Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    #2761 Alicia78, 15 jan 2011
    Laatst bewerkt: 15 jan 2011
    @Lovelyme. Zulay ook al? Hmm,vraag me af wat dat dan is. Hoe agat het verder met jullie meisje?
    Fijn die visite. Ik leg Nina altijd gewoon in bed als er visite komt. Dan hebben ze pech. Als ze nog 1 uur blijven zitten.komt Nina er weer uit en anders maar een andere keer. Babys moeten nu eenmaal veel slapen en ze hebben zelf ook kinderen gehad dus moeten dat weten.
    Gelukkig denken mijn vriend en ik daar hetzelfde over. En na een veoding hupsen met Nina vidn ik helemaal niks,wat Chantal zegt. Dat doet gelukkig neimand bij ons. Mijn broer vind het weleens leuk om met haar op het knie voorzichtig te wiebelen,dat vind ik oke Ik waarschuw hem wel altijd dat Nina daar vaak van moet spugen,maar dat is zijn probleem dan> Dus gister hij ook wiebelen,ik waarschiw hem,maar hij dacht dat het meeviel en toen spuggde Nina me een flats uit. Zijn hele broek nat,eiegn schuld,ik had het nog gezgd:D

@Wen. Ah wat een lieve foto van jullie mannentje. Wat een kleintje nog als je zo de foto's van alle andere ziet. Hoe gaat het met hem en met jullie? Kun je een beetje in ritme komen?

@Jeanetjuh. Balen van je laatste dag. Kun je volgende week niet nog 'n keer gaan? Lijkt me wel fij om leuk nog even op d ekoffie te gaan,want je bnet nu best lang weg.

@Kwebbel. Hihi,Jelmer 3 weken jonger. Ach,het is een echt jongetje zullen me maar zeggen. Hij ziet er heel tevreden uit en jij geeft gewoon slagroom ;) Fijn toch dat je zulke goede voeding hebt.

@Wendyenr. Pff lijkt me best heftig die medicatie,maar het si voor een goed doel. Hopelijk is het snle raak. Wanneer met je nu terug?

@Jane. Hoe is het met Naomi? Is Elize ook nog ziek geworden of doet zij het geod?

@Chivay. Oh wat erg dat er zi'm jong kind overleden is. Wat had ze dan? Kun je daar wel tegen nu je Oona hebt.? Ik merk dat ik dat veel minder kan hebben nu. Vroeger keek ik graag kinderziekenhuis,maar daar kijk ik nu niet meer na. Ik moet er niet aan denken dat Nina ooit ziek word. Gelukkig is het een gezonde dame,nog nooit ziek geweest,zelfs niet verkouden,maar ik ben me er wel bewust van dat we heel dankbaar moeten zijn dat ze gezond is.
    Hihi leuk he dat kiekeboe spelletje. Nina vindt dat ook helemaal geweldig. Zij legt zelf een doekje over haar hoofd en dan moet ik 'm eraf halen en dan ligt ze al met een grote glimlach eronder. Het gaat inderdaad snel he,maar ik vind het ook steeds leuker worden nu ze meer kan.

Hier Nina gisteravond beneden gevoed. En mevr wilde nu wel links drinken. Er is dus verder helemaal niks aan de hand met links. Ook vanochtend in end gewoon weer links gedronken. Aan het licht ligt het ook niet,heb dat vanochtend uitgeprobeert,dus we hoduen het er maar even op dat ons dametje een beetje kuren heeft. Zou het anders ook niet weten. Ik bied gewoon elke keer aan en als ze niet wil,ook goed dan de volgende keer maar weer.

2. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Chivay en Alicia met Naomi gaat het elke dag weer een beetje beter, vanmorgen eindelijk weer een lachje gekregen. Ze heeft vanaf woensdag alleen maar de hele dag in haar eigen bedje gelegen en we hebben haat wakker gemaakt voor wat te drinken. Ze heeft ook al sinds dinsdag koorts, het lijkt erop dat de koort minder wordt maar ze had vanmorgen 38,1 maar daarvoor heeft ze ook 39,5 gehad. Sinds vanmorgen wil Elize niet veel meer drinken maar die is er nog niet zo slecht aan toe zoals Naomi dat dinsdag was. Hoop dat het bij haar hierbij blijft. Naomi heeft vanmorgen eindelijk weer 165 cc gedronken, dagen ervoor met moeite 90 cc per flesje naar binnen gekregen terwijl ze normaal alle flessen van 200 cc op drinkt. Ze woog gister met kleren aan minder dan wat ik in mijn onderschrift heb staan. Ze is wel flink afgevallen.... Maar ja als wij ziek zij hebben we ook geen eetlust alleen hebben wij wag meer bij te zetten en raken niet zo snel uitgedroogd. Heb echt gedacht dat Naomi opgenomen ging worden maar ben blij dat ze lekker bij ons thuis is.

