Meiden die in oktober 2009 gestopt zijn met de pil deel 5

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Wen1975, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi allemaal,

wendyr ik heb mijn nagels net geknipt en daarna even gevijld nu hopen dat er wat luvht onder komt zodat ik ze met aceton er af kan halen. maar ze zijn nu gelukkig niet zo lang meer wel dik.

alicia hoe rijdt de nieuwe auto???

banne hoe is het met jou ?

jeanetjuh wat gebruikte jij ook alweer toen je zwanger werd (glijmiddel)

kwebbel werkse morgen hoop dat je er gauw weer in zit .

chantal hoe bevalt jou het werken weer .

Sorry als ik iemand ben vergeten.

ego hier weer last van een schimmelinfectie snap er niks van morgen maar weer even de ha bellen of hij wat anders heeft voor me word helemaal gek van de jeuk.

fijne avond allemaal

groetjes san84

2. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    Hey dames,

@Alicia, mooie taart zeg! Hoe rijdt de nieuwe auto??

@Babykwes, ik zou ook vragen of mensen buiten willen gaan roken! Hier in huis wordt zowiezo niet gerookt, we zijn zelf namelijk ruim 2 jaar geleden gestopt en sindsdien wil het niet hebben.
    Kan je het niet met je ouders overleggen? Misschein dat hun aan de mensen kunnen vragen of ze buiten willen roken?

@Wen75, JEEEEEEEEEEEEEJJJJJ, wat goed dat Jenz eindelijk gepoept heeft!!! Ik hoop dat hij vanaf nu wat regelmatiger gaat poepen zodat het hem ook niet zoveel inspanning kost!

@Mereli, spannend de 20-weken echo!! Ik ben heel benieuwd wat het wordt bij jullie! Heb je zelf een gevoel?

@Ingie, mooie foto van jullie samen!!

En dit is het resultaat van onze eerste keer behangen! Ik ben er zelf heel blij mee. Ik ga nu nog proberen om zo'n rijstpapierlamp te bekleden met wat vogeltjes van het behang. Ik hoop dat dat gaat lukken..

3. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Wen75. Wat fijn dat Jenz eindelijk heeft gepoept,akn me vcoorstellen dat je daar als moeder erg gelukkig mee bent. Wat een tijd, 70 uur. Poeh,wat zal hij daar last van hebben gehad. Wel balen dat de medicijnen niet het gewenst effect hebben. Ik hoop dat er een oplossing voor jenz gaat komen.

@Babykwes. Haha,dat word een duur taartje qua benzine. Ben even kwijt waar je woonde,maar het was niet dichtbij.
    hihi,Julian is dus ook niet echt van het fruit. Nina trok er ook een raar gezicht bij en haalde het zelfs uirt haar mond. Wij zijn even geztopt omdat Nina uitslag had in haar knieholtes. Dat ziet er nu weer mooi uit,dus volgend weekend willen we dan groente proberen.
    Wat betreft het roken. Wij hebben geluk dat er bijna niemand in onze familie rookt. Toen wij gingen samenwonen hebben we meteen ingestelt dat er niet gerookt word in ons huis. Wij vidnen het zelf allebei smerig en ik ga geen dagen in andermans stank zitten. Wij kunnen bij anderen in huis niet vragen of zij nietr willen roken,dus moeten respecteren dat er gerookt word,maar dan moeten mensen ook accepteren dat er bij ons niet gerookt mag worden. Wij zijn beide in juli jarig en Nina dus in augustus ,dus de verjaardagen worden buiten gevierd, dat scheelt ook.. Als wij naar mensen gaan die roken gaat een van ons twee en de ander blijft bij Nina.
    De auto rijd heelmaal super. Echt een gave. Wel even wennen met schakelen en voorla om de grote in te schatten met parkeren,maar we zijn er erg blij mee.

@Jane. fijn dat het beter gaat bij jullie. Hoe was jullie weekend met z'n viertjes?

