@wendy jeetje balen weer zeg:x hopelijk is hij snel beter en kunnen jullie snel verder @kwebbel ahh zielig zeg voor hem misschien kan je een paar kleine sokjes over zn handen heen doen?? @wen en ben je wat wijzer geworden van de thuiszorg?? @banne hoe was de echo alles goed? lekker weer genoten van jullie meisje?
@Eline. Ik weet niet fo het nieuwe schema van Kim haalbaar is. Je zou het gewoon uit moeten proberen. Hoe lang slaapt ze normaal? Ik vidn het wel een lange ruk van de laatste voeding naar 's ochtends,maar als ze goed slaapt moet het lukken. Evt kun je de laatste iets later doen,want je hebt vrij kort daarvoor ook groente,maar ik zou het gweoon proberen. @Wendyenr. Balen,maar ziekte heb je niet in d ehand jammer genoeg. Kijk straks nog even naar je nieuwe site. @Kwebbel. Balen inderdaad als het ene liteken word. Best l;astig met nageltjes. Nina probeert zich ook te krabben en ik hou ze zo kort mogelijk,maar kort is bij haar niet zo kort als bij mij. Ik vidn het toch als zo lastig om haar nagels te knippen. Je hebt evt krabwantjes als je er iets tegen wil doen,bij de Hema voor 2 euro. @Jeanetjuh. Wat lekker bijna verlof. JE hebt het echt goed volgehouden. Je moet er ook niet van wakker gaan liggen. Een bevalling is even hard werken maar je krijgt iets geweldigs voor terug. En het is te doen,anders zou ook geen vrouw meer aan een zwangerschap/bevalling beginnen. @Banne. Ook ik ben benieuwd naar de echo van jullie meisje. @Babykwes. heo is het met de kleine slaapkop Nina is nu helemaal in to haar voeten. Die vind ze geweldig,alleen kan ze er niet geod bij. Ze is echt een beetje stijf. Maar ze heeft e al iets op bedacht. Ze trekt dan gewoon aan haar broek en dan komen haar voeetn vanzelf haar kant op Slimme meid
Meiden, hier zit ik met een ziek meisje thuis.....Naomi kwam vanmorgen met een roggelend geluid uit bed, ze hoeste al een paar dagen maar nu heeft ze dus 38,5 koorts, is hangerig wil alleen maar slapen en wil haar flessen niet drinken. Normaal drinkt ze 5 x 200 cc op en als ik er nu 100 cc per fles in krijg dan mag ik in m'n handjes klappen. Daar doe ik dan ook ruim 45 over maar ze moet toch vocht binnenkrijgen. Daarentegen is Elize zo vrolijk als wat.....hoop niet dat ze haar zus achterna gaat en dat ze elkaar blijven aansteken. Vanmorgen bij huisarts geweest en ze heeft een goed virus te pakken, als haar koorts blijft aanhouden moet ik weer bellen. Wat breekt je moederhart toch om je meisje zo te zien, het snot loopt er zo uit pffff zo te horen waren haar luchtwegen ook erg geirriteerd
Hey meiden! De echo was weer super! Het is nog steeds een meisje en alles was goed voor zover ze kon zien. Ze zag er weer prachtig uit! Ik wordt steeds verliefder op ons meisje! Hier een foto van haar hoofdje "en profiel" Ze heeft zo'n schattig neusje vind ik!
@Missyf, gefeliciteerd met jullie zoon Jovi! Ik ben erg benieuwd naar je verhaal en hoe jullie op die naam zijn gekomen! @Alicia, wat is het toch een slimme meid die Nina! haha, via haar broek haar voeten pakken. Ik maak niet zo heel veel taarten hoor maar ik heb hier een boekje met antilliaanse taarten! njam, njam die zijn zo lekker! Vaak zijn dat van die taarten uit verschillende lagen met een lekkere crème of iets ertussen. En dan natuurlijk glazuur erover, maar daar heb ik altijd ruzie mee. haha Dat moet ik wat vaker goed oefenen. Ik vind het ook altijd wel leuk om dingen uit te proberen. @Jane, ook al een ziek meisje! Zo zielig.. Sterkte ermee! Hopelijk steken ze elkaar niet steeds aan. @Chivay, hoe is het nu met Oona? @Kwebbel, wat vervelend dat hij zich zo krabt. Hopelijk blijft er geen litteken achter.. Wat Alicia ook al zei is misschien wel een idee, die krabwandjes! @Wenenr, ik begrijp eigenlijk ook niet waarom je alle afspraken af moet zeggen?! Is Richard zo ziek dat hij nergens naar toe kan? @Jeanetjeh, joehoe bijna verlof! Lekker zeg! Je bent de volgende op de lijst.. Vast wel een gek idee of niet? Nog een paar weken en dan heb je jullie kleintje in je armen! Vind het ook wel en raar idee eigenlijk dat ik op de (gedeelde) 2e plaats sta wat betreft bevallen!
