Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Oja, Sammie veel "plezier" met (laten) klussen in jullie nieuwe huis! Leuk hoor!

2. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    @san:
    Ik hoop ook voor jullie dat de volgende ronde raak zal zijn...het zou zo leuk zijn als ons begin lijstje straks helemaal weg is!

@Chantal:
    Wat vreselijk...ik hoop dat haar gezin veel steun van iedereen zal krijgen. Hoe oud was de vriendin van je moeder? Ik vind het echt heel erg...hier komen de beelden van mijn buurvrouw weer even naar boven...heel veel sterkte!

@Jane:
    Nog geen natte sokken daar in Nijmegen?

@Eveline:
    Wat een leuke foto's! Blijft leuk om naar te kijken. Ik zal binnenkort van roan er ook weer een posten...dat is alweer een tijdje geleden!

3. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je...het zullen twee drukke maanden worden, maar we hebben het er voor over. Straks een mooi huis voor ons drieën met een tuin waar Roan straks lekker in kan spelen en fietsen!:D

4. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Eveline. Tja dan moet jij het dus echt doen. Wil ze ook geen speen zodat jij ook even voor jezelf hebt>
    Wat een leuke foto's van Femke. Het is echt een poppetje.

@Jane. Ah had zo gehoopt dat het Elize bespaart zou blijven,maar helaas dus. Sterkte met beide meisjes,hoop dat ze snel weer beter zijn.

@Chantal. Wat erg. En een kindje van 8 jaar,verschrikkelijk. Was ze ziek of is dit heel plotseling? heel veel sterkte.

@San. Fijn dat het goed met je gaat. Gaan jullie r nu weer echt voor nu de bruiloft wat dichterbij komt?

@KWebbel. leuk om al die babys bij elkaar te zien. Jelmer is inderdaad de grootste. Maar de kleinste zijn volgens mij ook wel de twee meisjes he.

@Babykwes. Wat fijn dat Julian geod is aangekomen. Hij zit bijna gelijk met Nina. Ik heb Nina vandaag nog gewogen,zij was 6400,dus scheelt niet veel meer. Onze kindjes hroen volgens mij gewoon bij de lichtere,maar zolang ze vrolijk zijn en geod eten, vind ik het geen probleem. Gaat het al were wat beter met julian?

Hier net Nina haar laatset voeding gegeven. Ze is nu in dromeland. KAn ik het speelgoed ven opruimen. HEt is hier net een volksverhuizing. Nina vind het sinds twee dagen leuk om met haar speelgoed te gooien. Ze pakt het en gooit het dan een meter verderop. Daarna volgt ook haar slof en haar sokken. Ook een leuke bezighied ;)

5. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Goedemorgen

Eveline leuke fotos van femke

Chivay fijn dat het beter gaat met Oona zeg.

Chantal gecondoleerd met de vriendin van je moeder, erg zeg een kindje van 8.

San ik wou gisteren al vragen hoe het met je ging, mist je hier. Fijn dat alles goed gaat

Alicia haha dat Nina gaat gooien met alles, Kim ligt zowat stokstijf in de box hahaha

Gisteren ging ik om 14.00 naar mijn werk,mijn moeder kwam hier, en toen ik weg was, keek Kim steeds waar ik was.
    En vervolgens hele middag gehuild, tot 18.00, toen mijn man thuis kwam.
    Ze had ook niet meer geslapen, zo zielig.
    Dacht eerst komt van peer, maar was gelijk toen ik wegging.
    Nu lekker 3 dagen vrij

xxx

6. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    goedemorgen dames

@eline
    wat zielig voor kim ze miste gewoon haar mama en papa gelukkig kan je nu lekker 3 dagen van haar genieten

@alicia
    groeien doet hij zeker goed hij gaat zn nicht nog inhalen denk maar een ukkie zal het altijd blijven:D hij zat trouwens net onder het gemiddelde en nina?
    wat leuk dat ze zo echt aan het spelen is en alles door de kamer gaat haha dat doet julian nog niet echt maar zal wel snel komen denk
    gaat het slapen eigenlijk beter nu?

@sammie
    vandaag de sleutel toch?
    veel plezier!!