@Mereli. Fijn dat het goed gaat. Spannend morgen,toch wel een mijlpaal.
    Wat betreft de spullen die je nodig hebt om te bakken. De leukste taarten shop heeft alles wat je nodig hebt en zit qua prijs wel goed. Ook kun je daar ideeen op doen,echt geweldig wat sommige mensen kunnen maken. Ik vidn het vooral voor kinderverjaardagen erg leuk.

@Eline. Leuke fotos zag ik van jou en Kim.

@Ingie. Hele mooie foto inderdaad. Hoe gaat het met de kleine man? En hoe vole jij je nu?
    Wij hebben de eerste tijd condooms gebruikt. Na 3,5 maand werd ik weer ingesteld en toen ben ik met de pil begonnen. Ik geef nog wel borstvoeding,dus gebruik Ministat,die kan bij de BV. Ik vidn een pil erg fijn en wil geen spiraal of zo. Die moet er dan weer uit als je nog een kindje wil,dus gewoon weer ouderwets de pil.

4. Jeanetjuh

Jeanetjuh Fanatiek lid

30 okt 2009
    2.149
    0
    36
    Zeeland
    @ Banne, gaaf zeg dat behang:) het is echt mooi geworden

@ Alicia, fijn dat de auto goed rijdt:D

5. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    Even verder met reageren.

@Jeanetjuh. Fijn dat het beter gaat. LEkker van genieten nu.
    Wij hebben geen sticker op het raam gehad. Wij hebben gehorod dat het drama is om die er weer af te krijgen en daar hadden wij geen zin in.

@Banne. Wat mooi geworden. knap hoor. Zit er nu ook leif behang op het rolgordijn?
    De auto is top.

@San. Ja de auto reed prima. Krot ritje naar huis,dus het weekend maar wat verder rijden.

Vandaag onze nieuwe auto ophalen. Wij zijn met z'n drieen gegaan,vonden het erg leuk om met Nina daarna te rijden. We hebben erg om Nina moeten lachen daar. Komen we binnen,man bied ons drinekn aan en we gaan zitten. We zitten net en Nina laat me toch een boer 8). Oh,zegt de verkoper met een brede grijns tegen Nina: dat is niet echt Lady like. Tja,dat mag nog tot je 1 jaar bent he :D
    Sinds vandaag heeft Nina ontdekt dat ze kan spetteren met haar tong en dat vind ze erg leuk. Tijdens het hele praatje van die man heeft Nina zitten spetteren,echt om je naar te alchen;)
    Na het praatje neemt hij ons mee naar de ruimte waar de auto staat. Hij opent de deur,wij naar binnen en hij Zegt:dit is 'm dan. Begint Nina me toch te huilen. Oh,zegt die man heel droog. Vind je de kleur niet mooi of had je liever een ander model gehad;) Hihi,ik moest er erg om lachen. De auto slaapt blijkbaar wel erg lekker,want daarna is ze in dromeland aangekomen.
    Lekker naar huis getourd. Mijn vriend is nu het boekje eens aan het lezen,want je kunt er vanalles mee. Volgend weekend maar lekker een stukje samen weg.

6. Banne77

Banne77 Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.113
    0
    0
    Arnhem
    @Alicia, dat rolgordijn is ook van lief met aan de onderzijde hetzelfde printje! Die hebben ze ook gewoon bij de bouwmarkt..
    WAAhahahaha, die Nina, wat een prachtmeid is het toch!

@San, met mij gaat alles goed! Met jou, Wanneer mag je weer klussen?
    Ik hoop zo dat je snel op roze mag! De trouwdag komt ook al dichterbij. Moet je nog veel dingen regelen of heb je alles al zo'n beetje rond?