banne fijn dat de echo goed was, mooie foto van jullie meisje Alicia, haha die Nina, dat ze haar broek pakt. Kim gaat normaal om 18.30 naar bed, hoop dat ik het red dan de fles pas te geven. Ik ga het gewoon proberen, en kijken hoe het gaat jane balen dat je meisje ziek is, er heerst ook van alles he. Zo zielig die verstopte neusjes Kwebbel, kim krabt zich ook regelmatig open, en doe haar nageltjes ook vaak. lastig he. Het geneest bij haar wel elke keer netjes. xxx
heei meiden ! Thanks voor de reacties..!! Ten eerste Missyf Gefeliciteerd met jullie zoontje Jovi!! Lekker genieten meid..! Jeantjuh..jij bent de volgende spannend.. bijna verlof las iklekker genieten meid.. @Jane aaah niks aanz'n ziek meissie hopelijk is ze snel beter..! @banne mooie buik foto en prachtige echo foto..! Ga je ook 3 of 4 d echo doen ..? @alicia hele slimme meid nina hahha.. grappig is dat he..! @wenri Balen meis..! @wen.. hoe gaat ie bij jou ..? En met jenz..? @eline mooie kinderwagen wat zit ze er prachtig in als een prinsesje haha..! @sammie JA gaaf he die letters..! Ik heb ze bij de karwei weg de aap ook hihi.. ze stonden in de folder toen per lette 7.99 geloof ik niet duur voor wat het is gewoon hout erg mooi ... als je nog even snel gaat kijken hoop ik dat ze er nog zijn want bij karwei is het altijd op maar hier bij ons lagen er heel veel dus geef je grote kans.. succes..!! Maar je dan ven Pics om te showen ..? @eveline volgens mij zag ik jou meissie in bad lieffie zeg!! hopelijk niemand vergeten..!
Girrlie mooie platte buik alweer zeg. Hoe gaat het verder? Jeanetjuh je gaat trouwens ook hard zeg, lekker bijna verlof Nou had Kim om 17.00 groente gegeven, 18.30 fles, en ben benieuwd hoe de nacht nu gaat. Tot morgen meiden xxx
Ja gaat goed..! @eline: Had alleen vrijdag ineens erge bloedingen met grote stolsel maar gelukkig is het in beter ben er ook niet mee na ha geweest want zou gister gaan maar het was gister al minder.. Was zo erg toen ik moet hond ging lopen liep het bloed langs me billen ... Hoop dat kim lekker door slaap eline..! ze heeft lekker gesmult dus haha... @Na controle..: hebben jullie allemaal een na controle gehad meiden..? want ik heb het niet volgens mij .. na 6 weken zeg mijn tante... hadden jullie dat ook allemaal ??
Girllie heb wel eens gehoord dat dat normaal kan zijn, nog van die stolsels. Ik had ook geen nacontrole na 6 weken, maar het kon wel als ik er zelf om vroeg. heb dat wel gedaan, ze kijken dan ook of je buikspieren alweer dichtgaan
@Girllie, nee wij gaan geen 3 of 4d echo meer doen. Ik vind het wel goed zo. We hebben elke echo nog gefilmd dus dat vind ik al heel leuk om terug te kijken.. @Miekje, ik heb in je foto album gekeken maar de foto van het kamertje zit er niet bij? Zou je die nog een keer kunnen posten?
Nou...alles moet in de avonduren en in de weekenden, maar we hebben wat ervaren vaklui die overdags komen klussen! Dat scheelt alweer... Het hele huis is nu, zeg maar, 'doe het zelf' achtig. Ze hebben wel wat proberen te doen maar het is het allemaal net niet. De (gips)wanden op de 2de etage zijn erg slecht afgewerkt en totaal niet ons ding! Ze hebben er niet echt bij na gedacht volgens mij...Het huis is ook van 1981 (haha..net als ik!) Ik heb erg veel zin in het klussen al zal ik er niet super veel zijn, omdat ik ook Roan nog heb. 15 maart moeten we uit ons huidige huis zijn...we willen dus proberen om voor die tijd over te gaan! Volgens mij heb ik nu antwoord gegeven op al je vragen..hihi!!!