@chivay
    fijn dat het beter gaat met oona hopelijk is dit voorlopig even het laatste voor haar

@chantal
    gecondoleerd heel veel sterkte de aankomende tijd

zo ik ga eerst maar even julian op bed leggen en dan even douchen
    kom straks nog verder reageren

liefs

7. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    #2747 Alicia78, 14 jan 2011
    Laatst bewerkt: 14 jan 2011
    Nina ligt eigelijk nooit stil in de box en ook ergens anders niet. Ze is constant aan het draaien en zwaait met armen en benen. Laatste wilde mijn broertje haar de sokken en sloffen aan doen die ze had uitgetrapt,maar hij kreeg het niet voor elkaar. Hij was aan het zuchten en Nina maar lachen en met haar benen tarppelen,hihi. Zag er erg vermakelijk uit. Nina beweegt nog een voetje als ze haar fles drinkt. Wat dat betreft heeft ze geen rust in dat kleine kontje van haar ;)
    Wat zielig dat Kim zo huilde toen jij wegging. Misschien iets van verlatingsangst. Wat jij al zegt,lijkt me sterk dat het van de peer komt,aangezien ze begon toen jij wegging. Hopelijk doet ze het de volgende keer dat jij weggaat niet.

@Babykwes. Nian zit met haar gewicht altijd onder de middenlijn. Met haar lengte zit ze er altijd boven. Van beide hadden wij eigelijk niet anders verwacht. Wij halen qua lengte allebei 1.86m en qua gewicht ben ik ook smal. Mijn vriend is wel wat breder,maar was als baby altijd mager,dus zit er van beide kanten in.
    Het slapen gaat weer geod. We hadden laatst van alles bedacht om uit te proberen en zijn begonnen met knuffel en kruik en daarmee sloegen we meteen de spijker op de kop. Dus sinds dien is het opgelost. Nu het volgende probleem met het drinken 's avonds oplossen:D Mevr houdt ons bezig.

Hier heerlijk geslapen. Nina was al om 8 uur wakker,maar ligt dan nog 'n half uur in bed te spelen,de kleine schat. Mevrouw heeft ook weer iets nieuws sinds drie dagen. 's Avonds voed ik haar altijd liggend in bed. Eerst op recht en dan op links. Nu wil ze al drie avonden niet meer op links. En het heeft niks te maken met het feit dat de borstveoding terugloopt,want ze proeft niet eens. Ze begint al te huilen voordat ik de tepel in haar mond kan doen. Heel raar,zeker omdat ik 's ochtend ook zelf voed en dan drinkt ze wel. Het enige verschil is dat 's avonds mijn vriend bij ons in bed ligt,maar dat ligt hij bijna 5 maanden,dus dat lijkt me ook niet de reden. Ik moet zeggen dat Nina ons wel scherp houd,ze verzint zo nog wel eens wat;):D

8. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Hahaha prachtige meid Nina. Vraag me af wat dat dan s'avonds is.

Eline denk dat het idd verlatingsangst is. Lijkt me niet dat het aan de peer lag.

Chivay fijn dat het weer wat beter gaat met jullie meisje:) Hopelijk word ze nu niet weer ziek.

Ik ga over drie weken ook beginnen met fruit voor Liz. Hoop dat ze er goed op reageert:D

9. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    Hey ladies,

Eveline wat een leuke fotos van femke

Chivay fijn dat het beter gaat met Oona als ze zo ziek is is het ook echt niet leuk!

Chantal gecondoleerd met de vriendin van je moeder, erg zeg een kindje van 8.

San Fijn dat alles goed gaat

chantal gecondoleerd en heel veel sterkte

Alicia Zulay heeft dat ook ineens sinds een paar dagen wil ze ook niet meer de linker borst! laatste voeding doe ik ook liggend dan neemt ze links soms nog wel maar gister absoluut niet, toen maar gekolft en dat flesje ging er prima in! Ik weet ook niet wat het is hhahaha. Kunst voeding gaat nog niet echt van harte ze kijkt er zo vies bij en heeft onwijs last van krampjes arm kind.

Eline wat zieig dat kim je zo miste! nou kan ze lekker genieten want je bent nu een paar dagen vrij!

Zulay is al weer maanden jeeetje wat gaat dat snel zeg!
    liefs

10. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Chantal Gecondoleerd en sterkte. Wat erg voor haar dochtertje. :(

@san Fijn te horen dat het goed met je gaat en ook ik ga duimen dat je snel op roze mag.

Eventjes mijn kanjer spammen, foto is eergisteren gemaakt:

Bekijk bijlage 121470

11. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @chantal sterkte meid..

@jane oh wat naar zeg.. hoop dat ze er snel bovenop komen!

@ego, sorry meiden ik heb even geen puf om bij te lezen. Ben weer enorm moe van alle medicatie..

12. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    Heee Meiden,

Heb alles bij gelezen maar geen puf om te reageren sorry.
    Mijn hb blijkt veelste laag te zijn waardoor ik me dus niet lekker slap en futloos voel. Heb nu sinds gisteren tabletten maar heeft even tijd nodig.