Verder Ff niet veel puf om te reageren.....

Hoop snel met beter nieuws te komen maar aangezien ze nu naar het kdv gaan ben ik bang dat er nog wel wat virussen en verloochenende aan gaan komen.

3. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Verloochende moet verkoudheidjes zijn, m'n iPhone wil soms zelf z'n woorden invullen grrrr

4. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    Goeiemorgen meiden,

Wel weer wat bijgelezen maar voel me nog steeds niet fit kan helaas niet op iedereen reageren, door bij te lezen blijf ik toch een beetje bij:)

@ Alicia, ja als ik me volgende week beter voel ga ik even een bakkie doen op het werk :D

Liefs

5. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    Goedemorgen meiden

@chivay
    fijn dat het met oona beter gaat gelukkig maar
    en wat groeit ze ineens hard dan als ik het zo hoor knap dat ze dat zo doet met haar speen kan me voorstellen dat je erg trots bent op je meisje en dat wil je als moeder natuurlijk even vertellen:D

@jeanetjuh
    balen van je lage hb daar kan je idd heel moe van zijn ik had het ook
    hopelijk werken de pillen snel en voel je je wat beter
    maar nu lekker genieten van je verlof:D

@jane
    gelukkig zeg dat het wat beter gaat met naomi en dat ze weer wat gaat drinken hopelijk drinkt ze alles snel weer bij
    en ik hoop voor je dat het elize bespaard blijft

@Lovelyme
    erg he dat soort mensen snappen ze dat dan echt niet:x volgende keer gewoon zeggen hoor en anders zorgen dat ze al op bed ligt moeten ze maar op een beter tijdstip komen het is lullig maar babys hebben gewoon slaap nodig

@alicia
    jullie dametje nu al kuren dat wordt wat straks in de puberteit:p
    ach ze is altijd heel lief dus ze moet jullie toch ergens mee bezig houden haha

@wendy
    ppff heftig hoor maar blijf het zeggen het is voor een goed doel toch
    sterkte ermee hoop echt voor je dat je snel een positieve test heb!

@eline
    begrijpelijk dat kim de bloemkool niet wilde er zit ook zo weinig smaak aan ik lust het alleen maar met heel veel groente saus haha
    dus de bruine bonen vielen ook goed fijn zeg dat het zo goed gaat met haar darmpjes hoop dat het bij julian ook zo goed blijft gaan
    heb gister appels staan koken en pureren ga morgen is beginnen met een appel fruithapje:)

@chantal
    3 dagen achter elkaar zal niet meevallen denk
    sterkte en werkse!

@wen
    wat een kanjer die jenz!

heb ik nu de meeste weer gehad sorry voor degene die ik vergeten ben
    vanmorgen julian weer flink aan het hoesten geweest tot kokken aan toe het lijkt nu weer of al dat slijm helemaal vast zit echt zielig volgens mij doet het ook pijn aan zn keel want hij moet er iedere keer van huilen:(
    schiet niet op ik dacht dat hij er aardig vanaf was maar ben bang van niet
    gelukkig ligt hij nu heerlijk te slapen
    vanmiddag een nieuw behangetje kopen vorige week een nieuwe bank gehaald leer (wel nep) want werd gek van al die kots vlekken en kattenharen ppff gelukkig geen last meer van nu heeeeerlijk:D

fijne dag dames
    liefs

6. Lovely Me

Lovely Me Bekend lid

6 nov 2009
    506
    0
    0
    Rotterdam
    #2766 Lovely Me, 15 jan 2011
    Laatst bewerkt: 15 jan 2011
    hey ladies,

chivay wat erg nog zo jong net wat alicia zegt ik kan het nu ook minder hebben als kleine kinderen wat hebben!

babykwes hoop dat je kleintje snel weer beter is!