7. Jane1983

Jane1983 Fanatiek lid

30 okt 2009
    3.410
    0
    0
    Nijmegen
    Wat wordt er toch veel gekletst.....snap echt niet hoe jullie alles bijhouden. Eerst kon ik dit topic goed bijhouden maar het wordt steeds moeilijker

Ingie hele mooie foto! Ik heb de mirena en ik ben er tot nu toe erg blij mee. Heb nergens last van, moet alleen nog ff kijken of ik nog ongesteld ga worden of niet. Meestal blijft het helemaal weg of komt onregelmatig terug maar is vaak maar 1 of 2 dagen. Met vrijen voelt mijn vriend de draadjes gelukkig niet.

Eline wat een leuke foto's

Dat sommige van jullie kindjes zo weinig poepen, hier totaal geen last van. 1 tot 2 keer per dag, is er ook een oorzaak voor gevonden?

Alicia weekend was rustig aan doen, normaal gaan we ff naar de stad ofzo maar nu met 2 zieke meisjes thuisgebleven. Zondag lekker in de joggingbroek rondgelopen.

babykwes, tis echt zo sneu als je kindjes ziek zijn maar zo te lezen heeft het hele lang er mee te maken. Vandaag zijn ze ook niet naar kdv geweest omdat Elize 39,2 graden koorts had

8. sammie81

sammie81 Bekend lid

8 nov 2009
    909
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey ladies,

Ik heb effe een gaatje kunnen vinden om hier te komen...druk druk druk! Vergeef me dat ik niet alles heb gelezen, gaat effe niet lukken!

Afgelopen vrijdag de sleutel gekregen van ons nieuwe stekkie! Helemaal gaaf...ik zie ons daar al wonen...als alles is opgeknapt dan! We hebben een grote container laten komen...nou, die zit dus al bijna vol..haha!:DZaterdag hebben we de hele dag gesloopt. Nu is Roy er want Roan moet ook in zijn ritme blijven. We willen hem niet elke keer weg brengen.

Gisteren ook een bijzondere dag. Roan werd namelijk gedoopt. De dienst was mooi en ik heb ook nog een gedicht voorgedragen. Roan heeft zich keurig gedragen en zelf al meegezongen...iedereen moest daar wel om lachen. Daarna een feestje bij ons thuis....en het feestvarken sliep gewoon door alles heen!:p

Zal binnenkort een foto van het dopen plaatsen...die krijgen we nog.

Hier een foto van Roan in de box. Hij heeft dikke pret!

9. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Banne wat een super leuk kamertje:D Helemaal mijn smaak zeg. Ik had dat ook wel gewild!

Alicia wat gaaf een audi. En wat lachen toen jullie de auto ophaalden. Ik ga ook eens op die site van die taarten kijken. Ben niet zo'n crea bea maar kan het altijd proberen.

Sanne het werken bevalt goed. Ben wel helemaal uitgeteld s'avonds, maar goed dan maar op tijd naar bed:D Baal er wel van heb net drie dagen gewerkt en nou moet ik vandaag op mijn vrije dag terug komen voor het teamoverleg:( Maar goed de vakantie word besproken en daar wil ik natuurlijk heel graag bij zijn. Hoe gaat het verder met jou?

Jeanetjuh hoe gaat het met je?

Sammie wat een leuke foto van Roan:D

Jane wat staat het water bij jullie hoog. Ik zag de foto's op hyves. Hopelijk stijgt het niet nog meer!

Merili fijn dat het goed gaat bij jullie:d

Wendy kan me voorstellen dat je erg moe bent. Het is ook allemaal wel heel erg spannend. Ben benieuwd wanneer je NOD is. De duimen zullen hier allemaal draaien:D

En verder wist ik het niet meer. Sorry als ik iemand vergeten ben.

10. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Banne. Wist niet dat daar ook rolgordijnen van waren,erg leuk hoor. Ik ken die lampen,daar zit normaal ook papier omheen. Ik denk dat als je het oude eraf haalt,je mooi een malletje hebt voor de nieuwe en dat het dan wel moet lukken.
    Bedankt voor je lieve woorden over Nina :)

@Sammie. KAn me voorstellen dat je nu niet zoveel tijd hebt om hier te komen. Eerst moet het nieuwe huis af,want jullie zitten best strak in de planning volgens mij. Het lijkt me eemn hele klus. Ik hoo dat alles volgens schema gaat en jullie op tijd klaar zijn.
    Wat een leuke foto van Roan. Wat ene brede glimlach.

@Chantal. Ach, het is een kwestie van oefenen en voorla ook de juiste materialen hebben.
    BAlen op je vrije dag voor een vergadering. Ik had daar ook altijhd zo'n hekel aan. Ik vind het het eerlijkst als er elke keer een ander op z'n vrije dag moet komen,maar zo werkt het meestal niet.

@Jane. Hoe gaat het met de meisjes? En hoe gaat het met jou? Lijkt m ebest zwaar zo bij jullie. Iedereen is extra druk met een ziek kindje,maar jullie hebben er meteen twee,best pittig.

11. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    Weer even twee foto´s van Nina. Beetje raar genomen vanonder de muziekmobiel,maar vond het zelf een leuke foto. Ze is hier aan het spelen met een kubus,due heeft ze vast aan drie ringen en dan gooit ze hem naar onder en naar boven en weer terug. Gaat best met flinke kracht al:D

Bekijk bijlage 122500

12. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
  13. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Hi all...

Leuke foto's weer!

@ Lactulose...
    Hier hebben we ook een tijd op 5ml gezeten..
    Ondertussen krijgen we zonder lactu ongeveer 1x per dag een poepluier.... maar toen ze aan de rijstebloem zat werd dit minder en kreeg ze weer meer buikpijn... Dus nu weer zonder rijstebloem gaat het beter..

@ Ego..
    Kreeg gisteren op mijn werk een telefoontje van mijn vader..
    Mijn oma heeft een zware hartaanval gehad.. heel kritiek allemaal.. Geopereerd, dat is wel geslaagd, nu is het afwachten... maar nog steeds zeer kritiek zeggen de artsen..
    Gisteren meteen de auto volgegooit en gaan rijden.. (wat heb je veel nodig voor een nacht slapen met kleine)
    Heb mijn Oma even gezien.. ze wordt in slaap gehouden..
    Wat onwerkelijk zeg... 80 jaar, maar dat zou je haar absoluut niet geven.. zo'n goede conditie, zo fit.. we riepen altijd dat ze minimaal 100 zou worden.. Dit kwam dus echt ontzettend onverwacht..
    Uiteindelijk toch weer naar huis gegaan (uur rijden)... Oona is nu naar het kdv en ik ga zo met de trein weer die kant op...

14. Wen1975

Wen1975 Fanatiek lid

21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    @Chivay Sterkte en ik hoop dat je oma snel weer opknapt.

@Alicia Mooie foto's!

@Sammie Eerst je huisje af en dan krijg je vanzelf weer meer tijd om hier te komen. Sterkte/s6 met klussen. ;)

@ego Hier gaat het sinds gisteren echt waardeloos. Jenz slaapt weer bijna niet en is bijna alleen maar aan het huilen, ontroostbaar huilen. Zoals ik het kan beoordelen heeft hij heel erge buikpijn. :( Legde hem net op zijn buik op mijn schoot, toen werd hij stil en heb ik hem weer in zijn bedje kunnen leggen. Heb vannacht misschien 3,5 uur geslapen, dat helpt ook niet echt en heb net even een flink potje zitten huilen. Ik weet het allemaal niet meer, ook niet wat ik moet doen. Weer de kinderarts bellen? Ze zullen wel denken: daar heb je die overbezorgde/zeur moeder weer. Maar als het zo doorgaat, zijn we weer terug bij af. Vorige keer is hij om deze reden ook opgenomen en dat zie ik echt niet nog een keer zitten. :( Sorry, voor mijn geklaag maar zit echt met mijn handen in het haar.

15. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hee meiden

Ben weer druk met werk, en vanmorgen bij het cb geweest, dus nog niet bijgelezen

Kim was 69 cm, en 8 kilo, precies volgens gemiddelde.
    Alles was goed, en we gaan volgende week dinsdag proberen of ze gewone melk weer kan verdragen ipv voor de koemelkallergie.
    Spannend

Verder zijn we aan het kijken voor een huis, gaan dit jaar wat kopen.
    Volgende week een hypotheekgesprek, erg spannend allemaal

xxxx

16. girllie23

girllie23 Actief lid

2 nov 2009
    344
    0
    0
    heej meiden..!

Jeej even niet geweest enzoveel geklets kan het nie bij houden dan vergeet ik vast iemand met het reageren..!
    probeer een poging te reageren..

@chivay sterkte meid met je oma .. het is gewoon zo dat je zomaar wat kan krijgen dat geld voor jong en oud dus geniet van iedere dag zeg ik altijd..! maar sterkte meid hopelijk komt ze er snel weer boven op..

@eline mooie foto ;s!

@banne gaaf behang zeg super mooi..!

@alicia Waauw mooie taart zeg..
    Waar maakt je het van..? maar ja alles zelf of is er pakketje waar je z'n taart van maakt lijkt me ook wel x leuk te doen !!
    Echt mooi straks zeg..!
    mooie fotó's van jullie meid..

@jeanetjuh aah niks aan meid zo futloos voelen hopelijk snel beterschap..!

@inge mooie foto!

@sammie ook hele mooie foto..!

@Wendy gelukkig heeft jenz gepoept is zoo zielig Bjurn had vorige week ook z'n last met poepen en idd breekt je mama hart dan hier hoor..!
    Gelukkig nu beter..!!
    Wat voor water gebruik je bij de voeding..?? Bron of kraam?

@jane ik kan het ook niet bij houden hahaha..

Nog even paar fototjes spammen!!

17. girllie23

girllie23 Actief lid

2 nov 2009
    344
    0
    0
    Kleine mannetje !!

18. girllie23

girllie23 Actief lid

2 nov 2009
    344
    0
    0
    Stiekem lachje haha..moeilijk om dat op de foto te krijgen hahah

19. Chantal1234

Chantal1234 Fanatiek lid

31 okt 2009
    1.062
    0
    0
    Chivay heel veel sterkte! Hopelijk knapt ze weer op.

Girlie wat een mooie foto's van je kereltje:)

Jippie heb vanochtend te horen gekregen dat ik eindelijk werkbegeleider mag worden. Dit wilde ik al heel erg lang. En ik heb de weken vakantie gekregen die ik graag wilde. Vorige jaren moet ik altijd schuiven en nu dus niet:D

20. Alicia78

Alicia78 Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.509
    0
    0
    @Chivay. Oh wat schrikken zeg. Ik hoop dat ze opknapt. Sterkte ermee.

Wen. Kan me voorstellen dat je even moest huilen. je wilt toch het allerbeste voor je kindje en als je kindje pijn heeft,doet dat jou ook pijn. Ik zou bij twijfel altijd de kidnerarts opbellen. Als moeder is je gevoel erover bijna altijd wel goed,dus niet denken dat je overbezorgd bent. Je wilt gewoon weten wat er met je kind is. Is er nog wat uit gekomen wat betreft de reflux?

@Girllie. Leuek foto's. Hij wordt ook al weer groot. En wat heeft hij zijn haar stoer zitten,echt leuk.
    Ik heb de taart heelmaal zelf gebakken; bisquitdeeg voor de bodem, chocolademouse voor de vulling en marsepein moet je rollen voor erbovenop. Ben je best even druk mee,maar wel heel leuk om te doen.

@Chantal. GEfeliciteerd met je nieuwe functie. Leuk.

Deel Deze Pagina