Ik heb nu verlof baalde wel want had vandaag mijn laatste werkdag en heb me dus ziek moeten melden erg jammer om het zo af te sluiten.

Liefs

13. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Jeanetjuh kan me voorstellen dat je dat jammer vind! Hopelijk helpen de tabletten snel en heb je weer wat meer energie:D

Wendy wat een super mooi kindje is Jenz. Hij is ook best donker he.

Wendy sterkte. Hopelijk voel je je snel wat beter ondanks de medicatie.

14. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
  15. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    jeanetjuh kan me voorstellen dat je het jammer vind maar je kan er niks aan doen hoop dat de tabletten snel aanslaan!

kwebbel zo jelmer groeit lekker lang leve borstvoeding hihihihi

liefs

16. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    @ Wen.... Mooie foto! Zag ook heel leuke foto's op hyves!

@ Alicia.. Hier ook eentje die nooit stil ligt ;)

@ Kwebbel... Zo hee das wel een flink verschil idd! Leuke foto.. ook die van jullie terugkomdag.. speciaal zo al die kindjes bij elkaar..

@ Jeanetjuh.. Hopelijk werken de tabletten snel! Wel fijn dat je een reden hebt voor je vermoeidheid! Daar kun je teminste wat mee doen nu..

@ Wen&R... Behalve vermoeidheid nu ook andere bijwerkingen??? Draai ontzettend veel duimen voor je..

@ Chantal.. Pff wat naar zeg.. gecondoleerd...

@ Jane.. Hoe is het nu met je meiden?

@ Eline.. Ohh wat zielig voor Kim... Hier ook soms verlatingsangst.. maar niet consequent.. Ene keer wel, andere keer niet...

@ Lovely... Wat gaat dat hard hè... alweer 3 maanden!

@ San.. Nog druk met alle voorbereidingen voor je huwelijk?

@ Eveline.. Wat een leuke foto's zeg!
    Heb ik trouwens wel eens vertelt dat ik ooit een leerling in de klas had die ontzettend veel op Jelle lijkt? Hij is ondertussen alweer 15 jaar.. had hem in de klas toen hij 7/8 was..

Zo... Hoop dat ik niemand vergeten ben.. was deels uit mijn blote bolletje!

Hier een rare dag...
    Vannacht is er een leerling uit mijn buurklas overleden in haar slaap.. Mytylschool, dus helaas gebeurt dat vaker bij deze doelgroep... maar dit was meteen wel heel dichtbij...
    Omdat ik daar pas 2 weken werk ken ik haar nog niet goed, maar zag haar regelmatig op de gang & de badkamer.... harstikke vrolijke meid..

Op een aantal flinke hoestbuien na gaat het met Oona gelukkig weer lekker... Ze is nog wel ontzettend hees... Wel grappig als ze tijdens het spelen probeert te gillen ;) Dat lukt dus niet!
    En maar verbaast kijken dat ze haar stem niet hoort terwijl haar mondje wagenwijd open is haha..

Ze gaat zo hard de laatste tijd...
    Nu heeft ze ineens ontdekt hoe ze met haar vingers haar speentje om kan draaien, en daarmee dus goed in haar mond stoppen! Pardon!? dacht ik... Partij fijne motoriek voor nodig.. maar ze deed het gewoon 3/4 x achter elkaar.. Slaapdronken in bed lukt het nog niet ;) maar in de box doet ze het nu vaak..

Ook steekt ze nu haar armpjes uit als ze opgetilt wil worden, brabbelt steeds meer klanken, kan steeds steviger zitten, pakt speelgoed ergens onderuit als ze persee dat speeltje wil...
    Tjee wat gaat dat toch allemaal snel! Moet maar echt van elke sec genieten.. voor we het weten zijn onze kleine ukkies absoluut geen kleine ukkies meer!

Ze heeft ook kiekeboe ontdekt.. als je een doek over haar gezicht gooit trekt ze hem eraf en maar meteen een geluidje of gaat kei hard lachen... ;) en gerust 20x achter elkaar!
    Andersom lijkt ze ook door te hebben.. zelf iets over haar gezicht leggen.. maar het eraf trekken geeft de grootste lol ;)

Zo.. dat was even trotse-mama-modus...
    Nu ga ik lekker even douchen!

17. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    Chivay wat leuk dat oona dat al doet! Het gast dan ineens heel snel he voor je het weet zeggen mam ga ff na de stad eet niet thuis doei!!!! ach moet er niet aan denken.

