Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi meiden ,

jeanetjuh fijn dat je weer terug bent miste je al !!!
    spannend morgen echo geniet ervan en spannend hoor.

wendyr we snappen je en lucht hier maar lekker je hart.

mama van roan je hebt de juiste beslissing genomen hoor en grappig dat roan je gemist heeft.

banne77 hoe is het met jou ?

fijne zondag geniet allemaal van het koude mooie weer

2. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Hallo dames:)

Zo ik moest alles bijlezen, maar weet de helft al niet meer. Heb niet meer zoveel tijd om bij te lezen op het moment;)

Wendy wat zul je gisteren een ontzettend moeilijke dag hebben gehad. Mooi idee van het roze armbandje! Heel veel sterkte gewenst voor jou en Richard.

Hier ging het niet zo goed. Ik zat er helemaal door heen door alle visite en had mega huilbuien en zag het helemaal niet meer zitten. Gistermiddag heeft mijn moeder even opgepast en ben ik bij hun in bed gekropen. Daarna voelde ik me al een stuk beter. Ik ben iemand die heel veel structuur nodig heeft en dat had ik deze week totaal niet met al die visite en toen er vrijdagavond ook nog eens 12 mensen kwamen toen knapte er iets bij mij. Gelukkig heeft Liz vannacht van 12 tot vijf geslapen en voel ik me vandaag als herboren:D

Dames sorry dat ik niet op iedereen reageer, maar vanaf vandaag ben ik weer volop van de partij:D

Jeanetjuh fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad! Voel je je verder goed? Morgen de echo:D Geniet er lekker van!

3. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Goedenmorgen allemaal,

Heb alles bijgelezen maar even geen fut om op iedereen te reageren. :)

Gisteren erg veel last van mijn ribben gehad, wist niet meer hoe ik moest zitten of liggen. Vannacht ook last van harde buik gehad, dus ben nu wel erg moe. Wat wil je ook met zo weinig slaap. ;)

@Jeanetjuh Welkom terug van vakantie en veel plezier morgen met je echo. Spannend toch weer!

@Wendy Zal een moeilijke dag gisteren voor je zijn geweest, mooi gedachte van de armbandjes.

@Opa en Oma's Hier helaas geen een meer. :( Aangezien de laatste begin feb. is overleden, blijft dat toch moeilijk. Had zo graag gehad dat nog een van hen het mee had gemaakt.

Fijne zondag allemaal.

4. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    in de verstandelijk gehandicaptenzorg
    Lelystad
    Gelukkig dat de keizersnede je is meegevallen..ik zag er toen wel heel erg tegenop..gelukkig hoefde het op het laatste moment toch niet..hihi..Melody is nu 2 jaar en 2 maanden..

5. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    Lieve Sammie,
    Bedankt voor je lieve woorden..wij hopen ook op het beste..maar ja het blijven spannende weken nog even..
    De angst om weer een kindje kwijt te raken blijft helaas erg aanwezig..
    Hoe gaat het met jouw kleintje??

6. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    Meiden bedankt voor jullie lieve reacties!!! :)

7. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    Bij Melody was ik gelijk kots misselijk en mijn borsten stonden op springen..en grote blauwe aders..nu eigenlijk alleen wat misselijk soms, heb heel even last gehad van bloedend tandvlees is nu weer over..en heb af en toe wat gevoelige tepels..maar niet steeds..grrrrweet precies wat je bedoelt met het graag willen voelen van de verschillende verschijnselen..je word er zo onzeker door..
    WHAAAAAAAAAAAAT, geen salami meer??? Ik heb gisteren nog een heerlijke pizza salami zitten wegwerken.. :$

8. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    Is prima hoor..
    Het is volgens mij ronde 6...dan heb ik onze wachtperiode er niet bijgerekend..

9. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    Wat een mooi kaartje hebben jullie uitgezocht zeg!
    En wat een heerlijk ventje om te zien..

10. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    Oooh lieverd, ik heb zo met je te doen...krijg weer flaschbacks van mijn eigen kraamtijd...probeer je erdoorheen te slaan...er komen echt weer betere tijden voor je aan...en die tranen lekker laten gaan hoor...lijkt me erg pijnlijk dat spoelen..ik denk aan je en hoop voor je dat het snel weer beter met je gaat..

11. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
  12. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    zijn dat van die medicijnen die je ongi op moeten wekken?? Zo ja, dat had ik ook...daarna brak mijn ongi door..zat wel een paar dagen tussen hoor..

13. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    B edankt..ik hoop dat al het duimen draaien gaat werken...heerlijk zeg dat je eerste echo goed was..en een kloppend hartje..super!!

14. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    Hihihi..gewoon een heerlijke pittige tante die nu al weet wat ze wel en niet leuk vind..

15. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    fijn dat ze nu even verder gaan kijken...hoop dat er iets uit de onderzoeken komt.. Heeft ze er veel last van??

16. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    mooi buikje hoor;)

17. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    lieverd, gewoon doe waar jullie jezelf het beste bij voelen..als mensen hem zo graag willen zien dan moeten ze maar een afspraak met jullie maken om op kraamvisite te komen;toch?

18. nbroen

nbroen Fanatiek lid

22 okt 2009
    1.785
    0
    0
    Lelystad
    lieverd heel veel sterkte voor jullie de komende tijd...ik hoop dat jullie dit als familie een plekje kunnen geven en dat je broer en schoonzus er op den duur weer door kunnen met hun leven...ik weet uit ervaring hoe het is om je kindje te verliezen...dit is 1 van de meest verschrikkelijke dingen die je kan meemaken..heel veel sterkte...

19. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Wenrich, ik kan het niet helemaal volgen maar volgens mij is er bij jullie iemand zijn kindje verloren wil je heel erg veel sterkte wensen!!!

20. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland

Deel Deze Pagina