We hebben een vriend die eigenlijk timmerman is (maar heel handig is met alle klussen) maar die nu voor de brandweer werkt. Hij is dus veel thuis en helpt daar waar hij kan. Mijn vader werkt in de bouw, en komt de avonden helpen. Ook hebben we een vutter die wat bij komt klussen met het stucwerk en een collega van Roy (zit in de schildersbranche doet het schilderwerk. Natuurlijk geven we iedereen wel een vergoeding. We kunnen niet van hun verlangen dat ze alles voor nop doen.
@Girliie: Bedankt! Ik ga snel eens bij de karwei kijken.. Hier wel een standaard nacontrole gehad. Ik vond het erg fijn , want ik had nog best veel last van de knip....zij heeft nog even de wond bekeken! @banne: Mooi hé...fijn dat alles goed is! Mijn vriendin kwam net vertellen dat ze (weer) zwanger is!!! Helemaal leuk! Ze hebben al een kindje van bijna 2....moet er de hele tijd aan denken...het kriebelt gewoon in mijn buik van vreugde!! Ze had in juli haar spiraal laten verwijderen...de datum is 20 augustus!
@chivay hoe is het met oona? wat zei de ha? @alicia onze slaapkop haha k heb hem om 9.15 toch maar wakker gemaakt maar hij slaapt ook erg onrustig doordat hij toch zo ligt te hijgen en zo dus hij zal ook wel extra moe zijn arm kind haha die nina slimme tante hoor geweldig @girllie mooi hoor alweer zo plat ben jaloers @eline hoop dat het goed gaat met kim vanacht ben benieuwd liefs @banne fijn dat alles goed gaat en mooie echo hoor
Hi allemaal.. Nou hier weer rust in de tent.. Vanmorgen is marcel met Oona naar de huisarts geweest... Gelukkig waren haar longen schoon.. reden dat ze vanmorgen zo bleef hangen is omdat het slijm allemaal aan het loskomen is nu.. Ineens zat gewoon haar keeltje vol zeg maar... Wel heeft ze een lichte oorontsteking, en dat verklaard haar temp.... Dus zetpilletje.. rustige dag.. En maar hopen dat we over het hoogtepunt heen zijn... Oona treft het idd niet... al 3x ziek... Hopen zo dat ze niet mijn gezondheid krijgt... Marcel is nooit ziek, ik daarintegen ken mijn huisarts veel te goed.. @ Jane... Veel beterschap met Naomi.. Las net op hyves dat je met je meisje richting t zh moest... Hopelijk valt het mee en knapt je meisje snel op!!! @ kwebbel.. Oona krabt ook veel... Altijd op dezelfde plek door haar eczeem.. hier krijgt ze 'snachts sokjes om haar handen.. beetje lange uitgezocht die tot over haar ellebogen komen.. Krabwantjes trok ze uit.. @ Nageltjes knippen... Hier werkt het perfect voor de tv... Oona op schoot een beetje naar tv laten staren en ik kan rustig mijn gang gaan.. Eigelijk de enige mogelijke manier.. anders gaat ze naar het schaartje grijpen... @ Alicia.. Leuk dat nina haar beentjes en voeten aan het ontdekken is! Oona vind dat ook geweldig en stopt haar voetjes ondertussen ook in haar mond.. zo leuk eerst deed ze dat ook zo aan haar broek trekken.. Zo sorry rest eventjes kwijt... was uit mijn blote bolletje
Owja.... Banne wat een mooie echo zeg! Schitterend.. en ook zo'n mooie buik! En zag heel mooie foto's van Bjurn.. Mooi mannetje! En de nieuwe wagen van Kim.. Leuk!
Even voor de leuk... Site gevonden waarop staat hoeveel kindjes in 2010 een bepaalde naam kregen!! Even opgezocht: Kim: 132 Oona: 18 Elize: 99 Naomi: 398 Nina: 369 Lyanne: 13 Julian: 558 Roan: 425 Anouk: 399 Jelmer: 86 Liz: 203 Zulay: 5 Femke: 429 Sofie: 306 Bjurn: 1 Jenz: 2 en eigelijk van 2011... maar in 2010 waren er zoveel: Pim: 238 Jovi: 1 Wel grappig om te weten dat er nog 17 andere Oona's rondlopen van 2010... En Bjurn is dus in zijn uppie in 2010!!
@ Chivay..! Wat leuk haha.. Dus Bjurn in z'n 1tje..! Zijn 2e naam niet denk ik die hoor ik zooo veel.. Bjurn hoor je ook bijna niet.... Hoe gaat het met oona??