Zulay lig al sinds half 9 k.o op me borst te slapen normaal neemt ze de laatste voeding om half 10 ach arm kind ze zal wel moe zijn schoonouders waren op visite dus dan weet je het wel als ze ligt te slapen dan toch nog ff aan der zitten kusje geven of zeggen kom maar bij opa tetwijl ik haar in bed wil leggen
    Kind gelijk wakker! En dan zeggen o ze heeft der dag niet een beetje saggo ja hallo logisch denk ik dan ze is moe jullie houden haar uit haar slaap hoe zouden jullie dat vinden. Dus zeg ik nog ze is gewoon moe ze wilt slapen nog niet door hebben dat het misschien door hun komt nou volgende keer hebben ze pech dan leg ik haar gewoon in der bedje!
    Sorry moest er ff uit soms begrijp ik het gewoon niet maar dan vind ik het lullig om er wat van te zeggen maar ja moet eigelijk wel kunnen want het is voor zulay gewoon zo vermoeiend soms.

Liefs

18. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Hahahaa ja idd Lovely.... Moet er nog niet aan denken...
    Van mij mag ze nog lekker lang klein blijven haha..

En owwwwwwwwwwwww wat herkenbaar..
    Ik doe het ook echt niet meer.. Oona gaat gewoon haar bedje in.. en heb het ook hardop gezegt... Oona is nogal prikkelgevoelig als het gaat om visite... Gelukkig hebben mijn ouders & schoonouders dat nu ook door... maar in het begin regelmatig een overprikkeld meisje gehad...
    Heb gewoon letterlijk gezegt van: Echt even te veel indrukken, daarom is ze nu zo huilerig.. ze gaat even rustig naar bed zodat ze even tot rust kan komen na al die aandacht... (niet met deze woorden.. maar ik zei nog net niet dat ze door hun huilde zeg maar haha)
    Was meteen duidelijk.. want schoonmoeder is de eerste die een stap terug doet en Oona aan ons overlaat als ze huilig is.. en mijn moeder plukt mijn vader regelmatig boven de box e.d vandaan ;)

Dus ik zou er zeker wat van zeggen als ik jou was! Of gewoon lekker naar bed brengen!

19. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Loveley me zo herkenbaar. Laatst waren mijn schoonouders ook bij ons. Ik geef Liz altijd boven de fles, maar ze kwamen speciaal voor haar, dus liet ik hun Liz beneden de fles geven. Ze weten dat Liz direct na die laatste fles weer naar bed gaat. Gaan ze vliegtuigje spelen net nadat ze de fles heeft gehad. Madam dus helemaal wakker. Op een gegeven moment heb ik wel gezegd dat ik Liz naar bed bracht. En ja hoor toen kwam ze ook s'nachts. Snap dus helemaal wat je bedoelt. En ik ben ook niet zo'n held om er dan wat van te zeggen. Toen ze vliegtuigje speelden heeft mijn man er gelukkig wel wat van gezegd.

Chivay wat gaat dat toch snel he. Kan me nou nog helemaal niet voorstellen dat Liz dat straks ook gaat doen. Die heeft net een heel klein beetje ontdekt dat ze speeltjes kan aanraken;) Wat erg van dat kindje van je school:( Bah er gebeuren soms zulke vervelende verdrietige dingen:(

Nou ik maak me op voor drie dagen werken:) Ben benieuwd hoe het bevalt, want dit is de eerste keer dat ik drie dagen achter elkaar moet.

20. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    goedenmorgen meiden

Wen leuk mannetje Jenz, ik heb hetzelfde wippertje, fijn ding he

Jeanetjuh wat naar een te laag hb, en dat je je de laatste werkdag ziek moest melden. Hoop dat het snel omhoog gaat. Nu wel lekker verlof!

kwebbel leuk die foto van Jelmer en zijn vriendin, hij is echt groot he vergeleken haar

Chivay wat erg zeg een kindje overleden op school.
    Het gaat hard he met die kleintjes, hier is het kiekkeboe spel ook favoriet

Lovelyme ik ziou het ook gewoon zeggen hoor, tis jullie kind.
    Wakker maken door visite is echt niks.

Kim gisteren bloemkool willen geven, ze ging alleen maar kokhalzen:D
    Toen maar wat bruine bonen en appeltes, weer geen last gehad.
    Voor mij echt een wonder, omdat ze zulke gevoelige darmen had, ben zo blij
    Gisteren om 18.00 laatste fles gegeven, ze was moe, en slaapt nu nog.
    Maakt voor haar niet veel uit dus hoe laat, ze slaapt toch wel door.
    vanmiddag even een staafmixer kopen, en dan groente voor haar koken, heb er zin in

xxxx

Deel Deze Pagina