NOu vannacht wee een onrustig meisje ze kwam om half 4, half 6,half8 en half 10! normaal komt ze om half 4 of half 6/7 en dan pas om half 10. Vorige week heeft ze de hele week van half 10 savonds tot half 10 in de ochtend geslapen ik dacht nog jeee wat lekker zeg maar helaas is dat er nu weer uit.Kijken hoe het vannacht zal gaan.

ach wat schoonouders betreft ff met me vriend over hebben dat hij het maar tegen ze ouders moet zeggen want heb het nu een paar aan gekeken en echt genoeg hints geven van ze is moe ze wilt gaan slapen ze valt altijd bij mij in slaap en dan toch nog op ooghoogte van haar zeggen oh ben jij zo moe ga jij lekker slapen! nou Zulay gelijk weer wakker en geirriteerd dan zeggen oh je bent een beetje uit je hum!! Voortaan als ze komen en het is rrond het tijdstip dat ze moet eten doe ik dat lekker in de slaapkamer en leg ik haar daarna in bed als ze moe is zo niet dan mag zulay mee naar de visite. Anders hebben ze idd pech en wachten ze maar een uurtje tot ze weer wakker is.

liefs

7. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Jane. Fijn dat het iets beter gaat met Naomi. In ieder geval een goed teken dat ze weer meer drinkt. Wat zielig dat ze de hele tijd lag te slapen. Dan had ze het echt goed te pakken. Nu hopen dat de koorts ook minder gaat worden. Ik hoop dat Elize het niet gaat krijgen,maar met een zieke zus bij je,lijkt me dat best moeilijk. Sterkte met de dametjes.

@Babykwes. Ach,Nina houdt ons scherp zeggen wij maar. Het is ook niet schokkend allemaal en overal is een oplossing voor te vinden. Ik houd wel van een kind met een beetje pit,dus wij zijn op onze wenken bediend;)

Ik heb vandaag weer een nieuw baksel uitgeprobeerd. Maandag gaan we onze nieuwe auto ophalen. Die was plotseling eerder binnen gekomen,dus hebben we veel zin in. Daarom staat de taart in het teken de auto en je kunt wel zien wat voor 'n auto het is geworden.

Bekijk bijlage 121780

8. Babykwes

Babykwes Bekend lid

17 nov 2009
    672
    0
    0
    @alicia
    soooow wat mooi gelukt zeg die taart!!!
    kan ik alvast een taart bij je bestellen voor julian zn verjaardag??
    je zou die taarten op internet moeten zetten en verkopen kan je thuis werken en verdiend nog leuk ook;)
    vind t ook wel leuk hoor een kind met een beetje pit lache toch een dame die precies weet wat ze wil
    moet zeggen dat julian dat ook wel heeft hoor want als bijv zn fles of worteltjes niet warm genoeg zijn gaat de sirene af haha

@loveyme
    gelijk heb je dus!!

9. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Hey dames, heb net even bijgelezen maar weinig energie om te reageren..

We hebben tot net namelijk staan behangen!! Maar het zit erop! Als het vannacht blijft plakken dan zijn we geslaagd voor onze eerste behangklus!:D
    Het ziet er prachtig uit! We doen gewoon 1 muur en niet de 2 die ik eerst dacht. Dus dit is klaar, nu wachten op de meubels die worden de eerste week van maart bezorgd!. Kan niet wachten!

Fijne avond allemaal en alle zieke kindjes heel veel beterschap!

10. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    banne leuk dat de kamer klaar is foto foto foto

alicia ooooo wat een mooie taart hhhhhhmmmm wij gaan trouwen in mei heb je dan tijd voor z'n mooie taart???????

zo wij gaan weg verjaardag tot morgen en oooooo nog 18 dagen dan klussen heb er zin in groetjes san

11. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Zo... ff zitten! Drukke dag geweest..
    Vandaag zijn we laminaat gaan halen... Onze houten vloer is slecht aan het worden.. kunnen we wel helemaal opschuren en lakken, maar dat is bijna net zo duur! En de vloer heeft nu zoveel kieren en andere gekkigheid.. Niet fijn als Oona straks gaat kruipen... Dus dat was even flink sjouwen!

Verder even flink door het huis heen geweest & morgen weer verder... het was echt een bende ;)

Idd heel raar en onwerkelijk... besef nog niet goed dat ik die leerlinge nooit meer zal zien! Ze ging wel al wat achteruit, maar het was toch nog erg onverwachts.
    Het gaat om een al wat oudere leerlinge (gok dat ze tussen de 16-18 was) dus kan het goed loskoppelen van Oona... Maar toch... t hakt er wel evenin... ineens zo dichtbij.. Besef me weer even heel goed met welke doelgroep ik nu werk... zo kwetsbaar....

12. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Goedemorgen! Zo Chivay dat is idd een drukke dag voor je geweest, maar je hebt nu wel weer alles schoon en opgeruimd. Vind ik altijd een heerlijk gevoel:D Dat vind ik ook altijd zo'n gek idee. Dat je iemand nog kunt zien en dat hij of zij daarna overleden is:(

Sanne jeuhhh hopelijk mag je deze maand op roze:D Mijn duimen draaien!

Banne FOTO FOTO:D Vind ik zo leuk lief behang!

Nou ik ga zometeen weer werken. Gisteren ging wel snel, maar ik was gisteravond helemaal uitgeteld;) Voel me soms net een oudwijf hahaha. Fijne zondag allemaal:)

13. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Alicia, wat een mooie taart, blauwe auto?

banne leuk behangen, ben benieuwd naar fotos als het klaar is

babykwes, hoop dat je mannetje snel beter is zeg, zielig

Chantal werkse, moet je gewoon de hele dag?

Hier alles goed, Kim half 8 wakker, sliep om 18.30, echt zo lekker.
    Gisterenmiddag had ze wat diksap gedronken, vond ze heerlijk. Had het heel dunnetjes.
    Willen vandaag naar de kinderboerderij, als het weer een beetje meezit.

xxx

14. Ja, dat had je wel eens eerder gezegd ja... grappig :)

Oona maakt echt flinke vorderingen zo te horen.. leuk hè, als ze wat meer doorkrijgen?

15. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @san, dus je doet nu officieel mee? Spannend!!! Hoest met je nagels gegaan?

@missyf hoest met jou?

16. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Babykwes. Dat lijkt me best leuk om vanuit huiste doen. Zo kan ik lekker bij Nina zijn en toch wat verdienen. Mijn vriend zet wel een site in elkaar,alleen wil ik er eerst mee oefenen tot ze helemaal naar mijn zin zijn. Ik leg de lat altidj nogal hoog voor mezelf ;) Ik vind het leuk om een taart te maken voor Julian zijn verjaardag,maar de beozrgservice gaat niet helemaal jullie kant op :-D
    Hoe gaat het met Julian nu? Is het hoesten minder geworden.

@Banne. leuk dat de kamer behangen is. Ik ben erg benieuwd.

@San. wil best een taart voor je maken,maar vind dat ik er nu nog niet handig genoeg in ben. Wil zeker voor zo'n gelegenheid dat ie heelmaal perfect is. Als ik er wat handiger in ben,wil ik ook vercshillende lagen proberen en dat zou super zijn voor een bruiloft maar ik kan nu nog niet garanderen dat ie mooi word en niet inzakt en dat wil je niet hebben op je grote dag.
    Leuk weer klussen. Hoop dat het snel raak is

@Eline. nee het is geen blauwe auto. Hij is grijs met een licht zeempje blauw erover zoals wij het zeggen. Het was alleen dat het audi logo ook grijs is en grijs op grijs vind ik niet mooi,vandaar blauw.
    Hoe gaat het met Kim en het eten?
    En met jullie? Is het vertrouwen weer herstelt?

Hier lekker een dagje met z'drietjes. Vanmorgen ene stuk gewandeld en bij mijn ouders op visite. Mijn broer is helemaal weg van Nina,zo leuk om te zien hoe hij met haar omgaat.
    We hebben al helemaal zin om morgen de nieuwe auto op te halen. Nina gaat ook mee,hoop dat dat goed gaat. Kunnen we daarna samen naar huis touren :)

17. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Hier gaat het met Naomi stukken beter, ook geen koorts meer dus alleen het hoesten is er nog. Ze wil nog niet altijd haar flessen leegdrinken maar ze lacht weer en heeft ook babbeltjes.

Elize heeft nu hoge koorts en heeft vanmorgen alle voeding uitgespuugd dus nog een weekje ziekenboeg en hopelijk volgend weekend weer fris en fruitig.

Babykwes hoest julian ook zo erg dat hij ervan moet braken?

Alicia waauw mooie taarten maak je hoor.

Hier ff een luie zondag met z'n viertjes, morgen weer werken dus weer ff mijn zeebenen testen

18. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Alicia leuk zeg jullie nieuwe auto. Wij hebben een A3, grijs/zilver
    Ja het gaat wel beter, maar heb nog wel vaak moeite als ik bijv savonds werk, het moet slijten denk ik.

Kim eet nu elke ochtend half potje fruit, en halve liga, vindt ze heerlijk.
    heb gisteren een staafmixer gekocht, en groente en aardappels gekookt voor 4 dagen, 3 groentes, ga straks wat geven.
    Echt leuk om te doen.

Net wezen wandelen, was echt heerlijk

19. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    met mama

20. carpediem2010