gaan spuiten. Om de zoveel dagen moet ik naar het ziekenhuis voor een inwendige echo, om te kijken hoe mijn folikel ( eitje) vordert. Ik probeer die eerste 2x op zondags te plannen, zodat ik op werk niks hoef uit te leggen.
    Dan na de donorselectie op 24 januari, kunnen we echt beginnen, we betalen 600 euro voor 6 inseminaties. medicatie wordt vanuit het ziekenfonds betaald, inseminaties niet ( is geen noodzaak, een luxe.... ja dat zeggen ze echt)

En dan maar hopen dat het snel raak is..

19. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Wenr spannend allemaal zeg, hoop zo dat het dan opschiet.
    wat dom zeg, dat ze zeggen dat het een luxe is, sjonge jonge
    Ik duim voor je.
    Ik zag trouwens weer mooie nagels op hyves, leuk hoor

20. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Wenrich, misschien een domme vraag maar waarom moet jij iedereen afzeggen als je vriend ziek is?

@ Eline, mooie kinderwagen.

@ Kwebbel, ahhh wat zielig. Misschien iets van bescherming over zijn handjes doen dat bestaat toch?

Deel Deze Pagina